mistä puhua?

-enkeli-

Hei!
olen tavannut yhen pojan mesessä ja nyt olen menossa hänen kanssa treffeille ja en oikein tiiä että mistä vois puhua oisko teillä jotain ehotuksia mistä puhua ja tykkääkö pojat jos ehdottaa et mentäs vaikka pitzalle? jos poika tarjoutuu maksamaan pitzan niin pitäskö minun suostua sihen vai tarjoutua maksamaan ees puolet? kiitti neuvoista jo etukäteen!!!

5

2526

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ink

Itseäni ainakin pelottaisi mennä johonkin liian hienoon ravintolaan, eli ainakin itselleni joku pizzalle meneminen kelpaisi mainiosti.
      Tosin vaikka esim.
      Pizza Huttiin eikä mihinkään ähläm-pizzeriaan.
      Kyllä ainakin itse maksan treffeillä kulut, jos siis kyseessä on ihan kunnon treffit, eikä vain kaverillinen tapaaminen, mutta jos hän haluaa maksaa kulusi, niin ehdota hänelle vaikka koti-illallista sinun luonasi vastapalvelukseksi, jos osaat yhtään ruokaa laittaa :)
      Mutta voithan tietty sanoa, ettei hänen tarvitse maksaa ja jos hän silti vaatii sitä, niin suostu vastan sitten, ettei hän saa sinusta sellaista kuvaa, että oletat miesten maksavan kaikki naisten aiheuttamat kulut mukisematta jne.
      Onnea treffeille :)

• Ink

Niin ja vielä puhumisesta.
      Itse ainakin tykkää kysellä toiselta paljon kaikkea mikä ikinä kiinnostaa, aika luonnollisesti sitä keksii aina kysyttävää.
      Tykkään myös itse vastailla kysymyksiin.
      Kunhan et vain kerro liikaa itsestäsi kysymättä, etkä etenkään kehu itseäsi :)
      Mutta siis.. jos haluat antaa vastapuolelle vaikutelman siitä, että pidät hänestä, niin utele häneltä kaikenlaista.

• Jim

"Itse ainakin tykkää kysellä toiselta paljon kaikkea mikä ikinä kiinnostaa, aika luonnollisesti sitä keksii aina kysyttävää. "

Kun kerran olet naispuolinen niin en todellakaan suosittele mitään kysymystulvaa poikaparan niskaan. Sellainen lähinnä ärsyttää ja itsellesi se tuo kyseenalaisen ilon kuunnella pojan monólogia koko illan.

Puhu vapaasti aiheista, joista haluat puhua ja ole oma itsesi. Siten annat parhaan vaikutelman ja poika todennäköisesti haluaa tavata toistekin.

• Ink
        Jim kirjoitti:

"Itse ainakin tykkää kysellä toiselta paljon kaikkea mikä ikinä kiinnostaa, aika luonnollisesti sitä keksii aina kysyttävää. "

Kun kerran olet naispuolinen niin en todellakaan suosittele mitään kysymystulvaa poikaparan niskaan. Sellainen lähinnä ärsyttää ja itsellesi se tuo kyseenalaisen ilon kuunnella pojan monólogia koko illan.

Puhu vapaasti aiheista, joista haluat puhua ja ole oma itsesi. Siten annat parhaan vaikutelman ja poika todennäköisesti haluaa tavata toistekin.

En siis suinkaan tarkoittanut, että pitäisi suunnilleen kuulustella toista, vaan yrittää hakea keskustelun aiheita kysymysten avulla.

• Olet saanut tosi hyviä ohjeita.

Yhden haluaisin lisätä: Usein kun jännittää ja miettii mitä voisi puhua, käy niin ettei ollenkaan huomaa keskittyä kuuntelemaan mitä toinen sanoo. Siis muista myös kuunnella, anna pojan rauhassa puhua ja esim. "kerro lisää" on ihan hyvä repliikki. - Ei hiljainen hetkikään ole pahaksi välillä.

Muista, ettet ole yksin vastuussa keskustelusta, teillähän on yhteiset treffit. Jos sinulla on kaikki jutut ja ehdotukset valmiina, poika saattaa luulla että sinä haluat päättää kaikesta.

Teillä on varmaan paljon yhteisiä asioita, joista on kiva jutella.

Hauskoja treffejä! Älä unohda hymyä;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      238
      6812
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5131
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      171
      4879
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      66
      3330
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      106
      2944
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      65
      2389
    7. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2243
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      78
      2072
    9. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      139
      1960
    10. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1784
    Aihe