Sipilän toimittajalle lähettämä sähköpostitulva ylittää häiriintyneen
toiminnan tunnusmerkit. Voisiko olla niin että syvästi uskonnollinen
pääministerimme on palanut loppuun ja sortunut pirun töihin, viinanjuontiin?
Spämmäsikö Sipilä kännissä?
11
<50
Vastaukset
- hurmosonviinaa
Se johtuu hurmoksesta ei alkoholista...Hurmoksessa aletaan näkeen näkyjä,puhumaan kieliä suupielet vaahdossa ja lopuksi kaadutaan maahan ja aletaan sätkimään.Ulkoiset merkit sopivat siis myös alkoholiin.
- petettykansalainen
Taitaa pääministerille sattua näitä "tunnekuohussa" tehtyjä juttuja enemmän ja vähemmän.. Viittaan siihen taannoiseen oman asunnon antamiseen pakolaisten käyttöön ja nyt tämä yle juttu ! Ja piti olla mukamas tolkun mies..
- Kepuloinen
Kunnon kalsarikännit silloin tällöin pitää miehen mielen terveenä. Viinahurmoksessa on pysyttävä kaukana pirun vehkeistä, tietokoneista, kännyköistä ja juurnalisteista.
- piikuuspoistuu
Sitä vartenhan ne suviseurat ovat kerran vuodessa.Tyhjennysharjoittelua varten.
- hihhulihurmos
Tekeekö Sipilä kaikki suuret päätöksensä hihhulitiloissaan?
"Tekeekö Sipilä kaikki suuret päätöksensä hihhulitiloissaan? "
suuri päätös pääministerille
pieni hyppy hihhulille- Näkeenäkyjä
No silloinhan ne visiot tulevatkin just esiin...Hurmiossa!
- nakeenakuja
Näkeenäkyjä kirjoitti:
No silloinhan ne visiot tulevatkin just esiin...Hurmiossa!
juu juu just...visioitahan ne on ne näyt jotka hurmiossa näkyy,oikein kokopitkän elokuvan verran ainaski jos ei elämän kerrallisenkin.
- takalukossa
Maan turvallisuudesta vastaavien tulee huomioida että keskeisin päätöksentekijä on viikonloppuisin hallitsemattomissa takalukoissa. Muiden maiden tiedustelut ovat jo huomioineet.
- voitehistaparasta
Takalukkoon auttaa hevoslinimentti.
- itse-kullekin-säädylle
Takaa päin relaa herran jos toisenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133768Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283078Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2782891Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71961- 2321600
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61360- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2021235Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321055