Jeesuksen kautta ikuiseen elämään

saku65439876

Monelle tää elämä on vain tää elämä, eletään tää elämä ja sitten kuollaan. Suuri osa ihmisistä ei tiedä, että olis mahdollisuus tän elämän jälkeen myös johonkin parempaan.

Raamatussa, Jumalan kirjassa paljastetaan ja kerrotaan tämä: Sitten kun Jeesus tulee takaisin hakemaan omansa.....alkaa iankaikkinen elämä. Elämä ei lopu tähän, vaan osalla ihmiskuntaa se jatkuu ikuisuudessa. Raamatussa kerrotaan, että Jumala luo tämän maailmamme kerran uudestaan. Synti on saastuttanut ja turmellut maailmamme pahasti. Ensin maa puhdistetaan tulella ja senjälkeen Jumala luo tämän maailman uudestaan. Se tulee olemaan todella ihana uusi maa, ekä siellä ole enää sairautta eikä kuolemaa. Ja asumisoikeutta tänne tarjotaan kaikille ihmisille.

Siis tarjotaan...mutta kuitenkin vain osa ihmisistä sinne pääsee. Kaikki ihmiset on tehnyt syntiä, eli rikkonut Jumalan käskyjä, ja tän tähden kukaan ei olis pääsemässä ikuiseen elämään , vaan olis tän elämän jälkeen joutumassa kadotukseen, helvettiin, jossa rangaistuksen jälkeen olisi toinen kuolema.

Jeesus Kristus on kuitenkin Golgatalla Jerusalemissa sovittanut meidän syntimme että voimme saada syntimme anteeksi Hänen kauttaan, kun uskomme Häneen ja vastaanotamme Hänet Vapahtajaksemme. Myös ihmisten jotka haluu ikuiseen elämään tulee myös luopua syntielämästään, synneistään ja suostua elämään Jumalan lain ja käskyjen mukaisesti. Eli uskoa Jeesukseen ja luopuen synneistään kääntyä kuuliaisuuteen. Niin silloin pääsee ikuiseen elämään. Suosittelen. On parempi vaihtoehto kuin helvetti.

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.Doom

Minä suosittelen elämään, sillä se on parempi kuin elää ja odottaa että pääsee elämään vasta kuoleman jälkeen... Elämä kuoleman jälkeen kun on melko suuri ehkä...

• Brina

"Monelle tää elämä on vain tää elämä, eletään tää elämä ja sitten kuollaan"

Näin on näreet---eli näin voimme havaita elämän suhteen ja kaikki muu, ainakin suurimmalle osalle ihmisistä on uskomuksia kukin omien uskontojensa ja näkemyksiensä mukaisesti.

"Raamatussa, Jumalan kirjassa..."

Raamattu on ihmisten laatima kokoelma uskomuksia ja näkemyksiä....joka lähtöön! Vanha testamentti ei kerro mitään Jumalasta, vaan jumalista jotka tulivat jostakin, elivät kuin ihmiset, laativat sääntöjä, sotivat, hävittivät kansoja eli olivat egoistisia paskiaisia.

"... kukaan ei olis pääsemässä ikuiseen elämään , vaan olis tän elämän jälkeen joutumassa kadotukseen, helvettiin, jossa rangaistuksen jälkeen olisi toinen kuolema."

Tämä uskomus on täydellinen vale, jonka kristinuskon laatijat perustivat Paavalin juutalais-roomalais-kreikkalaisiin uskomuksiin ja "näkyihinsä" (joiden uskotteli tulevan itse Jeesukselta :)))

"Jeesus Kristus on kuitenkin Golgatalla Jerusalemissa sovittanut meidän syntimme että voimme saada syntimme anteeksi ..."

Jeesuksen itsensä kerrotaan opettaneen, että Jumala/Isä antaa meille aina syntimme (erehdyksemme) anteeksi ain kun mekin annamme ne anteeksi (niin itsellemme kuin toisille)! Kaikki muu on keksittyä kristinuskon laatijien toimesta. Mikään pelkästään usko ei pelasta mistään, vaan tekee ihmisestä eräänlaisen ajatusmaailmansa zombin joka ei uskalla ELÄÄ täysillä (ks. Jeesuksen vertaus miehestä joka kätkee aarteensa maahan) kokea ja oppia näkemään laajemmin, kasvaa tietoisuudessaan ja ymmärryksessään = valaistua kohti sitä tietoisuutta minkä veljemme ja mestarimme Jeesuskin oli saavuttanut (on heitä ollut muitakin...)!

• Brina

"Monelle tää elämä on vain tää elämä, eletään tää elämä ja sitten kuollaan"

Näin on näreet---eli näin voimme havaita elämän suhteen ja kaikki muu, ainakin suurimmalle osalle ihmisistä on uskomuksia kukin omien uskontojensa ja näkemyksiensä mukaisesti.

"Raamatussa, Jumalan kirjassa..."

Raamattu on ihmisten laatima kokoelma uskomuksia ja näkemyksiä....joka lähtöön! Vanha testamentti ei kerro mitään Jumalasta, vaan jumalista jotka tulivat jostakin, elivät kuin ihmiset, laativat sääntöjä, sotivat, hävittivät kansoja eli olivat egoistisia paskiaisia.

"... kukaan ei olis pääsemässä ikuiseen elämään , vaan olis tän elämän jälkeen joutumassa kadotukseen, helvettiin, jossa rangaistuksen jälkeen olisi toinen kuolema."

Tämä uskomus on täydellinen vale, jonka kristinuskon laatijat perustivat Paavalin juutalais-roomalais-kreikkalaisiin uskomuksiin ja "näkyihinsä" (joiden uskotteli tulevan itse Jeesukselta :)))

"Jeesus Kristus on kuitenkin Golgatalla Jerusalemissa sovittanut meidän syntimme että voimme saada syntimme anteeksi ..."

Jeesuksen itsensä kerrotaan opettaneen, että Jumala/Isä antaa meille aina syntimme (erehdyksemme) anteeksi ain kun mekin annamme ne anteeksi (niin itsellemme kuin toisille)! Kaikki muu on keksittyä kristinuskon laatijien toimesta. Mikään pelkästään usko ei pelasta mistään, vaan tekee ihmisestä eräänlaisen ajatusmaailmansa zombin joka ei uskalla ELÄÄ täysillä (ks. Jeesuksen vertaus miehestä joka kätkee aarteensa maahan) kokea ja oppia näkemään laajemmin, kasvaa tietoisuudessaan ja ymmärryksessään = valaistua kohti sitä tietoisuutta minkä veljemme ja mestarimme Jeesuskin oli saavuttanut (on heitä ollut muitakin...)!

• rlzmellllå44

Kyllä, herra on minun paimeneni,mitään ei minulta puutu.

• Anonyymi

Mä oon ihan varma, että kun kuollaan, me päästään maailmaan täynnä lohikäärmeitä, jotka opettavat meille tanssimaan sambaa pilvillä. Ja se on vaan alkua – myöhemmin siellä on jäätelökoneet, jotka tekevät mitä tahansa makua haluat, paitsi maksamakkaraa, se on siellä kiellettyä. Elämä jatkuu villisti, ja enkelit opettavat meille kuinka soittaa ilmaharppua. Tätä ei kerrota kirkoissa, koska ne haluaa pitää sen salassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe