Kauhavan koirahoitola

Sakemanni_

Tietävätkö koirien omistajat että kyseisestä "hoitolasta" koirat karkailevat joka viikko aiheuttaen vaaratilanteita tiellä? En todellakaan koiraani sinne veisi.

60

5304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnettomat

      Minä otin koiran ja hoidan sen en tarvi mitään hoitolaan älkää ottako ystäviä jos ette niitä pysty huolehtimaan?

      • marjohannulakauhavankoir

        Usealla ihmisellä on tilanne, jossa vaihtoehtona on vain koiran yksinjättäminen, siinä tilanteessa koirahoitola on avuksi. Esim. sairaalaanjoutuminen, loma yms. Kaikilla ei ole verkostoa koiranhoitamiseen.
        Tervetuloa käymään Kauhavan Koirahoitolassa ja tutustumaan koirien oloihin meillä. Osoitteen ja puhelinnumeron löydät kotisivuiltamme kauhavankoirahoitola.com tai facebookista kauhavankoirahoitola


    • Joumään_

      Eipä sinne taida viedäkkään koiriaan hoitoon kuin samat naamat

    • Lammasfani1

      Kesällä lampaat juoksee tiellä....

      • marjohannulakauhavankoir

        Minulla on ollut lampaita viimeksi kesällä 2015 ja pääsivät kerran karkaamaa tielle. Jollain on tosi pitkä muisti.............


    • Kauhavalainen78

      On haukannut liian suuren palan tämä hoitolan ylläpitäjä

      • marjohannulakauhavankoi

        Anna ny toisen yrittää edes ;)


    • Epäinimillistä

      Eipä tarvii kuin naamakirjaan mennä kuvia sieltä katsomaan. Empä koiraani sinne vie. Jos yrityksen perustaa, voisi siihen myös panostaa, eikä mennä tyylillä siitä mistä rima matalin. Rahan ahneus pitäjällä, kuvittelee saavansa helppoa sellaista. Onha sieltä kanejakin vapaaksi päässyt, toista viikon verran loukutettu ja toisen hoitolan koira tappanut.

      • marjohannulakauhavankoi

        Minä yritän yrittäjänä toimia koirien parhaaksi. Tästä toiminnasta on helppo raha kaukana. Ulkoilutan koiria useita kertoja eli enemmän kuin viisi kertaa päivässä, yksi tai kaksi ulkoilutusta tapahtuu koirapuistossa tai/ ja paikallisissa metsissä. Koirat ovat pääosin kanssani asunnossani, joten työ vie 24 tuntia vuorokaudessa. Hoidan koiria kuin olisivat omiani, eli täydellä sydämellä. Jos tämä on sinulle ongelma, soita niin jutellaan asiasta: Marjo 045-6781 681.
        Kanin karkuun pääsy ja toisen kuolema oli oma virheeni ja olen sen omistajan kanssa sopinut, tietääkseni onnistuneesti. Samassa rytäkässä kuoli yksi omista kaneistani. Kyseistä koiraa en luvannut enää ottaa hoitoon.


    • marjohannulakauhavankoi

      Omistajat varmaan tietävät, etteivät hoitokoirat pääse karkailemaan. Minun omat koirani taas ovat toisinaan karkuteillä. Tähänkin olen panostanut enemmän kuin aiemmin, etteivät aiheuttaisi hankaluuksia kenellekkään.

      • Kauhavalainen78

        Eikös siinä ensimmäinen jäänyt jo alle... oliko oma?


    • ihimettelen

      Aika ikävä alootus. Tsemppiä yrittäjälle. Kauhavalla paskapuheeta piisaa. Älä piittaa.

    • Koirafriidu

      Kauhavan koirahoitolaa parempaa paikkaa ei löydy mistään.Koirani on siellä tarvittaessa hoidossa ja menee sinne enemmän kuin mielellään hoitoon.Sielä on kavereita ja paljon aktiviteettia.Käyvät metsäretkellä,puistossa,uimassa,maatilalla ym.Ja hinta ei päätä huimaa.Omistaja rakastaa koiria kuin omiaan ja hoitaa ne todella hyvin.Älkää te pahat ja kateelliset ihmiset puhuko paskaa jotka ette tiedä kyseisestä hoitolasta mitään.Menkää tutustumaan ja olkaa tyytyväisiä että ollaan saatu tälläinen hoitola Kauhavalle.Tulette yllättymään näkemästänne ja voitte saada vielä kahviakin jos osaatte käyttäytyä.
      Meidän perheen pelastus on Kauhavan koirahoitola ja Marjo❤

    • Paskanpuhujienvihaaja

      Menkää hyvät ihmiset vaikka lenkille jos on kerta noin paljon aikaa länköttää paskaa. Tuohan on aivan mahtava paikka ja kaikki sen tietää jokka vähäsenki ymmärtää hyvän päälle.

    • Minäpätiärän

      Empä tiärä kovin yhtäkkiä sydämellisempää ja ihanampaa ihmistä kuin Marjo. Kyllä siellä kelpaa eläinten ja ihmisten olla.

    • Kauhavalainen78

      On siinä yrittäjä. Yrittäköön, kyllä se nurin menee kun käy vielä jotakin jonkun lemmikille..

      • Paskanpuhujienvihaaja

        Kyllä oot nolo tapaus: )


      • Oona33

        Hoh hoijaa kauhava on kauhava ja kateellisia täynnä. Se on tätä niin täällä. En omista edes koiraa mutta olen Marjo niin onnellinen puolestasi ja kaikesta näkee kuinka paljon välität lemmikeistä. Anna paskanpuhujien jauhaa son kateus joka huutaa. Voi raukkaa.

        Ihanaa kevään odotusta ja jaksamista ihanien karvatassujen parissa.


    • Kauhavalainen78

      Ja liika sydämmellisyys ei aina todellakaan ole hyvä asia. Kukaan ei henkilöstä itsessään paskaajauha vaan liian leppoisesta hälläväliä toiminnasta.

    • Kyläläinen1

      Itse asun siellä suunnalla ja jylhäntietä tulee ajettua melkein joka päivä ja voin kyllä sanoa että olen siinä muutamaan otteeseen koiran tiellä nähnyt. Kerran jopa niin että vastaan ajava auto jarrutti ja oli melkein ojassa väistäessää. Toivoin kuitenki näiden kertojen olevan ainoita.

    • T.Löf

      Asun saman tien varressa missä hoitola sijaitsee. Ajan tietä vähintään 2krt päivässä, töihin ja takaisin. Monesti enemmänkin. Koskaan ei oo koiria tiellä näkynyt. Uskomatonta että joku voi edes kuvitella että hoitolan omistaja yrittää vain helppoa rahaa. Ei ole todellakaan ilmaista viedä koiria monta krt päivässä ulkoilemaan koirapuistoon tai metsään tai yhtään mihinkään. Ja jokainen työstään jonkunlaisen hyvityksen haluaa, Marjon "palkka" on todella pieni siihen nähden kuinka paljon hän käyttää aikaa työhönsä. Jo facebookistakin näkee kuinka paljon tyytyväisiä asiakkaita Kauhavan koirahoitolalla on.

    • lovemydogss

      Kaikillehan vahinkoja sattuu, ei kai niistä tarvi niin isoa numeroa tehdä, eikö näin oo, no näinhän se on!

    • Tanskandoggi123

      Kauhavalaisilta ei kyllä kateus ja paskan jauhaminen ikinä lopu!
      Marjo on ainakin ollut mulle pelastus koirieni kanssa, Kauhavalta kun ei toista hoitolaa löydy. Hienoa että joku on perustanut tälläisen ja hoitaa siellä olevat koirat vielä kuin omansa! En tiedä ainuttakaan koirahoitolaa missä koirat saavat olla yrittäjän omassa kodissa, kokoajan ihmisen silmän alla eikä rivissä häkeissä huutamassa. Myöskään harvempi hoitola kuskaa ympäri kaupunkia koiria puistoon, uimaan, metsään, maatilalle ja vielä tekee yöreissuja laavulle.
      Parempaa hoitolaa, sekä hoitajaa on vaikea löytää ja hintakin naurettava siihen verrattuna! Älä marjo välitä puheista, onneksi kaikki koiransa sun luo tuoneet tietävät miten asiat oikeasti on. ❤

    • Popuspiinos

      Oletko käynyt paikanpäällä joskus? Et, kun olet kuullut joltain Kauhavan kaikkitietävältä älyvapaalta järjenjättiläiseltä, että näin on niin silloinhan asia näin on.
      Millaisella sydämellä paikan omistaja koiria hoitaa on jotain mitä moni vanhempi voisi ottaa malliksi omia lapsiaan hoitaessaan. Mutta senhän sinä taisit jo tietääkkin.
      Koirat karkaa, jos ne päästää karkuun. Aina ne on takaisin "kuulemma" tulleet.
      T: Popus Piinos

      Ps: Hommatkaa hyvät ihmiset elämä. Tiedätte muiden asioista enemmän kuin he itse, silti tietämättä oikeasti mitään mistään. Kun katsot peiliin niin kysy itseltäsi -"koska minusta tuli tällainen".

    • Koiraihminen123456

      Hei Marjo! Musta Kuullostaa hienolta että koirat ei ole häkitettynä. Haluaisin kuitenkin kysyä miten tilanteet joissa urokset ei siedä toisiaan ja tulee tappelu? Koska totuus on että niitä tulee.

      • marjohannula

        Koirat ovat pääasiassa kanssani asunnossani. Mikäli tiedän, että joku ei tule toimeen toisten kanssa, pidän tällaisen koiran hoitolassa. Hoitolassa on kotoisat oltavat; sänky, sohva, tuoleja, mattoja ym, ainut mikä sieltä puuttuu on kokoaikainen ihminen verrattuna asunnon puolelle. Ulkoilutan asunnossa ja hoitolassa olevat koirat erikseen.
        Kerran sattui niin, että asunnosta pääsi ulos iso koira samaanaikaan kun ulkoilutin kahta isoa, hoitolassa olevaa koiraa. Asunnosta tullut koira hyökkäsi suoraan toisen koiran kimppuun. Minä hyökkäsin asunnosta tullee koiran päälle ja sain tappelun loppumaan. Lopputulos; minulla käsi purtuna useasta kohtaa, mutta KUMMALLAKAAN KOIRALLA EI EDES HAAVAA.
        Tuosta opin olemaan VIELÄ varovaisempi ovien lukituksen kanssa.


    • faktojapöytäänkö

      Minulla on aina ollut koiria ja jokaikinen kerta, kun olen tarvinnut hoitolan apua esim. matkat tai sun muut juhlat, on koirat sijoitettu omiin tarhoihin toki omani ovat olleet samassa, mutta ei kai kenellekkään vastuulliselle ihmiselle tulisi mieleenkään pitää toisilleen entuudestaaan tuntemattomia koiria samassa tilassa, vaikka niitä valvoisikin 24/7 niin tilanteet saattavat syntyä nanosekuinessa, voi hirvitys miettikkää vaikka jos chihu ja kaukasianpaimenkoira samassa tilassa, eittämättä tipu muusina.

      • Koiraihminen123456

        No ainakin kuvissa nämä kaikki ovat irrallaan rannalla tai tuvassa jne.. En tiedä sitten. Itsekkin olen väliin joutunut monet kerrat menemään ja siitä on leikki kaukana. Mielenkiinnosta kyselin.


      • faktojapöytäänkö
        Koiraihminen123456 kirjoitti:

        No ainakin kuvissa nämä kaikki ovat irrallaan rannalla tai tuvassa jne.. En tiedä sitten. Itsekkin olen väliin joutunut monet kerrat menemään ja siitä on leikki kaukana. Mielenkiinnosta kyselin.

        En siis tarkoittanut tuota hoitolaa vaan ihan toista mihin olen koiriani vienyt.


      • marjohannula1
        Koiraihminen123456 kirjoitti:

        No ainakin kuvissa nämä kaikki ovat irrallaan rannalla tai tuvassa jne.. En tiedä sitten. Itsekkin olen väliin joutunut monet kerrat menemään ja siitä on leikki kaukana. Mielenkiinnosta kyselin.

        En todellakaan päästä samaan tilaan koiria, jotka eivät tule toimeen keskenään. Minulla on siis käytössä asuntoni ja erikseen koirahoitolan puoli (joka sijaitsee talossani, mutta johon en malta laittaa koiraa kuin pakon edessä).


    • Mongrel

      Asiasta en tiedä mitään, mutta saatan arvata: aloittaja valmistelee kilpailevan koirahoitolan perustamista ja käynnisti markkinoinnin perinteiseen paikallistyyliin.

      • Hahaaa

        Sama kävi mielessä ja mahdollisimman paljon yrittää kylvää huonoa mainetta. Eipä kyllä kannata kauhavalle perustaa toista hoitolaa ku kaikki ovat tottuneet marjoon ja tietää että parempi. 😎


    • Eikauhavanhoitolaan

      Oliskohan kilpailu paikallaan. Naamakirjan kautta olen myös ensimmäiseksi paikkaan tutustunut ja jos se on paikan mainoskanava, niin pieleen on mennyt, voisi ehkä miettiä mainontaa uudestaan. Eiköhän se ole netti joka nykypäivänä jakaa parhaiten tiedon ja mainonnan, itse ainakin panostaisin siihen, koska se on ensimmäinen kontakti joka saadaan yritykseen. Tällä firmalla se on pahasti pielessä, ehkä olisi pieni panostus paikallallaan vaikka ammattilaisen kautta, se on kuitenkin lopputulkseen nähden pieni panostus.
      Oma tanskandoggi joskus ostettu Kustavista Koiralinnasta, siinä esimerkillinen paikka hoitolalle. Ei paha, vaikka pikkuisen ottaisivat mallia täkäläiset kokeneemmista.

      • Aivotonkana

        Mikähän vikisevä rotta tää kaveri on urpo kuin perkele, facebook on nettiä urpo


      • marjohannula1

        Kiitos vinkistä, Koiralinnalla on hyvät kotisivut. Meillä on kotisivut ja facebook-sivut, jotka siis toimivat netissä....
        Koiralinna on toiminut 11 vuotta...........Kauhavan koirahoitola tammikuusta 2017 alkaen täysipainoisesti.
        Otamme mielellämme oppia muilta.


    • Eiolevaikeaa

      Onpa taas älykköjä liikkeellä :D
      Koiran hoitoon vieminen on yksinkertaista:
      Jos koirasi pelkäät että koira karkailee tai tappelee, vie se muualle hoitoon. EP:tä löytyy pilvin pimein koirahoitoloita joissa koirat ovat omassa häkissään 24h.

      Jos koirasi on sosiaalinen, osaa käyttäytyä ja osaa touhuta muiden kanssa, vie koira Marjolle hoitoon :)

    • Kurjajuttu

      Edellinen kommentoija kertoo hoitoon viemisen olevan yksinkertaista. Milläs selittyy että sosiaalinen, hyvin käyttäytyvä ja muiden kanssa touhuava hoitokoira jäi auton alle ja kuoli ollessaan Marjolla hoidossa? Ei kai se koiran syy ole jos hoitaja hoitaa huolimattomasti siirtymätilanteet autoon/sisälle/tarhaan niin että hoitokoirat pääsee karkuun. Oli vaan ajan kysymys että tälläistä sattuu kun läheltäpititilanteita on sattunut niin paljon ennen tätäkin.

      Menneelle ei mahda mitään, mutta nyt on kyllä ihan avainasemassa hoitolan pitäjällä asiasta virallinen tiedottaminen, mokan myöntäminen ja toimintatapojen muuttaminen. Tämä leviää kulovalkean tavoin puskaradiossa, enkä usko yhdenkään asiakkaan haluavan saada sitä viimeistä kurjaa puhelua auton alle kuolleesta koirasta.

      Tiedän itsekin Marjon rakastavan koiria ja hoidon olevan tosi kodinomaista. Perusasioissa on kuitenkin niin paljon huolimattomuudesta johtuvia puutteita, etten itse missään nimessä luottaisi koiraa sinne hoitoon.

      • Erakkooo

        ??? Eipä oo kyllä pistänyt korvaan tällänen? Liekö sit vaan huhua..


      • Kurjajuttu

        Jos epäilet niin voit varmentaa tiedon hoitolan pitäjältä, varmaan myöntää virheensä vaikkei sitä missään kuulutakaan.


      • Nonniihh

        Myönsikö?


    • silmätulehdus

      En todellakaan voi suositella kyseistä koirahoitolaa kenellekään! On todella hienoa kun koirat saavat kodinomaisen ympäristön, mutta täytyy muistaa, että koira on arvaamaton "villieläin" vaikka kuinka olisi koulutettu. Yksi ihminen ei pysty hallitsemaan niin monta koiraa kerralla kun hänellä siellä hoidossa on. Omistan itse monta koiraa ja kerran yksi oli siellä hoidossa. Valitsin paikan juuri kodinomaisuuden takia, sillä meillä koirat elävät meidän kanssa sisällä, ei missään koiratarhassa/talossa. Annoin tarkat ohjeet miten toimia, mutta silti oli toimittu ohjeiden vastaisesti. Koira varmasti nautti siellä olosta, mutta kahden päivän hoitojaksolla sain kylkiäisinä todella pahan silmätulehduksen ja ripulin. Koiraa haettaessa huomasin, että toinen silmä oli muurautunut lähes umpeen ja koira räpsytteli sitä oudosti, mutta hoitaja ei kommentoinut sitä mitenkään.
      Kauhavalla on joskus ollut aivan huippu koirahoitola... Sari Yli-Pelkonen.... niin harmi kun lopetti toiminnan.

      • Enuskaltanutjättäähoitoo

        Kyllähän se kertoo kaiken kun pääsyä vieressä olevalle autotielle ei ole rajattu mitenkään, piha ympäröity mitättömällä noin metrin korkuisella puutarhaverkolla, ketä se pidättelee jos koira haluaa mennä läpi nii siitä menee pienempikin koira läpi, lisäksi paikka oli todella likainen. Kerran käyty eikä todellakaan tullut tunne että jättäisin sinne koiria hoitoon ei ei, plussaa keksin vaan siitä että omistaja tuntui aidosti olevan eläinrakas ja varmasti hän hoitaa koirat hyvin, lukuunottamatta näitä suuri miinus puolia.


    • pitti

      Koirani ahdistuu joutuessaan olemaan erossa ihmisistä, etenkin kodin ulkopuolella. Tästä syystä Marjon koirahoitola on ainoa mahdollinen paikka, jonne voimme ajatella koiraa viedä hoitoon. Koira saa olla kuin kotonaan, eikä teljetä häkkiin. Onneksi tälläinen paikka on juuri Kauhavalla.

    • Mimmoosenkodin

      Mahtaa nämä kaikkitietävät valittajat tarjota koirilleen, vanha kansanviisaushan kertoo että tyhjät tynnyrit kumisee koviten.

      Jokaisen tulisi myös miettiä itse tarkasti soveltuuko koira hoitolaan, ei vastuuta voi oikein vierittää henkilölle joka ei ehkä ennen ole koiran kanssa ollut missään tekemisissä eikä tunne juuri tämän yksilön luonnetta.

    • Lähihoitolaolis

      Mielestäni koirahoitolan pitäjä ottaa todella suuren riskin toiminnallaan. Aikuisia toisiaan tuntemattomia koiria samoissa tiloissa useampi ja yksin hallitsemassa vieraiden koirien laumaa. Ulkoilutetaan aitaamattomalla alueella jne.
      En pätkääkään luota siihen mitä omistajat koiristaan kertovat. "Ei tämä koskaan ennen jne". Koirat ovat lisäksi täysin uudesa tilanteessa vailla omistajan turvaa ja auktoriteettiä ja vieraassa paikassa.
      Monille koirille on hyvin stressaavaa olla vieraassa laumasa, näkeehän sen jo kennelin videoiltakin. Kaikki koirat eivät todellakaan näytä nauttivan tilanteesta.
      En veisi tuonne vahvaa palveluskoiraani hoitoon, mutta en myöskään pientä seurakoiraani, ettei se kilttinä ja pehmeänä joudu muiden simputettavaksi.

    • Anonyymi

      Muistui mieleeni tämä ketju, kun näin erään kommentin yrityksen eilisessä videossa. Siellä on hoidossa oleva koira menehtynyt hoitolan toiminnan seurauksena. Joko olisi syytä laittaa ovet säppiin ja miettiä alan vaihtoa? Kyllä luulisi että aivan ensimmäisiä asioita olisi, että saa pidettyä asiakkaiden rakkaat perheenjäsenet elossa.

      Tämä tapaus ei enää ole vain huhupuhetta, vaan täysin totta. Lisäksi tiedossa on kaksi auton alle jäämistä, josta ainakin toisen tiedän saaneen korvauksiakin.

      • Anonyymi

        Ei ole hoitolan toiminnan seurauksena vaan puhtaasti ollut täysin vahinko ja omistaja tehnyt kaikkensa jotta koira ois pelastunut.
        Kurjaa, että aletaan mustamaalaamaan todella hyvää ja ihanaa paikkaa ja ihmistä.
        Eiköhän kaikilla asianomaisilla ole tarpeeksi paha olla ilman ylimääräisiä. Ja ei, en liity itse tähän asiaan


      • Anonyymi

        Onko tämä se pientä rotua oleva uros koiran tapaus?


      • Anonyymi

        Asiakkaan koiran kuolema on täyttä totta! Ja tämä johtui vain ja ainoastaan hoitolan pitäjän vastuuttomuudesta. Jättää nyt vieras koira vahtimatta muiden koirien kanssa asuntoon. Hoitajan palatessa sisälle oli koira riepoteltu henkitoreisiin ja se kuoli saamiinsa vammoihin.

        Todella vastuutonta.
        Tällä hoitolalla tai hoitajalla ei ilmeisesti ole mitään käsitystä koiran laumakäyttäytymisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakkaan koiran kuolema on täyttä totta! Ja tämä johtui vain ja ainoastaan hoitolan pitäjän vastuuttomuudesta. Jättää nyt vieras koira vahtimatta muiden koirien kanssa asuntoon. Hoitajan palatessa sisälle oli koira riepoteltu henkitoreisiin ja se kuoli saamiinsa vammoihin.

        Todella vastuutonta.
        Tällä hoitolalla tai hoitajalla ei ilmeisesti ole mitään käsitystä koiran laumakäyttäytymisestä.

        Kyseessä ei tosiaan ole ”täysi vahinko”, vaan hoitokoirat (ja omat koirat? Ne on ainakin aina videoissa ja kuvissa mukana) jätetty keskenään asuntoon kun hoitaja ollut poissa. Hoitaja tehnyt käsittämättömän pahan virheen, miksi sitä ei saisi ääneen sanoa? Se ei lisää omistajan tuskaa että myönnetään tosiasiat. Hoitaja on pahan olonsa ansainnut, nyt on toiminta lopetettava tai muutettava TÄYSIN. Nyt tuolla videossa ei enää ole mitään kommenttia, mutta minäkin kerkesin kommentin ja hoitolan vastauksen nähdä.

        Koiran nimen perusteella (luki videon kommenteissa) kyseessä juurikin pieni uroskoira, josta vielä lauantaina julkaistu videoita hoitolan facebookissa.

        Lämmin osanotto omistajille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei tosiaan ole ”täysi vahinko”, vaan hoitokoirat (ja omat koirat? Ne on ainakin aina videoissa ja kuvissa mukana) jätetty keskenään asuntoon kun hoitaja ollut poissa. Hoitaja tehnyt käsittämättömän pahan virheen, miksi sitä ei saisi ääneen sanoa? Se ei lisää omistajan tuskaa että myönnetään tosiasiat. Hoitaja on pahan olonsa ansainnut, nyt on toiminta lopetettava tai muutettava TÄYSIN. Nyt tuolla videossa ei enää ole mitään kommenttia, mutta minäkin kerkesin kommentin ja hoitolan vastauksen nähdä.

        Koiran nimen perusteella (luki videon kommenteissa) kyseessä juurikin pieni uroskoira, josta vielä lauantaina julkaistu videoita hoitolan facebookissa.

        Lämmin osanotto omistajille!

        Jos olisi päivän valoa kestävä onnettomuus niin ei olisi tällaista salailua. Tietysti paikan pitäjä näitä lukee kuten nähty niin voisi itse tähän kertoa sitten miten näin kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hoitolan toiminnan seurauksena vaan puhtaasti ollut täysin vahinko ja omistaja tehnyt kaikkensa jotta koira ois pelastunut.
        Kurjaa, että aletaan mustamaalaamaan todella hyvää ja ihanaa paikkaa ja ihmistä.
        Eiköhän kaikilla asianomaisilla ole tarpeeksi paha olla ilman ylimääräisiä. Ja ei, en liity itse tähän asiaan

        No ei todellakaan ole ollut vahinko. Täyttä välinpitämättömyyttä ja ammattitaidottomuutta. Pahamieli ei tuo rakasta koiraa takaisin.
        Kyllä tuon hoitolan ovet sais naulata säppiin ja eläintenpito kielto päälle. Julmaa eläinrääkkäystä jättää pieni koira toisten raadeltavaksi


    • Anonyymi

      Ja niistä hoidokeista joita ei ole jätetty toisten raadeltavaksi jaetaan iloisia videoita ihan kun mitään ei olisi tapahtunut? Miltä mahtaa asianomaisista tuntua? Onko jopa joku noista videoilla näkyvistä koirista se, joka pienen kuoleman aiheutti? En voi ymmärtää tässäkään hoitolan pitäjää. Vähintäänkin jonkin aikaa pitäisi olla facessakin ihan hiljaa minun mielestä. Antaa pölyn laskeutua.

      • Anonyymi

        Näkyy sielä vielä olevan raadellustakin koirasta kuvaa


    • Anonyymi

      Todella kamala onnettomuus! Lämmin Osanotto pienen Santun kotiväelle :'(
      Selvää on, että tahallisuus tästä tragediasta on varmasti kaukana, mutta yksikin tällainen on tottakai liikaa. Vaikka koirat tuntisi mielestään miten hyvin, ne ovat kuitenkin eläimiä ja toimivat aina vaistojensa varassa. Yrittäjä itse selvästi rakastaa koiria ja työtään äärimmäisen paljon, mutta valitettavasti liika luotto omaan kaikkivoipaisuuteen kostautui :( kukaan meistä ei ole koirakuiskaaja eikä voi ennustaa täysin koirien laumakäyttäytymistä.

      • Anonyymi

        Mielestäni on tahallinen teko, koska koirat on jätetty tahallaan samaan tilaan. Hyvin vastuuntunnoton henkilö. Ei todellakaan ole selvillä kuinka homma tulisi hoitaa


    • Anonyymi

      Siellä on tosiaan hoitolan oma koira riepotellut pienen, vasta noin vuoden ikäisen Santtu koiran kuolettavasti. On paikallisten parissa avointa tietoa että hoitolan koira on aiemminkin purrut asiakkaan koiraa niin pahasti, että vammat vaativat leikkaushoitoa. Lisäksi saman tiedon mukaan kaksi hoidossa ollutta koiraa on jäänyt auton alle.

      Milloin tulee seuraava uhri? Hoitolan oma koira on nyt päässyt ns. tappamisen makuun. Mikä estää, ettei tee samaa toiste?

      Tämähän on kuin kauhuelokuvasta. Miten tämän toiminnan saisi loppumaan?

      • Anonyymi

        Koira on raakalainen laumassa, hyvin todennäköistä on, että myös muut lauman koirat ovat osallistuneet hoidokin riepotteluun. Niin ne koirat nyt vaan toimivat, laumassa. Turha se on terrieristä nyt maalata tappamisen makuun päässyttä raakalaista. Hoitajalla on vastuu ja ellei hän tunne koiraansa tuon vertaa ja tiedä miten se voi käyttäytyä on turha mainostaa itseään laumanjohtaja mammana kotisivuillaan. Vastuullinen hoitolan pitäjä pitäisi varmuuden vuoksi tuollaisen koiransa erossa muista. Lisäksi on muutenkin kyseenalaista pitää omia ja hoidokkeja samoissa tiloissa, ihan tarttuvien tautienkin takia. Itse valitsisin koska tahansa hieman kolkolta kalskahtavan, mutta puhtaan ja ammattitaitoisen hoitolan tälläisen hullutuksen sijaan.


      • Anonyymi

        Mitä edes paikan omistaja on pohtinut, kun jättänyt omat koirat ja hoitokoiran keskenään ilman vahtia. Vaikka tekeekin työtä tähdestä sydämestä, toiminta ei ole mitenkään järkevää eikä turvallista. Asialle pitäisi tehdä jotain jo! Liian moni koira on joutunut kärsimään hänen vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe