Pohdintaa palstaräyhääjästä

Mikä.on.totuus

Mahtaako olla tyhmä, vittumainen vaiko sekäettä? Mitä luulette?

22

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi__On

      Uskonnon uhri, joka joutuu siviilissä esittämään täydellisen pyhää ja purkaa sitten pahaa oloaan ja elämätöntä elämäänsä täällä.

    • periaatteessa_ehkä

      Siis kenestä kyse?

      • tämän.ketjun.avaajasta

        Tämän ketjun avaajasta.


    • Truth.hurts

      Kyllähän tosiasiat puhuvat puolestaan. Kiire on palstaräyhääjällä ollut yölläkin täytellä palstaa jottei vääriä viestejä esiin jää etusivulle!

      Normaali ihminenhän useimmiten toki nukkuu yöllä, mutta se ei ystäväämme haittaa. Muita on haukuttava, Patmosta mainostettava ja valtamedioita kritisoitava. Ystävämmehän ei tietysti olekaan mikään vihervasemmistolainen, vaikka yhteiskunta touhut maksaakin hänen osaltaan...

      • vitutaako.hintti

        Onko setalaiset, kommarit, vihervasurit, hinti ja lasbot nukkuneet viime yönä????


      • Truth.hurts
        vitutaako.hintti kirjoitti:

        Onko setalaiset, kommarit, vihervasurit, hinti ja lasbot nukkuneet viime yönä????

        En tiedä eri ihmisryhmistä. Sinä ainakaan et ole nukkunut.

        Koeta edes opetella kirjoittamaan. Nolaat itsesi. Vai onko se tarkoituskin?


      • Huolestunut.kansalainen
        Truth.hurts kirjoitti:

        En tiedä eri ihmisryhmistä. Sinä ainakaan et ole nukkunut.

        Koeta edes opetella kirjoittamaan. Nolaat itsesi. Vai onko se tarkoituskin?

        Räyhis nolaa iysensä täällä joka hetki.


      • huuhaavaroitus

        Totta!


    • ValtakunnankansleriTimoS

      tiltut haluavat rikkoa yhtenäisen vapaan maailman joka hävittää ryssän



      " Donald Trump puhuu asiaa "


      Paavo Väyrynen on vastenmielinen!

    • TervePää

      Kill The Putin

    • RaimoLasikivi

      Meidän täytyy tappaa kaikki tiltut!

    • TervePää

      KILL THE PUTIN

      • RaimoLasikivi

        MEIDÄN TÄYTYY TAPPAA KAIKKI TILTUT!


    • DonaldTrumpPuhuuAsiaa

      Meidän täytyy tappaa kaikki ryssät!

      Täällä kotona Lännessä on yhä ratsastavia karjapaimenia
      ja ISÄNMAALLINEN HENKI (halu tappaa kaikki ryssät heti)-

    • TervePää

      Aivan! Hyvä Raimo Pormestari. Olet täysin oikeassa!
      Sama juttu " Donald Trump puhuu asiaa" varmasti!

    • RaimoLasikivi

      Meidän täytyy todellankin tappaa kaikki tiltut täydellisesti.
      Kiitoksia!



      Kuulin naapuriltani: "paha ryssä on vain julma miehitys, rikos ihmisyyttä kohtaan!

    • TervePää

      KILL THE PUTIN AND EVERY TILTU

      Donald Trump puhuu asiaa!

    • MaailmanVapautus

      KILL RUSSIA

    • TervePää

      Kill the Putin and putinia murhaajan oma yksityinen duuma

    • Truth.hurts

      Tämä palsta olisi ilman palstaräyhääjää paljon parempi.

    • Räyhis taisi olla tänään räyhäämässä natsimielenosoituksessa ja hyökkäsi varmuuden vuoksi myös oman kulkueen kimppuun... :D

      Keep up the good work!!!

    • HänOnRäyhis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe