vai onko se vain Periksen kehittelemä hahmo psykoosin alaisena, johon on yhtynyt myös DarkFear?
Onko joku muu nähnyt tätä miestä ihan oikeassa elämässä? Kerrotaan että hän pyörii Varissuolla jossa on Penetrators MC -kerhon tilat, välillä Liljalaaksossa Timpan sohvalla raapimassa muniaan, penistreeninsä hän suorittaa Impivaaran uimahallin kuntosalilla ja Peris kertoi bonganneensa hänet Liedon Shellillä.
Havaintoja?
Onko Bicky Royal mies oikea henkilö
6915
3
78
Vastaukset 3
- mahdollinen_bickynautti
Itse näin ihan sen näköisen miehen parisen vuotta sitten Ruisrockissa, tosin sillä miehellä oli hämäkinseitti tatuoituna takaraivoon. Äijä oli kännissä kuin käki ja muistan että lainasi sytkäriä jollekin 20v pullealle naiselle, joka sitä häneltä pyysi. Sen verran kova oli humalatila tosin siinä vaiheessa miehellä, ettei panohommista olisi varmaankaan tullut mitään.
Jos se on ollut itse Bicky Royal-mies käymässä Ruisrockissa:))) Kyllähän siinä varmasti kovan kännin aikaan saa, jos on vaikka juonut 80% Saarenmaa-lekan:))))))))
- Anonyymi00002
Dodge viper
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487755Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14753- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498- 44460