Vahvaksi tulee kun riittävästi erittää verta, hikeä ja kyyneliä--tiedän koska olen itse vahva (100 kilsaa penkistä) ja taisteluni olen taistellut! vahvaksi tulee kun on valmis uhraamaan omasta "comfort zonestaan" osan epämukavuusalueelle astumiseksi ja taistelemaan tulosten eteen! Kun peiliin katsoo tämä vahva uusiminä niin ei ole paluuta entiseen enään!
Vahvaksi tuleminen
4
132
Vastaukset
- vihaan.tekoviisaita
jos ei oo mitään järkevää sanottavaa niin pidetään se turpa kii!
- elmerikolli
TURPA KIINNI V*TTUU!!!!
ÄLÄ DROPPAA JÄTKÄN TUNNELMAA!! AI PRRRRKEKKELE V*TUTTAA NÄMÄ SÄLLIT JOTKA TULEE DROPPAA TUNNELMAN HETI KUN JOLLAKIN JOTAIN MITÄ SANOO!
- kelläonvoimaa
Tuo on hyvä ettei ole paluuta entiseen,se vain jää hieman epätietoisuuteen että mihinkä entiseen?
Sitten pikkuisen mietitytti tuo veri juttu,että mistä sitä verta tulee ?Sehän ei pitäisi olla normaalia normi jampalta.
Kun tuo penkki taitaa ihmisille olla joku vhvuuden tae,niin minäpä haluan sinua nyt yllyttää todellisiin voimiman koitokseen,arvaappa miten?
Sinulla on painot maassa ja tangossa on rautaa,nouseeko 100kiloa päänpäälle ?
Jos ei nouse niin ei puhuta kokonaisvaltaisesti vahvasta kaverista.
Ei silti kannata pettyä jos sattuu niin ettei nousekkaan,vaan aloitat todenteolla vertapieren kunnon treenamisen.
Jos sata kiloa saat maasta nostettua päänpäälle niin olet todella jo vahva.
Tulethan heti kertomaan todellisista voimista jahka olet testin tehnyt? - rautakolisemaan
Ei siellä salilla katselemalla naisia tuloksia tule enkä haluis olla enää se hoikka kaveri joka olin vuosia sitten. Lihaksia on tullut lähes 14 kg...bodarilta en näytä mutta muuten lihaksikkaalta. Hikeä on vuodatettu ja välillä kipuakin koettu mutta en vaihtais enää pois kokemaani. Naisilta saa enemmän huomiota nykyään mutta kyllä miehetkin salilla katselee. Vaimo vaan valittaa kun on hänen mielestään liian "kovaa" tavaraa vai harmitteleeko kun on itse rehevä ja lihaisa eikä juuri kuntoilu kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682329Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921536Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711319- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701008
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969- 116946