Henna on joutunut pettymään ihmissuhteessa:
http://www.como.fi/uutiset/henna-peltonen-suuri-pettymys-ihmissuhteessa/
"Minulla on yleensä vahva intuitio ihmisistä ja hälytyskellot soivat toisten kohdalla hyvinkin kiivaasti. Mutta kuitenkin halu uskoa toisten ihmisten hyvyyteen on myös erittäin vahva, ja jälkeenpäin aina soimaan itseäni, miksi taas haluni uskoa toisten hyvyyteen hiljensi intuitioni äänet, Henna kirjoittaa."
Mitenkähän minusta tuntuu että tuo intuitio yleensä varoittaa rumista miehistä kun taas jykeväleukaisen komean miehen kohdalla Hennan halu uskoa toisen hyvyyteen hiljentää intuition äänen aina vaan uudestaan.
"Hennan mukaan petolliset ihmiset luikertelevat elämäämme ja sydämiimme kuin huomaamatta."
Ihan vaan itsestään ja huomaamatta jykeväleuka luikersi Hennan punkkaan ja elämään.
"Pettymys on suurin, jos joutuu pettymään johonkin, joka on jo pidempään ollut tärkeä. Ja kun yhtäkkiä selviääkin toisen toimineen jo pidempään selkäsi takana, paljastuu epärehellisyys ja valheet. On kuin matto vedettäisiin jalkojen alta."
Ullatus, jykeväleuka ihan salaa Hennan selän takana haki panoja muualtakin.
Naisen intuitio, mikä ihana vitsi
58
215
Vastaukset
En jaksanut käydä kurkkaamassa Blogia, mutta oliko kyse tuosta kuvailemastasi tilanteesta vai jostain muusta?.. ;P
"Olen tässä viime viikkoina saanut ikäväkseni huomata, että hyvin lähellekin on saattanut päästä ihmisiä, jotka ovat susia lammasten vaatteissa. Minulla on yleensä vahva intuitio ihmisistä ja hälytyskellot soivat toisten kohdalla hyvinkin kiivaasti. Mutta kuitenkin halu uskoa toisten ihmisten hyvyyteen on myös erittäin vahva, ja jälkeenpäin aina soimaan itseäni, miksi taas haluni uskoa toisten hyvyyteen hiljensi intuitioni äänet, Henna kirjoittaa.
Hennan mukaan petolliset ihmiset luikertelevat elämäämme ja sydämiimme kuin huomaamatta.
-Pettymys on suurin, jos joutuu pettymään johonkin, joka on jo pidempään ollut tärkeä. Ja kun yhtäkkiä selviääkin toisen toimineen jo pidempään selkäsi takana, paljastuu epärehellisyys ja valheet. On kuin matto vedettäisiin jalkojen alta."
Ihan TuttuaSettiä myös itselleni tuo pätkä.. Kyseessä on vain sellainen juttu, että sitä ei ymmärrä, jos ei ole tuon kaltainen ihminen itse.. Eikä Hennakaan näämmä ollut sitten saanut vielä niin kovin Siivilleen, vaan vain jotain PikkuNäpsyjä.. ;P
Viimeistään sitten kun on ottaa oikein KunnollaPataan (ei tarkoita fyysistä väkivaltaa) ja PakottamallaPakotetaan avaamaan ne SiniSetSilmät, niin sitten huomaa kuinka väärä MaailmanKuva itsellä on ollut.. Sitten alkaa RealistisenMaailmanKuvan uudelleen rakentaminen.. Kylmää Kyytiä.. VoiVeljet.. ;D
"halu uskoa toisten ihmisten hyvyyteen on myös erittäin vahva"
Tää on se paha ItsePetos, kun katselet sen oman Persoonan/Luonteen läpi.. Ei ole helppo uskoa, kuinka useat ihmiset oikeasti persestelee yhden jos toisen asian kanssa.. jopa ne joilla ei ole oikeastaan ns. huonoa persoonaa.. Huonoista persoonista puhumattakaan.. ;P- Kiltti-ja-Kunnollinen
Siinä ällöttävä jännämiehen nussima lutka vikisee kun joku komea jännämies on kohdellut huonosti. Naiset on aina samanlaisia että itkevät aina kun se komea mies onkin paska.
- että.silleen
Ihan aiheen vierestä tämä havainto tietysti,sulla on sopimaton nikke nyt käytössä!
Kiltti-ja-Kunnollinen ei ketään nimittelisi noin kuin itse teet jo ekassa lauseessasi.
- KauneusMaailma
"Fellerin asiakkaat olivat malleja, tanssijoita, laulajia. Hän oppi kauneuden voiman.
”Vakiokahvilani mieskassa ei edes tervehtinyt minua, vaikka olin ollut vuosia asiakkaana. Sitten kun olin yhden puolalaisen mallin autokuskina ja menin hänen kanssaan sinne kahvilaan, tämä sama kassatyöntekijä suurin piirtein harjasi hammasharjalla lattiaan reitin pöytäämme.”"
http://www.hs.fi/elama/a1479446974080
Kenen vaan intuitio.Oikea intuitio taitaa liittyä vahvasti herkkyyteen ja jos olet erityisherkkä, niin se on vielä vahvempi ja sitä vahevempi tietenkin mitä herkempi olet.. Siihen liittyy ihan mikroilmeiden/eleiden alitajuntainen lukeminen yms... ;P
Tuo taitaa taas liittyä ainakin EmpatiaKykyyn.. Eli jos olet vahvasti EmppisSymppis, niin sitä voimakkaampi tuo ItsePetos luultavasti on.. Herkkyys tämän lisäksi voi ehkä vahvistaa tätä ItsePetosta&Uskoa, koska se voi vahvistaa myös tunteita yms., eli jos sinun herkkyydessäsi on nämä asaalueet vahvana edustettuina.. ;P
Jotain ihan MutuPohdintaa, joka nyt tuli mieleen.. ;P- Ikis..M
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Oikea intuitio taitaa liittyä vahvasti herkkyyteen ja jos olet erityisherkkä, niin se on vielä vahvempi ja sitä vahevempi tietenkin mitä herkempi olet.. Siihen liittyy ihan mikroilmeiden/eleiden alitajuntainen lukeminen yms... ;P
Tuo taitaa taas liittyä ainakin EmpatiaKykyyn.. Eli jos olet vahvasti EmppisSymppis, niin sitä voimakkaampi tuo ItsePetos luultavasti on.. Herkkyys tämän lisäksi voi ehkä vahvistaa tätä ItsePetosta&Uskoa, koska se voi vahvistaa myös tunteita yms., eli jos sinun herkkyydessäsi on nämä asaalueet vahvana edustettuina.. ;P
Jotain ihan MutuPohdintaa, joka nyt tuli mieleen.. ;PMinusta tuossa "intuitiossa" on vähän semmoinen juttu että ihminen kun haluaa uskoa olevansa hyvä ja taitava jossain, vaikkapa ihmisten luonteenpiirteiden tunnistamisessa niin hän sitten uskottelee itselleen että hänellä on hyvä "intuitio" ihmisten suhteen vaikka usein pelkkä kylmä järjen käyttö olisi parempi tunnistamaan niitä huonoja piirteitä kuin pussillinen "intuitioita", ne intuitiot kun kuitenkin usein koetaan hyvin vahvana juuri silloin kun halutaan kumota se mitä järki sanoo.
Ikis..M kirjoitti:
Minusta tuossa "intuitiossa" on vähän semmoinen juttu että ihminen kun haluaa uskoa olevansa hyvä ja taitava jossain, vaikkapa ihmisten luonteenpiirteiden tunnistamisessa niin hän sitten uskottelee itselleen että hänellä on hyvä "intuitio" ihmisten suhteen vaikka usein pelkkä kylmä järjen käyttö olisi parempi tunnistamaan niitä huonoja piirteitä kuin pussillinen "intuitioita", ne intuitiot kun kuitenkin usein koetaan hyvin vahvana juuri silloin kun halutaan kumota se mitä järki sanoo.
Ei se niinpäin mene.. Intuitio hälyttää, mutta "järkeistät" asiat olevan ihan hyvin varsinkin jos "uskot ihmisistä pääsääntöisesti hyvää".. ;P
Ja Intuitiokin tarvitsee oppimista.. ei kukaan ole Seppä senkään asian kanssa syntyessään.. Ja se on ainakin aluksi "vain" vahvasti alitajuntaista ja luulet, että kaikilla muillakin nämä asiat menee näin, kun kerran Itselläkin menee.. sama asia koskee muitakin asioita.. ;P
Eli jos et ole kuullut asiasta, niin se on "vain" tunne.. Jota ihmettelet enemmän tai vähemmän ja ehkä opit yhdistämään joitakin asioita toisiinsa ihan itseksesi kokemuksien kautta.. Ei sitä edes osaa ajatella, että se on "Intuitio", jos et ole ikinä asiasta kuullutkaan.. Se vain on joku juttu sinussa ja et siihen sen enempää kiinnitä huomiota tällöin.. ;P
Herkkyyskin on aikaisemmin leimattu suunnilleen sairaudeksi.. Mutta ei enää nykyään.. Eikä kaikki edes tiedä olevansa herkkiä ja mitä se tarkoittaa.. Se tulee yleensä tietoon vahingossa ja nykypäivänä onneksi helpommin ja nopeammin, kun siitä on ollut jo pari vuotta enemmän juttua Suomessakin.. (Mediassa jne.)..;P
Tuo sinun tekstisi on juuri sitä millä saadaan Herkät leimattua ja ajattelemaan, että "minä vain kuvittelen tai luulen asioita" ja siihen tilaan etteivät luota itseensä, eivätkä arvosta itseään.. ;P
Samaa käytetään ihan samalla tavalla siihen, että jos sinun Intuitiosi "hälyttää" ja olet epäileväinen, niin toinen leimaa sinut sanomalla, että olet esim. "et kykene luottamaan minuun" tai "miksi et luota minuun".. Ja taas ollan siinä tilanteessa, että "järkeilet" sitten, että "luulen vain ja taidan olla väärässä" vaikka OutoTunne itsellä olisikin asiasta.. ;P
Kaikille herkille ihmisille tärkein ohje on.. (Varsinkin EmppisSympiksille koska haluavat aina ajatella ihmisistä hyvää)
"Luota Itseesi ja Intuitioosi"
Tuo on Paras Neuvo Heille.. Ja se on Vielä Jopa Totta.. ;P- että.silleen
Ikis..M kirjoitti:
Minusta tuossa "intuitiossa" on vähän semmoinen juttu että ihminen kun haluaa uskoa olevansa hyvä ja taitava jossain, vaikkapa ihmisten luonteenpiirteiden tunnistamisessa niin hän sitten uskottelee itselleen että hänellä on hyvä "intuitio" ihmisten suhteen vaikka usein pelkkä kylmä järjen käyttö olisi parempi tunnistamaan niitä huonoja piirteitä kuin pussillinen "intuitioita", ne intuitiot kun kuitenkin usein koetaan hyvin vahvana juuri silloin kun halutaan kumota se mitä järki sanoo.
Jos sä tuon äsken kirjoittamasi saat mulle myytyä... niin olet juuri ampunut isovarpaasi irti! = )) Vaiston varaisesti kuitenkin,minusta olet,inhimillinen ihminen!
Tosin sana varastoasi karsisin, vaan eipä mulla ole oikeutta puuttua siihen.
Mulla kun on sinusta niin sata mielipidetä, riippuen päivästä ja textistä mitä viimeeksi olet syytänyt koneeltasi joka on sitten silmiini sattunut.
Vielä kuitenkin olet mulle niitä harvoja, joilta siedän pitkältikin erikoisia mielipiteitä ja yritän ymmärtää ja tai ainakin oppia ymmärtämään asioita toiseltakin kantilta. Ennen "teurastusta"... siis ennen kuin mulla on herne nenässä syvällä ja hapen saanti vaikeuksien takia pää punaisena kiukusta!
Mun itsehillintääni opetellessa, yrittäkää "pojat" vielä hetkinen pärjätä kanssani. NuuskaMuikkune kirjoitti:
Ei se niinpäin mene.. Intuitio hälyttää, mutta "järkeistät" asiat olevan ihan hyvin varsinkin jos "uskot ihmisistä pääsääntöisesti hyvää".. ;P
Ja Intuitiokin tarvitsee oppimista.. ei kukaan ole Seppä senkään asian kanssa syntyessään.. Ja se on ainakin aluksi "vain" vahvasti alitajuntaista ja luulet, että kaikilla muillakin nämä asiat menee näin, kun kerran Itselläkin menee.. sama asia koskee muitakin asioita.. ;P
Eli jos et ole kuullut asiasta, niin se on "vain" tunne.. Jota ihmettelet enemmän tai vähemmän ja ehkä opit yhdistämään joitakin asioita toisiinsa ihan itseksesi kokemuksien kautta.. Ei sitä edes osaa ajatella, että se on "Intuitio", jos et ole ikinä asiasta kuullutkaan.. Se vain on joku juttu sinussa ja et siihen sen enempää kiinnitä huomiota tällöin.. ;P
Herkkyyskin on aikaisemmin leimattu suunnilleen sairaudeksi.. Mutta ei enää nykyään.. Eikä kaikki edes tiedä olevansa herkkiä ja mitä se tarkoittaa.. Se tulee yleensä tietoon vahingossa ja nykypäivänä onneksi helpommin ja nopeammin, kun siitä on ollut jo pari vuotta enemmän juttua Suomessakin.. (Mediassa jne.)..;P
Tuo sinun tekstisi on juuri sitä millä saadaan Herkät leimattua ja ajattelemaan, että "minä vain kuvittelen tai luulen asioita" ja siihen tilaan etteivät luota itseensä, eivätkä arvosta itseään.. ;P
Samaa käytetään ihan samalla tavalla siihen, että jos sinun Intuitiosi "hälyttää" ja olet epäileväinen, niin toinen leimaa sinut sanomalla, että olet esim. "et kykene luottamaan minuun" tai "miksi et luota minuun".. Ja taas ollan siinä tilanteessa, että "järkeilet" sitten, että "luulen vain ja taidan olla väärässä" vaikka OutoTunne itsellä olisikin asiasta.. ;P
Kaikille herkille ihmisille tärkein ohje on.. (Varsinkin EmppisSympiksille koska haluavat aina ajatella ihmisistä hyvää)
"Luota Itseesi ja Intuitioosi"
Tuo on Paras Neuvo Heille.. Ja se on Vielä Jopa Totta.. ;PTuon lisäksi pitää vielä tiedostaa se, että myös ns. huonoissa persoonissa on herkkiä yksilöitä, jotka osaavat käyttää tätä edukseen ja taitavimmat osaavat vedättää näitä ns. lämpimiä persoonia käyttäen heidän SiniSilmäisyyttä heitä vastaan.. Osaavat vedättää myös ns. Normaalejakin, mutta vielä helpommin tietenkin SiniSilmienVäkeä.. ;P
Täysin kylmät ja tunteettomat huonot persoonat ovat taas sitten pääsääntöisesti tunnistettavissa, jos eivät ole todella lahjakkaita Manipulaattoreita.. ;Pettä.silleen kirjoitti:
Jos sä tuon äsken kirjoittamasi saat mulle myytyä... niin olet juuri ampunut isovarpaasi irti! = )) Vaiston varaisesti kuitenkin,minusta olet,inhimillinen ihminen!
Tosin sana varastoasi karsisin, vaan eipä mulla ole oikeutta puuttua siihen.
Mulla kun on sinusta niin sata mielipidetä, riippuen päivästä ja textistä mitä viimeeksi olet syytänyt koneeltasi joka on sitten silmiini sattunut.
Vielä kuitenkin olet mulle niitä harvoja, joilta siedän pitkältikin erikoisia mielipiteitä ja yritän ymmärtää ja tai ainakin oppia ymmärtämään asioita toiseltakin kantilta. Ennen "teurastusta"... siis ennen kuin mulla on herne nenässä syvällä ja hapen saanti vaikeuksien takia pää punaisena kiukusta!
Mun itsehillintääni opetellessa, yrittäkää "pojat" vielä hetkinen pärjätä kanssani.Kuulostaa ihan PikkuMyyltä.. ;D
"Jos minä löytäisin jostakin tarpeeksi pienen poikaystävän, olisin minäkin kevytkenkäinen" (Pikku Myy)"
Tuokin taitaa sopia sinuun, kuin NenuPäähän.. ;P- seolisiauttanutoipumaan
Omalta kohdalta voisin sanoa, että oma ongelma on ollut siinä etten tunnista ihmisiä tuolla liikkuessani. Sitä on tapahtunut useasti joten jotain vikaa on hahmottamisessani jos ihmisellä on erilaiset vaatteet. Intuitioni on mielestäni toiminut hyvin monta kertaa, sitä en ole epäillyt. Ja muutenkaan en pohdi asioita muuten kuin niissä tilanteissa joissa on tapahtunut tunnistamattomuutta. Järkeilyä jos sitä siksi voi sanoa, on ollut siksi että kun itse on ollut kauan väsynyt niihin epämääräisiin arkitilanteisiin, koska kiusaamistahan se on ollut. Miten se tulee vaikuttamaan mahdolliseen suhteeseen. Olisi pitänyt olla hiljaisuutta useamman viikon ajan.
- että.silleen
Tuon lisäksi pitää vielä tiedostaa se, että myös ns. huonoissa persoonissa on herkkiä yksilöitä, jotka osaavat käyttää tätä edukseen ja taitavimmat osaavat vedättää näitä ns. lämpimiä persoonia käyttäen heidän SiniSilmäisyyttä heitä vastaan.. Osaavat vedättää myös ns. Normaalejakin, mutta vielä helpommin tietenkin SiniSilmienVäkeä.. ;P
Täysin kylmät ja tunteettomat huonot persoonat ovat taas sitten pääsääntöisesti tunnistettavissa, jos eivät ole todella lahjakkaita Manipulaattoreita.. ;PMoikka sullekin Muikkunen! Olen kuin olenkin vielä hereillä... tai oikeastaan heräsin kesken unieni.
Laitoin Emon nukkumaan, siis peittelin hänet; kun hän oli asettunut ensin itse hyvään asentoon omalle sängynpuolelleen. Oloasussa menin toiselle puolen sänkyä hänen viereensä pitkälleni ja keskusteltiin siinä hetki... jolloin mä nukahdin siihen.
Tarkoitus oli kyllä tulla aikaisemmin jo palstalle hetkeksi, mutt käyhän se vielä tähäkin aikaan, huomaan.
Kunnollinen iltasuihku kyllä jää nyt tekemättä, pikapesulla sitt pärjättävä ja aamulla uitan itseni kunnolla. Emon suihkutin kyllä ennen hänen nukkumaan menoaan.
Broidi ollut kyläilemässä ja ollaan puhuttu asioista niiden oikeilla nimillä.
Siis käsitelty lähinnä tunne asioitamme, jokaisen meidän kohdaltamme.
Emo kertoi niin hyvin omat tuntemuksensa... ett mua itketti, velikin jopa ymmärsi nyt asioita ns. naisten näkökulmasta katsottuna. (uskoakseni) Teki hyvää varmaan meille jokaiselle saada kertoa oma tunteensa.
(mä kyllä kerroin hyvin siistityn version, mutt se sisälsi näennäisen asian; ilman mun tuskaisuuttani siitä ettei sisarukset tajua mun asemaani/asennettani Emoon.) - nUuskamUikkuneNä
seolisiauttanutoipumaan kirjoitti:
Omalta kohdalta voisin sanoa, että oma ongelma on ollut siinä etten tunnista ihmisiä tuolla liikkuessani. Sitä on tapahtunut useasti joten jotain vikaa on hahmottamisessani jos ihmisellä on erilaiset vaatteet. Intuitioni on mielestäni toiminut hyvin monta kertaa, sitä en ole epäillyt. Ja muutenkaan en pohdi asioita muuten kuin niissä tilanteissa joissa on tapahtunut tunnistamattomuutta. Järkeilyä jos sitä siksi voi sanoa, on ollut siksi että kun itse on ollut kauan väsynyt niihin epämääräisiin arkitilanteisiin, koska kiusaamistahan se on ollut. Miten se tulee vaikuttamaan mahdolliseen suhteeseen. Olisi pitänyt olla hiljaisuutta useamman viikon ajan.
Vain Emppis&Symppis ErityisHerkkä vaisToaa sEn.
- että.silleen
Kuulostaa ihan PikkuMyyltä.. ;D
"Jos minä löytäisin jostakin tarpeeksi pienen poikaystävän, olisin minäkin kevytkenkäinen" (Pikku Myy)"
Tuokin taitaa sopia sinuun, kuin NenuPäähän.. ;PEttä mitä? Millä peruusteella minä olen sinusta kevytkenkäinen?
Korkeintaan sen poikaystävän kanssa... ja se on taas aivan ymmärrettävää, monien mielestä jopa suotavaa. Mutt mullakin on omat ehdottomasti; EI käy... juttuni! seolisiauttanutoipumaan kirjoitti:
En nyt ihan saanut kiinni mitä yritit kertoa ja mikä oli sun pointtina?.. ;P
Mut jotain NappasinIlmasta.. ;P
"siksi että kun itse on ollut kauan väsynyt"
Herkkyys aiheuttaa myös tuota siis väsyy "informaatio&tunnetulvaan".. väsyy siis nopeammin, kuin ns. ei herkät..
"Olisi pitänyt olla hiljaisuutta useamman viikon ajan"
Ja sitten olo voi olla pahimmillaan tämä, eli haluaisi päästä vain lepäämään hiljaisuuteen, jos ei ole tajunnut levätä/palautua tai päässyt lepäämään/palautumaan pidempään aikaan.. ;P
Herkkyys vaikuttaa myös ekstro/intro määritelmiin.. esim. jos on kovastikin herkkä ekstrovertti, niin määritys menee pelkätään ekstro/intro määritteillä pieleen, koska se aiheuttaa ekstroonkin enemmän tai vähemmän intron juttuja.. ;Pettä.silleen kirjoitti:
Että mitä? Millä peruusteella minä olen sinusta kevytkenkäinen?
Korkeintaan sen poikaystävän kanssa... ja se on taas aivan ymmärrettävää, monien mielestä jopa suotavaa. Mutt mullakin on omat ehdottomasti; EI käy... juttuni!Tuo oli MuumiFilosofiaa.. eli joku PikkuMyyn lausahdus, joka on esiintynyt jossain MuumiKirjoissa.. Löysin sen Guuggelilla.. ;D
PikkuMyy taisi tarkoittaa sitä, että vain silloin hän voi olla KevytKenkäinen, jos hänellä olisi PikkuinenPoikaystävä.. Eli vain siinä määritelmässä, eikä siinä miten se yleensä määritellään.. ;P- mitenselittäisin
En nyt ihan saanut kiinni mitä yritit kertoa ja mikä oli sun pointtina?.. ;P
Mut jotain NappasinIlmasta.. ;P
"siksi että kun itse on ollut kauan väsynyt"
Herkkyys aiheuttaa myös tuota siis väsyy "informaatio&tunnetulvaan".. väsyy siis nopeammin, kuin ns. ei herkät..
"Olisi pitänyt olla hiljaisuutta useamman viikon ajan"
Ja sitten olo voi olla pahimmillaan tämä, eli haluaisi päästä vain lepäämään hiljaisuuteen, jos ei ole tajunnut levätä/palautua tai päässyt lepäämään/palautumaan pidempään aikaan.. ;P
Herkkyys vaikuttaa myös ekstro/intro määritelmiin.. esim. jos on kovastikin herkkä ekstrovertti, niin määritys menee pelkätään ekstro/intro määritteillä pieleen, koska se aiheuttaa ekstroonkin enemmän tai vähemmän intron juttuja.. ;PKyse on siitä, että ne kiertoilmaukset olisi pitänyt lopettaa. Kun oma ajattelutapa on erilainen, että aina voi liittää yhden asian vähintään kahteen ihmiseen tai eri tilanteeseen, päässä on sen takia ollut valtava sekamelska. Jos oltaisiin otettu työt vain työnä ei sellaista väsymystä olisi tullut.
että.silleen kirjoitti:
Moikka sullekin Muikkunen! Olen kuin olenkin vielä hereillä... tai oikeastaan heräsin kesken unieni.
Laitoin Emon nukkumaan, siis peittelin hänet; kun hän oli asettunut ensin itse hyvään asentoon omalle sängynpuolelleen. Oloasussa menin toiselle puolen sänkyä hänen viereensä pitkälleni ja keskusteltiin siinä hetki... jolloin mä nukahdin siihen.
Tarkoitus oli kyllä tulla aikaisemmin jo palstalle hetkeksi, mutt käyhän se vielä tähäkin aikaan, huomaan.
Kunnollinen iltasuihku kyllä jää nyt tekemättä, pikapesulla sitt pärjättävä ja aamulla uitan itseni kunnolla. Emon suihkutin kyllä ennen hänen nukkumaan menoaan.
Broidi ollut kyläilemässä ja ollaan puhuttu asioista niiden oikeilla nimillä.
Siis käsitelty lähinnä tunne asioitamme, jokaisen meidän kohdaltamme.
Emo kertoi niin hyvin omat tuntemuksensa... ett mua itketti, velikin jopa ymmärsi nyt asioita ns. naisten näkökulmasta katsottuna. (uskoakseni) Teki hyvää varmaan meille jokaiselle saada kertoa oma tunteensa.
(mä kyllä kerroin hyvin siistityn version, mutt se sisälsi näennäisen asian; ilman mun tuskaisuuttani siitä ettei sisarukset tajua mun asemaani/asennettani Emoon.)No se on hyvä, että puhuitte tunteista.. eipä niistä yleensä liikoja puhuta, joka sitten aiheuttaa mitä aiheuttaa.. ;P
"mä kyllä kerroin hyvin siistityn version, mutt se sisälsi näennäisen asian; ilman mun tuskaisuuttani siitä ettei sisarukset tajua mun asemaani/asennettani Emoon"
No jos et olisi halunnut äitisi kuullen puhua, niin olisi ollut ihan hyvä puhua vaikka velhen kanssa kahdestaan.. ainakin avata hieman aluksi noita tuntemuksia hänelle, jos susta tuntuu, että kerralla hän ei pysty ottamaan kaikkea vastaan.. ;P
Tosin, nyt kun ootte puhunut tunteista (varsinkin, jos ette ole aikaisemmin puhunut), niin nyt olisi hyvä sauma puhua ainakin tän veljen kanssa näistäkin asioista seuraavaksi, koska nyt Portti on sille auki.. hän on oppinut hieman puhumaan ja kuuntelemaan ja sinä tiedät, että voit hänelle puhua tunteista.. ;P
Mulla oli pienen hetken sellainen olo tänään, että jos ois lähtenyt kattomaan YöHön, mutta en keksinyt tarpeeksi Positiivisiä asioita sille reissulle, joten jätin väliin.. Ja nyt Mä sit Luuraan näämmä Täällä.. ;D- että.silleen
Tuo oli MuumiFilosofiaa.. eli joku PikkuMyyn lausahdus, joka on esiintynyt jossain MuumiKirjoissa.. Löysin sen Guuggelilla.. ;D
PikkuMyy taisi tarkoittaa sitä, että vain silloin hän voi olla KevytKenkäinen, jos hänellä olisi PikkuinenPoikaystävä.. Eli vain siinä määritelmässä, eikä siinä miten se yleensä määritellään.. ;PEmpä muista lukeneeni tuota koskaan, tai en ole kiinnittänyt siihen huomiotani tässä merkityksessä kuin sen nyt otin!
Mihinkä Ikis mahtoi kadota?
Ei mulla ollut tarkoitus liistiä häntä tällä kertaa mistään sanomastaa "totuudesta"!
Tai sitt en vaan ole vielä sattunut lukemaan sitä, sekin on mahdollista, kun mulla ei ole ollut tänään oikein aikaa sellaiseen.
Koti hommissa mennyt tuhottomasti aikaa, ensin Emon aamutoimissa ja yhteisessä aamiaises... sekä taikinoiden teossa!
Broidin vierailu mahdollisti sen ett sain ; pyykätä, siivota....ym.
Ruokaakin sain tehdä kaikille meille, ihan itse ja mulla oli pari seuralaista keittiössä! Taikinat leivoin ja makutuomareita oli niin taikinoille kuin valmeille tuotteillekin.
Mulla oli ne aamulla tehdyt valmiit taikinat jääkaapissa...odottamassa, kun pääsin kerta ihan yksin pyykille!
Siivous lähti käyntiin siitä kun broidi oli kaatanut hienoa sokeria sirottimeen ja imuroi sitä pois lattialtakin. Otin imurin ja jatkoin siitä huoneen kerrallaan siivousta.
Ruuan jälkeen paistoin lopulta ne taikinatkin valmiiksi.
Oli tosi fiksua syödä ensin... muuten veli ois syönyt kaikki piparit maidon kanssa,
ja varmaan vienyt koko mustikkapiirakan mukanaan kotiinsa!
Mielelläni mä annoin puolipellistä piirakkaa hänelle kotiin viemiseksi!
Uni painaa jo silmiäni... pitäis mennä varmaan nukkumaan.
Hyvää yötä! - että.silleen
että.silleen kirjoitti:
Empä muista lukeneeni tuota koskaan, tai en ole kiinnittänyt siihen huomiotani tässä merkityksessä kuin sen nyt otin!
Ei mulla ollut tarkoitus liistiä häntä tällä kertaa mistään sanomastaa "totuudesta"!
Tai sitt en vaan ole vielä sattunut lukemaan sitä, sekin on mahdollista, kun mulla ei ole ollut tänään oikein aikaa sellaiseen.
Koti hommissa mennyt tuhottomasti aikaa, ensin Emon aamutoimissa ja yhteisessä aamiaises... sekä taikinoiden teossa!
Ruokaakin sain tehdä kaikille meille, ihan itse ja mulla oli pari seuralaista keittiössä! Taikinat leivoin ja makutuomareita oli niin taikinoille kuin valmeille tuotteillekin.
Mulla oli ne aamulla tehdyt valmiit taikinat jääkaapissa...odottamassa, kun pääsin kerta ihan yksin pyykille!
Siivous lähti käyntiin siitä kun broidi oli kaatanut hienoa sokeria sirottimeen ja imuroi sitä pois lattialtakin. Otin imurin ja jatkoin siitä huoneen kerrallaan siivousta.
Oli tosi fiksua syödä ensin... muuten veli ois syönyt kaikki piparit maidon kanssa,
Hyvää yötä!Piti käydä tuossa kirjoitteluni lomassa ilmottautumassa Emolle, oli herännyt ja huomannut olevansa yksin huoneessa... minä kun istun nyt keittiössä.
Nakertaen pikkuleipää... kaneliässää.
Öitä että.silleen kirjoitti:
Empä muista lukeneeni tuota koskaan, tai en ole kiinnittänyt siihen huomiotani tässä merkityksessä kuin sen nyt otin!
Hyvää yötä!https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=Muumifilosofiaa
Tuolla löytää vaikka mitä.. Tuo oli ensimmäisen linkin ensimmäinen lausahdus.. ;D
No sulla kyllä tekemistä riittää.. ja huoliakin, mutta tuo taitaa olla sulle myös osittain "terapiaakin".. ainakin tällä hetkellä, ettei tarvitse murehtia ja pohtia liiaksi muita juttuja/tunteita.. ;P
Kunhan muistat, ettet kätke liian pitkäksi aikaa, liikaa asioita itsesi sisälle.. jossain vaiheessa ne on pakko kuitenkin pureskella, mieluiten rauhassa, ettei tule kerta rysähdyksenä yllättäin.. Ja sitten muistat Levon&Rentoumisen, niin hyvin kuin mahdollista (helpommin taas sanottu kuin tehty, mutta muista kuitenkin).. ;P
Tosin sinä luultavasti rentoudut ainakin Kokatessa&Leipoessa, jos saat sitä tehdä omaan tahtiin rauhassa.. ;P
"Oli tosi fiksua syödä ensin..."
No se taisi olla yhden sortin "intuitiota" tai ainakin sitä, että alitajuntaisesti tiedostit mitä tuleman pitää, jos et jopa tietoisesti.. ;D
Hyvää yötä, nuku hyvin.. =)- Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Hyvää yötä!"Mihinkä Ikis mahtoi kadota?
Tai sitt en vaan ole vielä sattunut lukemaan sitä, sekin on mahdollista, kun mulla ei ole ollut tänään oikein aikaa sellaiseen."
Ihan nukkkumaan läks ikis niin siksi katosi ja jäi kommnetoimatta, et listinyt :) Toki ymmärrän tuota intuitiopuoltakin ja sitä puoltavia mutta vaikka itse täällä irl ehkä joskus vähän jopa liiankin järkiperäisesti tulee ajateltua/toimittua niin sillä ei kuitenkaan isoihin hankaluuksiin koskaan ole joutunut ja toisaalta kun joskus sivusta seuranneena nähnyt pelkän tunteen varassa toimineiden sotkuja niin kuitenkin vähän on epäilyksiä että "intuitio" toisinaan saattaa olla vähän huonokin juttu jos siihen sokeasti luottaa.
Tuolla aiemmin kirjoitit myös "Mun itsehillintääni opetellessa, yrittäkää "pojat" vielä hetkinen pärjätä kanssani. ", juu, eiköhän me sun kanssa pärjätä, on toisinaan ihan aihettakin varmaan "ripittää"vähän meitä täällä :) - että.silleen
Ikis..M kirjoitti:
"Mihinkä Ikis mahtoi kadota?
Tai sitt en vaan ole vielä sattunut lukemaan sitä, sekin on mahdollista, kun mulla ei ole ollut tänään oikein aikaa sellaiseen."
Ihan nukkkumaan läks ikis niin siksi katosi ja jäi kommnetoimatta, et listinyt :) Toki ymmärrän tuota intuitiopuoltakin ja sitä puoltavia mutta vaikka itse täällä irl ehkä joskus vähän jopa liiankin järkiperäisesti tulee ajateltua/toimittua niin sillä ei kuitenkaan isoihin hankaluuksiin koskaan ole joutunut ja toisaalta kun joskus sivusta seuranneena nähnyt pelkän tunteen varassa toimineiden sotkuja niin kuitenkin vähän on epäilyksiä että "intuitio" toisinaan saattaa olla vähän huonokin juttu jos siihen sokeasti luottaa.
Tuolla aiemmin kirjoitit myös "Mun itsehillintääni opetellessa, yrittäkää "pojat" vielä hetkinen pärjätä kanssani. ", juu, eiköhän me sun kanssa pärjätä, on toisinaan ihan aihettakin varmaan "ripittää"vähän meitä täällä :)Moikka. ai sä menitkin uinuun, kun mä olin just vast noussut torkuilta.
"Toki ymmärrän tuota intuitiopuoltakin ..."
Hyvä jos ymmärrät.... mä taas elän paljon sen varassa ja nimitän sitä kyllä vaistoksi!
Ilman tuota vaistoani olisi varmaan tullut enemmänkin tyhmyyksiä tehdyksi...
Sillä vaistolla ainakin mulla on kaksi puolta; negatiivinen että positiivinen... eli se vaisto on jonkin kaltaista hiljalleen opittua kylmää järkeäkin ja alitajunta sen kai herättää.
Mulla oli pienet kahinat juuri yhden "intuition" kanssa... ja voihan olla ett olin osaksi väärässäkin hänen henkilösyytensä nähden... tiedä sitä sitten, mutt samankaltainen täysin narsistinen äijä kuitenkin on kysymyksessä.
Narsistien sadistiseen puoleen olen törmännyt sairaalassa työskennellessä, hoitaen fyysisiä vammoja heidän uhreiltaan. Psyykkisiä oireita hoitivat psygoterapeutit ym. muut alan ihmiset kykyjensä mukaan.
Mulle itselleni on kasvanut takaisin jo se terve omanarvontuntoni.
Sekin on tavallaan narsismia...muttei niin voimakasta ett yrittäisi hallita myös muita lähiympäristössään olevia ihmisiä, omaksi hyödykseen...alistaen.
Minä kyllä puolustaudun jos koen tulleeni väärin kohdelluksi ja valitettavasti jaan juuri samaa sont** jota, mulle on tarjoltu... mutt varmuudeksi lisään vielä vähän pippuriakin joukkoon, jos pystyn! Enkä pyydä minäkään anteeksi, sanomisiani.
Sun poskeas tulin eilen kyllä silittäneeksi... huomasin sun myös tiedostaneen sen.
Menen ottamaan jauhelihasienimurekkeen uunista ja valmistan pottumuusin sähkövatkaimella vielä, muuten ruoka onkin jo valmiina. Myöhäinen lounas tai aikainen päivällinen meillä, Emon kanssa. Nukuttiin aamulla pitkään klo 09.00! - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Moikka. ai sä menitkin uinuun, kun mä olin just vast noussut torkuilta.
Hyvä jos ymmärrät.... mä taas elän paljon sen varassa ja nimitän sitä kyllä vaistoksi!
Sillä vaistolla ainakin mulla on kaksi puolta; negatiivinen että positiivinen... eli se vaisto on jonkin kaltaista hiljalleen opittua kylmää järkeäkin ja alitajunta sen kai herättää.
Mulla oli pienet kahinat juuri yhden "intuition" kanssa... ja voihan olla ett olin osaksi väärässäkin hänen henkilösyytensä nähden... tiedä sitä sitten, mutt samankaltainen täysin narsistinen äijä kuitenkin on kysymyksessä.
Narsistien sadistiseen puoleen olen törmännyt sairaalassa työskennellessä, hoitaen fyysisiä vammoja heidän uhreiltaan. Psyykkisiä oireita hoitivat psygoterapeutit ym. muut alan ihmiset kykyjensä mukaan.
Sekin on tavallaan narsismia...muttei niin voimakasta ett yrittäisi hallita myös muita lähiympäristössään olevia ihmisiä, omaksi hyödykseen...alistaen.
Minä kyllä puolustaudun jos koen tulleeni väärin kohdelluksi ja valitettavasti jaan juuri samaa sont** jota, mulle on tarjoltu... mutt varmuudeksi lisään vielä vähän pippuriakin joukkoon, jos pystyn! Enkä pyydä minäkään anteeksi, sanomisiani.
Sun poskeas tulin eilen kyllä silittäneeksi... huomasin sun myös tiedostaneen sen.
Menen ottamaan jauhelihasienimurekkeen uunista ja valmistan pottumuusin sähkövatkaimella vielä, muuten ruoka onkin jo valmiina. Myöhäinen lounas tai aikainen päivällinen meillä, Emon kanssa. Nukuttiin aamulla pitkään klo 09.00!Juu, pakko ooli vähän nukahtaa välillä ja hyvä kun sinäkin sait nukkua pitkään kun on noita velvollisuuksia niin pal sulla että hyvä latailla akkuja välillä.
Minusta tuntuu että me tässä intuitioasiassa ollaankin loppupeleissä kuitenkin aikalailla samoilla linjoilla kun minusta sinun intuitiota juurikin aikalailla järki ohjailee siellä taustalla noiden sailaatyöskentelyjen kokemusten kautta niin se on sitten minusta jos vähän erilaista intuitiota kuin semmoinen jossa hypätään suoraan tuntemattomaan ilman mitään mietintää.
Se on hyvä vaan kun osaat puolesi pitää, varsinkin tuollaisessa hommassa mitä teet on hyvä että on luonteikkuutta eikä ihan tossu ja toisten ohjailtavissa mutta toisaaltä sinussa on myös se äärettömän hyvä puoli että osaat myös sitten tarvittaessa kysyä ja ottaa neuvoja ja oppia muiltakin vastaan niin varmaan pärjäät noilla avuillasi aika hyvin. Ainakin minulla on vähän semmoinen "intuitio" tuosta sinun yrityshommasta että siellä on ihan oikea ihminen yrittämässä ja vieläpä semmoinen joka välittää hoidokeistaan mitä ei varmaan ihan joka paikasta voi sanoa.
Hyviä ruokahetkiä, minäkin taida lähtä kaupalla käväisemään :) - että.silleen
Ikis..M kirjoitti:
Juu, pakko ooli vähän nukahtaa välillä ja hyvä kun sinäkin sait nukkua pitkään kun on noita velvollisuuksia niin pal sulla että hyvä latailla akkuja välillä.
Minusta tuntuu että me tässä intuitioasiassa ollaankin loppupeleissä kuitenkin aikalailla samoilla linjoilla kun minusta sinun intuitiota juurikin aikalailla järki ohjailee siellä taustalla noiden sailaatyöskentelyjen kokemusten kautta niin se on sitten minusta jos vähän erilaista intuitiota kuin semmoinen jossa hypätään suoraan tuntemattomaan ilman mitään mietintää.
Se on hyvä vaan kun osaat puolesi pitää, varsinkin tuollaisessa hommassa mitä teet on hyvä että on luonteikkuutta eikä ihan tossu ja toisten ohjailtavissa mutta toisaaltä sinussa on myös se äärettömän hyvä puoli että osaat myös sitten tarvittaessa kysyä ja ottaa neuvoja ja oppia muiltakin vastaan niin varmaan pärjäät noilla avuillasi aika hyvin. Ainakin minulla on vähän semmoinen "intuitio" tuosta sinun yrityshommasta että siellä on ihan oikea ihminen yrittämässä ja vieläpä semmoinen joka välittää hoidokeistaan mitä ei varmaan ihan joka paikasta voi sanoa.
Hyviä ruokahetkiä, minäkin taida lähtä kaupalla käväisemään :)Ihan omaa itsekkyyttäni puoliks, mä pidän nyt Emon luonani vielä enemmän.
Koska loppupeleissä mä pääsen kuitenkin helpommalla, kun Emoa ei koko ajan riepoiteta paikasta toiseen. Minä vien arkipäivinä emon aamuisin hoivapuolelle hoitoon kun itse teen töitä... joskus aamusta - iltaankin asti. Viikonloput hän on viettänyt sisaruksieni luona ja mä olen ollut "vapaalla".
Isänpäivänä Systeri sitten teki taas omia järjestelyitään, kertomatta asiasta mulle...
eikä mulle tullut minkäänlaista intuitiota ennakkoon... ikävä kyllä.
Meni Emon ja mun nukkumiset tosi pätkäuniksi, Emon unirytmien takia ja hoivalla antoivat vielä nukkua pitkät päiväunet... kun hän oli niin väsynyt!
Hitsi vie... tilanne oli taas kerran; suo siellä ja vetelä täällä!
Emo ei lähde tästä talosta pois yöksi, kuin ehkä jostain erikoisesta syystä! Saavat sisaruksista jokainen tulla tänne, perheineen tai yksin, kyläilemään Emon luo. Kiitollinen olisin siitäkin jos saisin silloin tällöin käydä itse jossain tämän talon ulkopuolella, kun joku heistä olisi Emon "vieraana" täällä... vaikka vaan leffassa.
Uskon kuitenkin ett yöunet paranis meillä molemmilla näin pienellä muutoksella.
Melkein joka viikonlopun jälkeen kun hän on ollut "evakossa" on ollut levottomuutta öisin... sitä vastoin painajaisia ja unettomuutta ei ole esiintynyt silloin; kun ollaan jostain syystä oltu vain täällä "kotona".
Näistä syistä nämä järjestelyt nyt saavat minusta muuttua... kerron ajatuksistani kaikille sisaruksilleni samanlaisella textiviestillä ja pyydän ottamaan yhteyttä, jos he myös näkevät asian kokeilemisen arvoiseksi. - exkeittiöekspertti
että.silleen kirjoitti:
Moikka. ai sä menitkin uinuun, kun mä olin just vast noussut torkuilta.
Menen ottamaan jauhelihasienimurekkeen uunista ja valmistan pottumuusin sähkövatkaimella vielä, muuten ruoka onkin jo valmiina. Myöhäinen lounas tai aikainen päivällinen meillä, Emon kanssa. Nukuttiin aamulla pitkään klo 09.00!Voi hyvät hyssykät, hoidat minunkaltaisteni sadististen narsistien aiheuttamia fyysisiä vammoja sairaalassa...psykoterapeutit hoitelee sitten psyykksiä vammoja kykyjensä mukaan. Joukossa lienee minunkin käsittelyyni joutuneita ihmisiä...?
Oon kyllä myöntänyt itsekin olevani egoisti ja narsisti, mutta sadismia ja narsistista persoonallisuushäiriötä mulla ei ole. Tämän lisäksi minun työssäni ja harrastuksessani ei katsottaisi rikosrekisteriä läpi sormien.
Jostain sairaasta syystä pidän kyllä sun jutuistasi vaikka ne usein ampuu ihan käsittämättömiin ulottuvuuksiin. Tarkoitan siis etten vihaa sua vaan yritän nauraa päättömyyksillesi... - Ikis..M
exkeittiöekspertti kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät, hoidat minunkaltaisteni sadististen narsistien aiheuttamia fyysisiä vammoja sairaalassa...psykoterapeutit hoitelee sitten psyykksiä vammoja kykyjensä mukaan. Joukossa lienee minunkin käsittelyyni joutuneita ihmisiä...?
Oon kyllä myöntänyt itsekin olevani egoisti ja narsisti, mutta sadismia ja narsistista persoonallisuushäiriötä mulla ei ole. Tämän lisäksi minun työssäni ja harrastuksessani ei katsottaisi rikosrekisteriä läpi sormien.
Jostain sairaasta syystä pidän kyllä sun jutuistasi vaikka ne usein ampuu ihan käsittämättömiin ulottuvuuksiin. Tarkoitan siis etten vihaa sua vaan yritän nauraa päättömyyksillesi...Koettakaahan nyt malttaa, ei oikein jaksaisi teidän riitelyä vaikka siinä oma viihdearvonsa tavallaan onkin :)
- Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Ihan omaa itsekkyyttäni puoliks, mä pidän nyt Emon luonani vielä enemmän.
Koska loppupeleissä mä pääsen kuitenkin helpommalla, kun Emoa ei koko ajan riepoiteta paikasta toiseen. Minä vien arkipäivinä emon aamuisin hoivapuolelle hoitoon kun itse teen töitä... joskus aamusta - iltaankin asti. Viikonloput hän on viettänyt sisaruksieni luona ja mä olen ollut "vapaalla".
Isänpäivänä Systeri sitten teki taas omia järjestelyitään, kertomatta asiasta mulle...
eikä mulle tullut minkäänlaista intuitiota ennakkoon... ikävä kyllä.
Meni Emon ja mun nukkumiset tosi pätkäuniksi, Emon unirytmien takia ja hoivalla antoivat vielä nukkua pitkät päiväunet... kun hän oli niin väsynyt!
Hitsi vie... tilanne oli taas kerran; suo siellä ja vetelä täällä!
Emo ei lähde tästä talosta pois yöksi, kuin ehkä jostain erikoisesta syystä! Saavat sisaruksista jokainen tulla tänne, perheineen tai yksin, kyläilemään Emon luo. Kiitollinen olisin siitäkin jos saisin silloin tällöin käydä itse jossain tämän talon ulkopuolella, kun joku heistä olisi Emon "vieraana" täällä... vaikka vaan leffassa.
Uskon kuitenkin ett yöunet paranis meillä molemmilla näin pienellä muutoksella.
Melkein joka viikonlopun jälkeen kun hän on ollut "evakossa" on ollut levottomuutta öisin... sitä vastoin painajaisia ja unettomuutta ei ole esiintynyt silloin; kun ollaan jostain syystä oltu vain täällä "kotona".
Näistä syistä nämä järjestelyt nyt saavat minusta muuttua... kerron ajatuksistani kaikille sisaruksilleni samanlaisella textiviestillä ja pyydän ottamaan yhteyttä, jos he myös näkevät asian kokeilemisen arvoiseksi.Kuulostaa ihan hyvältä suunniltelmalta. Ei varmaan ole emosta kivaa välttämättä jos/kun riepotellaan eri paikkoihin niin tuo varmaan hyvä jos muut tukijoukot tulee katsomaan aina välillä ja sinäkin saat vähän omaa aikaa nähdä kavereita yms. sitten sillä tavalla :)
- että.silleen
Voi hyvät hyssykät, hoidat minunkaltaisteni sadististen narsistien aiheuttamia fyysisiä vammoja sairaalassa...psykoterapeutit hoitelee sitten psyykksiä vammoja kykyjensä mukaan. Joukossa lienee minunkin käsittelyyni joutuneita ihmisiä...?
Jostain sairaasta syystä pidän kyllä sun jutuistasi vaikka ne usein ampuu ihan käsittämättömiin ulottuvuuksiin. Tarkoitan siis etten vihaa sua vaan yritän nauraa päättömyyksillesi...Nyt sinä kyllä maalasit pikkaisen yli... en minä noin sanonut. En minä sairaalassa nykyään ole enää ollut töissä yli vuoteen. Mutt narsististen äijien naisia olen hoitanut ja monia...näiden äijien narsismiin silloin on liittynyt myös vahvasti sadismi!
Vai miten itse käsität jos naisen kropassa on selvästi paloarpia; vanhoja sekä uusia märkiviä.. tupakalla poltettuja... kaikenkaikkiaan yli kakskymmentä ainakin, oli viimeisen kahden vuoden saldo. Toiset hoitajat kertoi... äijän edellisellä muijalla ollut samanlaisia paloarpia kehossaan. Kummallinen sattuma vai mitä?
Kyllä niitä olis muitakin samankaltaisia esimerkkejä kerrottavaksi asti...
Mutta kun ei kuulu ammattikuntamme etiikkaan kertoa yksittäisten potilaiden ongelmista ihan julkisesti... ei ainakaan ruohonjuuritason ammatissa olevan.
Missään kohtaa en ole väittänyt ett juuri sulla olis sadismiin taipumusta, mutt vaistomaisesti sekin mahdollisuus nousi pintaan, silloin kun sinä suutuit palstalla leikkimielisestä sanailusta! Kaiken lisäksi Rane pysyi aika siistissä textissä, antaen kuitenkin ymmärtää vihjaillen... mitä nyt kukuin sitt ymmärsikään.
Mustasukkaisuudeltahan se textis tosiaan minusta vaikutti, ja silloin mulla kilahti!
"Tarkoitan siis etten vihaa sua vaan yritän nauraa päättömyyksillesi..."
Tuntemattoman vihaaminen olisikin jo liian voimakkaita tunteita tuhlattavaksi turhaan.. minusta se olisi lähes sairautta.
Parasta tietysti olisi jos huvittaisin sinua vain jutuillani... tai jopa naurattaisin, sillä ei iloa ole koskaan varmaan liikaa.
Vastaisuudessa minä yritän pysyä poissa sun poluiltasi, niin on varmaan parempi. - exkeittiöekspertti
että.silleen kirjoitti:
Nyt sinä kyllä maalasit pikkaisen yli... en minä noin sanonut. En minä sairaalassa nykyään ole enää ollut töissä yli vuoteen. Mutt narsististen äijien naisia olen hoitanut ja monia...näiden äijien narsismiin silloin on liittynyt myös vahvasti sadismi!
Vai miten itse käsität jos naisen kropassa on selvästi paloarpia; vanhoja sekä uusia märkiviä.. tupakalla poltettuja... kaikenkaikkiaan yli kakskymmentä ainakin, oli viimeisen kahden vuoden saldo. Toiset hoitajat kertoi... äijän edellisellä muijalla ollut samanlaisia paloarpia kehossaan. Kummallinen sattuma vai mitä?
Kyllä niitä olis muitakin samankaltaisia esimerkkejä kerrottavaksi asti...
Mutta kun ei kuulu ammattikuntamme etiikkaan kertoa yksittäisten potilaiden ongelmista ihan julkisesti... ei ainakaan ruohonjuuritason ammatissa olevan.
Missään kohtaa en ole väittänyt ett juuri sulla olis sadismiin taipumusta, mutt vaistomaisesti sekin mahdollisuus nousi pintaan, silloin kun sinä suutuit palstalla leikkimielisestä sanailusta! Kaiken lisäksi Rane pysyi aika siistissä textissä, antaen kuitenkin ymmärtää vihjaillen... mitä nyt kukuin sitt ymmärsikään.
Mustasukkaisuudeltahan se textis tosiaan minusta vaikutti, ja silloin mulla kilahti!
"Tarkoitan siis etten vihaa sua vaan yritän nauraa päättömyyksillesi..."
Tuntemattoman vihaaminen olisikin jo liian voimakkaita tunteita tuhlattavaksi turhaan.. minusta se olisi lähes sairautta.
Parasta tietysti olisi jos huvittaisin sinua vain jutuillani... tai jopa naurattaisin, sillä ei iloa ole koskaan varmaan liikaa.
Vastaisuudessa minä yritän pysyä poissa sun poluiltasi, niin on varmaan parempi.Sanailu ei mua suututtanut vaan se että olit taas leimaamassa mua syylliseksi muiden kommentteihin.
Sitä laatua mulla on tullut mitta täyteen, ja se sai mut provoileen jota sitten jatkoit itsekin lahjakkaasti. - että.silleen
Sanailu ei mua suututtanut vaan se että olit taas leimaamassa mua syylliseksi muiden kommentteihin.
Sitä laatua mulla on tullut mitta täyteen, ja se sai mut provoileen jota sitten jatkoit itsekin lahjakkaasti.Jos tarkoitat tuolla syyliseksi leimaamisella ex----- PUA:an viittausta, niin kyllä mulla on ollut vahva aavistus asiasta. Ja veikkaan ett niin on muillakin palstan naisilla.
Tämä on nyt kuvaus ex-----PUAn käytöksestä:
Ensin lirkutellaan ja kehutaan, kun ei tee toivottua vaikutusta... alkaa pienoinen mollaus. Jos nainen menee vielä osoittamaan paheksuntaansa aivan järkyttävän väärän tiedon jakelusta: kuten sukupuolitautien tartuntavaarojen vähättelystä.
Kyseinen herra ja hidalgo mr. ex-----PUA levitti perätöntä tietoa ja kumos kaikki faktatiedot vähätellen... ja julkaisi omia mielipiteitään puolestaan faktana.
Edesvastuutonta käytöstä... sen jälkeen jaksoi vielä heitellä suoranaista p*sk** vastaan väittäjän päälle.
Avasi trollina minunkin nikkelläni älyttömiä keskusteluja... tai antoi ihan sikamaisen kommentin mun nikkelläni.
Miten sen pystyi tekeen? Älä kysy multa!
Enkä taatusti ole ainutlaatuinen kiukkupussi hänen suhteensa. Sinun käytöksesi istuu kuin mittapuku ex----- päälle! Textis sisältö on suht´samaa shittiä siitä ja sen kestävyydestä.... pikkasen lisäät vielä rasvaisuutta ja se on siinä!
Ja ensimmäisen p*sk*s*teen olen jo kokenut sun taholtasi, joskin aika olemattoman!
Mua ei lannista ex-----PUA... eikä kyllä Pertti-setäkään!
Keskustelu aiheesta mun osaltani on nyt päättynyt. PISTE - exkeittiöekspertti
että.silleen kirjoitti:
Jos tarkoitat tuolla syyliseksi leimaamisella ex----- PUA:an viittausta, niin kyllä mulla on ollut vahva aavistus asiasta. Ja veikkaan ett niin on muillakin palstan naisilla.
Tämä on nyt kuvaus ex-----PUAn käytöksestä:
Ensin lirkutellaan ja kehutaan, kun ei tee toivottua vaikutusta... alkaa pienoinen mollaus. Jos nainen menee vielä osoittamaan paheksuntaansa aivan järkyttävän väärän tiedon jakelusta: kuten sukupuolitautien tartuntavaarojen vähättelystä.
Kyseinen herra ja hidalgo mr. ex-----PUA levitti perätöntä tietoa ja kumos kaikki faktatiedot vähätellen... ja julkaisi omia mielipiteitään puolestaan faktana.
Edesvastuutonta käytöstä... sen jälkeen jaksoi vielä heitellä suoranaista p*sk** vastaan väittäjän päälle.
Avasi trollina minunkin nikkelläni älyttömiä keskusteluja... tai antoi ihan sikamaisen kommentin mun nikkelläni.
Miten sen pystyi tekeen? Älä kysy multa!
Enkä taatusti ole ainutlaatuinen kiukkupussi hänen suhteensa. Sinun käytöksesi istuu kuin mittapuku ex----- päälle! Textis sisältö on suht´samaa shittiä siitä ja sen kestävyydestä.... pikkasen lisäät vielä rasvaisuutta ja se on siinä!
Ja ensimmäisen p*sk*s*teen olen jo kokenut sun taholtasi, joskin aika olemattoman!
Mua ei lannista ex-----PUA... eikä kyllä Pertti-setäkään!
Keskustelu aiheesta mun osaltani on nyt päättynyt. PISTEHohhoh, tätä se on kun palstasta tulee elämä...
- Vittumitädorkia
Miten vitussa te jaksatte jauhaa paskaa täällä, ketään ei ees kiinnosta teijän jutut.
- Lutka_
Kiimavittu se Hennaakin ohjaa.
- KirjoituksesiPerusteella
Ei sinuakaan mikään korkeampi äly ohjaa.
- Lutka_
KirjoituksesiPerusteella kirjoitti:
Ei sinuakaan mikään korkeampi äly ohjaa.
Eipä ainakaan kiimavittu.
- helgamies_
Kiimavittu vie naista kuin naista.
- Palstan.Rumin.Mies
Peltoska nyt on viimeinen ihminen jauhamaan jostain intuitiosta kun se intuitio johtaa vaan siihen samaan komeaan mieheen jolta ottaa pataan jatkuvasti. En tosin aukassut linkkiä mutta oletan että kyseessä on tämä Tauskin nyrkkeilysäkki.
Se on vaan käsittämätöntä miten naiset jaksaa huijata niin etenkin itseään sekä muita näillä ihme "intuitioillaan" Jos ei komean miehen valintaan muita perusteita kehtaa kertoa niin etsii sivistys sanakirjasta hienon sanan jonka nojaan voi perustella miksi juuri minä valitsen vain komeita miehiä. Ainoa mistä kaikki intuitiot, inuiitit, undulaatit sunmuut sananparret teitä "varoittaa" on juurikin olla tutustumatta rumaan mieheen. Kun naama on ruma=Mielikin on ruma. Oppikaa joskus että rumuus ja tyhmyys saati käytöstapojen puute ei ole synonyymeja keskenään. - eivitsimuttatotuus
Siis tuo ilmoitus ei olisi sinua koskettanut ollenkaan jos nainen olisi ollut ruma tai korkeintaan tavallinen. Se tarina kiinnosti sinua siksi että hän oli kaunis. Ja sinua harmitti se ettei hän ollut kiinnostunut sinusta, kun sinä et tietenkään olisi tehnyt hänelle niin.
Katsotaampa nyt sitä Hennaa, onko hän teistä sellainen nuori normaali nainen jolla on haluja rakkauteen tai seksiin tai romantiikkaan. On tietenkin. Niinkuin kaikilla muillakin. Miten on sen luonteen laita. Ainakin hän fitneeraa kovin ja katsoo peilistä itseään usein. Mitä se kertoo hänestä. Hän näkee itseään usein mutta muita ihmisiä harvemmin. Hän ei siis tunne kovin hyvin muita koska suurin aika menee siihen että onko pohkeet liian suuret vai pienet.
No ketä tälläinen nainen kiinnostaa. Jykeväleukaista tietenkin koska hän tietää olevansa mahdollinen pari hänelle. Hän tietää myös ettei auta heti kysyä seksiä koska tyrmäys tulee. Nainen haluaa olla haluttu oikeasti vaikka olisikin pintaliitäjä. Hän tekeytyy kaveriksi ensin vie juttua eteenpäin samalla makuuhuoneen puolelle. Siinä vaiheessa nainen luulee olevansa rakastunut ja mies myös. Miettii varmaan jo tulevien lasten nimiä itsekseen. Nainen on silti rakastunut vain itseensä ja selviää tilanteesta säikähdyksellä. Hän päättää kirjoittaa siitä blogin että kuinka häntä on kohdeltu kaltoin. Ei sen harmituksen takia vaan sen takia että se palvelee hänen egoa.
Nyt hän voi kalastaa pisteitä sillä kuinka hän selvisi niinkin pahasta tilanteesta kuin rakastumisesta väärään ihmiseen.
Todennäköistä on että hän törmää vielä useasti samanlaisiin ihmisiin ja pönkittää omaa egoaan vielä lisää. Hänestä tulee vahva nainen joka tietää asemansa miesten keskuudessa. Hän rakastaa tietenkin hyviä miehiä, niitä jotka ei kohtele häntä kaltoin mutta fitness tulee kuitenkin ensin.
Hän ajattelee omaavansa hyvän itsetunnon ja hyvä intuition. Omaa vähän järkeä, mutta se liittyy siihen että mistäpäin kannattaa ottaa kuva itsestä tullakseen tyytyväiseksi otoksesta.
Samankaltaisia naiiiveja naisia on paljon, jotka ymmärtää vähän elämästä mutta paljon peilikuvista.
Ei ne opi koskaan. Kun ne lähestyy 40 ne on vieläkin samoja. Ne on jumittuneita niihin samoihin asioihin kuin 20 v. Ne ei voi kehittyä kun ne ei tee mitään mikä kehittäisi heitä.
He esiintyy paljon kokeneina ja paljon tuntevina ja paljon kaikenlaista tehneinä maailmanvalloittajina, jotka pärjää aina koska ovat vahvoja.
Aina löytyy heille niitä panopuuta etsiviä, mutta ainakin ovat löytääneet sielunveljensä. Ainoa on se etteivät he huomaa sitä itse vaan pettyvät kerta toisensa jälkee.
Jos he hakisvat normaalimpia parisuhdekelpoisia miehiä heillä ei olisi näitä pettymyksiä ehkä, ja tilalla olisi jotain muuta.
Nyt he pystyvät saamaan paljon seksikokemuksia, tapaavat paljon itseensä tyytyväisiä ihmisiä ja omaavat liudan vähemmän tai enemmän hyviä kavereita. Ja jos kaveripiireissä ei ole sopivaa kaveria niin voihan aina kirjoittaa blogin siitä että on tajunnut häntä olleen huijattu tunteissa.
Jos ihminen on sellainen kuin Henna ei sitä tarkalleen tiedä minkälaisia tunteita hän joutuu käsittelemään, niinkuin Hennakaan ei tiedä sitä kuinka paljon mies voi saada nautintoa siitä, että saa naida häntä. Niin paljon ettei samaa nautintoa halua saada enää uudestaan.
Henna olisi tietenkin halunnut kokea vielä uudestaan sen kuin jykeväleuka olisi ihanasti kutittanut hänet meheviä rintojaan.
Ja tietenkin kadulla olisivat kaikki sanoneet heille että ovatpa komea pari.
Jykeväleualla taas ei ollut moisia suunnitelmia koskaan. Henna ei koskaan olisi pystynyt koskettamaan Jykevän tunteita siitä yksinkertaisesta syystä ettei jykevä pysty niitä tuntemaan. Jykevä kyllä nautti suunnattomasti seksistä kauniiden naisten kanssa, mutta kun kaunis nainen on useimmiten älyltään jäänyt jälkeen muista hänellä ei riitä taidot miehen huomion saamiseksi pitempään nautintoon.
Jykevän muukin elämä on sellaista ettei mistään ole mihinkään pitempään juttuun.
Hän kalastaa menestymisensä kauniilla naisilla ja komealla ulkomuodollaan.
Sanallinen anti on ehkä muita miehiä rikkaampi kun hän on sitä vuosien mittaan hionut tai sitten on ollut syntymästi asti sellainen.
Kaikille kuten Henallekkaan ei ole helppoa blogata ihmispaljoutta läpi tuloksekkaasti joutuu siis pettymään useasti ja jos ei ole oppimiskykyinen niin pettymään joutuu vielä useammin.
Rumalla ei ole bloggaamisen ongelmaa ihmisistä kun niitä ihmisiä ei ympärillä ei ole.
Aina jos näkee jonkun ihmisryhmän niin keskellä löytyy kaunis ihminen tai esine.
Jos ruma tulee paikalla niin väki kaikkoaa ympäriltä. Kuin olisivat saaneet äidiltään soiton että nyt heti takaisin kotiin. He eivät tyhmyyttään sitä hoksaa, mutta ihmisryhmän takana korkeassa kerrostalossa äiti on katsellut heitä kiikareilla ja huomannut liian suuren poikkeman ryhmässä ja intuitio on hälyttänyt soittamaan ensin poliisille. Mutta koska huomasi myös jäkikasvuaan porukassa mukana, soittikin hänen jälkikasvulleen ensin ja sitten vasta poliisille. En viitsinyt edes sa koko juttua mutta mulle tuli semmoinen fiilis tänä yönä että multa lähtee henki lähiaoikoina. Tosin mä en olekaan nainen hHAHAH
Tarviikko köyttä?
Ossaakko tehä hirttosilmukan?
Saakkohan heitettyä köyttä oksan yli kun oot niin pieni ja heiveröinen..
:DEräkettu kirjoitti:
Tarviikko köyttä?
Ossaakko tehä hirttosilmukan?
Saakkohan heitettyä köyttä oksan yli kun oot niin pieni ja heiveröinen..
:DKöytä itsesi niin mä harkitsen sen jälkeen. Mä haluan sitten konkreettisen todisteen kuolemastasi!
164cmMies kirjoitti:
Köytä itsesi niin mä harkitsen sen jälkeen. Mä haluan sitten konkreettisen todisteen kuolemastasi!
No ehän mie itteäni halua tappaa..
Aattelin elää vielä seuraavat 5000vuotta. :DEräkettu kirjoitti:
No ehän mie itteäni halua tappaa..
Aattelin elää vielä seuraavat 5000vuotta. :DValkoiset naiset ovat päättäneet että valkoiset miehet kuolevat ensin. Joten miksi et toimisi nyt suvakkihuoran mielihalujen mukaan? Samat paskaämmät joita sinäkin nussit joka ilta haluavat tätä. Se miksi omassa päässäni pyörii tämä ajatus johtuu siitä että olen tilanteen pakottama, eli minulla ei todellakaan ole mitään itsetuhoisia ajatuksia mutta kroppa alkaa olemaan aika paskassa kondiksessa juomisen takia. Edellisen vuorokauden aikana 24 tölkin 4.5% keissi takana ja viime yönä olen nauttinut 0.7l jallun38%.
MILLOIN MÄ MUUTEN SAA MÍTALIN NÖISTÄ JUOMISISTANI? Suurin osa näistä palstaluusereistakin olisi ollut tontissa jo aikoja sitten näiden juominkien jälkeen.164cmMies kirjoitti:
Valkoiset naiset ovat päättäneet että valkoiset miehet kuolevat ensin. Joten miksi et toimisi nyt suvakkihuoran mielihalujen mukaan? Samat paskaämmät joita sinäkin nussit joka ilta haluavat tätä. Se miksi omassa päässäni pyörii tämä ajatus johtuu siitä että olen tilanteen pakottama, eli minulla ei todellakaan ole mitään itsetuhoisia ajatuksia mutta kroppa alkaa olemaan aika paskassa kondiksessa juomisen takia. Edellisen vuorokauden aikana 24 tölkin 4.5% keissi takana ja viime yönä olen nauttinut 0.7l jallun38%.
MILLOIN MÄ MUUTEN SAA MÍTALIN NÖISTÄ JUOMISISTANI? Suurin osa näistä palstaluusereistakin olisi ollut tontissa jo aikoja sitten näiden juominkien jälkeen.Niin saattahan monet haluta että kuolen.. Ei vaan kannata sanoa tuota päin mun naamaa.. :D
Mun puolesta suvakit vois julistaa lainsuojattomiksi että niitä pääsee tappamaan ilman seuraamuksia. :b
Ethän sie ole juonu vielä mitään.. Lavallisella olutta pääsee hädin tuskin krapulasta eroon.
"petolliset ihmiset luikertelevat elämäämme ja sydämiimme kuin huomaamatta"
Monesti näytelmän koomisuus syntyy siitä, että yleisö tietää jotain, mitä näytelmän henkilö ei tiedä tai näe, ja usein tämä jokin on näytelmähenkilön itsepetos. Jos ei ymmärrä kyseessä olevan itsensä pettäminen tulee varmasti hyväksikäytetyksi, kukaan ei ota tosissaan ihmistä joka esiintyy tasasin väliajoin roskalehtien sivuilla vinkumassa suhteistaan.- palstailija
Niin juuri, näytelmän juonen katsojat tietää ennakkoon. Naisilla on kyky ummistaa silmät miehen paskuudelta, jos miehessä on kemiaa. Jälkikäteen voi selittää intuitiosta ja halusta ajatella ihmisistä hyvää ettei näyttäisi täysin idiootilta. Intuitio sanan käytöllä tekee jo itsestään pellen.
Liika kiltteys kostautuu. Näitä naisia löytyy, jotka ovat aina uudelleen valmiita katsomaan kaikki sikailut läpi sormien. Mitä paskempi mies, sen parempia ja kiltimpiä yritetään itse olla. palstailija kirjoitti:
Niin juuri, näytelmän juonen katsojat tietää ennakkoon. Naisilla on kyky ummistaa silmät miehen paskuudelta, jos miehessä on kemiaa. Jälkikäteen voi selittää intuitiosta ja halusta ajatella ihmisistä hyvää ettei näyttäisi täysin idiootilta. Intuitio sanan käytöllä tekee jo itsestään pellen.
Liika kiltteys kostautuu. Näitä naisia löytyy, jotka ovat aina uudelleen valmiita katsomaan kaikki sikailut läpi sormien. Mitä paskempi mies, sen parempia ja kiltimpiä yritetään itse olla.Adolf Hitlerkin oli realisti verrattuna naisten itsestään luoma illuusioon, jos vertaan naista peliongelmaiseen, niin molemmat tietävät, etteivät saavuta haluamaansa voittoa mutta silti pistävät kaikki likoon.
- Intuitio.höpöhöpö
Yli 70% avioeroista naisten hakemia, joten eipä taida naisilla intuitiot oikein toimia.
- Ikis..M
Intuitio varmaan kertoo naiselle koska mennä naimisiin ja varmaan ilmoittaa naiselle myös milloin sitä eroa tulee hakea ja sitten laitetaan toimeksi seurauksista välittämättä, eron jälkeen sitten huomataan ettei ehkä olisi kannattanutkaan.
- exkeittiöekspertti
Naiset hakee parisuhteesta sisältöä elämäänsä ja jatkuvuutta, mikäli nainen kokee ettei liitto tarjoa mitään niin hän hakee eroa.
Miehelle avioliitto on alkuhuuman jälkeen vain kaverisuhde jossa välillä tyhjennetään kassit. Oikea elämä on erikseen... - helgamies_
Naisella toimii kiimavittu. Kun paikalle saapuu alfa, kiimavittu kostuu. Ei naisella ole mitään intuitiota, vaikka nainen näin pyrkiikin selittämään kiimavittunsa kostumista.
- 2322
Miten se tähän liittyy kumpi sitä eroa hakee? Jos valtaosa eroista olisi miesten hakemia, niin eikö se silloin vasta huonoa intuitiota olisikin, kun valitsee miehen joka jättää?
- 90sisxnk
Henna on pelkkä arvoton huora.
Jep.. Löytyy Tauskia.. Löytyy vähän lisää Tauskia..
Hyvin toimii tuo Hennan tutka. :D- helgamies_
Ensimmäinen assosiaatio oli että nyt on nainen taas päätynyt ytmin panorinkiin kiimavituunsa viemänä. Ja toista assossiaatiota em. tapauksen tiimoilta ei sitten tullutkaan.
- crux
Jotenkin toispuoleisesti naisten intuitio tuntuu toimivan. Ei se kerro koskaan että tuo insinöörin näköinen mies voisi olla hyvä kumppani ja muutenkin kiinnostava. Sellainen ajatus saattaa toki joillekin naisille tulla, mutta intuitio vetää aina ihan toiseen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9888Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85832Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2810Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57766Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762- 31748
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37688