Hei,
poikani on 6 vuotta ja haluaa oppia laulamaan.
Hän laulaa paljon kotona ja kohta menee musiikkikouluun.
Haluaisin avata pojalleni oman sivun youtubissa ja ihmiset maailmassa voivat
kuuntella poikani biisejä ja ääntä. Asun isossa asunnossa Vantaalla ja pojallani on oma huone, lisäksi haluasin studio huone. Poikani on aloittelija musiikkissa. Haluaisin ostaa ne hänelle joululle. Sanottiin minulle että kuin poikani on aloittelija minä en tarvitse paljoa vieläkään. Voin ostaa hyvä studio mikro jalustalla jne.
Voisitko kertoa minulle mitä tarvitsen ostaa?
Studio mikron pitää sopia kannettava koneelle.
Tarvitsen laitaa videot sitten youtube:een
Mitä tarvitsen ostaa lisäksi koneella?
Tarvitsen lista mitä tarvitaan ostaa kotona kun lapsi om aloittelija musiikkissa.
Mikö olisi hyvää materiaalia.
Tarvitsen että autatte minua kiitos etukäteen =)
Poikani haluaa oppia laulamaan, mitä ostan?
3
106
Vastaukset
- aikuisoppija
Varmaan musiikkikoulussa myös soitetaan, eli jonkin instrumentin joudut ostamaan tai vuokraamaan joka tapauksessa. Piano tai muu kosketinsoitin on hyödyllinen musiikin teorian hahmottamisessa sekä uusien kappaleiden opettelemisessa. Tarvitseeko pieni lapsi valtavasti laitteistoa? Toivottavasti hänelle ei aseteta niin paljon suorituspaineita, että hänen innostuksensa hiipuu?
- Tossawa
Laulutunteja ainakin kannattaa ostaa jossain vaiheessa.
- sdfsdfdf
"Haluaisin avata pojalleni oman sivun youtubissa ja ihmiset maailmassa voivat
kuuntella poikani biisejä ja ääntä."
Mieti että haluaako poikasi sitä samaa ja kumman, sinun vai poikasi, unelmaa sinä olet tässä toteuttamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 951302
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2241216