Nykyajan vanhempien MENU lapsille.

Nykyajanpaskaa

Alkuruoka:
-Sipsiä ja karkkia

Pääruoka:
-Lettuja (kermavaahto,mansikka hillo) jäätelö

Jälkiruoka:
-suklaamousse ja kaakao

3

533

Vastaukset

• Unohdit kalapuikot ja roiskeläppäpizzat.
    Lettujakin saa kaupasta valmiina mikä on jo järkyttävää laiskuutta jos ei niitä
    itse pysty tekemään.
    Meillä koulussa oli toiveruokaviikko ja lapset sai ite toivoa , ekana oli kalapuikot sitten valmislihapullat, pizza, hampurilainen, nuggetit, ranskalaiset...
    tätä ne tulevaisuuden toivot syö kotonaan

• Monet vanhemmat syöttävät lapsilleen hirveästi sokeria. Mä olen viime aikoina yrittänyt välttää tekemästä ruokia, joissa on paljon sokeria ja ihan herkullisia aterioita saa kyllä ilmankin.

• juovat myös enerkia juomia ja polttavat tupakkaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    117
    5058
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    124
    739
  3. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    80
    547
  4. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    38
    512
  5. Näytit väsyneeltä tänään

Väsyneeltä, totiselta, kiireiseltä ja hiljaiselta. Näytät siltä, että kukaan ei pidä sinusta huolta En tiedä edes nimeäsi. Ehkä minun ei ole tarkoit
    Ikävä
    20
    478