Olen alkanut epäilemään, ettei palstalla olekaan niin hulluja kirjoittajia kuin lukemansa perusteella voisi ensi alkuun päätellä.
Onko palstalaisten hulluus liioiteltua?
73
286
Vastaukset
Kyllä nuo naiset vaikuttavat aika se8n olevan.
- että.silleen
Pikku nokkela lyöntivirhe sulla! =))
että.silleen kirjoitti:
Pikku nokkela lyöntivirhe sulla! =))
Olet näköjään jo joulumielellä. :-I
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Olet näköjään jo joulumielellä. :-I
Mä taidan olla vaan aina aika sekasin, ei johdu joulun odotuksesta. Tätä nykyään töhrin akkunoita paperin puutteessa, kun elättäjääkään en ole itselleni löytänyt!
=))))! että.silleen kirjoitti:
Mä taidan olla vaan aina aika sekasin, ei johdu joulun odotuksesta. Tätä nykyään töhrin akkunoita paperin puutteessa, kun elättäjääkään en ole itselleni löytänyt!
=))))!Mitäs sait tuhrittua ikkunoihin? Arvaten tonttu/pukki/poro teemaa, vai vaan talvimaisemaa?
- että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
Mitäs sait tuhrittua ikkunoihin? Arvaten tonttu/pukki/poro teemaa, vai vaan talvimaisemaa?
PetteriPunakuono... (mallina pidin valkohäntäpeuraa, vai mikä lie lajin määritelmä nykyään?) ...lumisateessa valkoisena hohtavalla hangella. Ja nyt systerin muksut haluaa sille myös tonttulakin.
Perusteena; kun se on Joulupukin poro ja tontuillakin on tonttulakki!
Ilmeisesti olet jo työpäiväsi saanut pulkkaan! =))) että.silleen kirjoitti:
PetteriPunakuono... (mallina pidin valkohäntäpeuraa, vai mikä lie lajin määritelmä nykyään?) ...lumisateessa valkoisena hohtavalla hangella. Ja nyt systerin muksut haluaa sille myös tonttulakin.
Perusteena; kun se on Joulupukin poro ja tontuillakin on tonttulakki!
Ilmeisesti olet jo työpäiväsi saanut pulkkaan! =)))No joo. Tosin meni yö niin pitkäks, että kohta herättyä joutuu takas töihin...
- että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
No joo. Tosin meni yö niin pitkäks, että kohta herättyä joutuu takas töihin...
Oletkos sä iltavuorossa taas? Sulla kans taitaa VP:eet olla vähissä. Mulla ollut kiirus päivä kun en ottanut ollenkaan huomioon ett huomenna on pyhäpäivä, kun Suomen itsenäisyyspäivä ja sitä yhä juhlitaan... vaikka itsenäisyys on mennyt kauan sitten EU:hun liittymisen myötä.
Rajat auki ja vapaan liikkumisen mahdollisuus EU:ssa takaa meillekin näitä miespuolisia kulttuurilähettiläitä, mukaan lukien entiset isissoturitkin!
Tuolla noita vapaankulttuurin lähettiläitä torillakin taas oli, vaikka ulkona on kosteankylmää. Tällä kertaa en joutunut kahnauksiin yhdenkään kanssa.
Kyllä pakkaset saisivat jo tulla... vähintään -20 astetta ja väliin aina sellaisia -30 asteen päiviä päivä tai pari... Saattais joillekin turisteille tulla koti-ikävä! Jäisi ainoastaan oikeat pakolaiset, ne jotka aidosti pelkäävät henkensä puolesta!
Torimyyjä kyllä kiroili, kun varastivat taas ohikulkiessaan mandariineja.
Käsi käy vain mandariini röykkiön yllä ja käteen jää mandariini, joka sujahtaa äijän taskuun, maksamattomana. Ihan yleinen ilmiö, eikä yksikään maahantunkeutuja osaa edes englantia kun moitteet kajahtavat perään...varkaudesta. Jatkavat matkaansa vain keskenään naureskellen.
Kävin siis torilla "tiistain hankintamatkalla" huomenna kun sieltä en enää tuotteita olisi saanutkaan. Tutulta torimyyjältä ostin taas 2 säkkiä perunia, 10kg porkkania, purjoa, ja punajuuria, kaksi viimeistä kurpitsaa ym. Torikauppiaan pari tuttua kantoivat mun ostokseni autooni, ihan ylimääräistä palvelua... joten vastavuoroisesti mä kyytsäsin heidät linja-autoasemalle. Mielessäni harmittelin etteivät olleet vielä silloin paikalla, kun mandariini varkaat iskivät! -Autss!!!
Onneksi ulkona oli asteita kun menin apteekki asialle, tänään se näet kesti: koska en ollut tehnyt ennakkotilausta tarpeeksi aikaisin tällä kertaa. Niitä lääkkeitä haettiin ja pakattiin vasta minun odotellessani ja laskuja eriteltiin... se kesti mun normaalista käynnistä poiketen todella kauan! No kaikki asiat tuli toimitettua vihdoin... minun mielestäni... ja takaisin hoivalle.
Vaan enpä ollutkaan hankkinut kaikkea mitä piti, valkoinen marsipaani jäi hakematta vaikka olin sitä etukäteen tilannutkin. Ei kun takaisin hakemaan se kaupasta!
Tuiki tärkeä tuote: tehdään Itsenäisyyspäivän leivoksia, marsipaanikuorutteella ja siniristilipulla viimeistelty... päiväkahveille sekä itsenäisille asukkaille kotiin myytäväksi. että.silleen kirjoitti:
Oletkos sä iltavuorossa taas? Sulla kans taitaa VP:eet olla vähissä. Mulla ollut kiirus päivä kun en ottanut ollenkaan huomioon ett huomenna on pyhäpäivä, kun Suomen itsenäisyyspäivä ja sitä yhä juhlitaan... vaikka itsenäisyys on mennyt kauan sitten EU:hun liittymisen myötä.
Rajat auki ja vapaan liikkumisen mahdollisuus EU:ssa takaa meillekin näitä miespuolisia kulttuurilähettiläitä, mukaan lukien entiset isissoturitkin!
Tuolla noita vapaankulttuurin lähettiläitä torillakin taas oli, vaikka ulkona on kosteankylmää. Tällä kertaa en joutunut kahnauksiin yhdenkään kanssa.
Kyllä pakkaset saisivat jo tulla... vähintään -20 astetta ja väliin aina sellaisia -30 asteen päiviä päivä tai pari... Saattais joillekin turisteille tulla koti-ikävä! Jäisi ainoastaan oikeat pakolaiset, ne jotka aidosti pelkäävät henkensä puolesta!
Torimyyjä kyllä kiroili, kun varastivat taas ohikulkiessaan mandariineja.
Käsi käy vain mandariini röykkiön yllä ja käteen jää mandariini, joka sujahtaa äijän taskuun, maksamattomana. Ihan yleinen ilmiö, eikä yksikään maahantunkeutuja osaa edes englantia kun moitteet kajahtavat perään...varkaudesta. Jatkavat matkaansa vain keskenään naureskellen.
Kävin siis torilla "tiistain hankintamatkalla" huomenna kun sieltä en enää tuotteita olisi saanutkaan. Tutulta torimyyjältä ostin taas 2 säkkiä perunia, 10kg porkkania, purjoa, ja punajuuria, kaksi viimeistä kurpitsaa ym. Torikauppiaan pari tuttua kantoivat mun ostokseni autooni, ihan ylimääräistä palvelua... joten vastavuoroisesti mä kyytsäsin heidät linja-autoasemalle. Mielessäni harmittelin etteivät olleet vielä silloin paikalla, kun mandariini varkaat iskivät! -Autss!!!
Onneksi ulkona oli asteita kun menin apteekki asialle, tänään se näet kesti: koska en ollut tehnyt ennakkotilausta tarpeeksi aikaisin tällä kertaa. Niitä lääkkeitä haettiin ja pakattiin vasta minun odotellessani ja laskuja eriteltiin... se kesti mun normaalista käynnistä poiketen todella kauan! No kaikki asiat tuli toimitettua vihdoin... minun mielestäni... ja takaisin hoivalle.
Vaan enpä ollutkaan hankkinut kaikkea mitä piti, valkoinen marsipaani jäi hakematta vaikka olin sitä etukäteen tilannutkin. Ei kun takaisin hakemaan se kaupasta!
Tuiki tärkeä tuote: tehdään Itsenäisyyspäivän leivoksia, marsipaanikuorutteella ja siniristilipulla viimeistelty... päiväkahveille sekä itsenäisille asukkaille kotiin myytäväksi.No mulla on tää homma vähän sellainen jännä, että vapaat pidetään sit kun kerkee. Eli tosi vähäsiä ovat nyt. Töissä kökitään, mutta kerkee tässä ainakin tänne kirjoittelemaan. Vaikka ennemmin liituilisin kyllä ihan muualla, tosin kyllä se vaan on aika kiva sit tilipäivänä todeta, että kannatti taas hilautua töihin. :)
No onhan tuo joutavaa tuo tietynlaisten pakolaisten paapominen. En tiedä mistä päin olet, mutta täällä ei vielä juurikaan näe, missä mä vaikutan. Mutta jossain kuulin juttua, että Pärniössä, tai jossain, mistä tulee kurkkuja myyntiin, on otettu paljon thaimaasta tai jostain vastaavasta maasta maahantulleita töihin puutarhalle ja kaikki ovat tyytyväisiä. Minusta tuo tuollainen on tervettä maahantulomeininkiä. Ja varmaan eivät suunnittele mitään temppeliä Helsinkiin omalle uskonlahkolleen. Vaan elävät jokseenkin meidän lakien ja tapojen mukaan. Että pakolaisissa on eroja. Ja minusta tätä vois joku oikeasti miettiä kunnolla, kun tänne pakolaislakia suunnittelee. Mutta tässäkin taitaa olla se ihana Eu välissä mikä sanelee ja Suomi kiltisti tottelee... :/
No huomaa, että sulla on järjestelmällistä ja suunniteltua tuo meininki. Kuulostaa melkein uskomattomalta tuo sinun arki. Toisaalta voin vaan kuvitella, että nautitkin aika hyvin elämästäsi? :)
Ainakin minä arvostan paljon sitä, että osaa tulla ja mennä kuin kotonaan vaikka missä ja tietää mistä narusta nykäistä jos jotain haluaa. Sitten vielä kuvittelen, että sä olet luonut ihan hyvällä tekemisellä oman kivan verkoston sinne missä asut. Olenko oikeassa? :)- että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
No mulla on tää homma vähän sellainen jännä, että vapaat pidetään sit kun kerkee. Eli tosi vähäsiä ovat nyt. Töissä kökitään, mutta kerkee tässä ainakin tänne kirjoittelemaan. Vaikka ennemmin liituilisin kyllä ihan muualla, tosin kyllä se vaan on aika kiva sit tilipäivänä todeta, että kannatti taas hilautua töihin. :)
No onhan tuo joutavaa tuo tietynlaisten pakolaisten paapominen. En tiedä mistä päin olet, mutta täällä ei vielä juurikaan näe, missä mä vaikutan. Mutta jossain kuulin juttua, että Pärniössä, tai jossain, mistä tulee kurkkuja myyntiin, on otettu paljon thaimaasta tai jostain vastaavasta maasta maahantulleita töihin puutarhalle ja kaikki ovat tyytyväisiä. Minusta tuo tuollainen on tervettä maahantulomeininkiä. Ja varmaan eivät suunnittele mitään temppeliä Helsinkiin omalle uskonlahkolleen. Vaan elävät jokseenkin meidän lakien ja tapojen mukaan. Että pakolaisissa on eroja. Ja minusta tätä vois joku oikeasti miettiä kunnolla, kun tänne pakolaislakia suunnittelee. Mutta tässäkin taitaa olla se ihana Eu välissä mikä sanelee ja Suomi kiltisti tottelee... :/
No huomaa, että sulla on järjestelmällistä ja suunniteltua tuo meininki. Kuulostaa melkein uskomattomalta tuo sinun arki. Toisaalta voin vaan kuvitella, että nautitkin aika hyvin elämästäsi? :)
Ainakin minä arvostan paljon sitä, että osaa tulla ja mennä kuin kotonaan vaikka missä ja tietää mistä narusta nykäistä jos jotain haluaa. Sitten vielä kuvittelen, että sä olet luonut ihan hyvällä tekemisellä oman kivan verkoston sinne missä asut. Olenko oikeassa? :)Tuota noin, mä olen turkulainen. Pärniöö en tiedä olevan olemassakaan, mutt Närpiö on paikkakunta jossa on suuret kasvihuone ym. viljelmät ja tarkoitat varmaan vietnamilaisia pakolaisia. Perniössä taas ei pakolaisia ole näkynyt...
Vietnamilaiset venepakolaiset ovat tulleet Turkuunkin vissiin 80-luvun alusta lähtien, mä olen syntynyt saman vuosikymmen lopulla ja mulla on ollut koulukavereinakin muutamia Suomessa syntyneitä lapsia. Mulla ei ole heistä ollut ikinä mitään negatiivistä sanottavaa. Kohteliaita ja työteliäitä heidän vanhempansa ovat olleet ja samanlaisiksi opettaneet mukulansakin.
Ja hyvän päivän tuttaviin kuuluu myös Chilestä joskus 70-luvulta tänne tulleita pakolaisia, kun maassa oli sotilasvallankaappaus. Heitä nyt ei maassamme enää monia ole, kun ovat muuttaneet takaisin kotimaahansa olojen tasaannuttua. Tänne jääneet ovat sulautuneet kantasuomalaisten joukkoon hyvin ja kouluttautuneet myös parempiinkin ammatteihin.
"Vaan elävät jokseenkin meidän lakien ja tapojen mukaan. Pakolaisissa on eroja."
-Kyllä minä allekirjoitan tuon. Mutt nämä elintaso pakolaiset... uh, hyi hitto mitä ääliöitä melkein kaikki järjestään. Tässä tuli liskot mieleen, kun lipoivat huuliaan mulle taannoin merkitsevästi. Ani harvat osaavat käyttäytyä asiallisesti.
Mun arki on vähän kaaoksellista...toisinaan. Mä en vielä hallitse kaikkea ja rymistelen häkkini laitoja vielä, mutt kyllä tämä tästä.
Emon sairastuminen vaikeutti mun asemaani entisestään, koska hänen piti olla mun tukenani ja opettaa firman pyöritystä... toisin kävi. Mä olen nyt emon omaishoitaja käytännössä (epävirallisesti siis) asumme mun Emolta vuokraamasa asunnossa.
Maksan vaan puolet vuokrasta, koska Emo asuu nyt kanssani... jne.
Kyllä mä nautinkin siitä ett olen huomannut pystyväni toteuttamaan asioita ihan itse, tai siis tarvitsenhan mä apua jatkuvasti toisilta... ymmärrät varmaan mitä mä ajatuksena... ajan takaa! Mutt tämä vaan on aika kuluttavaa/raskasta välillä kun joudun ratkaisemaan näitä pulmia, omasta selkänahastani revin kyllä eniten irti.
Jaa, mun verkosto... saisi se kyllä paremminkin toimia, ainakin toisinaan.
Älä hitossa kysele tuollaisia... tai alan valittaman oikein urakalla.
Pikkasen raskas aamupäivä ja ilta on taas takana.
Emo nukkumassa ja kohta myös minä, kunhan mun hiukseni ovat kuivaneet täysin. Kävin iltapesulla ennen kuin aloin naputteleen textiä tänne.
Aamulla klo 8 pitäisi olla taas ruokalassa auttamassa aamiaisten jaossa ja syöttämisessä, ruokaliinojen laitossa ja poistossa, pöytien siistimisissä ja hoidettavien kuljettelussa... tukena rollaatorin kanssa kävelevälle ja pyörätuolin työntelyssä kenties. Päivät täällä on erilaisia...riippuen ihmisten voinneista.
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!
Niin minäkin teen kun saan ensin pääni tyynylle. =)) Höpö höpö. Oon selkeästi palstan vähiten hullu. Joten lasken tasoa. Tylsä ja tosi tylsä on lempi mielikuvituskavereita koska heidän kanssa on turvallista, enkä löydä jostain littana jonka päälle on astuttu ja pyyhitty jalat.
valtakunta kirjoitti:
Höpö höpö. Oon selkeästi palstan vähiten hullu. Joten lasken tasoa. Tylsä ja tosi tylsä on lempi mielikuvituskavereita koska heidän kanssa on turvallista, enkä löydä jostain littana jonka päälle on astuttu ja pyyhitty jalat.
Ja kuuluun sarjaan erittäin tylsä.😂
että.silleen kirjoitti:
Tuota noin, mä olen turkulainen. Pärniöö en tiedä olevan olemassakaan, mutt Närpiö on paikkakunta jossa on suuret kasvihuone ym. viljelmät ja tarkoitat varmaan vietnamilaisia pakolaisia. Perniössä taas ei pakolaisia ole näkynyt...
Vietnamilaiset venepakolaiset ovat tulleet Turkuunkin vissiin 80-luvun alusta lähtien, mä olen syntynyt saman vuosikymmen lopulla ja mulla on ollut koulukavereinakin muutamia Suomessa syntyneitä lapsia. Mulla ei ole heistä ollut ikinä mitään negatiivistä sanottavaa. Kohteliaita ja työteliäitä heidän vanhempansa ovat olleet ja samanlaisiksi opettaneet mukulansakin.
Ja hyvän päivän tuttaviin kuuluu myös Chilestä joskus 70-luvulta tänne tulleita pakolaisia, kun maassa oli sotilasvallankaappaus. Heitä nyt ei maassamme enää monia ole, kun ovat muuttaneet takaisin kotimaahansa olojen tasaannuttua. Tänne jääneet ovat sulautuneet kantasuomalaisten joukkoon hyvin ja kouluttautuneet myös parempiinkin ammatteihin.
"Vaan elävät jokseenkin meidän lakien ja tapojen mukaan. Pakolaisissa on eroja."
-Kyllä minä allekirjoitan tuon. Mutt nämä elintaso pakolaiset... uh, hyi hitto mitä ääliöitä melkein kaikki järjestään. Tässä tuli liskot mieleen, kun lipoivat huuliaan mulle taannoin merkitsevästi. Ani harvat osaavat käyttäytyä asiallisesti.
Mun arki on vähän kaaoksellista...toisinaan. Mä en vielä hallitse kaikkea ja rymistelen häkkini laitoja vielä, mutt kyllä tämä tästä.
Emon sairastuminen vaikeutti mun asemaani entisestään, koska hänen piti olla mun tukenani ja opettaa firman pyöritystä... toisin kävi. Mä olen nyt emon omaishoitaja käytännössä (epävirallisesti siis) asumme mun Emolta vuokraamasa asunnossa.
Maksan vaan puolet vuokrasta, koska Emo asuu nyt kanssani... jne.
Kyllä mä nautinkin siitä ett olen huomannut pystyväni toteuttamaan asioita ihan itse, tai siis tarvitsenhan mä apua jatkuvasti toisilta... ymmärrät varmaan mitä mä ajatuksena... ajan takaa! Mutt tämä vaan on aika kuluttavaa/raskasta välillä kun joudun ratkaisemaan näitä pulmia, omasta selkänahastani revin kyllä eniten irti.
Jaa, mun verkosto... saisi se kyllä paremminkin toimia, ainakin toisinaan.
Älä hitossa kysele tuollaisia... tai alan valittaman oikein urakalla.
Pikkasen raskas aamupäivä ja ilta on taas takana.
Emo nukkumassa ja kohta myös minä, kunhan mun hiukseni ovat kuivaneet täysin. Kävin iltapesulla ennen kuin aloin naputteleen textiä tänne.
Aamulla klo 8 pitäisi olla taas ruokalassa auttamassa aamiaisten jaossa ja syöttämisessä, ruokaliinojen laitossa ja poistossa, pöytien siistimisissä ja hoidettavien kuljettelussa... tukena rollaatorin kanssa kävelevälle ja pyörätuolin työntelyssä kenties. Päivät täällä on erilaisia...riippuen ihmisten voinneista.
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!
Niin minäkin teen kun saan ensin pääni tyynylle. =))Joo. Närpiö se olikin ja varmaan just niitä venepakolaisia.
No siis monien elämähän se on sellaista hallittua kaaosta. Sama se täälläkin. Koitan hoitaa tiukkaa 3 vuorotyötä, taloa, lapsia sillointällöin ja lämmintä rakkaussuhdetta eri kaupungissa asuvaan naiseen. Jotenkin menee hyvin. Mutta kunhan ei mikään hajoo....
No mun tuurilla kyllä kaikki hajoo. Paras oli kai kynstenleikkureiden hajoominen. Toinen osa viedä napsahti ohtaan. :-D
Jälkeenpäin sitä ihmettelee, että mistä kaikesta sitä selviääkin, tai on selvinnyt. Mut ihminen on sitkee otus, kunhan koppa kestää. Ja siihen vaikuttaa kyllä asenne, katkeroituuko vai haluaako parempaa. Minusta en halunnut tyytyä huonoon, uskoin että oli parempaa. Ja uskon vieläkin. :-)- että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
Joo. Närpiö se olikin ja varmaan just niitä venepakolaisia.
No siis monien elämähän se on sellaista hallittua kaaosta. Sama se täälläkin. Koitan hoitaa tiukkaa 3 vuorotyötä, taloa, lapsia sillointällöin ja lämmintä rakkaussuhdetta eri kaupungissa asuvaan naiseen. Jotenkin menee hyvin. Mutta kunhan ei mikään hajoo....
No mun tuurilla kyllä kaikki hajoo. Paras oli kai kynstenleikkureiden hajoominen. Toinen osa viedä napsahti ohtaan. :-D
Jälkeenpäin sitä ihmettelee, että mistä kaikesta sitä selviääkin, tai on selvinnyt. Mut ihminen on sitkee otus, kunhan koppa kestää. Ja siihen vaikuttaa kyllä asenne, katkeroituuko vai haluaako parempaa. Minusta en halunnut tyytyä huonoon, uskoin että oli parempaa. Ja uskon vieläkin. :-)No mä olen yhden hermoromahduksen kokenut ja silloin multa putos pohja elämältä. Se oli rankkaa aikaa silloin... enkä uskaltanut luottaa kenenkään, enkä halunnut nähdä ketään lähelläni.
Halu kuolla hukuttautumalla oli silloin suuri, ei vaan ollut rohkeutta toteuttaa sitä.
Siitä on jo yli kolme vuotta ja jokseenkin normaaliin elämään olen taas sopeutunut... jotain siitä tuli opittuakin. En minä osaa sanoa onko se katkeruutta, mutt aina vaan varovaisemmaksi olen ihmisten kanssa tullut... tarkoitan siis luottamusta.
Mä olen niin varautunut siihen petetyksi tulemiseen... ettei luottoa tule kenenkään uuteen tuttavuuteen.
Ei oikeastaan valittamista, aika stabiili tila siis ja bonuksena; ei tule yllätyksenä sydänsurujakaan!
Ei mulla olisi nyt aikaakaan seurustella vakavasti kenenkään kanssa.
Kyllä se olisi kumppani tällä hetkellä aika lailla laiminlyötynä, eikä siitä taas hyvää seuraisi.
Tiskikone on täytetty ja kohta viimeinenkin kulho on putipuhtaaksi pesty, mun päivystysvuoro ruokasalissa päättyy tähän.
Ihan oikeesti mun ei kuuluisi edes olla nyt töissä, mutt keittiöllä on tänään niin paljon tehtävää ett päätin jelppiä muutaman tunnin aamusta heitä.
Tilauksia keittiöllä on talon ulkopuolelle; todella mittava määrä tänään!
Hyvää itsenäisyyspäivää! että.silleen kirjoitti:
No mä olen yhden hermoromahduksen kokenut ja silloin multa putos pohja elämältä. Se oli rankkaa aikaa silloin... enkä uskaltanut luottaa kenenkään, enkä halunnut nähdä ketään lähelläni.
Halu kuolla hukuttautumalla oli silloin suuri, ei vaan ollut rohkeutta toteuttaa sitä.
Siitä on jo yli kolme vuotta ja jokseenkin normaaliin elämään olen taas sopeutunut... jotain siitä tuli opittuakin. En minä osaa sanoa onko se katkeruutta, mutt aina vaan varovaisemmaksi olen ihmisten kanssa tullut... tarkoitan siis luottamusta.
Mä olen niin varautunut siihen petetyksi tulemiseen... ettei luottoa tule kenenkään uuteen tuttavuuteen.
Ei oikeastaan valittamista, aika stabiili tila siis ja bonuksena; ei tule yllätyksenä sydänsurujakaan!
Kyllä se olisi kumppani tällä hetkellä aika lailla laiminlyötynä, eikä siitä taas hyvää seuraisi.
Tiskikone on täytetty ja kohta viimeinenkin kulho on putipuhtaaksi pesty, mun päivystysvuoro ruokasalissa päättyy tähän.
Ihan oikeesti mun ei kuuluisi edes olla nyt töissä, mutt keittiöllä on tänään niin paljon tehtävää ett päätin jelppiä muutaman tunnin aamusta heitä.
Hyvää itsenäisyyspäivää!Aiotko sitten ottaa panokaverin, jos et kerran halua seurustella vakavasti?
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Aiotko sitten ottaa panokaverin, jos et kerran halua seurustella vakavasti?
Olikos toi tarjous vai? =)))
-Mulla ei ole tarkoitus päästää yhtään kakslahkeista mun elämääni, mulla on muuta puuhaa yllinkyllin... ei tähän mahdu enää lisäongelman tuottajaa! että.silleen kirjoitti:
Olikos toi tarjous vai? =)))
-Mulla ei ole tarkoitus päästää yhtään kakslahkeista mun elämääni, mulla on muuta puuhaa yllinkyllin... ei tähän mahdu enää lisäongelman tuottajaa!Harmi... :-(
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Harmi... :-(
Kiitos kohteliaisuudestasi!
Hyvää itsenäisyyspäivää! että.silleen kirjoitti:
Kiitos kohteliaisuudestasi!
Hyvää itsenäisyyspäivää!Vauu mikä torjunta, kohtelias ja itsevarma. Täytyy ihailla taitoasi.
Hyvää itsenäisyyspäivää sullekin- itsepäinen
Pertti-sedälle muistutukseksi: kohteliaisuudet on sivuosassa silloin kun pääasiana on tarvis saada aikaan oikea lopputulos. Ehkä Perttisedällä on tuntumaa molempiin, tyylillä tai ilman.
Voit halutessasi ottaa tämän kehunakin itsellesi, itsenäisyyspäivää vassokuu ;) että.silleen kirjoitti:
No mä olen yhden hermoromahduksen kokenut ja silloin multa putos pohja elämältä. Se oli rankkaa aikaa silloin... enkä uskaltanut luottaa kenenkään, enkä halunnut nähdä ketään lähelläni.
Hyvää itsenäisyyspäivää!Samoin. Hyvää itsenäisyyspäivää.
No itse tein radikaalin muutoksen elämääni vaihtamalla työpaikkaa. Aikaa jäi itselle enemmän ja oli aikaa miettiä elämää ihan itsensä kannalta. Ymmärsin, että lapsenikin haluaa ennemmin minun olevan onnellinen ja voida hyvin, kun mitään muuta.
Hidastin elämää entisestään ja koitan edelleen karsia joutavia. En turhaan lupaa autella kaikkia, kun omiin juttuihinkin on aika vähissä. On vaikea pitää omista tärkeistä asioista kiinni, jos toiset osaa käyttää julmastikin joskus sitä hyödyksi, että on vaikea sanoa ei.
Mutta toisaalta mä olen ainut joka sen voi sanoa. Mut nyt on liikaa hässäkkää ympärillä, että ei ajatus kulje. :-D- että.silleen
itsepäinen kirjoitti:
Pertti-sedälle muistutukseksi: kohteliaisuudet on sivuosassa silloin kun pääasiana on tarvis saada aikaan oikea lopputulos. Ehkä Perttisedällä on tuntumaa molempiin, tyylillä tai ilman.
Voit halutessasi ottaa tämän kehunakin itsellesi, itsenäisyyspäivää vassokuu ;)Haitanneeko tuo... yrittää sitten mitä yrittää... eikä tajua lopettaa yrittämästä!
Ehkä kilpailee itsensä kanssa... tavoitteena ehkä vuoden yrittäjä, maininta!
Asia on kuitenkin niin ett mulla on itsepäisyyspalkinto hallinnassani, eikä se edes hetkahda noista räpellyksistä! Mautonta...pilaa, minusta.
Naurettavaa showta vetävät aikuiset äijät monessakin ketjussa... kuin pantomiimi koomikot, suu käy... vaan järki ei kuulu asiaan mitenkään mukaan. =D)
Hoh hoijaa! - että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
Samoin. Hyvää itsenäisyyspäivää.
No itse tein radikaalin muutoksen elämääni vaihtamalla työpaikkaa. Aikaa jäi itselle enemmän ja oli aikaa miettiä elämää ihan itsensä kannalta. Ymmärsin, että lapsenikin haluaa ennemmin minun olevan onnellinen ja voida hyvin, kun mitään muuta.
Hidastin elämää entisestään ja koitan edelleen karsia joutavia. En turhaan lupaa autella kaikkia, kun omiin juttuihinkin on aika vähissä. On vaikea pitää omista tärkeistä asioista kiinni, jos toiset osaa käyttää julmastikin joskus sitä hyödyksi, että on vaikea sanoa ei.
Mutta toisaalta mä olen ainut joka sen voi sanoa. Mut nyt on liikaa hässäkkää ympärillä, että ei ajatus kulje. :-DLuin viestisi ja aioin jo vastata... Mut nyt on tosiaan tässäkin jo liikaa hässäkkää ympärillä... tuli vieraita. Joskus myöhemmin ehkä palaan asiaan.
että.silleen kirjoitti:
Luin viestisi ja aioin jo vastata... Mut nyt on tosiaan tässäkin jo liikaa hässäkkää ympärillä... tuli vieraita. Joskus myöhemmin ehkä palaan asiaan.
No muksut häiriköi niin ajatus katkesi. :-D
Mutta koitin sanoa ehkä, että kannattas hiukka höllätä. Itselläkin kävi tuuri, että pääsin duuniin jossa oli aikaa miettiä itseään. Ja aikani kun mietin, niin ymmärsin, että jos mietin ja teen jotain itseni parhaaksi, ei olekaan vaan itsekkyyttä.
Ja vähän myöhemmin taas ymmärsin, että toisiin luottaminen tulee siitä, että ei odotakkaan sellaista. Pyyteettömästi aion itsekin olla hyvä ihmisille, mutta en odota siitä mitään takaisin. Mutta en sitten kaikkien kanssa olekaan tekemisissä. Ei ole pakko. Katson, että aina olen ennemmin "saamapuolella" kuin toisinpäin. :-)tähänsekaappi kirjoitti:
Mutta koitin sanoa ehkä, että kannattas hiukka höllätä. Itselläkin kävi tuuri, että pääsin duuniin jossa oli aikaa miettiä itseään. Ja aikani kun mietin, niin ymmärsin, että jos mietin ja teen jotain itseni parhaaksi, ei olekaan vaan itsekkyyttä.
Ja vähän myöhemmin taas ymmärsin, että toisiin luottaminen tulee siitä, että ei odotakkaan sellaista. Pyyteettömästi aion itsekin olla hyvä ihmisille, mutta en odota siitä mitään takaisin. Mutta en sitten kaikkien kanssa olekaan tekemisissä. Ei ole pakko. Katson, että aina olen ennemmin "saamapuolella" kuin toisinpäin. :-)Sinä olet hyvällä polulla.. Onnittelut.. ;P
Samaan olen toivonut monen muunkin pääsevän.. Siihen mun kommentit monesti tähtää.. ;P
ItseTuntemus ja IhmisTuntemus on hieno asia, kun vain uskaltaa sille opin tielle lähteä.. ;P
Minäkin olen ollut hieman huolissani että.silleen jaksamisesta, mutta kun en ole ihan varma, että onko hänen tämän hetkinen polku juuri hänelle oikea.. Ainakin tässä vaiheessa, niin olen vain yrittänyt varovaisesti tiputtaa vain joitakin ajatuksia hänellekin, mitä saa ihan itsenäisesti miettiä ja pohtia rauhassa.. Tietoisesti ja/tai Tiedostamatta.. ;P
Jokainen kun löytää oikeat vastaukset itselleen vain itseltään, niin pitää olla varovainen, ettei sotkeudu toisen asioihin liiaksi tai ohjaa toista sellaiselle polulle, joka ei ole häntä varten.. Tai ei ole ainakaan hänen itse itselleen luoma polku.. ;P
Hänellä on kyllä nyt myös tilanne jossa ei välttämättä kovin helposti näe muuta vaihtoehtoa, eikä pysty moniakaan asioita muuttamaan kauhean helposti.. ;P
Hänelle toivon kyllä kaikkea hyvää ja iloisia juttuja hänen polulle.. Mikä se polku sitten hänellä ikinä onkaan.. Hyvä ihminen KaikinPuolin.. ;P- että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
Ja vähän myöhemmin taas ymmärsin, että toisiin luottaminen tulee siitä, että ei odotakkaan sellaista. Pyyteettömästi aion itsekin olla hyvä ihmisille, mutta en odota siitä mitään takaisin. Mutta en sitten kaikkien kanssa olekaan tekemisissä. Ei ole pakko. Katson, että aina olen ennemmin "saamapuolella" kuin toisinpäin. :-)Sorry, oli vähän kiirettä vieraiden kanssa, kun en ollut varautunut enää illalla tuleviin porukoihin. Broidi nyt saattaa tulla vaikka keskellä yötä, evakkoon!
Nämä vieraat nyt oli lähinnä Emon luo tulossa, minä olin vain sisäkkönä lähinnä ja hoidin tarjoilupuolen.
Lähtivät siinä vaiheessa kun vein Emolle iltalääkkeen... haukotteluani peitellen.
No tiskit ovat koneessa huuhdeltuna ja Emo nukkumassa, eli mulla on nyt vapaata.
Mä olen nyt sellaisessa kohdassa elämääni ettei mulla ole varaa höllätä, toiset päivät kyllä ovat liian pitkiä... mutt minkäs teet.
Mä lähdin tähän omasta tahdostani enkä kyllä tässä vaiheessa anna periksi.
Uskoisin olevani paljon paremmassa asemassa vuoden kuluttua kuin nyt, ja silloin ehkä voin jo tasoittaa omaa osuuttani näissä ympyröissä. Ei mulla oikeesti nyt ole suurempaa hätää... mitä nyt joskus poikkiväsynyt, mut 7-8 h yöunet piristää kummasti.
"Pyyteettömästi aion itsekin olla hyvä ihmisille, mutta en odota siitä mitään takaisin."
-Tohon mä kyllä pystyn... taitaa olla vähän luonnevikakin mulla. Ystävinä mulla on miehiä sekä naisia... eri ikäisiä.
Mutt mä en pysty vielä luottamaan yhteenkään mieheen niin että voisin solmia mitään vakavampaa suhdetta kenenkään... ja kevyempiä suhteita en harrasta, niihin kun en ihan oikeesti kykene.
Vian ei ilmeisesti tarvitse olla suuren... mutta kun se on päässäni. Uskoisin sun kyllä lukeneen... olen kyllästymiseen asti kertonut asioistani... jo liikaakin tänne.
Kello on jo paljon taas...
Hyvää yötä ja rauhallisia unia! että.silleen kirjoitti:
Sorry, oli vähän kiirettä vieraiden kanssa, kun en ollut varautunut enää illalla tuleviin porukoihin. Broidi nyt saattaa tulla vaikka keskellä yötä, evakkoon!
Nämä vieraat nyt oli lähinnä Emon luo tulossa, minä olin vain sisäkkönä lähinnä ja hoidin tarjoilupuolen.
Lähtivät siinä vaiheessa kun vein Emolle iltalääkkeen... haukotteluani peitellen.
No tiskit ovat koneessa huuhdeltuna ja Emo nukkumassa, eli mulla on nyt vapaata.
Mä olen nyt sellaisessa kohdassa elämääni ettei mulla ole varaa höllätä, toiset päivät kyllä ovat liian pitkiä... mutt minkäs teet.
Mä lähdin tähän omasta tahdostani enkä kyllä tässä vaiheessa anna periksi.
Uskoisin olevani paljon paremmassa asemassa vuoden kuluttua kuin nyt, ja silloin ehkä voin jo tasoittaa omaa osuuttani näissä ympyröissä. Ei mulla oikeesti nyt ole suurempaa hätää... mitä nyt joskus poikkiväsynyt, mut 7-8 h yöunet piristää kummasti.
"Pyyteettömästi aion itsekin olla hyvä ihmisille, mutta en odota siitä mitään takaisin."
-Tohon mä kyllä pystyn... taitaa olla vähän luonnevikakin mulla. Ystävinä mulla on miehiä sekä naisia... eri ikäisiä.
Mutt mä en pysty vielä luottamaan yhteenkään mieheen niin että voisin solmia mitään vakavampaa suhdetta kenenkään... ja kevyempiä suhteita en harrasta, niihin kun en ihan oikeesti kykene.
Vian ei ilmeisesti tarvitse olla suuren... mutta kun se on päässäni. Uskoisin sun kyllä lukeneen... olen kyllästymiseen asti kertonut asioistani... jo liikaakin tänne.
Kello on jo paljon taas...
Hyvää yötä ja rauhallisia unia!Joo. Kyllä mä olen tavannut sinun kaltaisiakin naisia. Ja minusta tärkeintä juuri onkin, että haluat ja olet valmis ottamaan kunnon miehen. :-) Asenne ja oivallus on siis oikein sulla, että sitten joskus. Mutta sitten kun haluat sen miehen..muista...
Se voi olla kuka tahansa. Anna kaikille mahdollisuus tulla lähelle. Itse huomasin monen naisen kyllä haluavan huomaavaisen, lämpimän, kiihkeän, arkea ymmärtävän...Jne -miehen, mutta sitten ei oikein osattukaan ottaa vastaan, kun tuli sopiva. Moni oli sormi suussa ja vähän ällikällä lyöty. Mutta siihen jäi sitten moni ällistelemään tai sitten elivät just sellaisen haarniskan alla, että ei kiinnostanut alkaa rälläköimään sitä auki.
Että kuulostaa huolestuttavalta tuo "luotettavan" miehen löytäminen. Tuo luotettavuus kun kummallekin rakennetaan minusta siinä missä parisuhdekin, kommunikoimalla.
Mut nää siis vaan mun omia oivalluksia. :-)- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Sinä olet hyvällä polulla.. Onnittelut.. ;P
Samaan olen toivonut monen muunkin pääsevän.. Siihen mun kommentit monesti tähtää.. ;P
ItseTuntemus ja IhmisTuntemus on hieno asia, kun vain uskaltaa sille opin tielle lähteä.. ;P
Minäkin olen ollut hieman huolissani että.silleen jaksamisesta, mutta kun en ole ihan varma, että onko hänen tämän hetkinen polku juuri hänelle oikea.. Ainakin tässä vaiheessa, niin olen vain yrittänyt varovaisesti tiputtaa vain joitakin ajatuksia hänellekin, mitä saa ihan itsenäisesti miettiä ja pohtia rauhassa.. Tietoisesti ja/tai Tiedostamatta.. ;P
Jokainen kun löytää oikeat vastaukset itselleen vain itseltään, niin pitää olla varovainen, ettei sotkeudu toisen asioihin liiaksi tai ohjaa toista sellaiselle polulle, joka ei ole häntä varten.. Tai ei ole ainakaan hänen itse itselleen luoma polku.. ;P
Hänellä on kyllä nyt myös tilanne jossa ei välttämättä kovin helposti näe muuta vaihtoehtoa, eikä pysty moniakaan asioita muuttamaan kauhean helposti.. ;P
Hänelle toivon kyllä kaikkea hyvää ja iloisia juttuja hänen polulle.. Mikä se polku sitten hänellä ikinä onkaan.. Hyvä ihminen KaikinPuolin.. ;PÄlä Muikkunen ole huolissasi mun jaksamisesta, ei työ mua tapa/kaada... jaksan sen minkä jaksan... ja nukun jos en jaksa enempää. Saavat toiset sitten huolehtia, jos multa virta loppuisi... vaan ei lopu, niin kauan kun jaksan vielä naristakin! =))
Kyllä mulla on voimavaroja fyysisiä että psyykkisiä taas, sirpaleet on koottu ja yhteen hitsattu... panssarini vahvempi mitä koskaan ennen! Enkä mä kulje enää paljain jaloin hehkuvaan hiillokseen, tiedän jo miten se polttaa arvet syvälle ihooni.
Mulla on ollut hyvä työpäivä tänään... pelkkää positiivista palautetta olen saanut tekemästäni työstä... siis kuntoutus jutuista ja lynfahieronnasta... kun imunestejärjestelmän toimintakyky on huono ja nesteet jää ala raajoihin niin lynfalla ne saadaan liikkeelle ja poistumaan. Asiakkaan mukana tuli hänen lääkäriltään mulle kiitosta tekemästäni työstä ja samaa kiitosta siinä sain asiakkaaltani.
Tuntuu NIIN hyvältä saada kehuja työstä, vaikken mä niillä yksistään toimeen tulis!
....... - että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
Joo. Kyllä mä olen tavannut sinun kaltaisiakin naisia. Ja minusta tärkeintä juuri onkin, että haluat ja olet valmis ottamaan kunnon miehen. :-) Asenne ja oivallus on siis oikein sulla, että sitten joskus. Mutta sitten kun haluat sen miehen..muista...
Se voi olla kuka tahansa. Anna kaikille mahdollisuus tulla lähelle. Itse huomasin monen naisen kyllä haluavan huomaavaisen, lämpimän, kiihkeän, arkea ymmärtävän...Jne -miehen, mutta sitten ei oikein osattukaan ottaa vastaan, kun tuli sopiva. Moni oli sormi suussa ja vähän ällikällä lyöty. Mutta siihen jäi sitten moni ällistelemään tai sitten elivät just sellaisen haarniskan alla, että ei kiinnostanut alkaa rälläköimään sitä auki.
Että kuulostaa huolestuttavalta tuo "luotettavan" miehen löytäminen. Tuo luotettavuus kun kummallekin rakennetaan minusta siinä missä parisuhdekin, kommunikoimalla.
Mut nää siis vaan mun omia oivalluksia. :-)"Että kuulostaa huolestuttavalta tuo "luotettavan" miehen löytäminen."
Niin taitaa olla mulle aika vaikeaa... kun mä en kykene... en halua olla se "viikkolehti" tai edes "lehden kuukausiliite" jollekin kokeilun haluiselle miehelle.
Siinä kohtaa mä olisin taas haavoilla... mä haluan enemmän kuin pelkän petollisen miehen hetkeksi vierelleni, ja sivupoluilta on turha yrittää enää paluuta luokseni.
"Tuo luotettavuus kun kummallekin rakennetaan minusta siinä missä parisuhdekin, kommunikoimalla."
- Noin minäkin olen kuvitellut... mutt jos toinen on luonteeltaan alun perin petollinen
ja mukautuu hetkeksi kisaileen... esittäen aivan jotain muuta mitä lopulta onkaan?
Siinä luottamus toiseen sukupuoleen hälvenee kummasti, ns. haihtuu ilmaan!
Ja panssarinen kuori kasvaa... haarniskaksi, joka suojaa tehokkaasti lisäkolhuilta.
Taitaa työpäiväsi "valvojana" päättyä näillä minuuteilla, siis jos lopultakin olen arvannut ammattisi oikein. =)) että.silleen kirjoitti:
"Että kuulostaa huolestuttavalta tuo "luotettavan" miehen löytäminen."
Niin taitaa olla mulle aika vaikeaa... kun mä en kykene... en halua olla se "viikkolehti" tai edes "lehden kuukausiliite" jollekin kokeilun haluiselle miehelle.
Siinä kohtaa mä olisin taas haavoilla... mä haluan enemmän kuin pelkän petollisen miehen hetkeksi vierelleni, ja sivupoluilta on turha yrittää enää paluuta luokseni.
"Tuo luotettavuus kun kummallekin rakennetaan minusta siinä missä parisuhdekin, kommunikoimalla."
- Noin minäkin olen kuvitellut... mutt jos toinen on luonteeltaan alun perin petollinen
ja mukautuu hetkeksi kisaileen... esittäen aivan jotain muuta mitä lopulta onkaan?
Siinä luottamus toiseen sukupuoleen hälvenee kummasti, ns. haihtuu ilmaan!
Ja panssarinen kuori kasvaa... haarniskaksi, joka suojaa tehokkaasti lisäkolhuilta.
Taitaa työpäiväsi "valvojana" päättyä näillä minuuteilla, siis jos lopultakin olen arvannut ammattisi oikein. =))No olen ihan kotosalla kyllä. :-) Eikä mun hommaa kukaan arvaa, kiva ollakin salaperäinen siltäosin. ;-)
No mä kyllä mietin, että mä itse olen ollutkin aika "epätyypillinen mies" monessa suhteessa. Olen kyllä päässyt jokaisen naisen kanssa jotenkin ihon alle. Eli olen suoruudessani absoluuttinen, ja sillä ehkä päässyt lähelle. Mutta välillä suojat on niin vahvat, että olen jättänyt homman sihen.
Mutta mä vaan mietin, että haluisin sinun kaltaisellekin naiselle mukavan ja rakkautta täynnä olevan suhteen. Olet taatusti sen ansainnut. Ymmärrän täysin kyllä sun varovaisuuden ja arkuuden, että satutat itseäsi, mutta toisaalta tiedän, että arkaillenkaan et tule pääsemään siihen.
Mielelläni kyllä juttelen aiheesta. Töissä koneella se on kyllä helpompaa, kun kännykällä kotona. Mutta ymmärräthän, että mulla ei ole mitään tarkoitus tästä saada, muutakuin hyvää mieltä, jos saan sinut vaikka hymyilemään siellä jossain. :-)- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Entä haluaisitko olla "kevätpörriäinen"? :-/
Pakko myöntää... nyt putosin kuin kärpänen! Siis mikä pörriäinen... silläkin uhalla ett nolaan itteni; niin selitäpäs hieman mitä tarkoitat?
että.silleen kirjoitti:
Pakko myöntää... nyt putosin kuin kärpänen! Siis mikä pörriäinen... silläkin uhalla ett nolaan itteni; niin selitäpäs hieman mitä tarkoitat?
Vuosittain ilmestyvä julkaisu.
että.silleen kirjoitti:
Älä Muikkunen ole huolissasi mun jaksamisesta, ei työ mua tapa/kaada... jaksan sen minkä jaksan... ja nukun jos en jaksa enempää. Saavat toiset sitten huolehtia, jos multa virta loppuisi... vaan ei lopu, niin kauan kun jaksan vielä naristakin! =))
Kyllä mulla on voimavaroja fyysisiä että psyykkisiä taas, sirpaleet on koottu ja yhteen hitsattu... panssarini vahvempi mitä koskaan ennen! Enkä mä kulje enää paljain jaloin hehkuvaan hiillokseen, tiedän jo miten se polttaa arvet syvälle ihooni.
Mulla on ollut hyvä työpäivä tänään... pelkkää positiivista palautetta olen saanut tekemästäni työstä... siis kuntoutus jutuista ja lynfahieronnasta... kun imunestejärjestelmän toimintakyky on huono ja nesteet jää ala raajoihin niin lynfalla ne saadaan liikkeelle ja poistumaan. Asiakkaan mukana tuli hänen lääkäriltään mulle kiitosta tekemästäni työstä ja samaa kiitosta siinä sain asiakkaaltani.
Tuntuu NIIN hyvältä saada kehuja työstä, vaikken mä niillä yksistään toimeen tulis!
......." jaksan sen minkä jaksan... ja nukun jos en jaksa enempää. Saavat toiset sitten huolehtia, jos multa virta loppuisi"
Laitan tän Vannottujen LupaustenKirjaan Ylös.. Se on nyt Luvattu ja Vannottu ja Jos lupauksesi Petät, niin MöröKölli Sinut Viekööt.. ;P
Muistakin aina, että olet tämän asian Luvannut ja Vannonut.. Ja niistä ihminen Punnitaan.. ;P
No mulle ei ainakaan tule Yllätyksenä, että Sua kehutaan.. Oot niin kehuttavan Kehuttava.. ;D
Ja hyvä se on, että välillä saa kehua hyvästä ja onnistuneesta työstä.. Monessa paikassa se menee monesti niin, että siitä tietää homman menevän ainakin kohtuu hyvin, kun ei mitään sanota.. Ja silloin kun kehutaan, niin se on lähinnä pilkkaa ja irvailua.. ;P
Päivän jatkoja Sulle..- että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
No olen ihan kotosalla kyllä. :-) Eikä mun hommaa kukaan arvaa, kiva ollakin salaperäinen siltäosin. ;-)
No mä kyllä mietin, että mä itse olen ollutkin aika "epätyypillinen mies" monessa suhteessa. Olen kyllä päässyt jokaisen naisen kanssa jotenkin ihon alle. Eli olen suoruudessani absoluuttinen, ja sillä ehkä päässyt lähelle. Mutta välillä suojat on niin vahvat, että olen jättänyt homman sihen.
Mutta mä vaan mietin, että haluisin sinun kaltaisellekin naiselle mukavan ja rakkautta täynnä olevan suhteen. Olet taatusti sen ansainnut. Ymmärrän täysin kyllä sun varovaisuuden ja arkuuden, että satutat itseäsi, mutta toisaalta tiedän, että arkaillenkaan et tule pääsemään siihen.
Mielelläni kyllä juttelen aiheesta. Töissä koneella se on kyllä helpompaa, kun kännykällä kotona. Mutta ymmärräthän, että mulla ei ole mitään tarkoitus tästä saada, muutakuin hyvää mieltä, jos saan sinut vaikka hymyilemään siellä jossain. :-)" Olen kyllä päässyt jokaisen naisen kanssa jotenkin ihon alle.
Eli olen suoruudessani absoluuttinen..."
- Eli toisin sanoen,koulutettu nuppinikkariko?... Kuten arvelin, mutt valtion töissä laitoksessa? Sisäiset siirrot ovat silloin mahdollisia laitoksesta toiseen.
Pyörii noita äijiä tuossa ympärillä... ja aina jollain on jotain yritystä rikkoa jäät ja särkeä muurit.
Mutt minä ajoin tuhatta ja sataa... vauhdilla kallioseinämään, puolikuolleena selvisin vauhtiromusta ulos... just ja just jaloilleni ja potemaan kolhujani kotiin!
Siinä matkalla sairasvuoteelleni paranemaan; jäin vielä kahdesti ns. yliajetuksi!
Kaikki nämä katastrofit kolmen vuoden sisään... kyllä nyt saan olla ihan omassa rauhassani ja vetää henkeä ja ihmetellä! Miten hitossa mä voin olla tuollainen katastrofimangneetti;kerään kaikki enemmän ja vähemmän isot nilviäiset luokseni?
Tällä hetkellä mun ykköstavoitteeni on saada tämä firma jaloilleen ja omalla painollaan pyörimään tasaisesti. Ja sitten...
Sen jälkeen vasta harkitsen mitä mä itse haluan... ja silloin mulla on 30v mittarissa.
Tähän tämän hetkiseen elämääni ei sovi enää yhtään vastoinkäymistä lisää, ihan oikeesti mun kantti ei kestäisi enempää.
Nytkin pitäisi lukea... ett saan suoritettua tuon kurssini kunnialla ja todistuksen myös siitä! Tässä mä istun ja kirjoittelen palstalle... ajan kuluksi. Mainiota! =))
Kiitos piristyksestä, kyllä tämä tästä... ajan myötä; nousee! ...(tai kaatuu) - että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Vuosittain ilmestyvä julkaisu.
Ai jaa, lapsekas vitsikirja? Siis olenko mä sinusta vitsi, vai?
-Kuule ei näillä sun repliikillä vielä ihan ykkös suosikiksi kiivetä... =))
Ja ihan oikeesti, mulle ei avautunut sun ajatus ketjusi nyt.
Työaikani päättyy ja minä lähden nyt juoksumatolle, vaikka kaikki varpaat putoais sinne matolle! Moikka! että.silleen kirjoitti:
Ai jaa, lapsekas vitsikirja? Siis olenko mä sinusta vitsi, vai?
-Kuule ei näillä sun repliikillä vielä ihan ykkös suosikiksi kiivetä... =))
Ja ihan oikeesti, mulle ei avautunut sun ajatus ketjusi nyt.
Työaikani päättyy ja minä lähden nyt juoksumatolle, vaikka kaikki varpaat putoais sinne matolle! Moikka!No kun ajattelin, että jos et halua olla viikkolehti tai kuukausiliite, niin ehkä sitten kerran vuodessa ilmestyvä julkaisu. :-(
että.silleen kirjoitti:
" Olen kyllä päässyt jokaisen naisen kanssa jotenkin ihon alle.
Eli olen suoruudessani absoluuttinen..."
- Eli toisin sanoen,koulutettu nuppinikkariko?... Kuten arvelin, mutt valtion töissä laitoksessa? Sisäiset siirrot ovat silloin mahdollisia laitoksesta toiseen.
Pyörii noita äijiä tuossa ympärillä... ja aina jollain on jotain yritystä rikkoa jäät ja särkeä muurit.
Mutt minä ajoin tuhatta ja sataa... vauhdilla kallioseinämään, puolikuolleena selvisin vauhtiromusta ulos... just ja just jaloilleni ja potemaan kolhujani kotiin!
Siinä matkalla sairasvuoteelleni paranemaan; jäin vielä kahdesti ns. yliajetuksi!
Kaikki nämä katastrofit kolmen vuoden sisään... kyllä nyt saan olla ihan omassa rauhassani ja vetää henkeä ja ihmetellä! Miten hitossa mä voin olla tuollainen katastrofimangneetti;kerään kaikki enemmän ja vähemmän isot nilviäiset luokseni?
Tällä hetkellä mun ykköstavoitteeni on saada tämä firma jaloilleen ja omalla painollaan pyörimään tasaisesti. Ja sitten...
Sen jälkeen vasta harkitsen mitä mä itse haluan... ja silloin mulla on 30v mittarissa.
Tähän tämän hetkiseen elämääni ei sovi enää yhtään vastoinkäymistä lisää, ihan oikeesti mun kantti ei kestäisi enempää.
Nytkin pitäisi lukea... ett saan suoritettua tuon kurssini kunnialla ja todistuksen myös siitä! Tässä mä istun ja kirjoittelen palstalle... ajan kuluksi. Mainiota! =))
Kiitos piristyksestä, kyllä tämä tästä... ajan myötä; nousee! ...(tai kaatuu)No itselle vuoden alku oli kamala. Kaikki hajos, ja mikään ei onnistunut. Jotenkin hakkasin päätäni seinään suhderintamalla. Minulle nuo mainitsemasi nilviäiset "kolleegoissa" aiheutti sen. Laskin rimaa ja ei sekään auttanut, pahensi vaan.
Sitten ajattelin, että enää pidän "hauskaa". Harrastan vaikka irtosuhteita, mutta ei sekään onnistunut, kunnes PAM! Nykyinen nainen tupsahti mun sydämmeen ja pysyy siellä.
Mutta en mä sua mihkään painostakaan. Mut toisaalta tässähän on sit aikaa miettiä ihteensä? Vai kuinka? :-)
No valtionhommissa voi siirtyillä, mutta kallonkutistajanhommat on kaukana mun hommista. :-D- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
No kun ajattelin, että jos et halua olla viikkolehti tai kuukausiliite, niin ehkä sitten kerran vuodessa ilmestyvä julkaisu. :-(
Näppärää!
Mulla vaan oli liian pitkät piuhat ja akku melko tyhjä... ei jaksanut kuljettaa virtaa .... hävis se vähäinenkin energia jo matkalla. =))))
Tähtään kyllä kestotilaukseen, en sen vähempään... silleen ett ainoastaan hiippakunnan vaihto olis oikeesti hyväksyttävä syynä; tilauksen peruutukseen. - että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
No itselle vuoden alku oli kamala. Kaikki hajos, ja mikään ei onnistunut. Jotenkin hakkasin päätäni seinään suhderintamalla. Minulle nuo mainitsemasi nilviäiset "kolleegoissa" aiheutti sen. Laskin rimaa ja ei sekään auttanut, pahensi vaan.
Sitten ajattelin, että enää pidän "hauskaa". Harrastan vaikka irtosuhteita, mutta ei sekään onnistunut, kunnes PAM! Nykyinen nainen tupsahti mun sydämmeen ja pysyy siellä.
Mutta en mä sua mihkään painostakaan. Mut toisaalta tässähän on sit aikaa miettiä ihteensä? Vai kuinka? :-)
No valtionhommissa voi siirtyillä, mutta kallonkutistajanhommat on kaukana mun hommista. :-DEnpä mä sitä painostukseksi ottanutkaan, vaan ihan pelkäksi keskusteluksi... ajatusten vaihdoksi. Varmin keino saada munt paniikkijarrutukseen asiassa kuin asiassa: on painostus!
Silloin mä vastustan automaattisesti, mulla on aivoihin asennetut ABS-jarrut eivät lukkiudu täysin sekä estävät liukumisen ja toppaavat lopulta.
Ai ei ole kallonkutistajan hommat sulle tuttuja... mulla oli kyllä ajatus siihen suuntaan...No ei auta Elvistellä noilla arvauksilla sitten...
Elviksestä puheen ollen, pidätkö sä vanhasta kunnon rokista kuten Elviksestä?
https://www.youtube.com/watch?v=gj0Rz-uP4Mk&list=RDgj0Rz-uP4Mk että.silleen kirjoitti:
Enpä mä sitä painostukseksi ottanutkaan, vaan ihan pelkäksi keskusteluksi... ajatusten vaihdoksi. Varmin keino saada munt paniikkijarrutukseen asiassa kuin asiassa: on painostus!
Silloin mä vastustan automaattisesti, mulla on aivoihin asennetut ABS-jarrut eivät lukkiudu täysin sekä estävät liukumisen ja toppaavat lopulta.
Ai ei ole kallonkutistajan hommat sulle tuttuja... mulla oli kyllä ajatus siihen suuntaan...No ei auta Elvistellä noilla arvauksilla sitten...
Elviksestä puheen ollen, pidätkö sä vanhasta kunnon rokista kuten Elviksestä?
https://www.youtube.com/watch?v=gj0Rz-uP4Mk&list=RDgj0Rz-uP4MkNo Elvis ja uudemmatkin "teppolettibändit" kuten volbeat uppoo. :-)
Joo. Siis minä haluisin mielellään avata ihmisten silmiä sellaiseen yksinkertaisuuteen, minkä olen löytänyt. Siinä toiselle jätetään vain mahdollisuus olla oikeasti jotain ihanaa, tai sit ei. Feikit paljastuu ja ei siinä menetä kuin omaa joutavaa aikaa. Paitsi minun tapauksessa nuo nilviäiset mistä oli puhe, tekivät joskus vastapuolen epäilyt sietämättömiks. Sitä huomasi olevansa vihainen maailmalle... Pettyi, masentui ja miltei luovutti...
Viime hetkellä tämä ihana nainen tuli ja kuunteli. Mä muistan kun keksin tään biisin. :-)
Liveversio, mut en tiijä onks sulla spotifyta. :-D
https://youtu.be/hzErKa2n3f4
- Mies35_____
Palstanaiset ovat oikeasti hulluja. Mutta me miehet kerromme ongelmistamme ja hieman karkeasti tullaksemme huomatuksi.
- vihatipunen
No, pitää varmaan heti ensi viikolla mennä lääkäriin jos sais vaikka eläke paperit mielenterveydellisistä syistä. Jee, mä pääsen eläkkeelle.
- VarmaanOnnistut
vihatipunen kirjoitti:
No, pitää varmaan heti ensi viikolla mennä lääkäriin jos sais vaikka eläke paperit mielenterveydellisistä syistä. Jee, mä pääsen eläkkeelle.
Juu teepä tuo.
vihatipunen kirjoitti:
Todennäköisesti sut pistetään sairaslomalle jo ennen eläkepäätöstä.
vihatipunen kirjoitti:
Mäkin haluun eläkkeelle!
Minun ongelmat on mitättömiä😂 ihmisiä on oikeasti joilla on hätä. Minulla nyt jonkin sortin sanahelinää vaan ja toivon että on vain sitä.
- Pillujen-asiantuntija
Pillun puute saa miehet sekaisin mutta ei se vaarallista ole.
No jännintä täällä on ainakin se, että jokainen tuntuu tekevän toisistaan varsin tarkat analyysit. Mutta on täällä kyllä kauttalinjan kaikenlaista viheltäjää, itse mukaanlukien. :D
- flowersreally
Ja mitäköhän moiset epäilyt kertovat Tohtori.Sykerön mielentilasta?
Ihmismielen tutkiminen ja "parantaminen" kiinnostaa kyselyjen mukaan juuri näitä sekopäitä, joten minua ei yllättäisi vaikka Tohtori.Sykerö olisi palstan löyhäpäisin eläjä.
- Kirjakauppias
Ton on pakko olla kirjasta Pertti-sedän kootut oivallukset täältä ja meren takaa.
Kirjakauppias kirjoitti:
Ton on pakko olla kirjasta Pertti-sedän kootut oivallukset täältä ja meren takaa.
Toi on fakktaa.
- tosentti
Siinä ja siinä.
Kuitenkin on selvää, ettei palstan sisältöä ylläpitävä jengi edusta mitenkään keskimääräistä kansalaisluottamustaan hyväksinauttivaa hemmoa, jeppeä tai sankaria jo siitäkin syystä, että mies/nais jakauma (lienee noin 85/15%), eli naisten määrä ei riitä selittämään mitenkään palstalta helposti havaittavaa kokonaishulluutta.
Palstan pääteemoja näyttää olevan, että miesten pahoinvointi on naisten syytä, koska naisilla voi olla nykyisin oma tahto, mikä puolestaan on mukamas rapauttanut tyystin sUUren osan miehistä
aseman perinteisenä komentelijana ja päsmärinä. Naiset kun eivät ymmärrä nykyisin ns.antaa automaattisesti kenelle tahansa (suhteessa haluavaan), vaan pyrkivät valikoimaan. Siksi palstalle on tullut jatkuvaan väärin- ja hokukäyttöön sana hyperkamija, mikä muuten löytyy vain alansa tiedekirjoituksissa.
Ja tuosta naisten valikoinnista sitten palstalla jatkuvasti riemu repee, varmaan revenneet jo palstan historian ajan, varaventtiilisauhut tuprunneet taivaalle niin että ikäkonkareiden silmiin ei oranssistakaan aurinkoa enää juurikaan näkyne vaan synkeä on syskyinen päivä, itse näisyys sellainenkin jo nurkissa kolkuttaa. Ehkäpä jouluyökkö kans. Miettikääpä sitä.- hiihaa-
Onpa tässä arvio palstalaisista tainnut mennä jotensakin kohilleen, mikäli on uskominen (miksipä ei olisi ;) palstan lähiketjujen sisältöihin.
Nyt Imatrankin tapauksesta naisten, kollektiivinakin, tulisi tuntea syyllisyyttä, katua ja ottaa vastuuta sivullisina kun lähipiirin kasvatus miehen kohdalla ei ole onnistunut. Äärimielipiteiden mukaan kaikki oli kiinni siitä, ettei ymmärretty tarjota/järjestää miehelle ns.pillua ajoissa, ja edelleen: nyt hän kyllä tulee sitä saamaan yllin kyllin ja tulee siten suosituksi naisten keskuudessa, mikä taas edelleen tarkoittaa sitä että - palstan termein- kaikki on ätmeiltä pois!!
palstassa tietämys tiivistyy...
ps. no juu, mutta-- itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti...
- Cuckookling
Hmm...mikähän tai kukahan tai ketkähän on saanut kelpo tohtorimme epäilemään moisensorttista.
- Totuus-neitsytsedästä
DarkFearin kaljuus ainakin on suuresti liioiteltua, onhan hänellä kieltämättä laajan ja punoittavan kaljunsa ympärillä sentään se koominen Spede-kranssi. DarkFearin neitsyys ja korkea ikä (38v.) eivät sen sijaan ole tippaakaan liioiteltuja, vaan aivan totisinta turkulaista totta.
- PitkästyminenJaTylsyys
Mietin tuossa mistä vitutus on peräisin, liekö vaan sitä ettei lepää ja syö kunnolla ja ulkoile, liikaa töllöä ja nettiä? Varmaan tilanne muuttuu jos vaan menis ulos tekemään musta lumiukko? Mua ei siis vittujakaan kiinnosta murhat/feministit/mamut/niiden ongelmat tai joidenkin halu tappaa....
Olen aika varma, että ihmiset on juurikin näin hulluja.
Minä en ainakaan ole, toisinaan mua tympii nää jutut ja heitän väliin jonkun itseäni hauskuuttavan päättömän kommentin.
Pertti-setä kirjoitti:
Minä en ainakaan ole, toisinaan mua tympii nää jutut ja heitän väliin jonkun itseäni hauskuuttavan päättömän kommentin.
Oletpas :)
exex-atn kirjoitti:
Oletpas :)
Paljastuin........myönnetään sitten........yritän teeskennellä normaalia vaikka olen oikeasti vieläkin hullumpi.
On sullakin ollut hetkesi jolloin en ole varma onko lääkityksesi kunnossa, mutta välillä taas olet hyvinkin miellyttävä naisihminen.Pertti-setä kirjoitti:
Paljastuin........myönnetään sitten........yritän teeskennellä normaalia vaikka olen oikeasti vieläkin hullumpi.
On sullakin ollut hetkesi jolloin en ole varma onko lääkityksesi kunnossa, mutta välillä taas olet hyvinkin miellyttävä naisihminen.En ole koskaan väittänytkään olevani "normaali". Enkä muuten edes suostu niin ahtaaseen lokeroon, paljon enemmän liikkuma- ja kehittymisvaraa näin :)
exex-atn kirjoitti:
En ole koskaan väittänytkään olevani "normaali". Enkä muuten edes suostu niin ahtaaseen lokeroon, paljon enemmän liikkuma- ja kehittymisvaraa näin :)
Kaapissa luurankoja?
Pertti-setä kirjoitti:
Kaapissa luurankoja?
Ei ole :)
Maailma vaan on täynnänsä turhantärkeilijöitä ja itseään fiksuna ja älykkäänä pitäviä. Minä vaan vähän tasaan tilannetta, kun olen tyhmä ja boheemi hörhö. Siinä kun toiset kehuvat olevansa kilttejä ja kunnollisia, minä kerron olevani tuhma ja kelvoton. Luultavasti olen rehellisempi, ja pahaa pelkään, että loppujen lopuksi kuitenkin kiltimpi ja kunnollisempi... ;Dexex-atn kirjoitti:
Ei ole :)
Maailma vaan on täynnänsä turhantärkeilijöitä ja itseään fiksuna ja älykkäänä pitäviä. Minä vaan vähän tasaan tilannetta, kun olen tyhmä ja boheemi hörhö. Siinä kun toiset kehuvat olevansa kilttejä ja kunnollisia, minä kerron olevani tuhma ja kelvoton. Luultavasti olen rehellisempi, ja pahaa pelkään, että loppujen lopuksi kuitenkin kiltimpi ja kunnollisempi... ;DTuhma ja kelvoton kuulostaa hyvältä, siinä jää itsellekin tilaa elää niinkuin tykkää.
Tän palstan kiltit ja kunnolliset eivät oikein vakuuta mua, välillä tuntuu että Hitler ja Stalinkin olivat kiltimpiä ja kunnollisempia...Kattelin 5 ekaa osaa, ja teema on mulle TuttuaHuttua(?!!!), noista taustoista ei yleisesti kerrota.
Hitlerin nostamista esille kun puhutaan hirmutekojen tekijöistä puoltaa virallinen historiankirjoitus, siinähän näitä taustoja ei hyväksytä osaksi kokonaiskuvaa.
- Jicig8viv
Pahoin petturi oli se lyhyt kiltti atm joka yhtäkkiä olikin kokenut.
Säälin sitä niin paljon että olisin halunnut nähdä sen. - asioistatietävätaho
Kyllä ainakin minulla on kusta päässä niin paljon että pikemminkin tuppaan sitä vähättelemään.
Tämä on asia palsta ja mielestäni täällä ei esiinny ylilyöntejä, niin kuin monella muulla palstalla. Pidän palstaa erittäin luotettavana muuten, mutta toivoisin täällä punnittavan enemmän asioiden monimuotuisuutta. Sen vielä ymmärrän, että täällä kerrotaan jonkun edesottajan edenneen tietoisuuteen, että naista ei tule saamaan, mutta sillä ei ole mitään väliä. Toinen ajankohtainen vika on trollien rooli toimia tunteiden tulkkina, vaikka minun mielestäni trollien pitää toimia aina analyyttisesti ja antaa seuraajan muodostaa tunteensa itse.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Olen ainakin täysin kunnollinen mies. On palstalla pari naista joilla on palikat hukassa.
- Sejase
Joo täällä on useita ikääntyneitä jotka esiintyy nuorina sinkkuina. Eivät oo onnistuneet ihmissuhteessaan vaan narsistit ahdistelevat ajan kulukseen oikeita sinkkuja. Narsisti ei anna muille tilaa, sen on pakko tunkea itsensä häiriköimään.
Päävoitto on nää valeterapeutit joilla on jotain käsittelemättömiä asioita lapsuudessaan, ja omat parisuhteet eivät ikinä ole onnistuneet ja niissä ollessaankin ahdistellaan muita ihmisiä sinkut palstoilla.
Olipa taas hienoi keksittyi tarinoita ikätädeilt ja sedilt. Kantsis pitää jotain muistikirjaa, et minä sukupuolena ja ikäisenä on edellisen kerran juttunsa kirjoittanut, ko se saa teidät tuntumaan hulluilta mikä oli se aloituksen kysymys. Harmi, et joukossa saattaa olla joku ottaa teatterinne todesta. Eikös hulluilla ole yleensäkin hauskempaa. No taidan olla siis umpihullu mies. ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080