Palstan fiksuimmat ja typerimmät?

Ituhippinainen

Mun mielestä palstan fikusimmat keskusteiljat on N28, Pertti-setä, darkkis, outsider ja eräkettu kun ne vaan ymmärtää miten ihanaa on vapaa seksuaalisuus ja typerimpiä on seksuaalisesti ahadasmieliset niinku nuuskamuikkunen, 1212121212, ikis, erika-täti, ettäsilleen, NAL, kiltti ja kunnollinen ja kaikki muutki puritaanit. Ne fiksut on muutenki vapaamielisii niinku mahanmuuton ja muunki suhteen niin mä tykkään niistä et ne on paljo fiksumpii ku muut täällä. Täähän on sit vaan mun mielipide.

27

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopullinentotuus

"Täähän on sit vaan mun mielipide."

Mielipiteesi on väärin.

• Ituhippinainen

Sulle mä antasin ihan viimesenä. Tai en mä edes antas vaikka sä olisit viimenen mies maan päällä. Niin epätoivonen mä en ois ikinä että mä sulle antasin ku et osaa puhuu naisille kunnioittavasti. Oot tollanen runkkari.

• Mä joudun menemään tänään vielä duuniin, mutta katsotaan sulle huomiseksi aika.

• Ituhippinainen
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä joudun menemään tänään vielä duuniin, mutta katsotaan sulle huomiseksi aika.

Mä en kyllä ala mitään ajanvarauksii. kyllä se oot sä Pertti-setä joka saa ajan jos mä annan ja kyllä mä sulle annan jos sä tuut sitte ku mulle sopii. Jos sua ei haittaa että jompikumpi mun poikaystävistä on mukana (oon polyamorisessa suhteessa) niin sit sopii huomenna mulle.

• Ituhippinainen
        Ituhippinainen kirjoitti:

Mä en kyllä ala mitään ajanvarauksii. kyllä se oot sä Pertti-setä joka saa ajan jos mä annan ja kyllä mä sulle annan jos sä tuut sitte ku mulle sopii. Jos sua ei haittaa että jompikumpi mun poikaystävistä on mukana (oon polyamorisessa suhteessa) niin sit sopii huomenna mulle.

Niin ja vielä sellainen detalji että mun poikaystävät on kummatkin vahvasti bi-henkisiä eli toivottavasti sua Pertti-setä ei haittaa olla myös bottomina.

• Ituhippinainen

Niin ja vielä sellainen detalji että mun poikaystävät on kummatkin vahvasti bi-henkisiä eli toivottavasti sua Pertti-setä ei haittaa olla myös bottomina.

Toi edellinen ei ollu mä. Kyllä mun nykyset miehet on ihan vaan heteroi et ei tarvii siitä huolestuu. Toinen on kyllä ulkomaalainen mutta eihän sua se haittaa??? Et mun mielestä oo ollu täällä mitenkää rasistinen.

• Ituhippinainen kirjoitti:

Toi edellinen ei ollu mä. Kyllä mun nykyset miehet on ihan vaan heteroi et ei tarvii siitä huolestuu. Toinen on kyllä ulkomaalainen mutta eihän sua se haittaa??? Et mun mielestä oo ollu täällä mitenkää rasistinen.

En oo rasistinen.

• Ituhippinainen
        Pertti-setä kirjoitti:

En oo rasistinen.

No hyvä, Abdi on oikein kiva tyyppi. Ollut Suomessa vasta 19 vuotta ja nyt jo osaa sujuvasti tervehtiä ja esittäytyä. Mutta siitä se on aika tarkka että hän saa ekana minut ottaa, eli jälkiliukkaita olis sit vaan tarjolla...

• Ituhippinainen
        Pertti-setä kirjoitti:

En oo rasistinen.

Hyvä. Me voidaan olla kolmistaan tai sitte ihan vaan kahestaan niin että miehet vaihtaa vuoroo. Musta on ihanaa ku kaks miestä hoitaa mua mutta mä ymmärrän et ei kaikki tykkää ryhmäjutuista ni mä voin joustaa kyllä sit jos sä et haluu ryhmäpanoo.

No hyvä, Abdi on oikein kiva tyyppi. Ollut Suomessa vasta 19 vuotta ja nyt jo osaa sujuvasti tervehtiä ja esittäytyä. Mutta siitä se on aika tarkka että hän saa ekana minut ottaa, eli jälkiliukkaita olis sit vaan tarjolla...

Nää sun kehut tarjoukset muuttuvat vähä kerrallaan luotaantyöntävämmiksi. Sanoisin että kiitos, mutta pidä perseesi.

• Ituhippinainen

Taas toi trolli. Ei se oo mikää abdi ku Ali eikä sille oo mitään välii onks se ekana vai tokana vai yhtäaikaa. Sitäpaitsi se on tullu tänne italiasta ja ollu vasta viis vuotta täällä.

Hyvä. Me voidaan olla kolmistaan tai sitte ihan vaan kahestaan niin että miehet vaihtaa vuoroo. Musta on ihanaa ku kaks miestä hoitaa mua mutta mä ymmärrän et ei kaikki tykkää ryhmäjutuista ni mä voin joustaa kyllä sit jos sä et haluu ryhmäpanoo.

Onko teitä ituhippinaisia useampiakin? Kyllä mulle kimppakiva käy kunhan mun ei odoteta koskevan anaaliin tai siittimeen.

• Ituhippinainen
        Pertti-setä kirjoitti:

Nää sun kehut tarjoukset muuttuvat vähä kerrallaan luotaantyöntävämmiksi. Sanoisin että kiitos, mutta pidä perseesi.

Mitä, enks mä kelpaakaa??? Sä taidatki jólla joku piilorasistipaska ku heti ku sä kuulit et toinen mun miehistä on ulkomaalainen sä alat sitten perumaan, wtf???? Tapa ittes juntti!!! Mä luulin että sä oot kiva ja avarakatseinen mutta sä oot ihan samanlainen ahdasmielinen juntti ku mon muuki täällä palstalla ja koko suomessa.

Mitä, enks mä kelpaakaa??? Sä taidatki jólla joku piilorasistipaska ku heti ku sä kuulit et toinen mun miehistä on ulkomaalainen sä alat sitten perumaan, wtf???? Tapa ittes juntti!!! Mä luulin että sä oot kiva ja avarakatseinen mutta sä oot ihan samanlainen ahdasmielinen juntti ku mon muuki täällä palstalla ja koko suomessa.

Sä taidat olla oikeasti Ikis, joka ratsastaa aina paikalle kun Pertti-sedälle tarjotaan hyvää seksiä.

• Ituhippinainen
        Pertti-setä kirjoitti:

Onko teitä ituhippinaisia useampiakin? Kyllä mulle kimppakiva käy kunhan mun ei odoteta koskevan anaaliin tai siittimeen.

Joo toi trolli trollaa tossa. Mä vedän takasi ton edellisen ku mä vähä kimmastuin, sori. Joo ei tartte koskee anaaliin eikä siittimiin enkä mäkään aina ees haluu anaalii.

Joo toi trolli trollaa tossa. Mä vedän takasi ton edellisen ku mä vähä kimmastuin, sori. Joo ei tartte koskee anaaliin eikä siittimiin enkä mäkään aina ees haluu anaalii.

Ok, mä luulen että meillä synkkaa sängyssä.

• mitä.porukkaa

tinderi keskustelua tälläistä tinderissä

• Ituhippinainen
        Pertti-setä kirjoitti:

Sä taidat olla oikeasti Ikis, joka ratsastaa aina paikalle kun Pertti-sedälle tarjotaan hyvää seksiä.

Mä oon mä ja mähän jo pahoittelin tota purkausta. Hyvää seksii mä tarjoon jos sä vaan otat vastaan.

• Ituhippinainen
        Pertti-setä kirjoitti:

Ok, mä luulen että meillä synkkaa sängyssä.

Niin mäkin uskon. Mutta pientä vaivanpalkkaa aioin kyllä pyytää, jos ymmärrät mitä tarkoitan... Et kai pahastu tästä?

Niin mäkin uskon. Mutta pientä vaivanpalkkaa aioin kyllä pyytää, jos ymmärrät mitä tarkoitan... Et kai pahastu tästä?

Voin tiskata.

• Tapasin tässä taannoin blondin joka sanoi ihailevansa Usan Bolttia, mutta ei halunnut perustella miksi. Totesin vaan, että varmaan siksi koska se tulee niin nopeasti, emme jatkaneet enää keskustelua sinä iltana.

Jokainen tehköön oman mielipiteensä ja valitkoot ihailun kohteensa, koska en ymmärrä filosofiaa sen enempää kuin psykologiaakaan, niin en pysty muodostamaan mitään järkevää kuvaa kenestäkään. On hyvin vaarallista sanoa ketään täällä kirjoittavaa tai jo lopettanutta palstailijaa varsinkaan sekopääksi internetin välityksellä.

Arvostan sellaista palstapersoonaa joka panostaa paljon kirjoittamiseen, missä on sisältöä, olkoon se sitten provokatiivinen tai ei, mutta vaivaa pitää nähdä, ennen kuin liputan jatkoon.

• Lissu1971

Fiksu = tylsä? Booring ennakoitava on esim Pertti-pappa.

• Kiitos palautteestasi sinkkulissu, objektiivisena mielipiteenäni sanoisin etteivät odotuksesi ole tästä maailmasta.

Anna Pertti-sedälle mahdollisuus hurmata sinut.

• 98y8uhi

Ei taida aloittajalla paljon järki päätä pakottaa, kuten ei hänen järkeväksi nimeämillä henkilöilläkään. Paitsi ehkä outsiderilla.

• itseitseäänkehuu

Moi outsider1. Käytä vaan ihan rehdisti nimimerkkiäsi.

• 98y8uhi
        itseitseäänkehuu kirjoitti:

Moi outsider1. Käytä vaan ihan rehdisti nimimerkkiäsi.

En ole outsider.

• Kiltti-ja-kunnollinen

En olisi huolinutkaan jännämiehen käyttämää naista. Olin minä koulussa ihan fiksu kiitettävän keskiarvolla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe