Mistä naiset löydätte fuck buddynne?

mistäsinkutseksinsäsaa

Kun niitä kuitenkin on nykynaisilla huomattavasti enemmän mitä miehillä. Onko olemassa joku välityspalvelu jonka sonnit hoitelevat kaikki halukkaat naiset? Itse olen melkein aina saanut sormilleni, kun olen koittanut kaverinaisia tuupata. En siis aina, mutta melkein aina. Tinderistäkö ne tulee vai baarista? Kertokaa vaikka viimeisimmän säätönne tarina.

23

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne29

      Iskurista löytyi laadukas varattu mies. Homma pelittää tosi hyvin. Mies ei ole skitsoillut kertaakaan eikä jäänyt roikkumaan.

      • mistäsinkutseksinsäsaa

        Eli siellä iskurissa on siis muitakin kuin maksullisia? Jäänyt vähän sellainen kuva, ettei siellä ole kuin pervoja ja prostituituja. Mutta ok. Ehkä sitä mieskin voisi testata onneaan siellä.


      • löytäjä_

        Miehiä siellä on paljon. Laadukkaitakin (varattuja toki suurin osa) sen verran, että on varaa mistä valita. Ei sieltä elämänkumppania löydä, mutta seksiseuran hakuun hyvä paikka, jos ei halua pistää naamaa Tinderiin. Naistarjonnasta en tiedä.


    • mistäsinkutseksinsäsaa

      Tuo muuten on varmaan yksi selitys sille, miksi varatut ovat niin suosittuja naisten keskuudessa. Sinkkumiehethän saattaisivat jäädä roikkumaan ja haluta parisuhteen. Ja jos seksi on ollut testatessa huonoa, niin se ei yleensä modernille naiselle käy. Se parisuhde. varatut sedät on turvallinen vaihtoehto, kun ne pelkää kiinni jäämistä.

    • Musta tuntuu, että useimmat ns. Kunnon parisuhteetkin ovat yhä enemmän ja enemmän FuckBuddy suhteita.. Mutta syystä tai toisesta ne halutaan pukea Siveämpään&Kauniimpaan Asuun.. ;P

      Monesti se on sitä ainakin suhteen toiselle osapuolelle.. ja joskus myös molemmille.. ;P

      • ItsekinIdealisti

        Rakkaudesta parisuhteen solmiminen on uusi ilmiö, kaikkialla maailmassa sitä ei harrasteta vieläkään.


      • ItsekinIdealisti kirjoitti:

        Rakkaudesta parisuhteen solmiminen on uusi ilmiö, kaikkialla maailmassa sitä ei harrasteta vieläkään.

        Noh, Mä en ainakaan osaisi kuvitella mitään muuta syytä parisuhteelle, kuin Aito Rakkaus.. Noh, näinhän mä olen toiminut ihan luontaisesti, mutta Sormille tuli aika pahastikin.. ;D

        Mulla on ollut MaailmanKuva aika sekaisin.. Liian OutoPersoona/luonne, arvot ja ajatusmaailma.. SinisetSilmät, kiltti, naivi ja HöpsöjenHöpsö.. ja vaikka mitä muuta.. ;D


    • hnnnnnng

      Naisen pitää olla henkisesti melkoista jätettä että "ottaa" varatun seksisuhteeseen.

      Ja sitten ihmetellään miksi miehet suhtautuvat epäilevästi naisiin jotka harrastavat seksiä parisuhteiden ulkopuolella.

      • hyimitäsaastaa

        Olen samaa mieltä. Tuollainen saasta ei ole ihminen


    • Kiima-Mira

      Turvapaikanhakijoiden majoituskeskuksesta. Grrrrrr ;)

      • 1818

        Sinähän et todellisuudessa ole nainen.


    • Tyydytetty

      Yökerhosta pokasin ja kaksi vuotta toiminut hyvin.Eilen viimeksi nähtiin ja touhuiltiin parin tunnin ajan.

    • MuodollisestiPäteväkin

      Iskurista, kuusi vuotta sitten, ja edelleen toimii.

    • että.näin

      Tältä palstalta

      • hetikiinnostuin

        Kerro lisäää


    • Bi-nainen_

      Kaveripiristä. Ensin katsellaan muutama vuosi että millainen tyyppi on luonteeltaan, sillä luonteella kun on sängyssäkin yllättävästi väliä ja sitten edetään vähitellen. Näin siis itse olen hankkinut.

      • olissaatavaheti

        Ei jaksa odottaa vuosi tolkulla


    • 101prosHetero

      Fuck Buddyt. Ne on homoille

      • vakkipanoparas

        Haista paska


    • Fewfsdkmfdkdfksdf

      Löydän fuckbuddyt munallani niinsanotusti. Kunhan pääsen naisen iholle niin usein nainen haluaa lisää ja koska en ole seksuaalinegatiivinen kusipää minuun on helppo turvautua jatkossakin.

      Tällöin yksi pano johtaa toiseen joka johtaa kolmanteen joka johtaa jatkumoon. En missään vaiheessa dissaa naista joka on palvellut tarpeitani enkä häpeä satunnaisseksiäni ja olen naispositiivinen ja mukava sekä tykkään hellyydestä joten fiilarit ovat aina positiiviset. Käytännössä sanoisin että naisen on tarvinnut erikseen päättää että hän haluaa jättää yhteen yöhön ettei se johda jatkosessioihin, sitäkin tietenkin kunnioitan.

    • baarista_löytyi

      Baarista

      • rumamies_

        Pitää olla hyvän näköinrnnaama ja supliikkitaidot että sieltä sais


      • sorisiitä_
        rumamies_ kirjoitti:

        Pitää olla hyvän näköinrnnaama ja supliikkitaidot että sieltä sais

        Ruma pökkelö ei saa naista mistään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe