Tehkää se lentävä koira niin uskon satuunne

TeroH

Jalostakaa ateistit lentävä' koira niin sitten voin pikkuhiljaa ruveta uskomaan satuunne. Sehän olisi aivan oiva eläin, esim, etsinnöissä yms. Koiraa on kyllä jalostettu vaikka ja kuinka mutta ei se lennä vieläkään, eikö evosatu toimikaan? :D

23

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voevoeteistiä

      Ei ketään kiinnosta mitä sinä uskot. Jatka vain sen mielikuvitusjumalasi palvomista ihan rauhassa :)

    • Terppa.rauhoitu

      Kannattaisi tutustua vähän siihen mitä kritisoi. Nyt onnistuit tekemään itsestäsi ääliön tuolla olkinukella.

    • AvopierujenÄiti
    • elukoita.tilaajille
    • koirankuonojakorvat

      Lentävä koira on lepakko.

      • elukoita.itse.kullekin

        Evoluution ja innovaation tuote niinkuin lentävä kettukin.


      • elukoita.joka.lähtöön

        Se, että koirasta tuli lepakko, on vain vähäinen ongelma. Oikeastaan kyseessä on ominaisuus eikä bugi. Evoluutiota mikä evoluutiota.


    • Puhuvaaasi

      Tokihan gm-jalostajaevokit äkkiä sen lentävän koirankin tekaisevat, hehe, yhtä nopeasti kuin sen sikaudankin, hehe.

      • Jälkeenjääneelle

        Onhan se evoluutio näemmä tuottanut puhuvan aasinkin. ;D

        Ehkäpä joskus vielä näemme älykkään kretunkin... vaikka onhan se jo sen luokan oksymoroni, ettei se kovin todennäköistä ole.


      • hehhehhheheheheh

        heheh, heheh,
        Olet idiootti.


      • EiMopollaMahottomia
        Jälkeenjääneelle kirjoitti:

        Onhan se evoluutio näemmä tuottanut puhuvan aasinkin. ;D

        Ehkäpä joskus vielä näemme älykkään kretunkin... vaikka onhan se jo sen luokan oksymoroni, ettei se kovin todennäköistä ole.

        Älykäs kretu? Joku tolkku sentään toiveajatteluunkin.


    • Musti-

      Eivät kykene tekemään koska koiralle on luomisessa asennettu informaatio, ettei sille kasva siipiä. Sen takia täytyy vain mölistä ilman järjen häivää.

      • LaumanKurissapitämiseksi

        Juttunne siitä, ettei informaatio voi muuttua ja lisäöäntyä, on osoitettu valheeksi jo heti kun sitä aloitte markkinoimaan. Informaation lisääntymisen ja muuttumisen mekanismit ovat yksi evoluutioteorian hyvin tunnettuja perusasioita.

        Nuo valheet on tarkoitettu kreationistilampaiden pitämiseksi karsinassa, eivät tiedemaailman vakuuttamiseksi. Teillä ei ole muuta kuin sokea usko esititeellisiin uskonnollisiin tarinoihin. Ainuttakaan tieteen kriteerit kestävää näyttöä ei kressuilla ole.


      • Pieniihminen
        LaumanKurissapitämiseksi kirjoitti:

        Juttunne siitä, ettei informaatio voi muuttua ja lisäöäntyä, on osoitettu valheeksi jo heti kun sitä aloitte markkinoimaan. Informaation lisääntymisen ja muuttumisen mekanismit ovat yksi evoluutioteorian hyvin tunnettuja perusasioita.

        Nuo valheet on tarkoitettu kreationistilampaiden pitämiseksi karsinassa, eivät tiedemaailman vakuuttamiseksi. Teillä ei ole muuta kuin sokea usko esititeellisiin uskonnollisiin tarinoihin. Ainuttakaan tieteen kriteerit kestävää näyttöä ei kressuilla ole.

        Sinulla ressukalla ei ole ainakaan muuta kuin mutu tuntumaa kun ei ymmärrä että on miljoonia lajeja ja kaikki on tarkasti omia lajejaan . Meinaatko että samasta alkusolusta kehittyi näin kaikki itsekseen. Voiko ihminen olla niin sokea. Välimuotoja olisi runsaasti sekä eläviä että kuolleita jos näin olisi. Samoin ihmisen ja eläimen välimuotoja olisi elävinä ja kuolleina jos näin olisi. Tehkää raukkaparat edes yksi omenapuun siemen joka kasvaa ja tuottaa hedelmä. Kyllä pitäisi onnistua kun niin viisaita puheita on, vaikka yleensä joka puhuu suuria, ei pysty mihinkään


      • Pieniihminen kirjoitti:

        Sinulla ressukalla ei ole ainakaan muuta kuin mutu tuntumaa kun ei ymmärrä että on miljoonia lajeja ja kaikki on tarkasti omia lajejaan . Meinaatko että samasta alkusolusta kehittyi näin kaikki itsekseen. Voiko ihminen olla niin sokea. Välimuotoja olisi runsaasti sekä eläviä että kuolleita jos näin olisi. Samoin ihmisen ja eläimen välimuotoja olisi elävinä ja kuolleina jos näin olisi. Tehkää raukkaparat edes yksi omenapuun siemen joka kasvaa ja tuottaa hedelmä. Kyllä pitäisi onnistua kun niin viisaita puheita on, vaikka yleensä joka puhuu suuria, ei pysty mihinkään

        Välimuotoja on runsaasti, mutta miksi ihmisen ja ihmisen edeltäjän välimuotoja pitäisi olla vieläkin? Lajiutuminen on useinkin sitä, että uusi laji syrjäyttää vanhan kilpaillessaan samoista resursseista. Minkä lajimääritelmän mukaan "kaikki tarkasti omia lajejaan"? Ainakaan itse en tunne sellaista lajimääritelmää.
        Käsityksesi evoluutiosta on varsin erikoinen, eikä vastaa tieteellistä käsitystä juuri lainkaan. Toistelet kreationistien "omilleen" suunnattuja väitteitä (kuten nimimerkki "LaumanKurissapitämiseksi" totesi. Kukaan evolutioteoriaan perehtynyt ei pidä väitteitäsi kuin korkeintaan korneina väärinkäsityksinä. Ja tämän teidän kellokkaanne kyllä tietävät.

        Evoluutiosta luonnossa tapahtuvana prosessina ei ole pienintäkään epäselvyyttä. Evcoluutioteoria ei ole valmis, mutta kuvaa parhaiten kyseistä prosessia eikä mitään kilpailevaa tieteellistä teoriaa ole edes olemassa.


      • Tulkaajärkiinne
        LaumanKurissapitämiseksi kirjoitti:

        Juttunne siitä, ettei informaatio voi muuttua ja lisäöäntyä, on osoitettu valheeksi jo heti kun sitä aloitte markkinoimaan. Informaation lisääntymisen ja muuttumisen mekanismit ovat yksi evoluutioteorian hyvin tunnettuja perusasioita.

        Nuo valheet on tarkoitettu kreationistilampaiden pitämiseksi karsinassa, eivät tiedemaailman vakuuttamiseksi. Teillä ei ole muuta kuin sokea usko esititeellisiin uskonnollisiin tarinoihin. Ainuttakaan tieteen kriteerit kestävää näyttöä ei kressuilla ole.

        Hahhaa, joo nämä mekanismit tunnetaan, teoriatasolla. Ilman yhtäkään todistetta ja uskotte siihen. Herätkää!


      • NollaaParempi
        Tulkaajärkiinne kirjoitti:

        Hahhaa, joo nämä mekanismit tunnetaan, teoriatasolla. Ilman yhtäkään todistetta ja uskotte siihen. Herätkää!

        Aivan kuin Luoja-Jumalasikin, josta ei ole edes teoriaa, vain pronssikautisten paimentolaisten tarinoita. Ei ainuttakaan tieteellistä näyttöä.
        Kreationismin kanssa on vielä hullummin. Luonnontieteet torppaavat YEC:n totaalisesti.
        Uskalla ajatella ihan itse.


    • 1252313455432

      Tee mun vedestä viiniä niin uskon satuunne.

    • sdfghjkl.gh

      Jumala se osasi tehdä paskasta appelsiineja. Vai oliko sittenkin kyseessä kretuliini.

      • sdfghjkl.gh

        Osasi se tehdä kretuliininkin pelkästä tuhkasta ja elukanpaskasta. Vai miten se menikään.


    • KyrpytynnyrinYliopisto

      Oletko halukas rahoittamaan hankkeen? Siivekkään chihuahuan olemassaolo on vain siitä kiinni, ettei sellaista tehdä puolessa tunnissa keittiön pöydällä. Jos turvaat muutaman kymmenen miljoonan rahoituksen labran rakentamiseen ja hekilöstön palkkaamiseen, niin polkaisemme hankkeen heti käyntiin.

    • Anonyymi

      Ei ateistit voi jalostaa lentävää koiraa ja sanoa sitä evoluutioksi koska jalostaminen ei ole evoluutiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe