vai onko se vain Periksen kehittelemä hahmo psykoosin alaisena, johon on yhtynyt myös DarkFear?
Onko joku muu nähnyt tätä miestä ihan oikeassa elämässä? Kerrotaan että hän pyörii Varissuolla jossa on Penetrators MC -kerhon tilat, välillä Liljalaaksossa Timpan sohvalla raapimassa muniaan, penistreeninsä hän suorittaa Impivaaran uimahallin kuntosalilla ja Peris kertoi bonganneensa hänet Liedon Shellillä.
Havaintoja?
Onko Bicky Royal mies oikea henkilö
11
123
Vastaukset 11
- mahdollinen_bickynautti
Itse näin ihan sen näköisen miehen parisen vuotta sitten Ruisrockissa, tosin sillä miehellä oli hämäkinseitti tatuoituna takaraivoon. Äijä oli kännissä kuin käki ja muistan että lainasi sytkäriä jollekin 20v pullealle naiselle, joka sitä häneltä pyysi. Sen verran kova oli humalatila tosin siinä vaiheessa miehellä, ettei panohommista olisi varmaankaan tullut mitään.
Jos se on ollut itse Bicky Royal-mies käymässä Ruisrockissa:))) Kyllähän siinä varmasti kovan kännin aikaan saa, jos on vaikka juonut 80% Saarenmaa-lekan:))))))))
- Anonyymi00002
Dodge viper
- Anonyymi00003
Hullu
- Anonyymi00004
Nyt ei ole kovin kekseliästä panettelua kun multinikkimies ikäänkuin markkinoi omia hahmosiaan. Onko tässä käynyt esim niin, että seinä on tullut vastaan sen suhteen kuinka käyttistä kamaa guben rekisteröidyt nimimerkit oikeastaan on ja nyt hieman harmittaa. Soita vaikka se 112
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt ei ole kovin kekseliästä panettelua kun multinikkimies ikäänkuin markkinoi omia hahmosiaan. Onko tässä käynyt esim niin, että seinä on tullut vastaan sen suhteen kuinka käyttistä kamaa guben rekisteröidyt nimimerkit oikeastaan on ja nyt hieman harmittaa. Soita vaikka se 112
Soita itse, tylsimys!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Soita itse, tylsimys!
Sinä siis myönnät, että olet ollut se, joka gubelle tällaista on mumissut eriskummallisten teesien saattelemana?
- Anonyymi00006UUSI
Kerran tosiaan se juntti kävi kylässä ja raapi muniaan mun sohvalla. Hakkasin sen kynäniskan heti. Sitten joukkoni Ranskan muukalaislegioonasta tuli ja vei sen kidutuskammioon.
>Simiti< Eihän peris liity muhun muuten, paitsi että on mun parhaita kavereita ja toimin hänen kartanlukijana EA Sportsin WRC-gamessa. 🙂🙂🙂
Ihan omalla koneella tai puhelimella mä kirjoitan tänne ja niin hänkin omallaan.bicky_royal kirjoitti:
https://ibb.co/gZthqPMr
Tässä minä ja keuliva Silverado.Tässä ollaan Jyväskylässä
https://ibb.co/3ys1vGFw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851562Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10668- 37645
- 50616
- 54612
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487