Olen sitä mieltä ettei säälittävämpää liikuntamuotoa ole kuin kiekonheitto, en kehtaa töhriä sanaa urheilu liittäen sitä kiekon heittoon. Lihavat ja rumat lapset heittää sitä kun muussa eivät pärjää, ei vaadi mitää tsäkällä kun päästää oikeaan aikaan irti se lentää laji niille elämään kyllästyneille luusereille !
Miksei kiekon heittoa lakkauteta ?
tosijäkkä
3
266
Vastaukset
- tygeesh
Olen täysin samaa mieltä kiekon heitto on syvältä ! Pullukoiden vapaa ajan viettoa vain...
- Mies1952
Kiekonheitto on ollut lajina jo yli 2500 vuotta. Se on huomattavan paljon seksikkäämpi kuin esimerkiksi jääkiekko...
- Vituttaako_olla_paska
Lol, elämäm_koululainen täällä valittaa ja on kateellinen kun toiset menestyy ja itte vaan juopottelee sohvalla, kun varmaan vaimo ja lapset jättäny eikä ketään enää kiinnosta sun elämä :D
Tässä oli siis kuvaus kyseisen trollin elämästä, josta ei muuta kerrottavaa olekaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875