Haetaan AuPairia Darmstadtiin, Saksaan

OutiKukkamaki

Moikka! Olemme 3 henkinen perhe, joka muuttaa Darmstadtiin (Frankfurt Am Mainista n. 20 km etelään) tammikuun puolivälissä. Darmstadt on isohko yliopistokaupunki, ja saimme kivan asunnon ihan keskustasta, joten ajokorttia ei todellakaan tarvitse olla. Meillä on 5 vuotias Elsi-tyttö, jonka tueksi haemme AuPairia. Elsi aloittaa paikallisessa päiväkodissa helmikuun alussa, johon toivomme AuPairin kävelevän Elsin kanssa (matkaa noin 300 metriä) päiväkotiin, ja iltapäivällä Elsi tulisi hakea päiväkodista. Mitään sen suurempia tehtäviä AuPairilta emme odota. Darmstadt on mahtavien yhteyksien päässä Euroopan hienoista kaupungeista (3-4 tunnin junamatkalla löytää itsensä Pariisista, Amsterdamista, Brysselistä, Hampurista, Strassbourgista, yms), joten kannattaa todellakin kiertää Eurooppaa! Mikäli tahtoo siis ottaa junan ja läheä kiertämään Eurooppaa, niin se kyllä onnistuu! Vapaapäiviä saa pitää ihan niin kuin haluaa, kunhan niistä vaan keskustellaan ajoissa, jotta me vanhemmat saamme työkuviot järjestettyä. Perheenä teemme varmastikin paljon viikonloppumatkoja, ja AuPair on tervetullut mukaan, mikäli niin haluaa. Jos taas haluaa pitää vapaata Darmstadtissa, niin asuntomme on vapaassa käytössä. Kuten mainitsin, Darmstadt on yliopistokaupunki, joten siellä on paljon iltaelämää ja nuorta jengiä. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä. Mun sähköpostiosoite on [email protected]. Puhelinnumero on 040 5544 758

1

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hentukka1

laitoin sähköpostia äsken

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      56
      2079
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1207
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1101
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      926
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      789
    Aihe