Onko Postisen toimittaminen lopetettu?

missäpostinen

Ei tullut maanantaina, eikä tänään. K-kaupan tarjoukset jää nyt näkemättä.

11

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TarjousTarjouksessa

      K-kupassa tarjoustuotteet ovat kalliimpia, kuin kilpailevissa kaupoissa normaalihintaiset...

    • K_asiakas

      Ilmoita postille. Kyllä mulle on tullut ainakin.
      Meillä on paikallisessa K-kaupassa paljon oman kaupan tarjouksia myös.
      Kuten Flora kokin salaisuus 1e (2.99) jauheliha 2.99 kg (kauppias tekee) kasvispiirakat 0.45 cnt ( 0.99) Mozzarellajuusto 0.25 cnt (1.15) jne.. joko
      viimeisen myyntipäivän tai valikoimista poistuvia tuotteita

      • eli.postin.vika

        Muutama viikko sitten jäi myös yhtenä maanantaina tulematta. Kai nämä puuttuvat jakamiskerrat liittyvät postin tehostamistoimiin. Mainostajat eivät varmasti pidä tästä tehosta. Normaali ilmaisjakelu toimii ihan hyvin, ja esim. Lidlin tarjoukset tulevat säännöllisesti.


      • tättärääpippijuu

        Eipä ole meidän seudulla tullut Lidlin tarjouslehteä varmaan puoleen vuoteen. Myymälästä saa ottaa telineestä, ja tietenkin sähköpostiin tulee joka viikko.


      • SinäpäSenSanoit

        Sitähän se on se K-kaupan tarjonta - päiväysvanhaa pa**aa...


      • JaMinäSanon

        Itse olet päiväysvanha paska. Aletuotteet häviää yleensä ekana hyllyistä ja se on hyvä se. Jos tiedät semmosen keksinnön kun pakastin (ilmeisesti et) siihen voi laittaa semmoiset mitä ei heti käytä.


    • Postinen-fani

      Voikohan Postisen tilata esimerkiksi pdf:nä suoraan sähköpostiin?

    • homehtuvat

      Posti saa aikaan paljon pahaa. Isoja määriä ruokaa menee hävikkiin. Moni eläin kuolee turhaan.

      Posti boikottiin. Käyttäkää muita kuriiripalveluja.

      http://yle.fi/uutiset/3-9349899

      "K-kauppiaat tuohtuivat: Posti jakanut mainoksia pahasti myöhässä

      Posti on jakanut useiden K-marketien mainoskirjeitä myöhässä viime viikkoina. Tarjoustavarat jäävät hyllyyn, kun asiakkaat eivät tiedä alennusmyynneistä."

    • Mainosmoskaa

      K-kaupan roskaposti aiheuttaa vain lisää turhan paperin kantamista paperinkeräykseen.

      • isommassa.kuvassa

        Unohdat nyt kokonaan työllistävän vaikutuksen. Jos kaikki turha lopetetaan, niin luultavasti 90% työpaikoista katoaisi sillä hetkellä.

        Jopa RKP:n kansanedustajat ovat turhia, koska he ovat vain valjastettu painamaan sitä nappia, jota puolueen johto käskee. Siitä huolimatta RKP on tärkeä pienelle osaa kansasta.


      • eduskunta-riksdagen

        Jopa RKP:n kansanedustajat ovat turhia, koska he ovat vain valjastettu painamaan sitä nappia, jota puolueen johto käskee. Siitä huolimatta RKP on tärkeä pienelle osaa kansasta.

        Eivätkös kaikki kansanedustajat ole turhia, sillä he vain painavat sitä nappia, jota puolueen johto käskee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1615
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1288
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1028
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      998
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      882
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      844
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe