Haetaan AuPairia Darmstadtiin, Saksaan

OutiKukkamaki

Moikka! Olemme 3 henkinen perhe, joka muuttaa Darmstadtiin (Frankfurt Am Mainista n. 20 km etelään) tammikuun puolivälissä. Darmstadt on isohko yliopistokaupunki, ja saimme kivan asunnon ihan keskustasta, joten ajokorttia ei todellakaan tarvitse olla. Meillä on 5 vuotias Elsi-tyttö, jonka tueksi haemme AuPairia. Elsi aloittaa paikallisessa päiväkodissa helmikuun alussa, johon toivomme AuPairin kävelevän Elsin kanssa (matkaa noin 300 metriä) päiväkotiin, ja iltapäivällä Elsi tulisi hakea päiväkodista. Mitään sen suurempia tehtäviä AuPairilta emme odota. Darmstadt on mahtavien yhteyksien päässä Euroopan hienoista kaupungeista (3-4 tunnin junamatkalla löytää itsensä Pariisista, Amsterdamista, Brysselistä, Hampurista, Strassbourgista, yms), joten kannattaa todellakin kiertää Eurooppaa! Mikäli tahtoo siis ottaa junan ja läheä kiertämään Eurooppaa, niin se kyllä onnistuu! Vapaapäiviä saa pitää ihan niin kuin haluaa, kunhan niistä vaan keskustellaan ajoissa, jotta me vanhemmat saamme työkuviot järjestettyä. Perheenä teemme varmastikin paljon viikonloppumatkoja, ja AuPair on tervetullut mukaan, mikäli niin haluaa. Jos taas haluaa pitää vapaata Darmstadtissa, niin asuntomme on vapaassa käytössä. Kuten mainitsin, Darmstadt on yliopistokaupunki, joten siellä on paljon iltaelämää ja nuorta jengiä. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä. Mun sähköpostiosoite on [email protected]. Puhelinnumero on 040 5544 758

1

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hentukka1

      laitoin sähköpostia äsken

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe