Vahvaksi tuleminen

kokemuksestapuhuja

Vahvaksi tulee kun riittävästi erittää verta, hikeä ja kyyneliä--tiedän koska olen itse vahva (100 kilsaa penkistä) ja taisteluni olen taistellut! vahvaksi tulee kun on valmis uhraamaan omasta "comfort zonestaan" osan epämukavuusalueelle astumiseksi ja taistelemaan tulosten eteen! Kun peiliin katsoo tämä vahva uusiminä niin ei ole paluuta entiseen enään!

4

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihaan.tekoviisaita

jos ei oo mitään järkevää sanottavaa niin pidetään se turpa kii!

• elmerikolli

TURPA KIINNI V*TTUU!!!!

ÄLÄ DROPPAA JÄTKÄN TUNNELMAA!! AI PRRRRKEKKELE V*TUTTAA NÄMÄ SÄLLIT JOTKA TULEE DROPPAA TUNNELMAN HETI KUN JOLLAKIN JOTAIN MITÄ SANOO!

• kelläonvoimaa

Tuo on hyvä ettei ole paluuta entiseen,se vain jää hieman epätietoisuuteen että mihinkä entiseen?

Sitten pikkuisen mietitytti tuo veri juttu,että mistä sitä verta tulee ?Sehän ei pitäisi olla normaalia normi jampalta.

Kun tuo penkki taitaa ihmisille olla joku vhvuuden tae,niin minäpä haluan sinua nyt yllyttää todellisiin voimiman koitokseen,arvaappa miten?

Sinulla on painot maassa ja tangossa on rautaa,nouseeko 100kiloa päänpäälle ?

Jos ei nouse niin ei puhuta kokonaisvaltaisesti vahvasta kaverista.

Ei silti kannata pettyä jos sattuu niin ettei nousekkaan,vaan aloitat todenteolla vertapieren kunnon treenamisen.

Jos sata kiloa saat maasta nostettua päänpäälle niin olet todella jo vahva.

Tulethan heti kertomaan todellisista voimista jahka olet testin tehnyt?

• rautakolisemaan

Ei siellä salilla katselemalla naisia tuloksia tule enkä haluis olla enää se hoikka kaveri joka olin vuosia sitten. Lihaksia on tullut lähes 14 kg...bodarilta en näytä mutta muuten lihaksikkaalta. Hikeä on vuodatettu ja välillä kipuakin koettu mutta en vaihtais enää pois kokemaani. Naisilta saa enemmän huomiota nykyään mutta kyllä miehetkin salilla katselee. Vaimo vaan valittaa kun on hänen mielestään liian "kovaa" tavaraa vai harmitteleeko kun on itse rehevä ja lihaisa eikä juuri kuntoilu kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2329
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1536
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1322
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1319
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      128
      1207
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      138
      1064
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1031
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1008
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      73
      969
    10. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      116
      946
    Aihe