Onko kukaan käyttänyt savustuspussia kaasu-uunissa? Omassa uunissa on myös grillivastus. Mitä kokemuksia? Asiallisia vastauksia, kiitos.
Lohi, savustuspussi ja kaasu-uuni
Sundew
2
463
Vastaukset
- Anonyymi
On tosi vanha sun kysymys, mutta vastauksia ei ole tullut ja itse mietin samaa. Tässä nyg jos joku muukin pähkäilee, toimii kyllä, mutta kun alalämpö, pidin ihan ylhäällä uunia ja silti 25min jälkeen hieman alkoi käryttään osa puruista. Mutta hyvää tuli ja ens kerralla pidän vain 16-18 min
- Anonyymi
Millainen on grillivastus kaasu-uunissa. Olen kuullut vain sähkövastuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688