Onko jollain tietoa kyseisestä yrityksestä? Yksi toimistoista sijaistsee Poervoossa, talon kellarissa. Oli hyvin omituisen oloinen paikka ja vieläpä erittäin likainen. Itse en voisi moisessa ympäristössä tehdä töitä. Kesällä jo soittelivat töihin sinne. Myynään jotain kodin konetta. Eivät kerro asiasta enenmpää ellet jotenkin sinne ensin lupaudu. Parikymppisiä rekrytoijia, eivät oikein olleet uskottavia. Eivät suostuneet kertomaan puhelimitse juuri mitään työstä vaan haluavat tavata.
Ikonen Marketing, kuka tietää firmasta?
53
8053
Vastaukset
- Työtäetsivä
Hei,
Minäkin sain heiltä soiton ja kovin oli epämääräisen tuntuista. Tietoa myytävästä tuotteesta en minäkään saanut. Sain kutsun haastatteluun, mutta epäilen kannattaako mennä? Netistä ei löydy kuin kaupparekisteritiedot? Onko kukaan töissä siellä? - silmäänionkustu
Hei! Itse olin aikoinani kyseisessä firmassa töissä. Työsopimuksessa luki paljon ja suullisesti kun kysyin asioista tarkemmin sopimuksen kirjoittamisen jälkeen eri ihmisiltä niin asiat olivatkin aivan toisin kuin minulle oli kerrottu. Mm. minulle sanottiin että minun tarvitsee mennä vain asiakkaan luota toiselle mutta homma meni siihen että sain itse kalastella asiakkaita. Sopimuksessa luki että seuraavan viikon työt saa tietoon edellis viikon perjantaina mutta todellisuudessa sain tietää edellis iltana tai muutaman tunnin varotusajalla. Alussa luvattiin että keikat on omalla asuin alueella mutta todellisuudessa niitä oli ympäri suomea. Ei ollut vapaa aikaa vaan duuni vei kaiken. Yhteenvetona paskin duuni ikinä!
- Siisettämitä
Moro!
Itse olin haastattelussa muutama päivä siten, minulle kerrottiin että työnkuvaan kuuluisi matkustelua ympäri eurooppaa asiakkaan luota toislle. Mietin vaan että onko siinä mitään perää? Ja kannattaako edes vastata jos sieltä vielä soitetaan?
- tääeivoiollatotta
Joku Hännisen Sara yritti äsken soittaa Ikonen Marketingista. En vastannut, kun en tuntenut näkyvää numeroa. Siksi kysyin numeroa Numeropalvelusta. Aivan uskomatonta, että kehtaavatkin häiritä näin sunnuntaina. Mä en muutenkaan vastaa tuntemattomiin numeroihin vaikka numero näkyisikin. Ja mulle tulee usein mitä kummallisimmista numeroista puheluita. Raivostuttaa, kun usein monta kertaa päivässä häiritään. Mitä pitäis tehdä? Mulla on salainen numero ja silti kaiken maailman soittoja tulee. Pistää ihan vihaksi. Argh...
- huippuduuni
Itse olen kyseisessä firmassa ollut kuukauden nyt töissä ja voin sanoa että ihan paras duunipaikka, työkaverit on kannustavia ja huippu tyyppejä. Porukassa on todella hyvä tiimihenki ja jengi auttaa toinen toisia. Suosittelen!
- Kusettajatttt
Ja tämän kommentin on kirjoittanut yrityksen työntekijä.
- N.i.i.n
Niinhän tuossa sanottiin...
- extyöläinen0
Jouduin lopettamaan aikoinaan kyseisessä firmassa kun lähdin opiskelemaan tradenomiksi. Olin n. 3kk tässä firmassa töissä ja pakko sanoa et kyl tykkäsin! Vaikka joutuu tekee kovasti duunia, niin se on kyllä sen arvosta. Palkat maksetaan aina ajoissa ja tienaat hyvin.
- NenokiM
No sitten osaat varmaan kertoa mitä tuotetta he myyvät, jos noin mainiota puuhaa oli, että ihan kaipaamaan jäi.
- ehkätulevatyöläinen
Itse sain puhelun juuri sieltä, kun työhakemuksen laitoin sinne menemään. Työhaastattelu olisi maanantaina porvoossa, asun itse helsingissä. Onko työpaikka luotettava ? Vähän eri juttua kuulee joka suunnasta. Ja palkka myös riippuu siitä kuinka ite teet näköjään töitä. Tosi outoa. Lisää kokemuksia kellään ??
- Kirby3800
Työ on Kirby imureiden myyntiä ovelta ovelle, että ei muuta kuin luukuttamaan ihmisten koteihin 3800 euron imuria. En suosittele mistään hinnasta! Kannattaa hakeutua kunnon myyntihommiim eikä mihinkään neljän tonnin imureiden luukuttajaksi.
- otaselvääennenkun
En kyllä ymmärrä mistä keksit että on ovelta ovelle myyntiä? Koska sitä firma ei tee lainkaan :-D
- Kirby3800
otaselvääennenkun kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mistä keksit että on ovelta ovelle myyntiä? Koska sitä firma ei tee lainkaan :-D
Tiedän kyllä tarkkaan millaista kyseinen työ on. Yksi vanha tuttu pyörittää tuollaista "tunnettua amerikkalaista kodinhoitojärjestelmää" myyvää yritystä.
Ajanvaraaja jostain toimistolta soittelee ihmisille ja buukkaa aikoja siivouskeskuksen, eli sen imurin esittelyyn, jonne sitten myyjä saapuu imuri kainalossa. Esittelyyn kuuluu vielä se, että myyjä pyytää saada esittelytilaisuudessa asiakkaan tuttujen yhteystietoja esittelyä varten.
Eli on ovelta ovelle myyntiä. Ihmisten koteihin mennään esittelemään sitä äänekästä romua, välillä soitellaan vähän esimiehelle hinnasta ja tehdää hyvä tarjous only for you. Ei niitä missään ulkonakaan esitellä, eli in ovelta ovelle myyntiä ennalta sovituilla käynneillä. Joskus oli kylmäkäyntejäkin, mutta en tiedä onko enää.
- Ehkätulevatyöläinen
Ihan naurettavaa touhua! Perun varmasti haastattelun ja en sinne päin edes mene. Ihme nuorten työvoiman hyväksikäyttöä. Eikä palkka ole edes varma.
- NuoriJaTyhmä9
Tänään työhaastattelu kyseisessä firmassa Porvoossa, saa nähdä miten käy mutta ei vaikuta kovin lupaavalta jos lukee kommentit tästä
- Vedätys_yritys
Jo valkeni. Sain yhteydenottopyynnön ja kutsun haastatteluun, löysivät tietoni TE:n CV pankista. Eivät kertoneet mitään etukäteen vaan pyysivät haastatteluun, max 30 min.
Mietinkin mikä firma ja tuote kyseessä kun eivät tarkemmin voi kertoa. Ihmettelin, ettei voi kertoa tarkemmin yhtikäs mistään vaan haluavat tavata naamakkain.
Taidanpa perua haastatteluun menon nämä kommentit luettuani, haiskahtaa melkoiselta vedätykseltä. - Nimimerkitönköö
Oon vaan kuulu juttua että ois hyvä palkka ja rentoo porukkaa. Nuoria siel taitaa olla töissä. Mut tiiä sit onko se palkka kovin hyvä jos imurin tyylistä laitetta myyvät.. Ja onkoha se palkka sit sen mukaa miten saa kyseistä laitetta myytyä? Jos ei saa myytyy nii kuukauden tilinauha näyttää 0€?
- Haastattelussakäynyt
Ainaki mulle lupailtiin kiinteetä kuukausipalkkaa, piti vaan käydä muistaakseni 60 myyntikeikkaa kuukaudessa tekemässä. Eli noin 15/viikko. Saa tietyn palkan käsittääkseni, vaikka ei oliskaan niin kova myyntitykki.
Tietysti jos saa paljon myytyä, niin näkyy se palkassakin sitten. Ja tuolla vissiin palkitaan ulkomaanmatkoilla kovasta työstä, jos saa kunnolla myytyä.
Kaikista ei ikävä kyllä myyntityöhön ole.
- Työhaastattelussakäynyt
Jatkuvasti nää hakee uusia työntekijöitä... Eikö ne saa vakituisia palkattua vai vaihteleeko siellä työntekijät tiuhaan tahtiin? En tosin yhtään ihmettele, vaikka vaihteliskin.
Kävin tuolla työhaastattelussa vähän yli kuukaus sitten. En saanut työpaikkaa. Olis ensin pitänyt käydä noin 10 tutulla esittämässä ja harjoittelemassa imurin myyntiä. Ei mulla oo niin paljoo tuttuja, jotka haluais jotain kallista meluavaa imuria kotiinsa näytettäväksi, vaikka sitä ei olekaan mikään pakko ostaa. - Huuveri123
Älkää menkö. 100€ laitetta kaupataan 3000€lla.
Ei pata rasvaantua. - Nuorijahy
Mä oon menonsa huomenna Haastettelu. Ikonen Marketing Oy. Saanko Menaan tai mitä te mieltä ?
- epäilevä3123123
Lisää tietoa tästä olisi kiva saada. Menossa puolen toista viikon päästä tänne töihin, ja tämä keskusteluketju toi hieman epäilyksiä.
- Eijatkoon
Jumalauta mitä pelleilyä koko touhu.
Työhaastattelu on,kuin lomaosakkeen pakkomyynti.
Älkää saatanassa menkö.
Menee samaan kategoriaan verkostomarkkinointi paskan kanssa. - asdfjgi
SUOSITTELEN! Sika hyvää porukkaa ja hyvätiimi henki! Palkat maksetaan aina ajoissa.
- oikeestihei
Harmi että jengi kirjottelee tänne tietämättään asiasta mitään. Puolet täältä on ihan täyttä paskaa :D #Suomi24 suomen luotettavin nettipalsta, eikö niin? Oikeesti ottakaa pikkasen enemmän selvää enne kun kirjottelette tänne :-)
- hohoija126
komppaan tähän! Kyllä on kumma et jengi oikeesti menee kaikkeen mitä tääl suomi24 kirjotellaan vaikka ei asiasta mitään tiedä
- entinentyöntekijä
Itse oon aikasemmin ollu kyseisessä paikassa ja tiiän että suurin osa näistä kommenteista pitää täysin paikkansa! Yllättävän paljon vedätystä ja paskaa niskaan suoraa sanottuna. Jos meinaa tosissaa lähtee siihen mukaan niin suosittelen varautumaan 6 päiväiseen työviikkoon ja että päivät alkaa klo 12 eteepäin iltaa asti aina tai sinne kun saat "demot" eli keikat tehtyä! Ja jatkuvasti saa myös itse kalastella asiakkaita jos toimistolta tulee tunnin ajomatkojen päähän keikkoja. Vapaa aikaa on hyvin vähän kun sitä ehtii käyttää. Oma auto on välttämätön kun sillä pitää ajaa kaikki keikkamatkat.
En suosittele tätä firmaa!
- TKSA
Suosittelen jos tykkää pakkomyydä ja kusettaa, muut kiertäkää kaukaa kyseinen pulju
- kukkahattutäti3
Ihan reilua meininkiä ja edelliseen kommenttiin niin pakkomyyntiä kyllä ei tuola harrasteta, mikä on loistavaa nykypäivänä, tuntuu et joka paikassa nykään tyrkytetään jotain mm elekroniikka kaupat ja huonekaluliikkeet sekä autokaupat, ne vasta kusetusta onkin! Niihin en edes mielellään mene. Mulla käynyt esitteliä ja jäi kyllä hirmu hyvä fiilis, laitteenkin ostin ;)
- nevernevernever
Mulle on kerran esitelty tää Kirby-ihme. Meinasin kuolla nauruun! Sata härpäkettä, valtava meteli ja melkeen 4 tonnia hinta! Saa olla kyllä TODELLA loistomyyjä joja tuota shittiä saa kaupaksi :) :)
- shaibaa
Sain sellaisen käsityksen että nämä kommentit missä lukee että " loistavat työkaverit ja loistava tiimihenki" niin olisi Ikonen Marketing henkilökuntaa XD
Itse kävin sielä haastattelussa ja nainen kehui firman taivaaseen asti ja vaikutti hyvältä, saman iltana tein taustatutkintaa ja tajusin että myyvät 3k hintaista imuria. Jos haluat kunnon duunin ni ni kierrä Ikonen Marketing kaukaa. - Asiakas2
Hei, anteeksi
Miksi musta maustamaalaatte netissä yritystä mitä ette tiedä mitää... itse ollut 2v ikonenmarketingin asiakas eikä koskaa ole ollut ongelmia.. laite toimii niikun edustaja minulle lupasi olen aina saanut kaiken mitä olen halunnut!! JOS ET TIEDÄ OLE HILJAA.. hyvä neuvo kaikille, en päivääkään kadu ostopäivääni KIITOS IKONENMARKETING - Höpsistähöö
Kirjoitusvirheistä, etenkin yhdyssanojen kohdalla, huomaa mitkä kommentit on imurifirma lisännyt.
- Ehkähuijjausta
Kuukauden töissä joskus, myin hyvin joten tienasin hyvin. Ja kilometrit maksettiin mitä autolla kuljin. Ja palkat tuli sovitusti. Siinä mielessä jäi hyvä fiilis. Kuitenkin huomasin että jos myyntiä ei olisi niin palkka jäisi nolliin. Ei ole mitään mahdollisuutta päästä tavoitekäyntimäärään joka tuo hyvän takuupalkan. Se estetään jollain tapaa, mulle ilmoitettiin että ei ole pystytty buukkaamaan käyntejä, vaikka olin sanonut että voin tehdä käyntejä vaikka ympäri vuorokauden. Ja yksi käyntihän kestää 3 tuntia jos oikeasti haluaa kunnolla tuotteen esitellä. Ja siihen päälle vielä siirtyminen paikasta toiseen ja ruokailu jossain vaiheessa päivää. Eli ei niitä päivän aikana montaa kerkeä tekemään. Ja yleensä ensimmäiset käynnit vasta klo 16 jälkeen. Ja eivät ihmiset halua ketään vierasta kotiinsa enää klo 20 jälkeen. Siinä meni sitten jo se tavoite määrä. Itsellä kävi hyvä tuuri että sain kaupaksi hyvin. Mutta ei ollut kyllä sen arvoista. Ja jälkeenpäin olen kuullut että mun nimeä on käytetty vielä muutama vuosi lähtemiseni jälkeen tutuille että mitä jos tulisin esittelemään ja jos ovat suostuneet kun kerran tuttu myyjä niin tuntia ennen sovittua esittelyä on ilmoitettu että olen estynyt tulemaan ja tilalle tuleekin joku muu. Paljon kusetusta mutta maksut onneksi hoitivat ajallaan myynnistä. Jos on laaja ja rikas tuttavapiiri niin miksi ei siinä tapauksessa. Muuten ei kannata.
- työpaikkaesittelynähty
Eilen työhaastattelussa käyneenä en saanut todellaakaan hyvää kuvaa kyseisestä firmasta. Haastatteluun mennessä ahdas kellarihuoneiston aula haisi nenään tunkkaiselta ja oli täynnä eri ikäisiä hämmentyneitä ihmisiä. Korviin tulvi jostain toimistosta musiikkia liian kovalla ollakseen asiallista.. Pääsin heti "1 VAIHEESEEN" hieman rauhallisempaan huoneeseen, jossa kuitenkin ravasi kolme kertaa joku muu työntekijä. Haastattelija oli todella 20- vuotiaan oloinen ja näköinen hieman päältä valuvine vaatteineen. Harmikseni jouduin toteamaan, ettei minusta tiedetty vielä mitään eikä liikaa kyseltykään, vaan esiteltiin työn luonnetta ja huikeaa palkkaa sekä ulkomaan matkoja. Selväksi tuli juurikin tämä seikka, että 10 tuttua alkuun joille yrität myydä tuotteen.
"Kuukaudessa 48 tapaamista ja saat takuupalkan 2000 euroa! Helppoa kuin mikä, koska tapaaminen on sovittu sinulle valmiiksi ja totta kai ihmiset ostaa kun ovat jo tapaamisenkin sopineet!"
"2 vaiheeseen" huomasin meneväni 7 muun henkilön kanssa eikä muuta kun riviin istumaan ilman esittelyitä tai mitään henkilökohtaisempaa. Myyntitoimiston vetäjä hyppäsi eteemme pitämään showta kiroillen tehosteeksi ja hehkuttaen myyntituloksia. JOKA KOLMAS TAPAAMINEN ON KAUPPA! Laite on HELPPO myydä lähes 4 000 euron hintaan, koska kestää 30 vuotta! ei se ole kuin 2 e päivässä. Selväpä tuo jos se romu kestänee niin kauaa.. Ääni laitteessa kamala ja tulos siivoukseen tuskin kummempi kuin "taikatemput" mitä sillä saa aikaiseksi.
Edeltäni esittelystä poistui 3 ihmistä alta aikayksikön ja kun itse totesin käyttäneeni moiseen aikaa tunnin saamatta kontaktia kehenkään, joka voisi huomenna muistaa nimeni, niin nousin kiittäen mahdollisuudesta ja postuin. Vanavedessäni toinen riittämiinsä saanut työnhakija.
Todellisuus on ettet tule koskaan saamaan 48 tapaamista ajanvaraus tiimiltä, jotka soittaa "saako meidän esittelijä tulla pesemään teille maton ilmaiseksi", vaan itse saat repiä tapaamisia jostain päästäksesi tavoitteeseen 48. Joka muuten on melkolailla sula mahdottomuus. Olen edellisissä myyntiduuneissa tapaamisia sopinut myynnin tekemiseksi ja vaikka saisit kalenteriin 100 sovittua, niin peruutus prosentti tai ei avata sinulle ovea on 50-60%. Siinä näet HELPON pohjapalkan valuvan sormien välistä.
EN SUOSITTELE. Myytävä laite on todella max. 200 e arvoinen ja vanhan aikainen kuin mikä sisältäen 30 suutinta ja monia letkuja.. Myyppä se sitten vähintään 2500 e hintaan. OVH on 3900.- Wentti89
Ilmenee työsopimus asoita,palkkaus
- Eihelvettii
ÄLKÄÄ MENKÖ TÖIHIN TUONNE! kyseinen yritys huijaa työntekijöitä toden teolla! Tuo pulju siirtyy nyt Helsinkiin. Kannattaa kiertää todella kaukaa. Työnantaja haukkuu kaikki työntekijät jos et heti tee tulosta.
- Ensuosittele
Epämääräinen paikka eikä mitään positiivista ole tuosta kyseisestä yrityksestä. Imurin myymistä ovelta ovelle törkeään hintaan... työnantaja kiroaa toimistolla mennen tullen ja puhuu työntekijöille todella rumaan sävyyn. Palkkaus 2200€/kk ja vaatii 12 esittelyä per viikko eikä koskaan voi tietää missä esittelyt mahtavat sijaita... tuostahan miinukselle jää jos omalla autolla kuljetaan! Ei jäänyt mitään positiivista mieleen suosittelen välttämään tätä paitsi jos haluaa kaupata imureita överi hintaan ja kuunnella työnantajan haukkuja
- Ensuosittele
Juuri näin! Järjetöntä touhua, imurin myyntikeikat voi tulla n. tunnin varotusajalla monen kilsan päähän et just nipin napin ehtii paikalle. Ihmisille ei kerrota buukkauksen yhteydessä juurikaan mitään muuta kun "olis ilmanen maton pesu tarjolla". Yritä siitä nyt saatana lähtee jotain 3650€ maksavaa imuria kaupittelee kun ihmiset luulee saavansa vaan ilmasen maton pesun. Sulle ei makseta MITÄÄN kilometrikorvauksia ja bensat kustannat aivan itse. Tienaat kk plus miinus 100-500€ ja omakustanteisiin bensoihin on menny About kk reippaasti yli 500€. Ajelutetaan työn tekijöitä jopa 100km päähän. Luvataan kyllä kovasti 1800€ takuu palkkaa 12käyntiä vastaan. Mutta lyön pääni pantiksi että kukaan työntekijä ei ole tehnyt viikkoon 12 käyntiä koska käyntejä ei yksin kertaisesti ole. Joudut itse soittelemaan tuntemattomille ihmisille että saat aikoja, jos tätä et tee niin varmasti saat huudot ja haukut paikan pomolta. Tää on aivan täyttä paskaa, hankkikaa oikeita töitä, vaikka kaupan kassalta, sieläkin tienaa tuplasti enemmän. Lisäksi luvataan hienoja vip matkoja ulkomaille jonne on aivan mahdoton päästä, älkää menkö noihin kusetuksiin mukaan.
- Hyvintoimii
Tää toimii hyvin jos on pikkurahan puutetta:
1. Sovi koko kaveripiirisi kanssa, että tulet vähän läpällä joskus esittelemään imuria
2. Ota yhteyttä tuonne firmaan ja yritä naama peruslukemilla kuulla niiden rekryshitit
3. Ole myyntiedustaja, käy muutama buukattu tapaaminen kaikkien kaveriesi luona kaljalla sen kojeen kanssa. Nämä ovat luonnollisesti "esittelykäyntejä".
4. Vastaanota takuupalkka ja haistata paskat koko elämämkallu junioriporukalle - Vittuuntunut
Firmasta ei tietoa.... sieltä on mulle nyt pari viikkoo soiteltu ahkerasti. Pari kertaa olen vastannut, mutta löyvät heti linjan kiini. Mitä touhua?
- kiitos
olin juuri soitamassa mutta näin teidän komentit ja enpäs soita enää.
- Pikajuoksija
Älkää nyt jumalauta kukaan oikeesti menkö tähän kusetus firmaan😂
- Jesse123456
Samanlaisia imureita saa monta kertaa halvemmalla :D Iha täyttä huuhaata koko imuri ja mitä kuullut ihmisiltä niin on kyseinen puljukin :D kannattaa hakea ne imurit ihan kaupasta :D
- Jesse123456
Jos minulle tultaisiin kyseistä imuria esittelemään sanoisin että on parempaakin tekemistä rahoille kuin ostaa ylihinnoiteltuja paskaimureita
- HologrammiHarri
Jesse123456, näin on! Lähinnä rikkaille vanhuksille yrittävät tätä paska laitettaan "kaupata" eli pakkomyydä. Vanha Rissasen sananlasku sopii tähänkin paikkaan: "Ken Ikonen marketingille imurimyyntiin käy, hänen tilillä ei tulevaisuudessakaam rahaa näy" älä luota lakuun!
- EgoT
Kukaan ei pölli mun kirbyy koska kaikki tietää kenen se on
- Jesse123456
Siis tän puljun omistaja on ihan täys Urpo :D kusettaa työntekijöitään minkä kerkee :D oli tehny huiman 3tonnin voiton viime tilikaudella :D varmaan sen takia jääny 3tonnia plussalle kun sen verran jätetty maksamatta jollekkin raukalle
- Tiedonantaja
Eipä taida erää Ikonen Marketing Oy enää ketään kusettaa, ainakaan tuolla nimellä. On elokuussa 2018 poistettu työnantaja- sekä ennakkoperintärekisteristä ja maksamatonta verovelkaakin on yli 10 000 euoroa. Samaan aikaan loppui toiminta myös T:mi Mikonen yrityksellä, joka lienee saman tyypin omistuksessa.
- JarnoF
Toimistolta tyttö soitti. Olette voittaneet ilmaisen siivoukseen. Sit joku alkaa soitteleen tuete-esittelystä joka on sovittu. Myyjä erittäin epäasiallinen ja epämääräinen. Vaikuttaa mummojen kusetus firmalta.
- Tiedonantaja
Jos pölynimurikauppiaan töitä kaipaa, niin vaikka Ikonen Marketing ei enää olekaan toiminnassa, niin ”onneksi” on ainakin vielä Golden Opportunity Finland Oy, joka toimii hyvin samaan tyyliin kuin Ikonen Marketing.
Kyseinen pulju kehuskelee Facebook-sivuillaan, kuinka hyvin heillä menee. Matkustellaan kovasti ja availlaan uusia toimistoja eri puolille maailmaa. Kuitenkin tuosta Suomen toimistosta Verohallinto on tehnyt protestin 72 345 euron verovelasta.
No, kaipa tuon tyyppisissä putiikeissa on ihan omat periaatteet siitä, mihin rahoja kannattaa sijoittaa, eikä verottaja taida olla aivan kärkipäässä siinä listassa…(??) - Anonyymi
onko petri ikonen kuopassa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850