kun mies ja nainen tapaavat treffaavat ehkä sekstaavatkin niin kun mies lähtee esim naisen luota pois niin nainen huomaa kaipaan miestä jo sen kanssa onkin kivaa ja mies kun menee autolle niin on ikävä naista ja soittaa naiselle tuu luokseni ja nainen vastaa ilolla joo niin tulikin laulun sanat mieleen jota miehen sydän odottaa eli tule tule jo luoksenii tahdon olla kanssasii menen minne vaan missä äänesi kuulla saan eli sen kipinän näkee heti mutta kun lukee sinkkunaisia niin kaikki on vaikeaa erittäin vaikeaa täytyis eka soitella 2v ennen kuin menee toisen luokse ja heistä tulis pari aviopari jos nainen menis kylään
onko tässä kipinää ja kemiaa
11
65
Vastaukset
- miksi.näin
eli moni sinkkunainen pilaa itse tutustumisen siihen oikeaan ja mies saa kieltävästä vastauksesta kuvan ettei tytteliä kovin paljon kiinnostanutkaan ja sit mies päättää soitan uudestaan niin nainen ei vastaa niin se siitä suhteesta ja mies etsii toisen naisen niin naiset miksi sen täytyy olla tuttu tai sukulainen eli vanhemmat suostuttelee tapaamaan sinut mieheen ja jopa käskee sinä otat tuon miehen onhan se sukulainen tai tuttu jo vuosien takaa ja tunnetaan hyvin sen vanhemmat
- VarovainenOllaPitää
Koska todennäköisesti sinkkumies jo autolleen kävellessään chattaa seuraavalle naiselle, ja nainen jää miettimän, mitä tapahtui, mihin mies hävisi.
- vai.chattailee
ei se ole mikään chattimies ja sinun kanssasi se haluaa olla ei kenenkään muun ja eikä miehellä ole mitään salattavaa saat katsoa puhelimen niin usein kun tykkäät vaikka vaihtaisitte puhelianne tai jos joku soittaa miehen puhelimeen niin voit vastata ja sanoa se tulee nyt puhelimeen niin teistä tuli pari
En ole sinkuksi jäämisen alan asiantuntija mutta se vaan sanon että mieluummin sinkku kuin tussun alla.
- jos.miehistä.tykkäät
saathan sinä olla kikkelin alla niin jos se on bubbelimies
Ei ole käynyt mielessä luuli että tämä on hetero palsta mutta joo eo myöskään bubbelimies asiantuntija
- bubbeli.tykkää.kikkelist
modelli kirjoitti:
Ei ole käynyt mielessä luuli että tämä on hetero palsta mutta joo eo myöskään bubbelimies asiantuntija
jos miestä ei pimppi kiinnosta niin mikä se sitten on etkö itse juuri sanonut ettet halua olla tussun alla no mitä vaihtoehtoja jää
- peukutan
modelli kirjoitti:
tussun päällä
asia selvisi ei sit mitään hyvä juttu että asia noin
- säoletvarmaansinkku
Tämä siksi ettet ole jo valmiiksi varattu. Nainen pitää sinua jo valmiiksi epäkelpona. Vain varattu mies voi tietää, mitä on olla parisuhteessa ja kelpaa sellaiseen.
Kun mies on varattu ja osoittanut kelpoisuutensa parisuhteeseen, hänellä avautuu satumainen mahdollisuus myös muihin naisiin, millaista yksinäisellä sinkkumiehellä ei koskaan ole. Vapaat naiset laskevat suojakilpensä miehen seurassa, luottavat mieheen ja nauttivat hänen seurastaan ja imartelustaan. Eikä kyse ei ole lainkaan siitä, että varattuun mieheen luotettaisiin kuten homokaveriin. Tuttavani on ehdottellut seksiä vaimonsa jokaiselle sukulaistytölle, ja koko vaimon suku rakastaa tätä miestä. Jopa naispappi puhui häissä täydellistä aviomiehestä!
Kyse on nimenomaisesti parisuhdekelpoisuuden todistamisesta, kuten johtaja-apinakin on todistanut itsensä laumansa naaraille paritellakseen, ei-vain yhden, vaan kaikkien kanssa. Nainen ei halua miehen uskollisuutta, ja vain vätys antaa sielunsa naiselle. Nainen haluaa arvaamattoman miehen, jota ei voi koskaan pitää itsestäänselvyytenä, miehen jonka rakkauden hän voi menettää koska tahansa. Vain sellainen mies kelpaa naisten silmissä avioliiton pyhään sakramenttiin täydellisenä miehenä.- kumma.nainen
jos noin ei ihmekään jos mies ei kunnioita naista vaan ehdottelee muillekkin naisille mutta ei kunnon naisen kanssa tuommoinen peli vetelisi vaan mies saisi turpiin ja lentäisi ulos niin tuntemani naiset on kivoja ja ymmärtäväisiä mutta tuossa asiassa loppuu yhteisymmärrys eikä sietäisi moista kunnon naarasta mieskin rakastaa ja kunnioittaa eikä petä eikä ehdottele muille vaan omalle ehdottelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080