Kukaan tällä palstalal kirjoittava ei pysty haastamaan minua älyllisesti tehtävällä, jota en pystyisi ratkaisemaan.
ÄO:ni on 76
2
116
Vastaukset
ÄÖ on suomen kielessä älyllisesti ja kielellisesti haasteellisten oma tunnus. Koska et sitä käyttänyt, epäilen juksaavasi.
- pöytävuori
Loistavaa. Olenkin etsinyt kaltaisiani tällä palstalla ja viimein löysin. Minäkään en ole vielä löytänyt sellaista tehtävää, jota en pystyisi ratkaisemaan väärin. Toki on huomattava, että koko suomi24 palstalla on erittäin harvoja keskusteluja, joissa suhteellisen vähäjärkinen otus, kuten minä, ei pystyisi loistamaan keskusteluissa.
Otetaanpa muutama esimerkki:
-ilmasto ei lämpene, koska haltijatarkeiju ennusti niin
-fysiikan lait ovat voimassa paikallisesti ja mieluiten la 12-16
-ennustaja kertoi minulle näin ja tietenkin uskoin maksettuani ensin
-miksi tämä laite ei toimi?
-kanada (käy aivan kaikkeen)
-Trump on synnynnäinen valehtelija ja juuri siksi uskon häntä
Valitettavasti myös tämä palsta kärsii tartunnoista, poikkeuksena tuo keskustelu ääöööö-tehtävistä, joista suuri osa on otettu sigmatestistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252548Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581923Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup221702Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua171241Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011178- 2581013
- 601003
- 52925
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110873