Mahtaako olla tyhmä, vittumainen vaiko sekäettä? Mitä luulette?
Pohdintaa palstaräyhääjästä
22
87
Vastaukset
- Tosi__On
Uskonnon uhri, joka joutuu siviilissä esittämään täydellisen pyhää ja purkaa sitten pahaa oloaan ja elämätöntä elämäänsä täällä.
- periaatteessa_ehkä
Siis kenestä kyse?
- tämän.ketjun.avaajasta
Tämän ketjun avaajasta.
- Truth.hurts
Kyllähän tosiasiat puhuvat puolestaan. Kiire on palstaräyhääjällä ollut yölläkin täytellä palstaa jottei vääriä viestejä esiin jää etusivulle!
Normaali ihminenhän useimmiten toki nukkuu yöllä, mutta se ei ystäväämme haittaa. Muita on haukuttava, Patmosta mainostettava ja valtamedioita kritisoitava. Ystävämmehän ei tietysti olekaan mikään vihervasemmistolainen, vaikka yhteiskunta touhut maksaakin hänen osaltaan...- vitutaako.hintti
Onko setalaiset, kommarit, vihervasurit, hinti ja lasbot nukkuneet viime yönä????
- Truth.hurts
vitutaako.hintti kirjoitti:
Onko setalaiset, kommarit, vihervasurit, hinti ja lasbot nukkuneet viime yönä????
En tiedä eri ihmisryhmistä. Sinä ainakaan et ole nukkunut.
Koeta edes opetella kirjoittamaan. Nolaat itsesi. Vai onko se tarkoituskin? - Huolestunut.kansalainen
Truth.hurts kirjoitti:
En tiedä eri ihmisryhmistä. Sinä ainakaan et ole nukkunut.
Koeta edes opetella kirjoittamaan. Nolaat itsesi. Vai onko se tarkoituskin?Räyhis nolaa iysensä täällä joka hetki.
- huuhaavaroitus
Totta!
- ValtakunnankansleriTimoS
tiltut haluavat rikkoa yhtenäisen vapaan maailman joka hävittää ryssän
" Donald Trump puhuu asiaa "
Paavo Väyrynen on vastenmielinen! - TervePää
Kill The Putin
- RaimoLasikivi
Meidän täytyy tappaa kaikki tiltut!
- TervePää
KILL THE PUTIN
- RaimoLasikivi
MEIDÄN TÄYTYY TAPPAA KAIKKI TILTUT!
- DonaldTrumpPuhuuAsiaa
Meidän täytyy tappaa kaikki ryssät!
Täällä kotona Lännessä on yhä ratsastavia karjapaimenia
ja ISÄNMAALLINEN HENKI (halu tappaa kaikki ryssät heti)- - TervePää
Aivan! Hyvä Raimo Pormestari. Olet täysin oikeassa!
Sama juttu " Donald Trump puhuu asiaa" varmasti! - RaimoLasikivi
Meidän täytyy todellankin tappaa kaikki tiltut täydellisesti.
Kiitoksia!
Kuulin naapuriltani: "paha ryssä on vain julma miehitys, rikos ihmisyyttä kohtaan! - TervePää
KILL THE PUTIN AND EVERY TILTU
Donald Trump puhuu asiaa! - MaailmanVapautus
KILL RUSSIA
- TervePää
Kill the Putin and putinia murhaajan oma yksityinen duuma
- Truth.hurts
Tämä palsta olisi ilman palstaräyhääjää paljon parempi.
Räyhis taisi olla tänään räyhäämässä natsimielenosoituksessa ja hyökkäsi varmuuden vuoksi myös oman kulkueen kimppuun... :D
Keep up the good work!!!- HänOnRäyhis
Onko tässä kuvassa hyökkääjänä Räyhis eli MrMorden_?:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004896462.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589