Nyt erotellaan jyvät akanoista..

helmiina0

Ketkä täällä nyt sitten ovat? Kuka on niin kovaa kamaa tässä genressä, että on jopa jouluaattona TÄÄLLÄ? (Amatöörit ovat toki sukulaistensa luona..) :)

Mitä aiot tänään tehdä? Itse avasin just kolmannen tölkin.. Ei tätä muuten kestä..

25

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammutitkokipinän

Ollaan, ollaan. Sukulaiset voi olla ihan issekseen, evvk.

Punkkua tässä menee. "Joulurauha" on kivaa, saa olla vaan:)

• helmiina0

Itse ostin kopan kukkoa. Piti säästää tähän päivään, mutta aloitin jo eilen.. Katsotko joulurauhan julistuksen? Täällä on sitä RAUHAA ainakin tarpeeksi.

• Sammutitkokipinän

En tiä viel. Muutama HÄIRIÖTEKIJÄ tässä nyt piruvieköön ilmesty. Eivät ymmärrä, kun sanoo "nou visit" sit vaan tullaan.

Taidanpa laittaa terveisten kans matkoihinsa.

Otetaas meille:)!

• helmiina0
        Sammutitkokipinän kirjoitti:

En tiä viel. Muutama HÄIRIÖTEKIJÄ tässä nyt piruvieköön ilmesty. Eivät ymmärrä, kun sanoo "nou visit" sit vaan tullaan.

Taidanpa laittaa terveisten kans matkoihinsa.

Otetaas meille:)!

No otetaas! Hitto vie, kun on enää 2 tölkkiä jäljellä. Eilinen ahneus kostautui..

• Sammutitkokipinän

Kuules, kaupat on viel auki. Ei kun hakien kukkoa lisää, tai mitä nyt sit löytyykään.😂

Tykkääkkö punkusta, voisin sulle tässä pullollisen laittaa. Tuli sen verran noita "lahjontoja" et joutaa kyllä. Toivottavasti maistuu, ole hyvä, nyt lähti tuleen.😀

• helmiina0

Kuules, kaupat on viel auki. Ei kun hakien kukkoa lisää, tai mitä nyt sit löytyykään.😂

Tykkääkkö punkusta, voisin sulle tässä pullollisen laittaa. Tuli sen verran noita "lahjontoja" et joutaa kyllä. Toivottavasti maistuu, ole hyvä, nyt lähti tuleen.😀

No kiitos! Ei kyl sais juoda kahta sekasin..
        Pystytkö lähettää viel pukin? (miel. hyvin varusteltu..)

• Sammutitkokipinän
        helmiina0 kirjoitti:

No kiitos! Ei kyl sais juoda kahta sekasin..
        Pystytkö lähettää viel pukin? (miel. hyvin varusteltu..)

No voi perskeles. Itekin tässä just pukin kanssa pähkäilin. Pitäs hakee se, ku junat ei enään kulje😁 punkkua kun otettu , ei voi enään autonrattiin hypätä. Ois kyllä ihan hyvin varusteltu, ainaskin mun tarpeisiin😅

Voi vitsi, revi nyt siitä.

Mut otetaas taas meille, jos punkkupullon jo sait, ei kun skool!

• helmiina0

No voi perskeles. Itekin tässä just pukin kanssa pähkäilin. Pitäs hakee se, ku junat ei enään kulje😁 punkkua kun otettu , ei voi enään autonrattiin hypätä. Ois kyllä ihan hyvin varusteltu, ainaskin mun tarpeisiin😅

Voi vitsi, revi nyt siitä.

Mut otetaas taas meille, jos punkkupullon jo sait, ei kun skool!

Skool! Tulkoot junalta taksilla, jos oikeasti on asiaa.. !!!! :))))))))

Ole hyvä! (Jos oikea jää matkan varrelle..) : https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1d/d8/28/1dd828ff1970eb6217ed4952f0272996.jpg

• Sammutitkokipinän

Kiitos, kiitos. Mut tää mun"pukki" on parempi. Ei tollane ole mistään, pitää olla muuta kun kiiltokuvaa. Juu olis sillä asiaakin😅 tulee sit millä tulee tai sitten ei.

Otetaanko taas? Hilirimpsis meille😂

• Ykxmiäs

Just söin kinkkua ja muita joulujuttuja mahani täyteen, hetken kuluttua menen ansaituille päikkäreille.
      Päikkärien jälkeen kahvit ja makeat leivonnaiset.
      Hmm, loppupäivästä en vielä tiedä, alkoholeja en juo koska en niistä ja juopoista yhtää tykkää.
      Iltapäivällä voisi joku yksinäinen raitis nainen tulla kahville ja juttelemaan mukavia, ei olisi niin yksinäistä joulua kumpaisellakaan. Ovi on auki, tervetuloa.

• Palstan.Rumin.Mies

Alkoholin nauttiminen ei kenestäkään juoppoa tee. Eikä se että heität vaikka mökkitikkaa tarkoita että olet darts mestari.

• Ykxmiäs
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Alkoholin nauttiminen ei kenestäkään juoppoa tee. Eikä se että heität vaikka mökkitikkaa tarkoita että olet darts mestari.

Mä lähinnä säälin ihmisiä joitten pitää joulunkin viettää kännäten.
        Mutt kukin tavallaan, mulla on erilaiset ajanviettohuvit, viinapulloa en kaverikseni tarvitse.
        Just tuli laiva satamaan Key Westissä.

• Rumasinkkumies-

Olen kyllä täällä yhtä varmasti. Tulin juuri salilta, kävin vähän treenaamassa ja salillekkin oli matkaa 5 kilsaa jonka pyöräilin. Olutta aion kyllä juoda tänään.

• Sammutitkokipinän

Jukras viti. Ite en tänään kuntoileen. Kyl nyt menee ihan naatiskelun puolelle, siis punkkua huuleen ja ...😁

• Join eilen, juon tänään ja varmasti juon huomennakin.

• Tuo on miehen puhetta, mies juo jos tuntee siihen tarvetta, terve mies ei kysele muilta lupaa juomiseensa. Juo niin perke...juo itsesi kaksi metriseksi, juo niin että tyttöjen ei tarvitse nostaa sinua baaritiskille istumaan, jos haluavat puhua sinulle tai katsella silmiisi.

• Jouluaatto ei eroa tavallisesta pyhäpäivästä mitenkään. Kovat treenit vedin aamupäivällä muiden urheiluhullujen kanssa, nyt tankkaan ruokaa minkä vatsa vetää.

Ulkoilusuunnitelma meni vähän mönkään, kun sataa vettä. Siis sataa vettä. Jouluna. :)

Jonkun leffan katson ja illalla saunaan. Seurustelen ihmisten kanssa vasta huomenna.

• Rumasinkkumies-

Juokaa juokaa..

• Rumasinkkumies-

Kaljaa ja suklaata. Siitä on joulu tehty.

• Tahvo52

No helvata, ipanat kävi aamupuurolla, sitten käytiin hautuumaalla ja nyt....nyt vietän iltaa lainvalvojan seurassa, ihan on tähtijuomaa. Pikku plöröt ei tee yhtään huonoa mutta ei kuitenkaan päihtymiseen asti. Ensimmäinen jouluaatto yksin 52 vuoteen ja kyllä....kyllä tuntuu hyvältä.

• kaisanoasaa

Tämä palsta on elämäni.

• Inte-bra

Otan osaa suruusi.

• kaisanoasaa
        Inte-bra kirjoitti:

Otan osaa suruusi.

Kiitos.

• 15P9

Punkkua, kaljaa ja suolaista kyytipojaksi.

• gysbininj

Oli pakko häippästä tavallistakin nopeammin sukuloimasta, että pääsi tänne palstalle takas. Ja ohessa viinaa sekä runkkua. Alennusmyynneistä aattelin ostaa uuden pleikan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe