Tältä näyttää oikea nainen:

Ikis..M

23

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeetanähnykkää

Hyi saatana mikä korsetti. Sairasta.

• Kysyväatm

Miksi kaikki nykyään lihoaa ja laihtuminen on miltei mahdotonta?

• dsfvdfdsf

Me saamme liika lukoosiruktoosisiirappia, tärkkelyksiä ja muita ravitsemattomia lisäaineita ruuvastamme. Siksi läskiydymme

• Hankoo

Miksi naisen pitäisi olla kaunis? Epäoleellista. Minusta nuo kaikki naiset muuten olivat kauniita. Naiset kun tuppaavat aina olemaan kauniita. Miltäs sinä näytät mukamas?

• 822

"Tältä näyttää oikea nainen"

Tarkoittiko aloittaja kenties, että tältä näyttää se oikea (siis hänelle)?
      Muuten on vaikea ymmärtää miten erinäköiset naiset olisivat jotenkin vääriä.

• 1321

Aloittajan linkkaamaa kuvaakin on muuten muokattu, vaikkei tuohon maailmanaikaan photoshoppia ollutkaan keksitty. Vyötäröllä- ja lantiolla misukalla on niin selvät piirretyt ääriviivat, että selvästi sieltä vyötäröltä on massaa niistetty ja lantion kaarta muutettu vastaamaan muokkajan seksifantasiaa.

• bombaclaat

Hyi Läski Akka Läski Akka Läski Akka Nyrkkiä Läskiakalle kuonoon!

• siksipäniin

Koska hänen kuvaansa tatuoidaan muiden ihoille.
        Hän taas pitää hyvää huolta ihostaan rasvaamalla sitä.

• Se on just näin, terve nainen ei tattoota kaipaa.

• jokin.merkki
        modelli kirjoitti:

Se on just näin, terve nainen ei tattoota kaipaa.

totta muuten kaunis nainen kuvassa mutta tatuoinnit on merkki jostakin eli samankaltaiset ymmärtää tatuoinnista onko lesbo bi tai sossu elätti tai nuori eläkeläinen tai tinderiläinen tai huume hörhö/alkoholisti tai onko kehitysvammainen tai kokoomuslainen tai transseksuaali tai mielenterveys ongelmainen tai korkeasti koulutettu yms eli tatuointi on jokin merkki mihin poikkeavaan ryhmään kuuluu voi olla myös helluntailainen

• jokin.merkki kirjoitti:

totta muuten kaunis nainen kuvassa mutta tatuoinnit on merkki jostakin eli samankaltaiset ymmärtää tatuoinnista onko lesbo bi tai sossu elätti tai nuori eläkeläinen tai tinderiläinen tai huume hörhö/alkoholisti tai onko kehitysvammainen tai kokoomuslainen tai transseksuaali tai mielenterveys ongelmainen tai korkeasti koulutettu yms eli tatuointi on jokin merkki mihin poikkeavaan ryhmään kuuluu voi olla myös helluntailainen

"Koska pidän tatuoinneista, niin pakko ottaa niitä, että saisin blokattua ympäriltäni tällaiset vitun idiootit ihmiset jotka ajattelevat, että tatuoinneilla mä alennan markkina-arvoani." Siitä vaan jos joku haluaa ilmentää vapauttaan tai jotain muuta lapsuuden traumaa, niin pakkohan silloin on kuvittaa iho tatuoinneilla. Olen joskus miettinyt näitä argumentteja ja todennut se, että jos olisin ottanut vaikka jokaisen vaimoni jotka minulle merkitsivät jotain, niin edes kasvokuvista "kuvan" joutuisin tekemään 3D ihon.

• hyvä.tunnistaa.toisen
        modelli kirjoitti:

"Koska pidän tatuoinneista, niin pakko ottaa niitä, että saisin blokattua ympäriltäni tällaiset vitun idiootit ihmiset jotka ajattelevat, että tatuoinneilla mä alennan markkina-arvoani." Siitä vaan jos joku haluaa ilmentää vapauttaan tai jotain muuta lapsuuden traumaa, niin pakkohan silloin on kuvittaa iho tatuoinneilla. Olen joskus miettinyt näitä argumentteja ja todennut se, että jos olisin ottanut vaikka jokaisen vaimoni jotka minulle merkitsivät jotain, niin edes kasvokuvista "kuvan" joutuisin tekemään 3D ihon.

onhan se hyvä juttu että ns naiset tunnistaa sinut ja tiedät itsekkin jos jolla kulla on tatuointi niin tiedät merkityksen ja jos reino naisella on tatska niin tiedät että on hengen heimolainen ja että kumpaakin kiinnostaa anaaliseksi tai mikä sitten oletkin vaikka kokoomuslainen tai hörhö hyvä juttu

• No mutta mikä se juttu oikein on? Oikeesti oonko hieman vajakki kun en tajua ja innostu siitä, jos näen vaikka muurahaisen. Kävin Canarialla ja näin siellä kamelin, tai kävin paskalla ja nyt tatuoin kokemukseni iholleni???

• sellainen.tunnistus.merk
        modelli kirjoitti:

No mutta mikä se juttu oikein on? Oikeesti oonko hieman vajakki kun en tajua ja innostu siitä, jos näen vaikka muurahaisen. Kävin Canarialla ja näin siellä kamelin, tai kävin paskalla ja nyt tatuoin kokemukseni iholleni???

lopetetaan keskustelu niin oletko eläimiin sekaantuja no en kirjoita enään kanssasi nyt on sairasta erittäin sairasta

• sellainen.tunnistus.merk kirjoitti:

lopetetaan keskustelu niin oletko eläimiin sekaantuja no en kirjoita enään kanssasi nyt on sairasta erittäin sairasta

Mietin itsestäsi samaa, mutta otin kuitenkin tietoisen riskin vastatessani kaltaisellesi hullulle...toivottavasti tiemme ei kohtaa täällä eikä kadulla.

• hullut.ei.ymmärrä
        modelli kirjoitti:

Mietin itsestäsi samaa, mutta otin kuitenkin tietoisen riskin vastatessani kaltaisellesi hullulle...toivottavasti tiemme ei kohtaa täällä eikä kadulla.

kai me normaalit ihmiset ollaan kaltaisillesi hulluja koska emme hyväksy ja ymmärrä eläimiin sekaantumista niin emme ymmärrä kun ihminen panee jänistä tai kanalassa kanaa perseeseen niin onhan se irvokasta ja vastenmielistä niin mene aamulla päivystykseen ja lääkärin juttusille ja kerro heille ne osaa auttaa

• kysy.lupaa
        modelli kirjoitti:

ja kysy eläimeltä haluaako hän kanssasi seksiä ja jätä rauhaan ei eläimet ole sinulle mitään pahaa tehneet ja kysy jos vastaa selvästi joo haluan että panet minua perseeseen niin kysy uudestaan ja kysy omistajalta kans että saatko panna kanaa perseeseen jos se vastaa myöntävästi niin mietitte sitten yhdessä omistajan ja hänen perheensä kanssa missä ja milloin se tapahtuu mutta älä raiskaa

• AvioATmies
        sellainen.tunnistus.merk kirjoitti:

Mitä helvettiä mä just luin? Modelli kirjoitti "Kävin Kanarialla ja nÄin siellä kamelin". Ei "nAin siellä kamelin". Tämä on ihan oikeasti ainoa yhteys mitä eläinseksiin tuolla Modellin kommentilla saatoin kuvitella.

• 1320

Aloittajan mielestä naisilla on siis "järkeä" silloin, kun he ovat hyvännäköisiä.
      Voi ressukkaa...

• Ikis..M

Eikä se jostain järjestä jo kerro että on kuosissa ja kunnossa, ei päästä itseään muodottomaksi möykyksi ja sen päälle vielä tikkaa ihoaan täyteen tatskoja. Minä väitän että feministit saisivat asiaansa paljon paremmin lävitse kun olisivat miellyttävän näköisiä ja miellyttäviä käytökseltään, eihän kukaan mies varmaan sitten kovin paljon heitä vastustaisi. Se olisi älykkyydellä markkinointia mutta kun on valinneet linjan olla rumia. äänekkäitä ja inhottavia niin ei sillä paljon pisteitä saa.

• 1320
        Ikis..M kirjoitti:

Eikä se jostain järjestä jo kerro että on kuosissa ja kunnossa, ei päästä itseään muodottomaksi möykyksi ja sen päälle vielä tikkaa ihoaan täyteen tatskoja. Minä väitän että feministit saisivat asiaansa paljon paremmin lävitse kun olisivat miellyttävän näköisiä ja miellyttäviä käytökseltään, eihän kukaan mies varmaan sitten kovin paljon heitä vastustaisi. Se olisi älykkyydellä markkinointia mutta kun on valinneet linjan olla rumia. äänekkäitä ja inhottavia niin ei sillä paljon pisteitä saa.

Miehet siis suostuvat ihan mihin tahansa, kunhan riittävän nätti nainen asian heille esittää.
        Voi tessukoita.....

• Ikis..M
        1320 kirjoitti:

Miehet siis suostuvat ihan mihin tahansa, kunhan riittävän nätti nainen asian heille esittää.
        Voi tessukoita.....

Joo, likimain kaikkeen kyllä eikä se suostuminen ole meille edes vastenmielistä sitten, se olisi mukavaa naisillekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3849
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3225
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2837
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2530
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2470
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2397
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2344
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe