varokaa pizzeriota

Eivät ulkomaalaiset pese käsiä ja karvakin löytyi pizzan seasta myös nähty kun yksi niisti sormilla nenänsä takaovella ja jatkoi ruokien tekoja.

15

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotzone

      Kävinpä kotipizzassa 5v tauon jälkeen. Vaikka maksoi ihan sikana niin kyllä suli suussakin. Taidan jättää nuukailun ihan vain maun vuoksi. Ulkomaalaisten pizzerioiden taso mennyt ainakin Kuopiossa alas kuin lehmänhäntä.

    • Samaa Helsingissäkin , uskon kyllä bamelaan,jätän pizzeriat historiaan.

    • veikka187

      Vaasassa löytyy paljon hyviä/luotettavia ulkomaalais pizzerioita hyvät kebabit aina saanut ja palvelu mitä mainioin mutta reissailuni jälkeen turussa mielipiteeni oli aivan toista luokkaa siellä nimittäin joutui etsimään pizzerioita aivan hiessä ja 1 kuitenkin löytyi mutta arvosanani paikasta oli 0luokkaa...

    • Makuratkaisee

      Jos pizzaa tekee mieli, teen itse tai haen kotipizzan tytöiltä.

    • 4e5gter4545

      Kannattaa ainakin uusia pizzeroita välttää aika kauan, kunnes saavat homman pelaamaan, jos saavat.

      • vielävirtsaajaulostaa

        Jos uusia pitserioita tulee välttää niin ne eivät koskaan saa toimintaansa kuntoon vaan ovat kanttuvei alta aikayksikön - fyffee pitää tulla taloon, jotta toiminta löisi leiville ja toimintaa voisi edes harkita kehitettävän parempaan suuntaan asiakkaiden mieltymysten mukaiseksi.

        Ja sitten taas toisille kelpaa mikä tahansa kuralätty kunhan saa vatsaansa täytettä ja on halpaa.

        Jotenkin sanat "ravintola" ja "pitseria" ovat kärsineet henkisen inflaation ja niillä tarkoitetaan nykyään mitä tahansa mättö-paikkaa, josta saa huolimattomasti tehtyä ruoan kaltaista einestä.


    • Saastainen_eläin

      Kuka ostaa islam uskoisen pizzeriasta kinkkupizzaa?

      Vatsatautien jälkeen hölmö tajusin.

      • saharaan

        Voi teitä pentuja, ootteko koskaan käyneet Talliinnaa pidemmällä. Italia on se ehdoton pizza/pastamaa. Sitten tulee Turkki ja sitten Kreikka . Jos nyt aikoo pelkällä pizzalla elellä. Eikä niissä oikein suomalaisia kokkeja näy. En minä ainakaan ole törmännyt yhteenkään ja nuo(kin) maat on tullut aika tarkkaan koluttua läpi.
        Tunisiassa ei saa pizzaa, eikä itseasiassa mitään jos sinne sattuu ramadanin aikaan. Ei edes vettä.
        Mitäs te reppanat syötte jossain säälittävillä kanariansaarilla, .. voin kuvitella että uima altaalla ranskalaiset ketsupilla. Paha puoli on se että karvakäsi tekee nekin vai iskä joka kännissä heiluu jossain tanssimassa lambadaa ja ootte ahteutuneet liian pieneen hotellihuioneeseen kuvitellen onpa hyvä loma.

        Turvat tukkoon- inisiät. Koitappa tilata pizzaa lentokoneessa-- juu -- ai hitto että oikeesti ottaa närviin nykypennut, onneks omat on aikusia ja reissuttu on paljon.


      • juokaa.kuravettä
        saharaan kirjoitti:

        Voi teitä pentuja, ootteko koskaan käyneet Talliinnaa pidemmällä. Italia on se ehdoton pizza/pastamaa. Sitten tulee Turkki ja sitten Kreikka . Jos nyt aikoo pelkällä pizzalla elellä. Eikä niissä oikein suomalaisia kokkeja näy. En minä ainakaan ole törmännyt yhteenkään ja nuo(kin) maat on tullut aika tarkkaan koluttua läpi.
        Tunisiassa ei saa pizzaa, eikä itseasiassa mitään jos sinne sattuu ramadanin aikaan. Ei edes vettä.
        Mitäs te reppanat syötte jossain säälittävillä kanariansaarilla, .. voin kuvitella että uima altaalla ranskalaiset ketsupilla. Paha puoli on se että karvakäsi tekee nekin vai iskä joka kännissä heiluu jossain tanssimassa lambadaa ja ootte ahteutuneet liian pieneen hotellihuioneeseen kuvitellen onpa hyvä loma.

        Turvat tukkoon- inisiät. Koitappa tilata pizzaa lentokoneessa-- juu -- ai hitto että oikeesti ottaa närviin nykypennut, onneks omat on aikusia ja reissuttu on paljon.

        Ei ne pizzat Italiassa ole sen kummempia mitä Tallinnassakaan. Tallinnassa käytetään kaasua ja Italiassa lämmitetään uuni yleensä puuklapeilla. Been there done that.

        Mutta mitä tulee käsien pesuun, niin parempi etteivät pese, jottei tule myrkkyjä pizzaan. Ihminen tarvitsee bakteereita, muuten ei ruoansulatussysteemi toimi.


    • Annanpitsa

      Hyva pitsa meilta. Kebaliha, aurajuusto, jauheliha, kinku, peperoni, tuplajuusto, valkoshipale, katkarapu, jalopeno, smetana, munananas. Naita meilta, pizzeria annakatu. Maksa tuplahinta jos ei hyva, vie loppu koti koiralaatikossa.

      • 354t5t

        "munananas" arvoisa trolli vois selittää lautaset takaisin tiskille kannettuaan, mitä lajia tuo mahtaa edustaa?


      • Munananas

        Mina sano sen jo, naita meilta-pizza. Me tuo pizza ja naita.


    • Pizzaneito

      Turkkilaiset pitseriat ovat ihania. Pojat tarjoavat vielä takahuoneessa ja huoneeseen tuplajuustot!

    • Annastiina2017

      Enpä ole pitsaa hankkinut vierasmaalaisten ravintoloista sen jälkeen kun löysin karvoja Turengin Koulutien pitseriasta haetusta pitsasta, yök, ko,postiin meni.
      Sen sijaan hyvä pitseria löytyy Forssasta, aina hyvät pitsat ja loistavat salaatit. Sinne sitten vaan Vorssaan ja Pizza Pirssiin.

    • eikömenejakeluun

      paskaa on edelleen näitten pitsat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe