tytyn menneisyys muslimin kanssa

Miksipelkkiämamupatjoja

Olenko ainoa jolle suuri turnoffi on jos paljastuu että 5/5 naisen ex onkin muslimi mamu Irakista.

Jotenkin tuntuu että hänelle on tullut heti leima otsaan jota en vain pysty hyväksymään. Pakko olla huono muija jos ei edes sellaiselle kelpaa.
Mitä mieltä te olette? Meneekö muijan maine heti?

9

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tydyt

      Itsehän sen leiman tytyn otsaan olet laittanut, eiks niin?

      Mamut ovat hyvin suosittuja naisten keskuudessa. Itse en tajua miksi. Näin se vaan on. Minulle ei kävisi "vääräuskoinen" mies.

    • Ehkäpä_näin

      Kyllä tuo saisi vähäksi aikaa pakan sekaisin, mutta ajan kanssa siitä tuskin on haittaa. Itseäni ja monta muutakin kuitenkin ihmetyttää nuo naiset. Syy lienee kai siinä että ulkomaalaiset ovat aika helppoja eikä heissä yleensä ole juuri vikaa. Heillä ei ole siteitä yhteisöön samalla tavalla, niitä on vaikea muodostaa ja siksi he tarttuvat jokaiseen joka vastaan tulee. Mamujen kanssa seurustelevista saa siis hyvin äkkiä hyvin epätoivoisen ihmisen kuvan.

      Tummat ja mustat naiset taas eivät miehiä samalla tavalla kiinnosta, koska mustia naisia mielipidekyselyiden mukaan pidetään yleisesti rumimpina.

      Näin siis itse

      • so_simple

        "Mamujen kanssa seurustelevista saa siis hyvin äkkiä hyvin epätoivoisen ihmisen kuvan."

        Avaisitko asiaa enemmän? Miten niin saa epätoivoisen kuvan?

        Tunnen hyvin, hyvin monia pareja, joista toinen puoliso (juu, ihan avioliitossakin ollaan) on ulkomaista syntyperää. Eivätkä nämä suomalaiset Ellit tai Jampat näytä todellakaan yhtään epätoivoiselta! Kaikkea muuta. Voisiko olla niin, että tunnen vain esimerkillisimmät pariskunnat :)?

        No, tietysti olen lukenut raportteja ja tilastoja ulkomaalaisten kanssa solmituista avioliitoista; niistä erotaan vielä paljon enemmän kuin suomalaisten kesken. Ikävä kyllä myös kaikki tavanomaisimmat ongelmat kuten perheväkivalta korostuu. Voi voi.


      • Ehkäpä_näin
        so_simple kirjoitti:

        "Mamujen kanssa seurustelevista saa siis hyvin äkkiä hyvin epätoivoisen ihmisen kuvan."

        Avaisitko asiaa enemmän? Miten niin saa epätoivoisen kuvan?

        Tunnen hyvin, hyvin monia pareja, joista toinen puoliso (juu, ihan avioliitossakin ollaan) on ulkomaista syntyperää. Eivätkä nämä suomalaiset Ellit tai Jampat näytä todellakaan yhtään epätoivoiselta! Kaikkea muuta. Voisiko olla niin, että tunnen vain esimerkillisimmät pariskunnat :)?

        No, tietysti olen lukenut raportteja ja tilastoja ulkomaalaisten kanssa solmituista avioliitoista; niistä erotaan vielä paljon enemmän kuin suomalaisten kesken. Ikävä kyllä myös kaikki tavanomaisimmat ongelmat kuten perheväkivalta korostuu. Voi voi.

        Epätoivoisella kuvalla tarkoitan sitä, että kyseinen nainen ottaa kenet tahansa. Henkilöllä ei ole väliä kunhan on suhde. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että itse suhde on epätoivoinen, vaan että suhteen lähtökohtana oli epätoivo. Kummallakaan ei ole ketään vaikka haluttaisiin --> mennään yhteen.


      • hyvä_näin

        Ystävättäreni on aina seurustellut ulkomaisten miesten kanssa, lapsikin on yhdestä suhteesta ja hän on 42 v.

        Kerran keskustelimme aiheesta kun jälleen suhde meni mönkään, että miksi ei ala seurustella suomalaisen kanssa, niin hän vastasi ettei osaa. Suurin ongelma on alkoholi, jota hän ei itse ota ollenkaan. Hän on oppinut ulkomaisten miesten tavat, jotka eivät kyllä mielestäni ole aina kovin hyviä, osaa heidän kieltään ja tekee heidän ruokiaan.

        Valitettavasti eronsa jälkeen hän ei ole löytänyt pysyvää suhdetta, sillä syinä on kuitenkin aina ollut heidän kulttuuriinsa olevat asiat, esim. miehen pakoavioliitto oman maalaisen kanssa, jatkuva miesporukassa viihtyminen, miehellä velvoite elättää koko suku, jne.

        Aloittajalle sanoisin, että ehkä tyttöystäväsi on tajunnut asian, mitä ulkomaalaiset miehet ovat ja ajatellut, että jos kuitenkin omasta kulttuurista oleva mies on parempi mies.


    • rajatonmies

      Mullakin on ollut suhde musliminaiseen, mutta enpä ole huomannut mitään leimaa otsassani.

    • lkdfjlg

      Kannattaisiko siis ensin kysellä taustat ja sitten vasta antaa pisteet, niin ei tulisi virhearvioita?

    • miesssss221sss

      Selkeä miinus naiselle, mutta kannattaa aina miettiä kokonaisuutta.

    • Meter

      damaged goods...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe