HEP!
hävettää suunnattomasti myöntää, mutta virheen tein!
Huuda HEP, jos äänestit persuja ja kadut sitä!
10
278
Vastaukset
- pAHOLAisenMuori
HEP!
Joo, taisin olla humalassa; juottiko joku ehdokas, sitä en muista enää! - reumatuutikki
Äänestin, eikä hävetä yhtään. Ainoat, jotka ovat johdonmukaisesti pitäneet kuntalaisten puolta. Äänestän jatkossakin.
- NyrkkiJyrkikki
Annapa esimerkki, joka on hyödyttänyt muita kuin persereikiä itseään!
- reumatuutikki
Mm. ainoat, jotka vastustivat köyhän kunnan rasittamista pakolaisilla.
- HoijariKakkarainen
reumatuutikki kirjoitti:
Mm. ainoat, jotka vastustivat köyhän kunnan rasittamista pakolaisilla.
Miten se auttoi sinua?
Vastaan itse: ei mitenkään! Tuki ainoastaan sinun vainoharhojasi, joita tiedonlähteesi MV-lehti tyrkyttää!
- auttaaauttaa
Onpas siinä aloittaja katkeroittanut mielensä, älä ole yksin, sinunlaisillesi on tarjolla psykiatrisia palveluja,hakeudu reilusti vaan hoitoon,kyllä yhteiskunta auttaa sairaita!
- Enkadu
JEP! Ja äänestin persuja,ja äänestän edelleen ,enkä kadu!
- Enminäkään
Sallan suvakit taitaa olla heppi kädessä vessassa kun ei useampia :) ja lukemassa MV ..tä
- käköne
Minä äänestin EU vaaleissa,eduskuntavaaleissa ja presidentinvaaleissa RKP:tä.Äänestän ja kannatan edelleenkin RKP:tä.
- FinninaamatNukkumaan
Kuka oli ehdokkaasi ja mikä vaalipiiri?
Eiköhän olisi aika lopettaa tuo lässytys, ja keskittyä kouluunkäyntiin ja finnien poistoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954