Saiko kukaan jouluseksiä?
Jouluseksi
18
433
Vastaukset
- ikis..M
Juu, enoltani.
Oli ihanaa! - Kari.R.Runk
Sain, vedin jouluaattona käteen tonttulakki päässä.
- Pertti_setä
Sama meikäläisellä.
- veli_mies
Sisko otti vartta poskeen ja reippaasti nieli ryynit
En edes minä😱
Kaikki stressas ja olin kiukkuinen.- voiksitälaskee
Soolona saunassa. Ihan jees.
- exmartta
Kiitos joulupukille kivasta miehestä. Jos lupaan olla kiltti tyttö niin saanhan tänäänkin....
- neittti
En saanut ...ei ollut miehiä meitin joulussa mukana ollenkaan
- Lesbaaja
No miksette sitten leikkineet lättäpillua ihan vaan tyttöjen kesken?
- Karvamajava
"En saanut ...ei ollut miehiä meitin joulussa mukana ollenkaan"
Olisittehan te voineet hangata rämemajavia vastakkain. - onnetoton
Vedin kaksi kertaa käteen muttei se jouluun liittyny,edellisistä runkkauksesta oli jo pari viikkoa,on se helvetillistä kun pillua tekis mieli,iso muna ja kaikki
- Karvamuna-
Sain tänä aamuna koska nainen oli yötä luonani.
Ensimmäinen joulu ilman seksiä kahteen vuoteen, mutta Glögiä sitäkin enemmän. Jos nainen on huomauttanut minua alkoholin käytöstä ja sanonut, etten pysty olemaan kahta viikkoa ilman viinaa, niin olen sanonut, etkä sinä ilman nettiä....niin siihen ne suhteet yleensä ovat loppuneet.
- Ikis..M
Kuules nyt ätmipappa, et sinä ole saanut seksiä minään jouluna. Älä viitti satuilla vanha mies.
"niin olen sanonut, etkä sinä ilman nettiä..."
Hyvä VastaPallo, joka taitaa upota Syvälle todella useaan naiseen.. En ole ainakaan itse huomannut, että edistää ihmisten PariSuhdeOnnea.. Päinvastoin.. ;P
Tuntuu, että mitä enemmän Some palveluita joku käyttää, niin sitä enemmän se tuo Outouksia ja Persestelyitä mukanaan parisuhteeseen.. Noh, koska tästä on tehty Uusi "normaali", niin minun mielipiteeni taitaa olla useimpien mielestä "epänormaali".. Mut mitäpä siitä.. ;DIkis..M kirjoitti:
Kuules nyt ätmipappa, et sinä ole saanut seksiä minään jouluna. Älä viitti satuilla vanha mies.
No mä kuulen, lyödäänkö vetoa tuosta joulusta. Tunnemmeko toisemme??
- Ikis..M
modelli kirjoitti:
No mä kuulen, lyödäänkö vetoa tuosta joulusta. Tunnemmeko toisemme??
Tuo edellinen oli trolli mutta hyvä havainto sinulta, itsekin olen ihmetellyt missä ratikka ja helmiä.sioille luuraavat? voisi hyvinkin olla jompikumpi.
Ikis..M kirjoitti:
Tuo edellinen oli trolli mutta hyvä havainto sinulta, itsekin olen ihmetellyt missä ratikka ja helmiä.sioille luuraavat? voisi hyvinkin olla jompikumpi.
Ai se oli Genio:D ((((Hyvää Joulua Hippi))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141359Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1911287Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441166Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134949
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776