Sillä onhan jalkapallo myös ontto, joten maapallon täytyy myös olla ontto.
onton pään omaavat uskovat onttoon maapalloon
9
128
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki järkevästi ajattelevat tietävät maapallon olevan ontto. Päinvastaiset väitteet kumpuavat uskonnollisista ympäristöistä, joissa epämääräiset todistelut joistakin asioista ylipäätään voivat kelvata. Näissä uskonnollisissa ideologiaympäristöissä mikään todiste mistään ei-toivotusta asiasta ei ole milloinkaan riittävä. Kun jokin todiste on riittävä todistamaan esimerkiksi ontossa maapallossa sijaitsevat terrastraalitasot, mitään sellaista todistetta ei milloinkaan hyväksytä, vaan härskisti väitetään, ettei sellaista todistetta ole olemassa. Joskus väitetään jopa, ettei sellaista pystytä todistamaan millään keinolla, vaikka mitään muuta järjellistä selitystä asialle ei ole olemassa, jollei mukaan lasketa laajamittaista salaliittoa suuren yleisön sumuttamiseksi.
- Anonyymi
Kop kop kumisee vain ontot jumalat kun niitä koputtaa.
- Anonyymi
Niin(kö)????
- Anonyymi
Testius tasolla fraklaari ruumis ei onnttona kumise vaan henki vapinana on eri taajuus.
- Anonyymi
Sielu tekee oikeaksi vahvistettuja havaintoja onton maapallon terrastraalitasoilla.
- Anonyymi
Tottakai maapallo on ontto. Siellä asuu Kamaralaiset ja Tanterilaiset. Siitähän on ihan kuvallisia dokumentteja ollut julkisessa myynnissä.
- Anonyymi
Tämän takiahan ne natsit joutuivat pakenemaan kuun pimeälle puolelle.
- Anonyymi
Toki ontosta maapallosta on kuvitteellisiakin kertomuksia. Sehän vaan kertoo siitä, että asia kiinnostaa valtavasti niitäkin, joilla ei ole onttouden terrastraalitasoista omia kokemuksia.
- Anonyymi
Höh höh höö hyvää lukemista aamupaskalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069