Kaikkivaltiaan Jumalan . . . KYSYMYS . . . ?

MINÄ OLEN - Kysyy sinulta - ??? ---> Oletko jo lukenut - MINUN KIRJANI . . .

. . . Tapio Nousiainen: Yksi ainoa elämä . . . ;)

----------------------------------------------

Rakkaat USKON siskot ja veljet !

Jumala SANOO . . .

. . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

. . . PUHDISTAKAA LAMPPUNNE . . . ;)

Ihmisen HENKI on HERRAN LAMPPU, se VALAISEE sydämen perimmät sopet. - Sananlaskut 20:27

. . .

Jos olet jo lukenut, niin OLET TÄYTTÄNYT . . . Jumalan TAHDON . . . !

MUTTA - Jos ET OLE LUKENUT - NIIN ---> TEE PARANNUS ja LUE :)

.

??? - MIKSIKÖ - ??? ---> Älä LUULOTTELE, että JUURI SINUN - EI TARVITSE - !!!

.

Sananlaskut 3:7-8 ---> Viisaan LÄÄKE - Älä LUULOTTELE olevasi viisas . . . ;)

7 Älä LUULOTTELE olevasi viisas; PELKÄÄ Herraa ja KARTA PAHAA.

8 Siinä on sinulle LÄÄKE, joka PITÄÄ KOKO RUUMIISI TERVEENÄ.

.

Jumala SANOO . . .

. . . TUO kirja - EI OLE - kirjoittajan OMIA ajatuksia . . .

. . . VAAN - MINUN ---> SINUN - Jumalasi . . . :)

. . . MINÄ sen kirjoitin . . . IHMISEN KAUTTA . . . !

.

KIRJASTA LISÄÄ . . .

----------------------------------------------------------------------------

KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)

----------------------------------------------------------------------------

Jumala SANOO . . .

. . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

. . . . . . . .

Evankeliumi Markuksen mukaan, Mark. 4: 21-25 ---> Sanan oikea kuuleminen

Jeesus sanoi: "Ei kai lamppua sitä varten tuoda huoneeseen, että se pantaisiin vakan alle tai vuoteen alle? Lampunjalkaanhan se pannaan! Kaikki kätketty on olemassa vain ilmi tuotavaksi, salassa oleva vain siksi että se tulisi julki. Jos jollakin teistä on korvat, hän kuulkoon." Ja hän lisäsi: "Huomatkaa, mitä kuulette. Niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan, vielä sen ylikin. Jolla on, sille annetaan, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on."

.

RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

. . . . . . . .

Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

Jumalan rakkaus

ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

Aamen.

********************************************************************

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

********************************************************************

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

********************************************************************

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

35

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anskattoony7

      Lisäykseksi sanalaskuista ... 21:4 Ylpeät silmät, pöyhkeä sydän
      - jumalattomat lyhdyt synnin tiellä

      • RAKKAAT LAPSENI - "Herra on minun paimeneni"

        Psalmi 23 - Daavidin psalmi.

        Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

        Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä.

        Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden.

        Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.

        Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen.

        Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.



        RAKKAAT LAPSENI - "vielä ei ole käynyt ilmi, mitä meistä tulee"

        1. Johanneksen kirje 3: 1-3

        1 Katsokaa, kuinka suurta rakkautta Isä on meille osoittanut: me olemme saaneet Jumalan lapsen nimen, ja hänen lapsiaan me myös olemme. Tästä syystä maailma ei meitä tunne, eihän se tunne häntäkään.

        2 Rakkaat ystävät, jo nyt me olemme Jumalan lapsia, mutta vielä ei ole käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Sen me tiedämme, että kun se käy ilmi, meistä tulee hänen kaltaisiaan, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena kuin hän on.

        3 Jokainen, joka näin panee toivonsa häneen, pitää itsensä puhtaana, niin kuin hän on puhdas ja pyhä.


        . . . SIIS ---> Profeettoja - Apostoleja - Evankelistoja . . . NOUSEE Suomesta.

        . . . . . . . .

        NYT - Huhtikuussa - TULEE tarkennus moneen ASIAAN ja Jumalan KOULUTUS - jatkuu kun KAIKKI ovat lukeneet ENSIMMÄISEN KIRJAN . . .

        . . . Tapio Nousiainen: Yksi ainoa elämä . . . ;)


      • KIRJA - Yksi ainoa elämä . . .

        . . . ON Jumalan KIRJOITTAMA - niin kuin - RAAMATTUKIN - !

        . . . KIRKASTAA - Raamatun tärkeimpiä kohtia - PELASTUMISEN AVAINKOHDAT - !!

        . . . SELITTÄÄ - ihmisen olemuksen - RUUMIS - SIELU - HENKI - !!!

        . . .

        . . . KERTOO . . . Elämän tarkoituksen . . . :)


      • Hännänhuippu
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        KIRJA - Yksi ainoa elämä . . .

        . . . ON Jumalan KIRJOITTAMA - niin kuin - RAAMATTUKIN - !

        . . . KIRKASTAA - Raamatun tärkeimpiä kohtia - PELASTUMISEN AVAINKOHDAT - !!

        . . . SELITTÄÄ - ihmisen olemuksen - RUUMIS - SIELU - HENKI - !!!

        . . .

        . . . KERTOO . . . Elämän tarkoituksen . . . :)

        Eilen ja nyt taas tänään on huomautus tuon kirjan lukemisesta. Herra "otti minut luokalle" tänään tuon kirjan hankkimisesta ja lukemisesta. Se on ollut toistaiseksi tekemättä. Nyt se on tilattu verkkomyynnistä.

        Näin meitä seurataan täällä palstalla! Joko kaikki muut ovat lukeneet tuon kirjan?


      • HÄNNÄNHUIPPU
        Hännänhuippu kirjoitti:

        Eilen ja nyt taas tänään on huomautus tuon kirjan lukemisesta. Herra "otti minut luokalle" tänään tuon kirjan hankkimisesta ja lukemisesta. Se on ollut toistaiseksi tekemättä. Nyt se on tilattu verkkomyynnistä.

        Näin meitä seurataan täällä palstalla! Joko kaikki muut ovat lukeneet tuon kirjan?

        MUISTAKAA LUKEA TUO KIRJA!! SAATATTE MUUTEN JOUTUA HERRAN KOULUTUKSEEN, NIINKUIN MINÄ TÄNÄÄN!!!


      • Millaista
        HÄNNÄNHUIPPU kirjoitti:

        MUISTAKAA LUKEA TUO KIRJA!! SAATATTE MUUTEN JOUTUA HERRAN KOULUTUKSEEN, NIINKUIN MINÄ TÄNÄÄN!!!

        hännänhuipun koulutus oli?


    • jeesuksenoma

      Olen lukenut ja toisen kerran luin sen miehelleni ääneen ja hän otti vastaan tuota sanomaa... suosittelen sydämestäni kaikille.
      t.sinetti

    • Profetia 30.3.2016

      211357871

      31.3.2016 23:47

      Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia

      LINNOITUKSET

      Jumala tule hajottamaan rahan palvonnan epäjumalat, vaikka se tarkoittaisi yhteiskunnan perustusten järkkymistä. Babylonian (uskonnollisuuden) alttarit tulevat romahtamaan Jumalan voimasta.

      Jumala on se, joka pitää kansakunnat pystyssä.

      Kun Jumala kielletään voiman ja menestyksen antajana, jokainen kansakunta kaatuu.

      TEHKÄÄ PARANNUS

      Kansojen menestys ja mahti kaatuvat, kunnes ne antavat kunnian Jumalalle.

      Suomi herää! Tuomio on ovella! Sinulta on odotettu vain sitä, että antaisit kunnian Herralle, joka pelasti sinut vihollisen kädestä. Kuinka olemme kieltäneet Sinut, te kysytte?

      Siten, että olette vaihtaneet Minut rahan, materian ja lihallisten nautintojen epäjumaliin. Jos jatkatte tätä tietä, lapsistanne tulee vielä pahempia, kuten Sodoma ja Gomorra!

      Tehkää siis parannus tai tulen ja siirrän lampunjalkanne pois paikaltaan!

      Olette tuoneet pakanoiden rituaaleja minun huoneeseeni. Uskonnollisuuden ja ihmisten perinnäissääntöjen epäjumalat olette tuoneet sinne. Ja niin ovat lamppunne sammuneet.

      Juhlitte voittoani noitien kanssa! Osoitatte epäkunnioitusta ristillä vuodattamalleni verelle ja kärsimykselle. Pelkäätte omasta puolestanne, ettekä huolehdi vähimmistä veljistäni, jotka kärsivät Nimeni tähden.

      TEHKÄÄ PARANNUS TE PAHA JA USKOTON KANSA!

      Kääntykää, ennen kuin vien teidät jälleen vankeuteen. Johtajanne ovat vieneet teidät syvälle harhaan. Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää puoleeni nöyryydessä. Älkää omaksuko valhetta!

      En iske silmää synneillenne, vaan ne ovat kuin löyhkä sieraimissani. Katukaa!

      Tuomio tulee viipymättä!

      LUPAUS

      Jos käännytte, käytän teitä Minun äänenäni koko maailmalle.

      Kääntykää vain pois rahan ja materian palvonnasta. Minussa ovat kaikki teidän tarpeenne.

      Tavaran himostanne on tultava loppu!

      SANANSAATTAJAT

      Olen lähettänyt sanansaattajiani Suomeen vuosien ajan, jotta syttyisitte.

      Te pidätte heitä vain viihdyttäjinä. Mitä nyt? Mitä uutta taas? Vain uusi teatteriesitys jälleen, jota katsoa.

      Haluatte, että he antavat itsensä teille kokonaan, mutta mitä he saavat palkaksi? Mitä teette saatuanne Sanan?

      Te paadutatte itsenne, ette muutu. Ja jokaisen Sanan jälkeen paadutte yhä enemmän, koska ette ottaneet sanaa vakavasti.

      Totisesti, lähetän profeettojani varoittaakseni teitä! Kuunnelkaa heitä ja kääntykää!

      TALOUS

      Kun maailman talous kaatuu, me kaadumme myös. Perustukset järkkyvät ja sulavat kuin vaha Minun edessäni.

      Valitkaa siis tänään, ketä palvelette. Jos Jumalaa, niin palvelkaa tosissaan.

      JOHTAJAT

      Suomen johtajat ovat johtamassa harhaan kansaanne. He kuuntelevat humanismin ja poliittisen korrektiuden ääntä.

      He ovat ennakkoluuloja ja rasismia vastaan muuttaen Totuuden vääräksi ja haluten poliittista korrektiutta.

      Heistä on tullut sokeita taluttajia. Rukoilkaa johtajienne puolesta, että he kääntyisivät puoleeni.

      TUOMIO VAI ARMO

      Tuonko siis armon vai tuomion teille? Tehkää siis parannus ja kääntykää jälleen Minun luokseni rakkaani! Sillä Minä tulen pian, sanoo Jumalan Henki.

      HERÄTYS

      Haluaisin tulla keskuuteenne, mutta ihmiset vain pelaavat peliään seurakunnassa, eivätkä ota Minua vakavasti. He ovat huolissaan vain omasta elämästään, eikä Minulle ole siinä tilaa. Joudun ravistelemaan heitä saadakseni taas heidän huomionsa.

      http://www.jouko-piho.fi/211357871

      • Jumalan_henkäys

        1.4.2016 2:47

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

        Kaikki syntyi Sanan voimalla.

        Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

        Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

        Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

        Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

        Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

        Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

        Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

        . . . . . . . .

        JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

        . . . . . . . .

        Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

        . . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

        . . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

        Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

        Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

        "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

        Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

        Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

        . . . . . . . .

        Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

        Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        . . . . . . . .

        Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

        Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        . . . . . . . .

        Martti Lutherin profetia

        "Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        *****************************************************************

        Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

        VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

        ---

        ***** TOINEN TODISTAMINEN *****

        KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

        Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        . . . . . . . .

        Jumalan_henkäys

        21.8.2015 12:17

        Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

        Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

        UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

        --------------------------------------------------------------

        Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

        ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

        UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

        KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

        ----------------------------------------------------------------

        Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

        Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

        Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

        TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        . . . . . . . .

        RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

        . . .

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

        Jumalan rakkaus

        ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

        Aamen.

        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • kiitollinen

        löysin tien jumalan yhteyteen -94 luettuani tuon kirjan


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Jumalan_henkäys

        1.4.2016 2:47

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

        Kaikki syntyi Sanan voimalla.

        Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

        Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

        Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

        Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

        Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

        Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

        Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

        . . . . . . . .

        JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

        . . . . . . . .

        Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

        . . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

        . . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

        Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

        Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

        "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

        Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

        Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

        . . . . . . . .

        Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

        Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        . . . . . . . .

        Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

        Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        . . . . . . . .

        Martti Lutherin profetia

        "Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        *****************************************************************

        Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

        VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

        ---

        ***** TOINEN TODISTAMINEN *****

        KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

        Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Pohjolan Valo - Solna Polaris?

        ----------------------------------

        Jumala SANOO . . .

        . . . säkkipukuiset TODISTAJAT ovat . . . Elia ja Mooses . . . !

        . . . Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        ----------------------------------

        Edellinen on - Jumalan VASTAUS - seuraavaan pohdintaan . . .

        --------------- LAINAUS - Profetiat PALSTALTA

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14145766/10-neitsytta-on-2-joukkoa

        Jarmo__EiKirj

        29.2.2016 18:53

        "Tällä tavalla olen saanut säkkipukuisten todistajien sanoman Inarinjärven miehestä, jonka työnimenkin sain, "Pohjolan Valo". Muistatteko kun vuosia sen jälkeen Pihon sivuillekin tuli profetia missä joku oli saanut sanat "Solna Polaris", joka on periaatteessa sama sanapari. Eikä tässä kaikki. Löydätte itse vielä näitä jos etsitte."

        --------------- LAINAUS - pelastussanoma

        http://www.pelastussanoma.fi/Jumalan lasten kalenteri/Luukku49.htm

        (Matteus 27:47)

        Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta".

        TODISTAJA NOUSEE SUOMESTA ENNAKOIMAAN ELIASTA

        Tässä jakeessa puhutaan toisesta säkkipukuisesta todistajasta, jolle annoin työnimenkin, "Pohjolan Valo" ja joku toinen profetia tunsi sen nimeksi "Solna Polaris" ja varmaan löytyy muitakin. En ole ainoa Jumalan... siis jotain.. en yhtään mitään, vaan Jeesus Kristus on ja voi antaa ja ottaa kerskailijalta myös pois.

        Tämä Pohjolan Valon profeetta, äärimmäisen alas nuotionpohjalle tuhkaan sonnustautunut Jumalan ja ihmisten edessä nöyrtynyt mies nousee Inarin järven rannalta, suuren veden ääreltä, paljojen vetten ja kalansaaliitten rannalta. Melkein kuin Genesaretin järeven rannoilta, Kapernaumista, mutta eteläpäästä. Hänen veneessään ei ollut pelastusrengasta ja sellaisen hän tulee saamaan. Hänen veneensä ja pelastusrenkaansa on Jumalan pelastussanoma, jolla hän kalastaa vielä paljon kaloja Taivastenvaltakuntaa varten.

        --------------- LAINAUS loppuu.

        --------------------------------------------------------------------------------------------

        Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        -----------------------------------------------

        "Pohjolan Valo" on yhteisnimitys - UUDESTISYNTYNEISTÄ koostuvasta TODISTAJIEN JOUKOSTA - jotka Jumala KOULUTTAA Suomessa . . .

        . . . SIIS ---> Profeettoja - Apostoleja - Evankelistoja . . . NOUSEE Suomesta.

        -----------------------------------------------

        NYT - Huhtikuussa - TULEE tarkennus moneen ASIAAN ja Jumalan KOULUTUS - jatkuu kun KAIKKI ovat lukeneet ENSIMMÄISEN KIRJAN . . .

        ----------------------------------------------------------------------------

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)

        ----------------------------------------------------------------------------

        Jatkuu . . . AIHEESTA ---> Solna Polaris?


      • momomomo
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Jumalan_henkäys

        1.4.2016 2:47

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

        Kaikki syntyi Sanan voimalla.

        Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

        Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

        Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

        Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

        Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

        Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

        Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

        . . . . . . . .

        JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

        . . . . . . . .

        Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

        . . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

        . . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

        Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

        Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

        "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

        Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

        Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

        . . . . . . . .

        Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

        Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        . . . . . . . .

        Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

        Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        . . . . . . . .

        Martti Lutherin profetia

        "Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        *****************************************************************

        Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

        VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

        ---

        ***** TOINEN TODISTAMINEN *****

        KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

        Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        "Rakkaat Jumalan Lapset !

        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !"

        Joka itsensä ylentää, se alennetaan.


      • momomomo kirjoitti:

        "Rakkaat Jumalan Lapset !

        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !"

        Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        . . . . . . . .

        Ei tapahdu niin kuin minä tahdon, ei myöskään niin kuin sinä tahdot. Vain omia teitään tahtoo Herra viedä meitä eteenpäin.

        Ruumiin parantumisen evankeliumi on tosiasiassa iloinen sanoma kärsiville !

        - G. C. Bevington

        . . . . . . . .

        LAINAUS kirjasta . . .

        . . . USKON JA RUKOUKSEN VOIMALLA - suomentanut TAPIO NOUSIAINEN

        --------------------------------------------------------------------------------------

        SUOMENTAJAN ALKUSANAT

        Viime vuosina on myöskin meillä Suomessa puhuttu ja saatu kokemuksiakin uskonrukouksella parantamisesta ja todellisesta lapsenomaisesta uskosta Jeesukseen Kristukseen sekä pelastajana että ruumiinterveyden antajana. Yhä selvemmin on alettu käsittää sovitustyön kaksinainen merkitys niin hyvin ihmisen iankaikkiselle hengelle kuin ajalliselle ruumiillekin, kuten Jesajan 53:3-5 ihanasti ja selvästi osoittaa.

        --------

        Jesajan kirja 53: 3-5

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

        Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

        --------

        Veli Bevingtonin kirja, joka nyt saatetaan suomenkielisen lukijakunnan käsiin, on näistä asioista puhuttaessa todellinen --- ei alkeiskirja --- vaan kaikkein korkeimman oppikurssin käsikirja. Tämä metodistisaarnaaja, joka vaikutti Yhdysvalloissa aina 1920-luvulle saakka, lienee vähän tunnettu maassamme. Mutta se lapsenomainen usko Jeesukseen Kristukseen, mikä tämän kirjan lehdiltä uhkuu, ja ne ihmeet, joita hän koki elämässään uskonrukouksen syvää elämää Jeesuksen jalkojen juuressa, tavoittavat sen, mitä ainakin tämän kirjan suomentaja yleensä on saanut kuulla ja nähdä, vaikka otetaan lukuun nekin veljet, joita Jumala viime aikoina on armostaan lähettänyt keskuuteemme samasta maasta. Tässä kirjassa kuvataan ainakin noin 70 ihmeellistä rukousvastausta ja sairasten parantumistapausta, joita lukiessa ei voi sanoa muuta kuin, että Jumala on ihmeellinen.

        Kirja vie jokaisen todella halukkaan Jumalan lapsen selkeästi sisälle sen rukouksen salaisuuksiin, joka saa Jumalalta vastauksia, samoin kuin uskonrukouksella parantamisen edellytyksiin ja todellisuuteen. Kukaan rehellinen kristitty ei voi jäädä näistä kahdesta perustotuudesta epätietoiseksi kirjan luettuaan.

        Kokonaan toinen asia on maksaa se hinta, minkä lupausten täyttymisen portilla on maksettava !

        Suokoon Jumala, että tämä kirja saisi avata monen silmät näkemään, että meillä on ilmestyksen Jumala ja että opetus uskonrukouksesta, joka saa vastauksia Jumalalta, ja opetus uskonrukouksella parantamisesta vihdoinkin saisi vallata Suomen Siionin ja siten valmistaa maaperän todelliselle, suurelle ja kestävälle herätykselle, joka on aina sitoutunut evankeliumin julistukseen Jumalan Pyhän Hengen voimassa tehdyt ihmeteot ja tunnusmerkit !

        - Tapio Nousiainen, Suomentajan alkusanat, vuonna 1957

        --------------------------------------------------------------------------------------

        USKON JA RUKOUKSEN VOIMALLA - G. C. Bevington

        Suomentanut TAPIO NOUSIAINEN, vuonna 1957

        --------

        Tapio Nousiainen ---> Esittely ja tuotanto

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14202360/kristus-ristilla

        --------------------------------------------------------------------------------------

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        . . . . . . . .

        Ei tapahdu niin kuin minä tahdon, ei myöskään niin kuin sinä tahdot. Vain omia teitään tahtoo Herra viedä meitä eteenpäin.

        Ruumiin parantumisen evankeliumi on tosiasiassa iloinen sanoma kärsiville !

        - G. C. Bevington

        . . . . . . . .

        LAINAUS kirjasta . . .

        . . . USKON JA RUKOUKSEN VOIMALLA - suomentanut TAPIO NOUSIAINEN

        --------------------------------------------------------------------------------------

        SUOMENTAJAN ALKUSANAT

        Viime vuosina on myöskin meillä Suomessa puhuttu ja saatu kokemuksiakin uskonrukouksella parantamisesta ja todellisesta lapsenomaisesta uskosta Jeesukseen Kristukseen sekä pelastajana että ruumiinterveyden antajana. Yhä selvemmin on alettu käsittää sovitustyön kaksinainen merkitys niin hyvin ihmisen iankaikkiselle hengelle kuin ajalliselle ruumiillekin, kuten Jesajan 53:3-5 ihanasti ja selvästi osoittaa.

        --------

        Jesajan kirja 53: 3-5

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

        Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

        --------

        Veli Bevingtonin kirja, joka nyt saatetaan suomenkielisen lukijakunnan käsiin, on näistä asioista puhuttaessa todellinen --- ei alkeiskirja --- vaan kaikkein korkeimman oppikurssin käsikirja. Tämä metodistisaarnaaja, joka vaikutti Yhdysvalloissa aina 1920-luvulle saakka, lienee vähän tunnettu maassamme. Mutta se lapsenomainen usko Jeesukseen Kristukseen, mikä tämän kirjan lehdiltä uhkuu, ja ne ihmeet, joita hän koki elämässään uskonrukouksen syvää elämää Jeesuksen jalkojen juuressa, tavoittavat sen, mitä ainakin tämän kirjan suomentaja yleensä on saanut kuulla ja nähdä, vaikka otetaan lukuun nekin veljet, joita Jumala viime aikoina on armostaan lähettänyt keskuuteemme samasta maasta. Tässä kirjassa kuvataan ainakin noin 70 ihmeellistä rukousvastausta ja sairasten parantumistapausta, joita lukiessa ei voi sanoa muuta kuin, että Jumala on ihmeellinen.

        Kirja vie jokaisen todella halukkaan Jumalan lapsen selkeästi sisälle sen rukouksen salaisuuksiin, joka saa Jumalalta vastauksia, samoin kuin uskonrukouksella parantamisen edellytyksiin ja todellisuuteen. Kukaan rehellinen kristitty ei voi jäädä näistä kahdesta perustotuudesta epätietoiseksi kirjan luettuaan.

        Kokonaan toinen asia on maksaa se hinta, minkä lupausten täyttymisen portilla on maksettava !

        Suokoon Jumala, että tämä kirja saisi avata monen silmät näkemään, että meillä on ilmestyksen Jumala ja että opetus uskonrukouksesta, joka saa vastauksia Jumalalta, ja opetus uskonrukouksella parantamisesta vihdoinkin saisi vallata Suomen Siionin ja siten valmistaa maaperän todelliselle, suurelle ja kestävälle herätykselle, joka on aina sitoutunut evankeliumin julistukseen Jumalan Pyhän Hengen voimassa tehdyt ihmeteot ja tunnusmerkit !

        - Tapio Nousiainen, Suomentajan alkusanat, vuonna 1957

        --------------------------------------------------------------------------------------

        USKON JA RUKOUKSEN VOIMALLA - G. C. Bevington

        Suomentanut TAPIO NOUSIAINEN, vuonna 1957

        --------

        Tapio Nousiainen ---> Esittely ja tuotanto

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14202360/kristus-ristilla

        --------------------------------------------------------------------------------------

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        KORJAUS TEKSTIIN . . .

        Suokoon Jumala, että . . .

        . . . opetus uskonrukouksella parantamisesta vihdoinkin saisi vallata Suomen Siionin ja siten valmistaa maaperän todelliselle, suurelle ja kestävälle herätykselle, joka on aina sitonut evankeliumin julistukseen Jumalan Pyhän Hengen voimassa tehdyt ihmeteot ja tunnusmerkit !

        ----------------------------------------------------------

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • rouvaTappinen

      Tapahtuiko jotakin mainittavaa viime vuoden elokuun 21. päivä?
      En muista mitään erityistä tapahtuneen.

      • TÄSSÄ VASTAUS . . . Kahdessa viestissä . . .

        . . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

        . . . Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

        ---------------------------------------------------------------------

        Jumalan_henkäys

        1.11.2015 15:21

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KYLLÄ . . . HUOMASIT AIVAN OIKEIN . . .

        . . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

        . . . Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

        ----------------------------------------------------------------------

        NÄMÄ KAKSI ILMOITUSTA . . . OVAT YHTEYDESSÄ TOISIINSA

        ******** Näky pettyneistä ihmisistä !!! (Julkaistu 21.8.2015)

        ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? (21.8.2015 12:17)

        ja LISÄKSI VIELÄ >Yöllinen näkyni Jeesuksen toisesta tulemisesta<

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13904024/yollinen-nakyni-jeesuksen-toisesta-tulemisesta

        ----------------------------------------------------------------------

        ************************************************************************

        Näky pettyneistä ihmisistä !!!

        Julkaistu 21.8.2015

        Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.

        "Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13

        Katso koko ohjelma täältä: http://www.tv7.fi/vod/player/?program...

        Uudestisyntyminen: http://ennustuksia.com/uudestisyntymi...

        https://www.youtube.com/watch?v=9R2PrjeaQg4

        ----------------------------------------------------------------------

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13839680/naky-pettyneista-ihmisista-!!!

        ----------------------------------------------------------------------

        ************************************************************************

        Jumalan_henkäys

        21.8.2015 12:17

        Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

        Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

        UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

        --------------------------------------------------------------

        Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

        ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

        UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

        KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

        ----------------------------------------------------------------

        Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

        Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jumalan_henkäys

        1.11.2015 16:23

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KYLLÄ . . . HUOMASIT AIVAN OIKEIN . . .

        . . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

        . . . Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

        ILMOITUSPÄIVÄ oli siis . . .

        Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

        ----------------------------------------------------------------------

        Jumalan_henkäys 21.8.2015 14:10

        Jumala kyllä tietää oman poikansa syntymäpäivän . . . ei ihminen sitä päivämäärää tutkimalla voi muuksi muuttaa !

        ----------------------------------------------------------------------

        Jumalan_nimissä

        8.9.2015 4:52

        Rakas uskonveljeni Jyrki !

        Olen suorassa virkasuhteessa Jumalaan, ja suoritan Jumalan tahtoa lyhyen ajan täällä. Teen ainoastaan sen mitä Jumala käskee, eli jos en saa kirjoittaa mitään "Jumalan_henkäys" nimimerkillä, niin sitten en myöskään kirjoita, enne kun Jumala taas käskee.

        Olen Jumalan talutusnuorassa ja nöyristä nöyrin Jumalan tahdon toteuttaja. Kirjoitan niille henkilöille, joille Jumala käskee kirjoittamaan ja sen mitä Jumala haluaa sanoa.

        Jumala on määrännyt tänne kokoamaan uudestisyntyneiden valittujen ryhmän, tehtäväänsä varten. Eli vastaan otamme Messiaan, kun aika on täysi. Olen valmistellut tätä vuoden, Jumalan suoralla ohjauksella.

        Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

        Keskustelen Jumalan kanssa ja toteutan nöyrän kärsivällisesti Herran tahtoa, siksi minua pidetään hulluna. Minua ei uskota, mutta teen mitä Jumala käskee, luottamuksen saamiseksi ja minulla on kaikki valtuudet ilmoittaa asiat, Jumalan nimissä.

        -----------------------------------------------------------

        Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.


      • jeesuksenoma

        Kävin äsken penkomassa omaa tiedostoani, mitä olin nähnyt noihin aikoin, eli 21.8.2015? Kyseisenä päivänä en ollut saanut näkyä, mutta heti seuraavana päivänä, 22.8.2015. sain Herralta tällaista sanomaa ja näkyä:

        22.8.2015. kolme näkyä aamulla. Näyt on usein vertauskuvallisia ja Jumalan lähettämät viestit ovat usein myös runollisia. Se kuvastaa Jumalan luonnetta. Aamuyöllä oli ensimmäisessä näyssä kuin kuulakärkikynällä kirjoitettu, avoin lyhyt kirje. Sitten, ennenkuin nousin ylös, oli vielä kaksi näkyä. Ensin tulenliskoja, joita pitkin ylöspäin kohosi käsiä. Toisessa näyssä ihminen seisoi pöydän tai vuoteen ääressä joka oli täynnä valkoisia ja puhtaita liinavaatteita tai ylipäätän vaatteita.
        Pyysin sananpaikkaa noustuani Herralta rukouksessa ja se avautui; Toinen Aikakirja 19 luku. Huomasin sen olevan lyhyt kuin tuo aamuyöllä näyssä oleva kirje, ja siinä olikin jaossa tärkeää viisautta. Herra antaa meille hengellistä tulta, jota voimme vastaanottaa ylistäen ja rukoillen voimallisesti kädet ojossa kohti Jumalaa ja taivaan valtakuntaa ja meille on tarjolla puhtaita vaatteita, otetaan siis kaikki tämä vastaan. Ojentaudutaan Herran puoleen ja ollaan hänen omansa. Tuo 19 luku ja jakeet 6-7 sanoo näin:

        6. Ja hän sanoi tuomareille: ” Katsokaa mitä teette, sillä te ette ole tekemässä ihmisten tuomioita, vaan Herran tuomioita, ja hän on teidän kanssanne, kun te tuomitsette.
        7. Hallitkoon siis teitä Herran pelko. Ottakaa vaari siitä, mitä teette, sillä Herrassa, meidän Jumalassamme, ei ole vääryyttä eikä puoluellisuutta, eikä hän ota lahjuksia.
        t.sinettisormus


    • höpökokojutut

      kuka vielä edes ottaa todesta aloittajan huuruja???

      • TÄSSÄ VANHA VASTAUS . . . Samantyyliseen kysymykseen . . .

        LISÄYKSENÄ vielä . . .

        Jumala on - syksyllä 2014 - ANTANUT TIEDOT - TULEVASTA ensimmäisestä ihmeteostansa ---> IHMEPARANTUMINEN - pyörätuolipotilas, jolla ALS -sairaus

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan,

        Joh. 6: 28-30 ---> Se on Jumalan teko - SE - tunnusteolla TODISTAMINEN

        Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

        He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?

        . . . . . . . .

        SE - IHMEPARANTUMINEN - tulee olemaan TODISTUKSENA KAIKILLE . . . :)

        ----------------------------------------------------------------------------------

        Jumalan_henkäys

        1.11.2015 17:34

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        ******** KIRJOITIT:

        kuinkamonta ihmistä olet täällä saanut itseesi luottamaan?

        ******** VASTAAN: ---> JOUDUN TEKEMÄÄN KAIKEN YKSIN . . . ;-)

        . . . IHMETEKOJA TULEE TAPAHTUMAAN . . . !

        KYLLÄ . . . HUOMASIT AIVAN OIKEIN . . .

        "Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa. . . "

        Tulevat tekoni kunnioittavat Jumalaa ja niillä todistetaan Jumalan olemassaolo, niille jotka eivät muuten uskoisi. Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

        ********************************************************************

        Jumalan_henkäys

        25.8.2015 18:43

        "Mikset siteeraa Raamattua?"

        Tehtäväni on toteuttaa ja julistaa tämänhetkistä Jumalan tahtoa . . . edustan siis nyt Jumalaa maan päällä . . . Messiaan tuloon asti.

        Tulevat tekoni kunnioittavat Jumalaa ja niillä todistetaan Jumalan olemassaolo, niille jotka eivät muuten uskoisi. Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

        Raamatun siteeraaminen on tärkeää, mutta pääasiassa muiden tehtävä. Minut Jumala ohjaa tekoihin, koska Jumalan sana ei tavoita tarpeeksi hyvin vaikka sitä yritetään saarnata kaikin tavoin. Siksi tarvitaan enemmän tekoja, joiden tarkoitus on saada ihmiset etsimään vastausta Raamatusta ja Jumalan sanasta . . . siis pohtimaan asioita itsenäisesti.

        Yritän siteerata Jumalan tahtoa mahdollisimman tarkasti, niin että oma mielipiteeni ja käsitykseni häviäisi kirjoituksistani . . . aivan kokonaan. Siihen pyrin, koska se on Jumalan tahto . . . minun kohdallani.

        "Onko sinulla oma blogi?"

        En kirjoita omaa blogia, mutta tulossa on sellaista, joka korvaa blogin.

        Jumalan tahdon mukainen suunnitelma ottaa käyttöönsä kaikki mahdolliset viestintäkeinot. Tulee tapahtumaan sellaisia asioita, jotka ylittävät uutiskynnyksen, jolloin tavallaan kaikki mahdolliset mediat alkavat julistamaan Jumalan sanaa ja sen seurauksena myös ihmiset alkavat keskustelemaan keskenään, tapahtumista.

        Näistä Jumalan suunnitelmista on annettu ennakkoilmoituksia, jotta niitä voi valmistella alustavasti ja valmistautua myös henkisellä tasolla.

        -----------------------------------------------------------------------------

        Jumala aikoo käyttää Jyrkin ja Jarmon nettisivustoja myös jatkossa, mutta sekin on vasta ennakkoilmoitus, joten en pysty sanomaan asiasta sen tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa noiden nettisivujen kautta.

        Myös muita henkilöitä on tulossa noihin tehtäviin, mutta tällä hetkellä ei ole vielä tarkempaa tietoa asiasta.

        Eli tässäkin tapauksessa, asian hoitavat ne Jumalan valitut, joilla on siihen tehtävään parhaat edellytykset ja riittävästi kokemusta.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • eräsopetuslapsi

      Jumalan Henkäyksen viestit eivät ole tavallisten "vatipäiden" kirjoituksia.

      Sinettikin on erilainen ja juhlavampi.

      Palsta on pitkään ollut tarkassa seurannassa. Tämän päivän sanomassa on vahvistus asiaan ihan ylemmältä taholta.

      • rouvaTappinen

        Niinkuin joka päivä tähänkin asti.


    • huu-haata-xxx

      Aloitus ja aloittaja on samaa sekopäisyyttä, väliin sanoo olevansa johannes kastaja toinen, kas kuin ei Hitleri toinen???

      • SuuriaAsioitaTulossa

        Ehkä saat vielä ymmärrystä asioihin, mistä on kysymys. Nyt sinulla ei sitä ole. Uskon, että jatkoa seuraa.


    • 1234567654321

      Epäilen että näissä ympyröissä on kohtuuttomasti painotettu " tempausta".
      Jostain syystä sellaisen odottamisella on harhautettu uskovaisia.

    • asdfgasdfgsdfg

      Kaikkivaltias Jumala voisi opetella kirjoittamaan kunnolla. Tuollaista älytöntä sekasotkua ei kukaan viitsi lukea.

    • asdfotityerofg

      Aloittaja leikkii Jumalaa, niinku Hän olis täällä kirjoittelemassa ISOILLA kirjaimilla,. Voi voi tuota harhaa ja höpöä.... ja aloittaja leikkii jotakin muutakin, milloin mitäkin. No, säälittävää on touhu, mut se näkee jo kaukaa.

    • PostiaOdotellessa

      Tänään saimme taas postia suoraan ylhäältä, rouva Tappiselle. Jatkoa tulikin nopeasti. Uskon, että jatkoa seuraa edelleen.

      Jeesus on valinnut tekstin. Aikamoinen paketti.

      Kirjoituksen ulkoasu viimeisen päälle siisti, kirjoitustapa erikoinen, myös välimerkit, kaikki tarkasti omilla paikoillaan, ei kirjoitusvirheitä.

      Ei ole vastavaa vielä tullut eteen eri keskustelupalstoilla.

      • rouvaTappinen

        Kiitos postista. Luen sen moneen kertaan ennenkuin kommentoin. Tämä on kuittaus että olen juuri tekstit ensimmäisen kerran lukenut läpi.


    • Ihmeitätapahtuu

      Postia suoraan ylhäältä, tänäänkin.
      Jeesus on valinnut tekstin.

      Suuria asioita on tapahtumassa. ALS on parantumaton sairaus. Eräs tuttavani on menehtynyt ko sairauteen muutamassa vuodessa ja toinen on hengityslaitteissa, ollut jo vuosia, eikä toivoa paranemisesta ole.

      Jeesus yksin voi auttaa! Jeesus elää ja parantaa sairaita, myös tänään!

    • YksinJeesus

      Yksin Kristuksessa on toivo!

      Joyof the Lord In Christ alone!
      19.3.2016

      - Jeesuksen kuvia pilvissä, Uusi Jerusalem valoineen, värillisiä trumpetteja
      - kuva, jossa avoin ovi (Jeesus on ovi), enkeli ja trumpetti
      - lopussa enkeli ja suuri myllynkivi

      • ValmiinaLähtöön

        Ajankohtaista aiheesta morsiusseurakunnan lähtö blogissa Joyof the Lord. Ehkä se on jo muutaman päivän kuluessa?

        Kooste 15.4. n 1 tunti, paljon kuvia siitä, mitä ylhäällä tapahtuu.


      • JESUSISCOMING

        Joyof the Lordissa on uusi kooste ajalta vuosi taaksepäin aivan todellisia, käsittelemättömiä kuvauksia yläpuoleltamme, paljon suoraan webcamista.


    • to9ard987

      asdfotityerofg

      10.4.2016 9:34

      Aloittaja leikkii Jumalaa, niinku Hän olis täällä kirjoittelemassa ISOILLA kirjaimilla,. Voi voi tuota harhaa ja höpöä.... ja aloittaja leikkii jotakin muutakin, milloin mitäkin. No, säälittävää on touhu, mut se näkee jo kaukaa. Joskus väittää olevansa toinen Johannes kastaja, joskus jopa Jumalan sijainen.

      No, sairaudessa kuvitellaan niin ja näin. Kaukaa sen jo näkee, kuulee

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      330
      3081
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      109
      2288
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      196
      1620
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1407
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      941
    Aihe