Lontoon poliisia syytetään homofobiasta homosarjamurhaajatapauksessa?
"Port houkutteli uhrinsa Länsi-Lontoon Barkingissa sijaitsevalle asunnolleen deittipalveluiden avulla, seksiä tai romantiikkaa luvaten. Asunnolla hän huumasi uhrinsa myrkyttämällä näiden juomat suurella annoksella keskushermoston lamauttavaa gammahydroksibutyraattia, jota myös GHB:ksi kutsutaan. Tajuttomat ja kuolevat uhrit hän raiskasi."
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000004881531.html
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000004879123.html
Homosarjamurhaaja tuomiolla, poliisi homofobinen?
8
51
Vastaukset
Hullu tyyppi. Nyt kannatan kuolemantuomiota.
Kyllä murhaaja on on aina murhaaja ja ansaitsee tuomionsa, oli sitten väri tai seksuaalinen suuntautuminen mikä hyvänsä. Ja kun niitä todisteita tutkitaan ja esitetään niin noilla asioilla ei saakkaan olla mitään vaikutusta.
- Jeesus__Pelastaa
Voi miten kiltin ja kunnollisennäköinen tuo tekijä. Varmasti jostain konservatiiviset ja porvarilliset arvot omaavasta kristillisestä kodista lähtöisin ja on nyt joutunut homodemonin riivaamaksi. :(
- räyhisaloitus.tuo
Hölmö aloitus eikä koske kotoluterilaisuutta millään muotoa. Hörhöille vain kiihoitetta hörhöilyilleen.
torre12 kirjoitti:
Jotkut vaan kokevat sisäistä tyytyväisyyttä, kun homoille käy kalpaten.
Niin no siinä mielessä tämä oli kyllä Artolta aika paha alle lipan menevä suoritus, olisin kyllä luullut älykkäämmäksi.
- räyhisaloitus.tuo
torre12 kirjoitti:
Jotkut vaan kokevat sisäistä tyytyväisyyttä, kun homoille käy kalpaten.
Vaikka tapauksia olisi vain yksi jossain iironkäkkärässä niin täällä se kelpaa vahingoniloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091