Jouluseksi

sinkkukinkku3

Saiko kukaan jouluseksiä?

18

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikis..M

Juu, enoltani.

Oli ihanaa!

• Kari.R.Runk

Sain, vedin jouluaattona käteen tonttulakki päässä.

• Pertti_setä

Sama meikäläisellä.

• veli_mies

Sisko otti vartta poskeen ja reippaasti nieli ryynit

• En edes minä😱
      Kaikki stressas ja olin kiukkuinen.

• voiksitälaskee

Soolona saunassa. Ihan jees.

• exmartta

Kiitos joulupukille kivasta miehestä. Jos lupaan olla kiltti tyttö niin saanhan tänäänkin....

• neittti

En saanut ...ei ollut miehiä meitin joulussa mukana ollenkaan

• Lesbaaja

No miksette sitten leikkineet lättäpillua ihan vaan tyttöjen kesken?

• Karvamajava

"En saanut ...ei ollut miehiä meitin joulussa mukana ollenkaan"

Olisittehan te voineet hangata rämemajavia vastakkain.

• onnetoton

Vedin kaksi kertaa käteen muttei se jouluun liittyny,edellisistä runkkauksesta oli jo pari viikkoa,on se helvetillistä kun pillua tekis mieli,iso muna ja kaikki

• Karvamuna-

Sain tänä aamuna koska nainen oli yötä luonani.

• Ensimmäinen joulu ilman seksiä kahteen vuoteen, mutta Glögiä sitäkin enemmän. Jos nainen on huomauttanut minua alkoholin käytöstä ja sanonut, etten pysty olemaan kahta viikkoa ilman viinaa, niin olen sanonut, etkä sinä ilman nettiä....niin siihen ne suhteet yleensä ovat loppuneet.

• Ikis..M

Kuules nyt ätmipappa, et sinä ole saanut seksiä minään jouluna. Älä viitti satuilla vanha mies.

• "niin olen sanonut, etkä sinä ilman nettiä..."

Hyvä VastaPallo, joka taitaa upota Syvälle todella useaan naiseen.. En ole ainakaan itse huomannut, että edistää ihmisten PariSuhdeOnnea.. Päinvastoin.. ;P

Tuntuu, että mitä enemmän Some palveluita joku käyttää, niin sitä enemmän se tuo Outouksia ja Persestelyitä mukanaan parisuhteeseen.. Noh, koska tästä on tehty Uusi "normaali", niin minun mielipiteeni taitaa olla useimpien mielestä "epänormaali".. Mut mitäpä siitä.. ;D

• Ikis..M kirjoitti:

Kuules nyt ätmipappa, et sinä ole saanut seksiä minään jouluna. Älä viitti satuilla vanha mies.

No mä kuulen, lyödäänkö vetoa tuosta joulusta. Tunnemmeko toisemme??

• Ikis..M
        modelli kirjoitti:

No mä kuulen, lyödäänkö vetoa tuosta joulusta. Tunnemmeko toisemme??

Tuo edellinen oli trolli mutta hyvä havainto sinulta, itsekin olen ihmetellyt missä ratikka ja helmiä.sioille luuraavat? voisi hyvinkin olla jompikumpi.

• Ikis..M kirjoitti:

Tuo edellinen oli trolli mutta hyvä havainto sinulta, itsekin olen ihmetellyt missä ratikka ja helmiä.sioille luuraavat? voisi hyvinkin olla jompikumpi.

Ai se oli Genio:D ((((Hyvää Joulua Hippi))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      14
      1359
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      191
      1287
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      144
      1166
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1007
    5. 134
      949
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      913
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      847
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe