Jaksan paremmin kun en sen kummemin syö

Pera86666666

Itse tykkään syödä ihan tavallista tavallisempaa ruokaa. Suosikkini on lapinrieska missä on HK:n sinistä ja tabascoa sisällä. Myöskin näin marrajoulukuussa maistuu tosi hyvältä laatikot: peruna ja maksalaatikko. Talviruokaa on sitten enemmän makaroonilaatikko tai seitifileestä tehty kastike ja riisi ja puolukka hillo. Kebabherkkuni aion tästä lähtien korvata riistakäristyksellä koska vieläkin suurempi herkku. Jauheliha sopii mihin vaan ja on helppo tehdä. Eineksistä hotdogit ovat kiva ja pieni välipala, sisään ketsuppia. En enää tykkää oikein juustosta, tosin pizzan päälle haluan jotain vähän vahvempaa kuin ihan perus kermajuusto. Aurajuusto menee silloin tällöin, aloin syödä sitä kun ekan kerran pyysin saada aurajuustoa rullakebabin väliin. Ranskalaiset ja makkara maistuu hyvältä, en enää syö eineslihapullia. Kyllästyin siihen että niillä on vähän pulsahtava imago. Toki omatekoiset jauhelihapyörykät maistuvat edelleen. Pizzaa syön aniharvoin enää ravintolassa, tulee mieleen pe-la yöt kun syö suoraan laatikosta jossain kusisella kadulla. Leipä on vähän niin ja näin, tykkään että leipä tulee suoraan leipomosta ja on vielä lämmintä. Pirkka pehmopalat tuovat tämän efektin ja yleensä ostan sen tyyppistä leipää. Mustamakkara on perusherkku josta en luovu koskaan. Se tuo vain niin hyvän mielen kun kaivaa sen mustan pötkön sieltä kelmusta.

Juoma on nykyään cocista ja maitoo. Light cocis ja kevyt maito. Mun mielestä rasvaton maito on enemmänkin ihan vettä kun maitoa ja kevytta rasvasempi taas tuntuu lihottavalta. Perunamuussijauhe korvaa perunat yksilötaloudestani, makarooni on yleensä aina tosi hyvää ja nuudelit hyvä iltapala.

Tälläinen ruokakulttuuri mulla on.

3

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja lisäksi tykkään ihan tavallisesta suklaasta tai jäätelöstä herkkuna, koitan vähentää. Karl Fazer tai Marabou. Vanilija eskimo.

• laihikselle_nyt

ikä,paljonko ylipianoa ? minkä alan oppilaitos ?
      veikkaan ylle alle 20v , keskisateen koulutus peliala.
      näistä löytyy lihavimmat lössöt

-tuo ei ole ruokakulttuuri, tuo on mättöä
      kaksymppiset ja alle ei tiedä ruokaKULTTUURISTA yhtään mitään

ja : et sen kummemmin syö ? tuolla sun ruokakulttuurilla köyhä perhe eläis viikon

• pois_täältä

Menehhän takaisin niille pervopalstoille missä pyröit jatkuvasti. Homo pervertikko.
      Käykääs katsomassa mitä keskusteluita tää pervo käy , sairasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      93
      1638
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      121
      1498
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1327
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1252
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1060
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      950
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      838
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe