Olen ihan vitun tyhmä. En hyväksy itseäni.

Nede123

Olen aivan vitun tyhmä ja idiootti. En ikinä ymmärrä mitään heti, ja joudun vatvomaan samaa asiaa vaikka kuinka kauan. Häpeän itseäni sillä olen pelkkä ihmispaska ja en ole tehnyt mitään hyvää. Kaverini naureskelevat aina jutuilleni joiden ei edes kuuluisi olla hauskoja. Mietin aina välillä itsemurhaa mutta en ole vielä uskaltanut kokeille. Elämäni on vitun tylsää ja elämäntilannettani on vaikea lähteä korjaamaan sillä kaikki kaverini tietävät minun olevan tyhmä. Tosin minua ei ole ikinä kiusattu ja minulla riittää paljon kavereita. En ole yhtään tyytyväinen elämääni. Asuinpaikkani, kotini, perheeni, kouluni, minä itse, en pidä mistään niistä. Eikä mikään vain voi perkele mennä niinkuin pitäisi. Tuurini kanssa on erittäin huono. Joskus kavereitteni kanssa mietimme että miten minulla voi edes olla näin paska tuuri. Tulkaa ihmeessä haukkumaan niin saan lisää motivaatiota tehdä itsemurha.

18

2616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneatie

      ennen kun haluat pois tästä maailmasta, tule keskustelemaan. Ratkaisua aina löytyy. :)
      Kik: onneatie

    • Hei
      Ainakin olet varsin taitava ilmaisemaan itseäsi sanallisesti. Harva osaa noin hyvin pukea ajatuksiaan kirjoittamalla, jopa hauskasti, vaikka itse asia onkin vakava.
      Mietitäänpä elämääsi ja sitä mitä kerroit. Huonot asiat: koet olevasi tyhmä, idiootti, huonotuurinen, asioita vatvova, tyytymätön, elämäsi on tylsää.
      Hyvät asiat: sinulla on kavereita eikä sinua ei ole kiusattu.
      Minusta itsemurha nyt on kaikkein vihoviimeisin vaihtoehto. Silloin sinulla ei sitten ole kyllä noita huonoja juttuja, mutta ei ole enää mitään muutakaan täsä elämässä koettavaa. Eli jos nyt mietittäisi hiukan kevyempiä ratkaisuja asioihin. Minusta ensinnäkään kirjoituksestasi ei mitenkään välity, että olisit tyhmä. Mitä sillä nyt sitten ymmärretään. Ja ainakin sinulla on silti kavereita, jotka hyväksyvät sinut tuollaisena kuin olet. Mutta suoraan sanoen ihminen joka kirjoittaa noin oivaltavasti ja nasevasti, ei ole tyhmä.
      Luulen, että myös aika auttaa moniin pulmiin, vaikka se ei juuri tällä hetkellä lohdutakaan. Mitä tylsyyteen ja tyytymättömyyteen tulee, mitä voisit tehdä asioiden parantamiseksi? Mikä kiinnostaisi sinua?

      En tietenkään kykene ratkaisemaan ongelmiasi, mutta minulle välittyy viestistäsi ajattelevan, fiksun nuoren ihmisen kuva. Ihmisen, joka etsii vielä paikkaansa, tarkoitusta ja merkitystä omaan elämäänsä. Joka tulee vielä löytämään omat vahvuutensa ja kadoksissa olevan itsetuntonsa.

      Lämmöllä,
      pappi Elisabet

    • Mudbeard

      Älä kuuntele näitä lässyttäviä idiootteja, mä olen samanlainen kuin sä, häpeän itseäni joka vitun päivä eikä mussa ole mitään hyvää... totuus on se että meidän kaltaiset ihmiset on aivan täysin turhia tälle maailmalle, se on totuus! Älä anna yhdenkään lässyttävän typeryksen täällä väittää muuta!!

      • JumalaAuttaaIhmistä

        Virtuaalihali sinulle.


      • mitäkuuluukalff

        Mudbeard... Kalffiko olet? Jos, niin miten menee?


      • Mudbeard
        mitäkuuluukalff kirjoitti:

        Mudbeard... Kalffiko olet? Jos, niin miten menee?

        Kuka vitun kalf?


      • Onpa tosi surullista jos koet lässyttämisenä kaiken kannustuksen. Tosin en osoittanutkaan sanojani sinulle joten ollos rauhassa.

        Pappi E


    • Kukkomies

      Mee töihi.

      • Terve.vaanmenoa

        Joo ja just.
        Tuohon itseriittoiseen, paikalleen juuttuneeseen instituutioon: kirkko ja sen seurakunnat.
        Kuuntelemaan ulkokullattua lässytystä.


    • Sinä olet itseasiassa viisas, kun tajuat, että olet tyhmä. Näin sanoi jo Sokrates: "Tiedän, etten tiedä mitään". Tietenkin, onhan "tietämisellä" ja älykkyydellä eroa, mutta sulla on ehkä sellasta hidasta älykkyyttä.

      Ja tuuriahan voi aina lisätä jäniksen käpälillä, neliapiloilla sun muilla.

    • olen_hyvin_tyhmä

      Minäkin olen erittäin tyhmä, mutta entä sitten? Koulusta ja opiskelusta ei tullut mitään, mutta työelämässä pärjäsin kohtalaisesti.

      Tyhmyyttä ei ole toistaiseksi kriminalisoitu mitenkään.

    • Anonyymi

      Ootko vielä tappanu itteäs? Mietin onko sulla antaa pleikkaa tai jotain mulle ennenku teet sen :-)?

    • Anonyymi

      Tyhmyys saattaa olla usein viisautta, koska se laittaa ihmisen miettimään asioita syvällisemmin. Ala joogiksi, niin sun ei edes tarvitse puhua jatkuvasti ja sielun viisaus on paljon arvokkaampaa kuin maalliset viisaudet, Siihen ei tarvita neron aivoja vaan intuitio toimii ilman aivojakin. Homeopatia auttaa myös tehokkaasti alemmuuden tunteissa.

    • Anonyymi

      What

    • Anonyymi

      Paska mut melkein tappo yksi mies

    • Anonyymi

      Tumma ihi on outo

    • Anonyymi

      Välillä en itsekkään käsitä itseäni mutta välillä olen todella ylpeä itsestäni

      • Anonyymi

        Monilla on samaa, vaihtelevaisia fiiliksiä.
        Tätä sanotaan elämäksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe