Montako entistä muslimia adventtikirkoissa

laiskuuttako

Mieletön uutinen kristityiksi kääntyneistä muslimeista. Ikävää, että heitä vainotaan uskonsa takia mutta kuinka monta muslimia on kääntynyt adventismiin? En ainakaan minä ole huomannut oman alueeni adventtiseurakunnissa entisiä muslimeita.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201611252200032390_uu.shtml

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en.kerro.missä.ovat

Kyllä minä tunnen pari.

• Olisivatpa luopuneet taikauskosta kokonaan, eli joku olisi voinut kertoa heille että Suomessa saa olla taikauskomatta ihan kokonaan!

Mutta eivät kauheasti luota uuteen mielikuvituskaveriinkaan, kun eivät uskalla nimiään kertoa koston pelossa. Eipä se uusi mielikuvituskaveri tunnu sitten siunaavan saatikka suojevan.

Yhtä turha ja hyödytön kuin se mielikuvituskaveri jonka hylkäsivät.

• pyhpyhjapyh

Olet vain valehteleva iljetys.

• Missä se valhe oli?

Suomessa ei ole pakko taikauskoa kuten jossain on. Suomessa saa myös taikauskoa, ihan mihin tonttuun, jumalaan tai maahiseen itse tahtoo uskoa.

Ja kuten jutusta kävi ilmi, sekä uusi että vanha mielikuvituskaveri on varustettu aivan yhtä hienoilla taikavoimilla, eli niiden siunauksiin tai suojelukseen ei voi luottaa missään tilanteessa.

Koska jumalat pettävät aina.

• kysynpävaan

Nummelan kopussa oli kaste juhla olin sielä katsomassa. Toiset heistä eivät piiloita kasvojaan . Jotkut heistä lähtevät takaisin tekemään lähetystyötä omiensa joukkoon.

• kastettu
        kysynpävaan kirjoitti:

Nummelan kopussa oli kaste juhla olin sielä katsomassa. Toiset heistä eivät piiloita kasvojaan . Jotkut heistä lähtevät takaisin tekemään lähetystyötä omiensa joukkoon.

Kuulostaa siltä, että entiset muslimit ovat innokaampia lähetyssaarnaajia kuin muu adventistiporukka. Hyvä, että edes joku saarnaa ulkopuolisille.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Missä se valhe oli?

Suomessa ei ole pakko taikauskoa kuten jossain on. Suomessa saa myös taikauskoa, ihan mihin tonttuun, jumalaan tai maahiseen itse tahtoo uskoa.

Ja kuten jutusta kävi ilmi, sekä uusi että vanha mielikuvituskaveri on varustettu aivan yhtä hienoilla taikavoimilla, eli niiden siunauksiin tai suojelukseen ei voi luottaa missään tilanteessa.

Koska jumalat pettävät aina.

Valheesi ei hetkauta.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Valheesi ei hetkauta.

Mikä valhe?

Jos minulla olisi mielikuvitusystävä, jolla ajattelisin olevan taikavoimia, niin kyllä minä luottaisin sen tyypin taikavoimiin, jos kuvittelisin sen olevan oikeasti olemassa.

Jos sen kerran pitäisi vastata rukouksiin ja antaa siunauksia elämän vaikeuksissa ja niin edelleen, mitä nämä beduniinien satukirjat, jossa seikkaili puhuva aasi ja puhuva käärme muun muassa, tästä taikahepusta kertoivat.

Mutta eihän nämä reppanat uskovaiset enää luota jumaliinsa ja muihin mielikuvituskavereihinsa puolen puupennin vertaa.

Toisaalta jos kirjassa seikkailee puhuva aasi, niin enpä minä sellaiseen taikauskoiseen hevonpaskaan montaa lanttia viitsisi itsekään tuhlata. Saatikka että oikeasti luottaisiin sellaiseen taikaheppuun, joka seikkailee puhuvan aasin kanssa.

• banaani.miehelle
        bushmanni kirjoitti:

Mikä valhe?

Jos minulla olisi mielikuvitusystävä, jolla ajattelisin olevan taikavoimia, niin kyllä minä luottaisin sen tyypin taikavoimiin, jos kuvittelisin sen olevan oikeasti olemassa.

Jos sen kerran pitäisi vastata rukouksiin ja antaa siunauksia elämän vaikeuksissa ja niin edelleen, mitä nämä beduniinien satukirjat, jossa seikkaili puhuva aasi ja puhuva käärme muun muassa, tästä taikahepusta kertoivat.

Mutta eihän nämä reppanat uskovaiset enää luota jumaliinsa ja muihin mielikuvituskavereihinsa puolen puupennin vertaa.

Toisaalta jos kirjassa seikkailee puhuva aasi, niin enpä minä sellaiseen taikauskoiseen hevonpaskaan montaa lanttia viitsisi itsekään tuhlata. Saatikka että oikeasti luottaisiin sellaiseen taikaheppuun, joka seikkailee puhuvan aasin kanssa.

Otahan lääkkeesi bushmann. Sinun päässäsi tyhjä paukahtaa ja apina kävelee banaanikädessä. Juuri tuollaiset apinat eivät ymmärrä edes lainsäätäjän kirjainta, missä elämme. B-Apina ei ymmärrä, mutta ateistitkin ymmärtävät.
        Banaanimies elää sanansa voimalla, olen kiusaajan asialla ja teen kaiken sen, mitä se käskee tehdä.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Mikä valhe?

Valheesi ei hetkauta yhtään.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Valheesi ei hetkauta yhtään.

>>> Valheesi ei hetkauta yhtään. >>>

Osaatko perustella että mikä valhe?

Minusta on selvää, että he eivät luota uuteen mielikuvituskaveriinsa edes puolen pennin vertaa ja hänen mahdollisiin taikavoimiinsa, kun sen heidän käyttäytymisensä perusteella voi päätellä.

En minäkään luottaisi sellaiseen jumalaan, jolla on kaverina puhuva aasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5077
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      22
      3436
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      27
      2745
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      240
      1306
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      935
    Aihe