Mihin on hävinnyt ne lime-maustetut "hans välimäki"-signeeratut kanansiivet? Myydäänkö niitä enää missään lidlissä? Nuo "stinger"-kanansiivet on täydellisen persoonattomia ja mauttomia! Myös koipipalat ei ole mistään kotoisin, niin perussettiä kuin voi olla.
Lidlin kanat taas huonontunut
BuuLidl
3
128
Vastaukset
- inssikokki
Miksi SS-marketissa on niin vähän maustamattomia lihoja? Suurin osa jossain marinadi/maustemömmössä uitettuja.
- yksi_ulkomaalainen
Kumma kun ihmiset aina valittavat valmiiksi maustetuista lihoista. Meille ei näitä ostettaa ja aina tuli hyvä, itse maustamalla ja yön yli jääkaapissa.
Jätä sun SS-marketin ja mene K-kauppaan, siellä se kusetus on huippuun viritetty, mutta on muka aito suomalainen, niin, se hintalappu nyt ainakin. - KaupanMarinadiParas
Kumma että elitistit jaksaa aina vastailla noilla maustamattomilla kanoilla. Kaikkia ei kiinnosta ruveta leikkimään maustesnobistia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890