Hyytävä uniprofetia Suomen kohtalosta

pikkurohveetta

Heräsin äsken uneen ja minua hyyti luuytimiä myöten sen sisältö. Olin unessa lasten kanssa jossakin hupitapahtumassa ja yht'äkkiä suuren televisioruudun kautta kuva muuttui ja tuli esille mustaan huntuun pukeutunut vanha nainen jolla oli lapsi sylissä ja hän sanoi: "Katso, suuronnettomuus on tulossa Suomeen"! Loppua en muista, sillä heräsin kauhistuneena.

En tiedä, onko kyseessä ydinvoimalaonnettomuus, kulkutauti, meteorin putoaminen, tsunami, Suomenlahden kautta tuleva metaanipurkaus, sota vai mikä taloudellinen romahdus. Rukoilkaa Herraa.

12

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totisesti.totisesti

      Jeesus elää.

      • Rakkaat Jumalan Lapset !

        Jumala SANOO . . .

        . . . EI OLE --- Minulta SAATU UNI --- vaan . . .

        . . . PELKKÄÄ oman LIHAN - ja - MIELIKUVITUKSEN TUOTETTA . . . !

        . . .

        Suomi on . . . Jumalan SUOJELUKSESSA . . . SIUNATTUUN LOPPUUN ASTI . . . !

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • KyselenVaan

        Mistä tiedät Jumalan tahdon. Puhuuko hän sinulle?


      • OLEN . . . Jumalan TAHTO . . . :)
        .......... . . . .............................. . . .

        Jumalan_henkäys

        10.11.2016 15:42

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Jumalan Profeetta --- ON ELÄVÄ - Jumalan -TAHTO --- NYT . . .

        . . . ja mennyttä TAHTOA - KERTOVA --- TULEVAA AIKAA ILMOITTAVA . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        TÄSSÄ - Jumalan TAHTOA . . .
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala . . . ilmoittaa itsensä . . . !
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14263654/jumala-------ilmoittaa-itsensa-------!

        . . . . . . . .

        Jeesus Kristus . . . ELÄÄ - ja - TOIMII . . . !
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14436790/jeesus-kristus-------elaa---ja---toimii-------!

        . . . . . . . .

        Kaikkivaltiaan Jumalan . . . KYSYMYS . . . ?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14190538/kaikkivaltiaan-jumalan-------kysymys-------

        . . . . . . . .

        Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------

        . . . . . . . .

        Pyhä Henki . . . SYDÄMEEN SAAVU . . . !
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14320371/pyha-henki-------sydameen-saavu-------!

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • » . . . Ja sitä palvelijaa, joka tiesi herransa tahdon . . .

        . . . mutta ei tehnyt valmistuksia eikä toiminut hänen tahtonsa mukaan, rangaistaan monilla lyönneillä.

        Sitä taas, joka ei tiennyt, mutta teki semmoista, mikä lyöntejä ansaitsee, rangaistaan vain muutamilla lyönneillä. Sillä jokaiselta, jolle on paljon annettu, myös paljon vaaditaan; ja jolle on paljon uskottu, siltä sitä enemmän kysytään.

        . . . Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt! . . . »

        - Luuk. 12: 47-49 ---> Palvelija, Herran TAHTO - ja - rangaistus NISKUROINNISTA


    • offi10001

      Islami on jo soluttautunut Suomeen, sionismi on tehnyt sen mahdolliseksi.

      • uros4

        joo kun soini aukasee niille asevarasto niin joka kylassa on joukue ja isommissa kaupugeissa on komppania verran telottajia, nato-niinisto jeesii viella gps kartoin missa pahimmat nationalisti ja uskovaiset onnii vot muu kansa noyrana naitten edessa pummaa leipaa, sit jo matukin voi tuoda perheensa tanne


      • asdfasdfasdfs
        uros4 kirjoitti:

        joo kun soini aukasee niille asevarasto niin joka kylassa on joukue ja isommissa kaupugeissa on komppania verran telottajia, nato-niinisto jeesii viella gps kartoin missa pahimmat nationalisti ja uskovaiset onnii vot muu kansa noyrana naitten edessa pummaa leipaa, sit jo matukin voi tuoda perheensa tanne

        Perin kristittyä puhetta.


      • Salattu.totuus

        Ainakin Niinisalosta on annettu näihin vieraan valtakunnan kasarmeihin (VOK) kaikille täysi sotavarustus ja aseistus. Kaikki on valmista teurastuksen aloittamiselle...


    • Öljyranta

      Oi Herra jos mä matkamies maan .......

    • Surettaa

      Eikös heränneitä Paavo Ruotsalainen sanonut surutto miksi, mutta nyt taitaakin olla heränneet niitä suruttomia koskapa heille kelpaa homouskin. Jaakko Löytty ainakin sanoo laulussaan homoja autuaiksi?
      Joten suruttomia he silloin ovat.

    • Heräät.nukkumaan

      Ihmeellinen on tämä aloittaja, " heräsin äsken uneen". Miten herätään uneen? Itse herään unesta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      5925
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      257
      3500
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      3021
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2644
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2300
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1983
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1885
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      199
      1761
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1432
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1336
    Aihe