Varastojen metsästäjät ohjelmassa ja ja siinä brittiläisessä versiossa myös, eli Atlantin molemmin puolin meklari mölyää samalla tavalla huutokaupassa epänormaalin epäselvästi.
Onko sillä joku tarkoitus vai onko vain tunnelman nostatusta?
Ei nimittäin varmaankaan yhtään nopeuta tai tee asioita selvemmäksi.
Englanninkielinen meklaripuhe
8
96
Vastaukset
- Huutokaupanpitäjä
Ole hiljaa ja huuda!
Kyllä suomalainen huutokaupanpitäjä osaa puhua selvästi ja asiallisesti.
Mutta englanninkielisillä huutokaupanpito näyttää olevan epäselvää mölinää.
Varastojenmetsästysohjelmissakin homma näyttää välillä menevän nyrkkitappeluiksi.
Miksi näin on?- Konsta-Pylkkönen
No minkätähen ei? Semmosiahan myö immeiset ollaan. Turhoo on muuta kuvitella.
Luulen, että se epämääräinen mölinä ohjelmissa on vain viihdetarkoituksella.
En tiedä, onko se tavallista "amatöörien huutokaupoissa", mutta ammattilaisten kesken, esimerkiksi tukkutoreilla käytävissä tuote-erien huutokaupoissa meklarin puhe kuulostaa juuri tuollaiselta.
- samaaihmetellyt
Idioottimaiselta kuulostaa, ehkä tarkoitus saada kuulostamaan että on kiire tehdä tarjouksia. Aivan päinvastainen suomalaisessa varastohuutokaupassa, ei edes kuulosta huutokaupalta.
- Vieter
Entäs raviselostus?
- Näin_se_on_nähtävä
Tuo muunmaalaisten meklareiden moottoriturpa-alakulttuuri ei taida olla kieli- sen enempää kuin käännöskysymyskään. Perinne ties mistä kaukaa historiasta.
Turhaa hölinää vähemmän arvostavassa meikämaassa huutokaupustelijan ei tarvinne pistää edes mertaranttaliksi – lippospaavoileva örähtelykin kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414695- 672474
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81472- 181458
- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107