Tiede ei vain osaa selittää

totuus.löytyy.muualta

10

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toive.ajattelet

      Häntä tutkineet lääkärit eivät osaa selittää. Eiköhän se selitys tähänkin löydy jos pojan ottaisi kunnon tutkimuksiin, kunnon laitteilla ja kokeilla. On toki myös mahdollista että kyseessä on kusetus.

      "Aina vain löytyy uusia asioita, joita tiede ei osaa selittää."

      Mutta kun niihin on sitten löytynyt selitys, on se tehty tieteellisellä metodilla.

      • helppoahan.se.on

        Niin kun kaikkia keinoja, joilla oikea vastaus löytyy, aletaan jälkeenpäin nimittää tieteellisiksi.


      • helpoin.ratkaisu
        helppoahan.se.on kirjoitti:

        Niin kun kaikkia keinoja, joilla oikea vastaus löytyy, aletaan jälkeenpäin nimittää tieteellisiksi.

        Paitsi Raamatun "totuuksia", joita on "jonkin verran" jouduttu tulkitsemaan, jotta ne pitävät paikkansa.


      • toive.ajattelet
        helppoahan.se.on kirjoitti:

        Niin kun kaikkia keinoja, joilla oikea vastaus löytyy, aletaan jälkeenpäin nimittää tieteellisiksi.

        Kerrohan koko luokalle että miten alkaisit tutkimaan ei tieteellisesti tämän ilmiön syytä ja miten aiot todistaa sen syyn oikeaksi?


      • toive.ajattelet
        helppoahan.se.on kirjoitti:

        Niin kun kaikkia keinoja, joilla oikea vastaus löytyy, aletaan jälkeenpäin nimittää tieteellisiksi.

        Katsoin tuon videon ja selvää kusetusta on. Esineet pysyvät paikoillaan, koska tahmainen iho yhdistettynä sopiviin kehonkulmiin joihin nuo esineet on pistetty (esim. lusikat ottaa tukea selän ja rintalastan kaareutuvasta osasta). Lisäksi lautanen ei ole magneettinen, joten ei pitäisi pysyä "magneettisia voimia" olevassa kehossa.

        Tuosta "lääkärit ihmeissään" väitteestä. Vanhemmat siis VÄITTÄVÄT vieneensä lapsen lääkäreille tutkittavaksi, eli kyseessä on pelkkä väite. Missä ovat tutkineiden lääkärien lausunnot ja haastattelut asiasta?


    • jljjlljjljljljlk

      Posliinilautanen pysyy iholla magnetismilla? Huuhaata ja huijausta.

    • Sukututkimus
    • Kiva. Onko nyt lopultakin evoluutioteoria kumottu ja Jumala todistettu olevaksi?

      • tipuit.junasta

        Se tapahtui jo paljon aiemmin. Tietäisit, jos seuraisit tiedettä.


      • Minä voin sanoa seuraavani evoluutiotutkimusta lähes aitiopaikalta. Evoluutiotutkijat eivät ole itse tietoisia, että evoluutioteoria olisi kumottu. Mistähän johtuu? Se ei taida kumoutua sillä, että veli todistaa väkevästi evoluutioteoriaa vastaan.
        Miksi levittelet palstalla valheita, jotka jokainen asiasta jotain tietävä tunnistaa valheiksi? Et anna uskovaisista ja heidän uskonnostaan koviun hyvää kuvaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe