Olen pannut yli 400 naisen kanssa

miehenelämää

ja silti elänyt uskollisessa (ainakin puoleltani) parisuhteissa valtaosan aikuiselämääni.

Nyt viisikymppisenä olen taas uskollisessa parisuhteessa (ainakin puoleltani ja ainakin melkein) 21 vuotiaan nuorikkoni kanssa.

Etuja; ei tahdo porsia (ainakaan vielä)
Ei mittaa jokaisen viestin vastausaikaa eikä varsinkaan halua wasettaa 1200 viestiä päivässä eikä digata naamakirjapäivityksistäni.

Ei ole kyyninen. EIkä ole golddiggeri. Eikä suhde perustu siihen että daddy maksaa (kuten urpoimmat mammampojat aina selittävät kun keski-ikäinen äijä polkee siistiä böönaa)

On hauskaa seuraa ja homma toimii. Tykkää rankemmastikin seksistä.

Mukavaa.

Vai pitäisikö ottaa joku mummontuoksuinen miesvartaloinen neljäfemma tiukkanuttura omalla liukkariämpärillä? Sellainen jolla on omat kesämökit, Swanit ja muut lelut?

Ei!

15

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ouitty

Se on hyvä jos olet tyytyväinen elämääsi ja naiseesi. Oliko sinulla jokin erityinen syy kirjoittaa tämä asia tänne sinkkujen palstalle?

• miehenelämää

No sitä vaan kun täällä kurpahtaneet kiljuu ja ja neitsyet parkuu :)

Joku joskus scoree.

• silvet1412

Julkis miehet panevat päivittäin eri naisten kanssa, reipasti naisia kertyy yli 1000, joita he ovat pannet.

• 100X1000=100000 ei paljon jää tavismiehille pantavia jos suomessa on noin 100 julkkismiestä ja 70000 vapaata naista jotka ovat yli 16 ja alle 30 vuotta.

• exkeittiöekspertti

48 vuotias mies on kerennyt köyrimään vähintään 30 vuotta vaikka olisi aloittanut vasta täysi-ikäisenä.

Kun nuo 400 tsirpulaa on hoidettu tuon 30 vuoden aikana, niin hoitoja onkin vain 13-14/vuosi. Se on kunnioitettava määrä, mutta kyllä tuossa kerkeää vielä päivätyötä tehdä ja olla parisuhteessa varsinkin jos on keikkatyötä tehnyt.

• vihatipunen

Et ole kyllä mikään viisikymppinen...

Mitä tarkoittaa "wasettaa"?

• miehenelämää

Oot tipu oikeassa. Ikää 48 ja wasella viittasin siihen whatsup-sovellukseen jonka kautta aika moni kaveri ja kissa kommunikoi mulle.

• 2091
        miehenelämää kirjoitti:

Oot tipu oikeassa. Ikää 48 ja wasella viittasin siihen whatsup-sovellukseen jonka kautta aika moni kaveri ja kissa kommunikoi mulle.

Vähän noloo kun vanha yrittää olla kuin nuoret.

• vihatipunen
        miehenelämää kirjoitti:

Seuraava kysymys: mikä on Swan? Mulla ei ole sellaista vaikka olen neljäfemma, ilman tiukkaa nutturaa..Mummotuoksusta en tiedä, pitääkin haistaa seuraavaa vastaantulevaa mummoa.

• Vanha_herra_palannut

Ovatko kaikki olleet minaritypyjä?

• vihatipunen

Ja onko pantu puistossa?

• silvdr1412

Puistossa olla kaikki pantu kesäisin.

• sidos

Ja kuinkahan monta sukupuolitautia saatu ja annettu eteenpäin. Multa saa kunnioitusta vain ehkäisyn käytöstä ei todellakaan seksin määrästä vaan siitä laadusta. Ei ole kehumista jos äijällä ollu muijia lauma ja silti ei pysty olee omanikäisten kanssa. Menisit tuonne haaremimaihin mut suomessa et saa kunnioitusta vaikka kuinka kehuisit.

• vituntrollit

Vitut sinä mitään ole saanut, olet saanut joko noin monta kertaa turpaa tai olet runkannut muna savuten.

• vitti

Oletko tutkituttanut, löytyykö Rasputinin geenejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      208
      1360
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      888
    4. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      832
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      810
    6. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      766
    7. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      762
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      748
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      688
    Aihe