Olen pähkäillyt pitkään mikä teitä naisia vaivaa... Miksi te retkahdatte sellaisiin miehiin joilla on todella ilkeän ja tappajan näköiset kasvot? Olen katsellut tuota naisten touhua ja en voi kun oudoksua kuinka he kiinnostuvat miehestä jolla on todella karut ja pelottavat kasvot. Yksikin kaverini on sellainen ettei kukaan uskalla aukoa sille päätä tai sanoa mitään vastaan koska se näyttää siltä kuin se aikoisi just tappaa jonkun... Ja silti se saa enemmän naisia kuin minä.
Mikä niissä karuissa ja vihaisissa ja pelottavissa kasvoissa oikein viehättää?
Miksi naisia kiinnostaa karut/pelottavat kasvot?
Mikäniissäviehättää
3
242
Vastaukset 3
- Bojgjjytngggn
Koska iltalehti päättää mikä on kaunista ja mikä ei.
- haistakaajokakkanne
Ja sitten miehet viel kehtaa valittaa ettei naiset muka tykkää kun on ruma.
- Mies25Veee
Pullaposket valittaa ettei naiset tykkää kun unelmoi jostain 40 kilosista naisista. Kaikkihan tietää etteivät naiset koskaan ole ollut niinkään ulkonäön perään. Enemmän tyylillä, kohtelu-/lähestymistavalla ja aksentilla on väliä. Plussaa on tietenkin jos ne on nähnyt sinut jonkun muun naisen seurassa aikaisemmin menneisyydessä vaikka siskon tai kaverin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372077Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21485
- 33462