Mitä antaisit, ja kenelle?
Joululahjoja palstalaisille
91
905
Vastaukset
- m-i-e-s
Risuja ja hiiliä, kaikille joutuisi antamaan. Risunjemmaajalta varmasti saisi risuja haettua, sillä eihän ne omat risut riittäisi alkuunkaan. Rahtilaivallisen hiiliä joutuisi tilaamaan.
Olet varmasti kuullut, että Joulupukki tuo lahjoja ainoastaan kilteille lapsille. Kilttejä ja lapsia täällä ei ole, tämän on jo tontut kertoneet. =P- m-i-e-s
Tuossa on palstalaisille, toivottavasti ei koskaan lähde mielestä pois katsomisen jälkeen. https://www.youtube.com/watch?v=Ct6BUPvE2sM
- Palstan.Rumin.Mies
Nätin 2.5 metrisen mustakuusen (kaunis kuusilajike) sönkölle tuomaan joulun tunnelmaa ja mukavat uudenvuoden toivotukset samalla!
Onhan hän palstan järkevin nainen ja hyvän joulumielen ansainnut.- olikotuosarkasmia
Sehän on idiootti.....
Etkö ymmärrä että sönkön kaltaisten naisten takia monet miehet jäävät ilman naista? Ei hänelle ole kelvannut tasoisensa mies, vaan naisten hypergamian takia tasoaan parempi. Sönkkö on mieheensä verrattuna vanha, läski, sairas ja pienituloinen.
super-atm kirjoitti:
Etkö ymmärrä että sönkön kaltaisten naisten takia monet miehet jäävät ilman naista? Ei hänelle ole kelvannut tasoisensa mies, vaan naisten hypergamian takia tasoaan parempi. Sönkkö on mieheensä verrattuna vanha, läski, sairas ja pienituloinen.
Mutta hurjan rakastettava sellaisenaan. :)
zönggö kirjoitti:
Olen olen. :)
Yhden ihmisen mielestä, enintään. Olet hypergaminen nainen ja siksi huono.
zönggö kirjoitti:
Kiitän lahjasta ja toivotan sinulle myös tunnelmallista joulua ja hyvää 2017 vuotta! :)
Onneksi olkoon kuusen saamisesta. Itse tulin vielä tänään katsomaan ja seuraavan kerran tulen ilmeisesti vasta 27.12. eli joulun jälkeen. Nähdään ja törmätään! Siis.
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE ja onnellista uutta vuotta!super-atm kirjoitti:
Yhden ihmisen mielestä, enintään. Olet hypergaminen nainen ja siksi huono.
Nääh, ei pidä paikkaansa. :)
Mutta sulla on toki oikeus mielipiteeseen.TÄHTI92 kirjoitti:
Onneksi olkoon kuusen saamisesta. Itse tulin vielä tänään katsomaan ja seuraavan kerran tulen ilmeisesti vasta 27.12. eli joulun jälkeen. Nähdään ja törmätään! Siis.
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE ja onnellista uutta vuotta!Tattista vaan. Minäkin piipahdin sähköpostiani tarkastellessa. Törmäillään taas!! :P
zönggö kirjoitti:
Tattista vaan. Minäkin piipahdin sähköpostiani tarkastellessa. Törmäillään taas!! :P
Törmäillään!! Lähdin jo joulun viettoon ja olen faijan luona. Hyvää joulua Teille ja perheen pienemmille myös! :D Sitten tapaninpäivän jälkeen nähdään mahdollisesti, jos ei niin myös hyvät uudet vuodet! :)
TÄHTI92 kirjoitti:
Törmäillään!! Lähdin jo joulun viettoon ja olen faijan luona. Hyvää joulua Teille ja perheen pienemmille myös! :D Sitten tapaninpäivän jälkeen nähdään mahdollisesti, jos ei niin myös hyvät uudet vuodet! :)
Kiitos. Sulle myös!
http://sl.glitter-graphics.net/pub/1532/1532726wch5zmkpb7.gif- Palstan.Rumin.Mies
zönggö kirjoitti:
Kiitän lahjasta ja toivotan sinulle myös tunnelmallista joulua ja hyvää 2017 vuotta! :)
Kiitos! Tuota luin profiiliasi ja hämmästyin kun lempi runosi tai mikä lie sananparsi onkaan sattuu olemaan tasan sama kun erään tuntemani naisen face profiilissa?!... No onhan näitä ajatelmia yleisesti liikkeellä.
Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:
Kiitos! Tuota luin profiiliasi ja hämmästyin kun lempi runosi tai mikä lie sananparsi onkaan sattuu olemaan tasan sama kun erään tuntemani naisen face profiilissa?!... No onhan näitä ajatelmia yleisesti liikkeellä.
Luulen, että Von Goethe aika suosittu runoilija. Myös kirjailija ja paljon muutakin. Mulla ei ole ollenkaan facebookia käytössäni, joskus useampia vuosia sitten hetken aikaa olin facebookin käyttäjä. Päätin sitten sulkea tilin, kun en ollut aktiivinen käyttäjä. :)
Ajatelmat tuntuu olevan tapa ilmaista jotakin, minkä joku toinen on hienosti pukenut sanoiksi.
Hyvää yötä sinulle. :)
- uusi.patti.tilanne
toivoisin tinderitytöille tinderimiestä joka tulis heidän luokseen panis kunnolla ja olis viikon yhteen mittaan naisen luona ja tinderityttö joutuukin passaamaan miestä ja kokkailemaan siivoomaan yms vähän niin kuin parisuhteessa ja kun äijä häipyy viikon päästä ja typykkä etsii uutta tinderimiestä niin sama juttu ja oliskin 2 viikkoo putkeen olis tinderitytötkin suu auki ja kysyy mielessään mitä mä nyt teen niin ei mennytkään niin kuin piti että mies tuli pani ja häipyi
Kaikille (myös tuhmiksille ja ilkimyksille) iloa, lämpöä ja rauhaa.. ;P
- että.silleen
Sulle Muikkunen haluaisin antaa hopean harmaan irlantilaisen villapaidan ja pitkän kaulahuivin, molemmat käsinkudottuja. Kaulahuivi babylangasta...ei kutise mutt on lämmin. (Kuvassa on KappAhalin konekutoinen)... mutt kuvioiltaan samankaltaisen.
Ei tarvitsis Muikkusen lähteä evakkoon taas talveksi, villapaita kun lämmitäisi...
https://www.google.fi/imgres?imgurl=https://2.bp.blogspot.com/-uzwqoJMVf4U/VyZfaCOqppI/AAAAAAAACdA/qlMsJORevNMpqWhsYZF3qPjFnep8-d5qwCLcB/s1600/clothes_sweather__.jpg&imgrefurl=http://laveillela.blogspot.com/2016/05/suosikit-vaatekaapissa.html&docid=KJxQnqugY4-xLM&tbnid=NS9xhwFpAwBHwM:&vet=1&w=810&h=540&itg=1&bih=864&biw=1745&q=harmaan irlantilaisen villapaidan&ved=0ahUKEwiplaGX54DRAhXIJSwKHc5QC_sQMwhbKDcwNw&iact=mrc&uact=8 että.silleen kirjoitti:
Sulle Muikkunen haluaisin antaa hopean harmaan irlantilaisen villapaidan ja pitkän kaulahuivin, molemmat käsinkudottuja. Kaulahuivi babylangasta...ei kutise mutt on lämmin. (Kuvassa on KappAhalin konekutoinen)... mutt kuvioiltaan samankaltaisen.
Ei tarvitsis Muikkusen lähteä evakkoon taas talveksi, villapaita kun lämmitäisi...
https://www.google.fi/imgres?imgurl=https://2.bp.blogspot.com/-uzwqoJMVf4U/VyZfaCOqppI/AAAAAAAACdA/qlMsJORevNMpqWhsYZF3qPjFnep8-d5qwCLcB/s1600/clothes_sweather__.jpg&imgrefurl=http://laveillela.blogspot.com/2016/05/suosikit-vaatekaapissa.html&docid=KJxQnqugY4-xLM&tbnid=NS9xhwFpAwBHwM:&vet=1&w=810&h=540&itg=1&bih=864&biw=1745&q=harmaan irlantilaisen villapaidan&ved=0ahUKEwiplaGX54DRAhXIJSwKHc5QC_sQMwhbKDcwNw&iact=mrc&uact=8VoiVeljet..Kiitoksia kovasti.. Kyllä mun nyt kelpaa.. =)
Multa saat vastalahjaksi sitten MuikeanHymyn, LämpimänHalin ja KupposenKuumaa ja Suklaatia.. =)
En kyllä ole tuossa asiassa samanlainen, kuin tuo mun MuumiMaanSerkku.. Kaikissa vuodenajoissa on jotain hyvää ja kaunista, kuin myös toisinaan sitten niitä ikävempiä juttujakin, jotka ei aina tunnu niin mukavalta.. ;P
Ja ilman yhtä vuodenaikaa ei välttis osaa arvostaa niin paljon toista.. ;P- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
VoiVeljet..Kiitoksia kovasti.. Kyllä mun nyt kelpaa.. =)
Multa saat vastalahjaksi sitten MuikeanHymyn, LämpimänHalin ja KupposenKuumaa ja Suklaatia.. =)
En kyllä ole tuossa asiassa samanlainen, kuin tuo mun MuumiMaanSerkku.. Kaikissa vuodenajoissa on jotain hyvää ja kaunista, kuin myös toisinaan sitten niitä ikävempiä juttujakin, jotka ei aina tunnu niin mukavalta.. ;P
Ja ilman yhtä vuodenaikaa ei välttis osaa arvostaa niin paljon toista.. ;PKupposenKuumaa... Kaakaotako tummaa minttusuklaata? Voi kiitos Muikkune!
" jotka ei aina tunnu niin mukavalta.. ;P"... muistaakseni ne heinäkuun helteet?
Silloin Islanti heinäkuussa on ihana kesäloma kohde... 15-20 astetta yleensä, ei ole helteillä pilattu. Uimaan pääsee lämpimään veteen jos haluaa, ovat hyödyntäneet kuumia lähteitään ja rakentaneet uimahalleja joissa usein vesi lämpimämpää kuin ilma ulkosalla!
Hyvää yötä, makeita unia sulle... ja muille palstalaisille! että.silleen kirjoitti:
KupposenKuumaa... Kaakaotako tummaa minttusuklaata? Voi kiitos Muikkune!
" jotka ei aina tunnu niin mukavalta.. ;P"... muistaakseni ne heinäkuun helteet?
Silloin Islanti heinäkuussa on ihana kesäloma kohde... 15-20 astetta yleensä, ei ole helteillä pilattu. Uimaan pääsee lämpimään veteen jos haluaa, ovat hyödyntäneet kuumia lähteitään ja rakentaneet uimahalleja joissa usein vesi lämpimämpää kuin ilma ulkosalla!
Hyvää yötä, makeita unia sulle... ja muille palstalaisille!Juuh, Vapaa valintainen Juoma & Suklaa.. Jos ei repusta löydy, niin pikainen Operaatio MuonaVarastojenTäydennys on äkkiä suoritettu.. ;P
Helteet on on ihan mukavia, kunhan kiertäis mut.. Ainakin pidempi aikaiset ja sellaiset, kun ilma ei vaihdu ja TuulenVirekin on mennyt hellettä piiloon.. ;D
Islanti on varmasti sellainen paikka, joka olisi mukava kokea oli vuodenaika sitten mikä tahansa.. Mut varmasti maistuis ajatus Islannista, kun kovimmat helteet on päällä.. ;P
Hyvää yötä ja rentouttavan hyviä unia.. =)
Antaisin ätmeille puhtaan, jalon ja pyyteettömän sydämen. Lisäksi ripaus järkeä.
- Ikis..M
Kaikilla kilteillä & kunnollisilla miehillä, mukaanlukien ätmit, on juuri tuollainen sydän. Anna tuo mieluummin palstanaisille kun niillä sitä ei ole ennestään.
Ikis..M kirjoitti:
Kaikilla kilteillä & kunnollisilla miehillä, mukaanlukien ätmit, on juuri tuollainen sydän. Anna tuo mieluummin palstanaisille kun niillä sitä ei ole ennestään.
Ehkä sulla on tuollainen sydän mutta muita epäilen.
Aika kova lupaus tosiaan. Onhan Pertillä ripaus järkeä mutta että ihan puhdas, jalo ja pyyteetön sydänkin vielä.
- AvioATMies
Olisi melkoinen koiranpalvelus antaa pyyteetön sydän kenellekään. Ihan kun kutsuisi kaiken maailman hyväksikäyttäjät kylään.
- eimuIIamuuta
Ikis..M kirjoitti:
Tuollaisen sydämen omistaja kirjoitti sanan lutka ei koskaan mihinkään. :D
- Ikis..M
eimuIIamuuta kirjoitti:
Tuollaisen sydämen omistaja kirjoitti sanan lutka ei koskaan mihinkään. :D
Ei se jalokaan sydän mahdottomiin veny, sitäpaitsi onhan olemassa semmoinenkin vanha viisas sanonta kuin "Joka vitsaa säästää se lastaan vihaa", tilannetta voisi verrata vähän siihen.
Ikis..M kirjoitti:
Ei se jalokaan sydän mahdottomiin veny, sitäpaitsi onhan olemassa semmoinenkin vanha viisas sanonta kuin "Joka vitsaa säästää se lastaan vihaa", tilannetta voisi verrata vähän siihen.
Niinpä, väkivaltaa kehiin.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Niinpä, väkivaltaa kehiin.
Harmi vaan kun kiltit & kunnolliset ei siinä kykene oikein kun verbaaliseen täällä palstalla, jos ne oikeasti sitä harjoittaisi eihän ne täällä olisikaan vaan parisuhteissa laskemassa lapsia kun nehän olisi sitten alfamiesten aatelia joille naiset tykkää tehdä jälkikasvua.
Ikis..M kirjoitti:
Harmi vaan kun kiltit & kunnolliset ei siinä kykene oikein kun verbaaliseen täällä palstalla, jos ne oikeasti sitä harjoittaisi eihän ne täällä olisikaan vaan parisuhteissa laskemassa lapsia kun nehän olisi sitten alfamiesten aatelia joille naiset tykkää tehdä jälkikasvua.
Henkinen väkivalta on sitä itseään ja vieläpä pahinta sorttia.
- zönggö_off
Pertti-setä kirjoitti:
Sinhän olet itsekin hc-ätmi, Pertti.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Ei me sitäkään harjoiteta oikeiden ihmisten kanssa oikeassa maailmassa ja jos joku kehtaa väittää palstakirjoituksia henkiseksi väkivallaksi niin buah....menis hoitoon.
zönggö_off kirjoitti:
Sinhän olet itsekin hc-ätmi, Pertti.
Ikävä kyllä minä olen tautiluokituksien ulkopuolella.
Ikis..M kirjoitti:
Ei me sitäkään harjoiteta oikeiden ihmisten kanssa oikeassa maailmassa ja jos joku kehtaa väittää palstakirjoituksia henkiseksi väkivallaksi niin buah....menis hoitoon.
Palsta voi olla jollekin oikea maailma.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Palsta voi olla jollekin oikea maailma.
Juurikin sellainen joka ei osaa erottaa oikeaa maailmaa ja virtuualijuttuja kaipaisi ammattiapua. Kuten näet tuossa edellisessäkin kommentissa kiltin & kunnollisen miehen tapaan osoitin suurta sydäntä antamalla ilmaiseksi hyvän neuvon.
Ikis..M kirjoitti:
Juurikin sellainen joka ei osaa erottaa oikeaa maailmaa ja virtuualijuttuja kaipaisi ammattiapua. Kuten näet tuossa edellisessäkin kommentissa kiltin & kunnollisen miehen tapaan osoitin suurta sydäntä antamalla ilmaiseksi hyvän neuvon.
Joo, kehoitit palstalaisia hakeutumaan hoitoon.
Kiltti ja kunnollinen neuvo...- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Joo, kehoitit palstalaisia hakeutumaan hoitoon.
Kiltti ja kunnollinen neuvo...Niin, sitä vartenhan ne ammattilaiset ovat että auttavat jos ei omat voimat riitä. Olenhan oikeassakin elämässä esim. yhden kaverini ohjannut ammattiavun piiriin kun alkoi olemaan liian masennuksissa, nyt sillä menee hyvin mutta ilman minun sydämellisiä kiltin & kunnollisen kaverimiehen neuvoja olisi varmaan maan povessa.
Ikis..M kirjoitti:
Niin, sitä vartenhan ne ammattilaiset ovat että auttavat jos ei omat voimat riitä. Olenhan oikeassakin elämässä esim. yhden kaverini ohjannut ammattiavun piiriin kun alkoi olemaan liian masennuksissa, nyt sillä menee hyvin mutta ilman minun sydämellisiä kiltin & kunnollisen kaverimiehen neuvoja olisi varmaan maan povessa.
Todennäköisesti "kaverisi" masentui kun sille selvisi että olit jo vuosia polkenut hänen vihittyä vaimoaan.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Todennäköisesti "kaverisi" masentui kun sille selvisi että olit jo vuosia polkenut hänen vihittyä vaimoaan.
Ei kun ihan muut sen omasta itsepäisyydestä aiheutuneet ongelmat van ahdisti, ahdistaa vieläkin muttei niin pahasti. Tuli tässä mieleen yksi toinenkin kaveri, sen itsaripuheet olen kyllä lopettanut ihan kannustamalla kun se toimii siihen paremmin mutta yhdistävä tekijä muuten noissa eniten masentuneissa on se että ne on niin jääräpäisiä luonteita että se ajaa ne ongelmiin aina ihmissuhteissa ja muuallakin.
Ikis..M kirjoitti:
Ei kun ihan muut sen omasta itsepäisyydestä aiheutuneet ongelmat van ahdisti, ahdistaa vieläkin muttei niin pahasti. Tuli tässä mieleen yksi toinenkin kaveri, sen itsaripuheet olen kyllä lopettanut ihan kannustamalla kun se toimii siihen paremmin mutta yhdistävä tekijä muuten noissa eniten masentuneissa on se että ne on niin jääräpäisiä luonteita että se ajaa ne ongelmiin aina ihmissuhteissa ja muuallakin.
Sä kuulostat enemmän lämpimältä "jännämieheltä" kuin kylmältä ätmiltä.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Sä kuulostat enemmän lämpimältä "jännämieheltä" kuin kylmältä ätmiltä.
Minähän olen siis aika lämmin ihminen, ainakin luullakseni siis semmoinen että minulle mielellään avaudutaan ja puretaan huolia kun osaan olla kyllä ymmärtäväinenkin vaikka tarvittaessa kyllä tuomitsenkin, riippuen vähän tietysti tilanteesta.
Ikis..M kirjoitti:
Minähän olen siis aika lämmin ihminen, ainakin luullakseni siis semmoinen että minulle mielellään avaudutaan ja puretaan huolia kun osaan olla kyllä ymmärtäväinenkin vaikka tarvittaessa kyllä tuomitsenkin, riippuen vähän tietysti tilanteesta.
Olen saanut luotettavalta taholta tietooni että ätmit ovat kylmiä ja tunteettomia ihmisiä.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Olen saanut luotettavalta taholta tietooni että ätmit ovat kylmiä ja tunteettomia ihmisiä.
Olet niin tuore täällä ettet ole vielä hoksannut että se on osa palstanaisten kavalaa salajuonta. Tottakai ne niin väittää pitääkseen meidät ikuisesti täällä jotta niillä olisi omien pari/panosuhteilujensa välillä paikka jonne tulla purkamaan vihaansa kiltteihin & kunnollisiin miehiin. Jos ne ei sitä voisi tehdä jännämiesten aiheuttamat traumat jäisi kalvamaan ikuisesti niiden sisintä mutta kun on palsta ne saa sen kaiken pois ja ovat sitten taas pian valmiina seuraavaa jännämiesvalintaa varten. Kun jännämies löytyy ne vaivihkaa poistuu ja palaavat sitten taas parin kuukauden päästä entistä vihaisempina, me kiltit & kunnolliset otetaan se kaikki vastaan koska suuri ja avara sydän, mitään järkeähän siinä ei tietenkään ole.
Ikis..M kirjoitti:
Olet niin tuore täällä ettet ole vielä hoksannut että se on osa palstanaisten kavalaa salajuonta. Tottakai ne niin väittää pitääkseen meidät ikuisesti täällä jotta niillä olisi omien pari/panosuhteilujensa välillä paikka jonne tulla purkamaan vihaansa kiltteihin & kunnollisiin miehiin. Jos ne ei sitä voisi tehdä jännämiesten aiheuttamat traumat jäisi kalvamaan ikuisesti niiden sisintä mutta kun on palsta ne saa sen kaiken pois ja ovat sitten taas pian valmiina seuraavaa jännämiesvalintaa varten. Kun jännämies löytyy ne vaivihkaa poistuu ja palaavat sitten taas parin kuukauden päästä entistä vihaisempina, me kiltit & kunnolliset otetaan se kaikki vastaan koska suuri ja avara sydän, mitään järkeähän siinä ei tietenkään ole.
Täällä on siveitä tyttöjä, en haluaisi uskoa heistä mitään rumaa ja irstasta.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Täällä on siveitä tyttöjä, en haluaisi uskoa heistä mitään rumaa ja irstasta.
Tuohon et kyllä usko itsekään :D
Ikis..M kirjoitti:
Tuohon et kyllä usko itsekään :D
Musta tuntuu että palstan tuhmin tyttö on että.silleen, eikä hänenkään härskein tekonsa ole sen kummempi kuin että kärysi käyneensä lukemassa perverssiä ketjua pillunnuolemisesta.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Musta tuntuu että palstan tuhmin tyttö on että.silleen, eikä hänenkään härskein tekonsa ole sen kummempi kuin että kärysi käyneensä lukemassa perverssiä ketjua pillunnuolemisesta.
Minäpä taas luulen että että.silleen on kunnollisimmasta päästä palstan naisia. Sönkkökin on aika kiltti & kunnollinen. Sitten ehkä......ei nyt tule ketään enää mieleen
Ikis..M kirjoitti:
Minäpä taas luulen että että.silleen on kunnollisimmasta päästä palstan naisia. Sönkkökin on aika kiltti & kunnollinen. Sitten ehkä......ei nyt tule ketään enää mieleen
Nää kaksi on ehkä räävittömimpiä, sitten Erika-täti kolmas härskeilijä. Muut kunnon tyttöjä.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Nää kaksi on ehkä räävittömimpiä, sitten Erika-täti kolmas härskeilijä. Muut kunnon tyttöjä.
Joo, erika-täti taitaa olla aika kiltti & kunnollinen, ihan viisaskin toisinaan mielipiteissään. Vähän kyllä ihmettelen miten erilaisen kuvan olet saanut noista palstanaikkosista :D
Ikis..M kirjoitti:
Joo, erika-täti taitaa olla aika kiltti & kunnollinen, ihan viisaskin toisinaan mielipiteissään. Vähän kyllä ihmettelen miten erilaisen kuvan olet saanut noista palstanaikkosista :D
Mulla on kokemusta naisista.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mulla on kokemusta naisista.
Siksi juuri en jaksa uskoa että kokenut silmä näkisi noinhan se meni "Täällä on siveitä tyttöjä, en haluaisi uskoa heistä mitään rumaa ja irstasta", ei helkkari, taidat vaan vedättää tai sitten on silmissä vikaa ja pahasti :D
Ikis..M kirjoitti:
Siksi juuri en jaksa uskoa että kokenut silmä näkisi noinhan se meni "Täällä on siveitä tyttöjä, en haluaisi uskoa heistä mitään rumaa ja irstasta", ei helkkari, taidat vaan vedättää tai sitten on silmissä vikaa ja pahasti :D
Sä et tajua Ikis millaisia nymfomaaneja nuo naiset on.
- Ikis..MM
Pertti-setä kirjoitti:
Sä et tajua Ikis millaisia nymfomaaneja nuo naiset on.
Niin onhanne sitten jos ne saa innostumaan nuo kiltimmätkin mutta muut täällä on sitä ihan innostamattakin, ympäriinsä paneskelu on niille vähän kuin elämäntapaa.
Ikis..MM kirjoitti:
Niin onhanne sitten jos ne saa innostumaan nuo kiltimmätkin mutta muut täällä on sitä ihan innostamattakin, ympäriinsä paneskelu on niille vähän kuin elämäntapaa.
Ihmiset on luontojaan seksuaalisia, Pertti-setäkin.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Ihmiset on luontojaan seksuaalisia, Pertti-setäkin.
Joo muttei ihan hillittömäksi tarvitse heittäytyä, varsinkaan naisten kun ei ole oikein sopivaa.
Ikis..M kirjoitti:
Joo muttei ihan hillittömäksi tarvitse heittäytyä, varsinkaan naisten kun ei ole oikein sopivaa.
Naisten kanssa mäkin oon hurjastellut, en miesten.
- palstailija
Jos antaisit puhtaan, jalon ja pyyteettömästi palvelevan 17v. neitsytnaisen olisit ätmien mielestä parempi joulupukki.
palstailija kirjoitti:
Jos antaisit puhtaan, jalon ja pyyteettömästi palvelevan 17v. neitsytnaisen olisit ätmien mielestä parempi joulupukki.
Ne mä pidän itselläni.
- perttisedällonvaikeeta
scrg kirjoitti:
Aika kova lupaus tosiaan. Onhan Pertillä ripaus järkeä mutta että ihan puhdas, jalo ja pyyteetön sydänkin vielä.
Se pitää sitä lasipurkissa ikkunalaudalla.
- antaisinja
annan Helgelle
- tääolihelppo
Nussimiskoneen sille yhdelle, joka oli sellaista vailla.
- edelleenhelppoa
ja viinaa palstan alkoholisteille
- mitävielä
kirveen darkfearille
- Kiltti-ja-kunnollinen
Palstanaisille viisautta etteivät valitse jännämiestä. Muuten ensi vuoden joulu voi jäädä näkemättä.
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valoissa jouluisen kuun. Katselen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa. :)
Ja jonkun joka ottaisi kainaloon, halaisi kun halausta kaipaat.- jyyjyyjyystössälöytyy
Emmental-juuston.
Ja jonkun palstatytön pitäisi sitten nähtävästi ymmärtää tarjoilla piparia tämän seurana? :)
Annan kaikille palstan tytöille haleja. :D
zönggö kirjoitti:
Kiitos, sekö se olikin kun tuntui hetken ettei happea saa. :D
reipas rutistus.Juuri se.. Olen tässä yrittäny meditoimalla antaa haleja.. :D
Ilmeisesti nämä henkimaailman jutut toimii.. :DEräkettu kirjoitti:
Juuri se.. Olen tässä yrittäny meditoimalla antaa haleja.. :D
Ilmeisesti nämä henkimaailman jutut toimii.. :DNäköjään ne toimii tai sitten se oli tämä iltapala, mikä yritti väärää reittiä henkitorven kautta vatsaan. :)
Öitä!zönggö kirjoitti:
Näköjään ne toimii tai sitten se oli tämä iltapala, mikä yritti väärää reittiä henkitorven kautta vatsaan. :)
Öitä!Öitä..
Pitää meditoida sulle hyvät yöunet. :D
- Tekniikkasukeltaja
Sönkölle, eli Zygälle antaisin sen mitä hän ei ole keksinyt haluta.
(Hihitystä)- Tekniikkasukeltaja
Toi kyllä kuulostaa just siltä että mä en oikein ole jouluihminen.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
zönggö kirjoitti:
Kiitos , mitähän se voisi olla? :S
Sulle ehdottomasti lämpöiset puputossut. ;)
Hyvät yöt!Mjaa
Mä oon kova jätkä.
(Naurua)
https://youtu.be/-HE5LZqEeTU
Joululahjat on homoille perus 100% hetero.
- älyäläjätä
Antaisin näille punavihreille alarmisteille japanilaisen tikarin
pelastaaksen kunniansa japanilaiseen tapaan. - Noohtuota
Ristolle kaljaa.
Ätmeille itsenäisyyttä.
Pissiksille vaippoja.
Vosuttaville pissiksille pillereitä.
Vaihdevuosi muijille katkeroa.
Onnille runokirjan. Haikuja.
Ja muutamille käytös- ja tapatietokirjan.
Sisälukutaitokirjan ja sivistyssanakirjan.
Parille elämän.
Siinäpä niitä. Realdoll jos olisi rahaa, sellaiset palstan kiltit miehet ovat ansainneet.
Eräkettu kirjoitti:
Moldovasta sais ostettua seksiorjan muutamalla satasella.
Poikani luuli vuosi sitten että vauvoja pystyy kaupasta ostaa kun mietittiin pikku sisarelle joululahjaksi aidon oloista nukke vauvaa ja älysi" hei ostetaan ihan oikea"
Noh taitais mennä laittomaksi nää joululahjat ja joulupukki varmasti tykkäisi.
- Hyväntekijä_
Ostaisin DarkFearille vuoden annoksen finatabletteja. Tämän lisäksi voisin antaa hänelle 10L sankon tummelia.
- atm32--
En todellakaan ole kirjoittanut datrkista yhtaan mitään.
- retgfclkuhöoi
Super-atm:lle tutti ja vaipat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745