i. Joku tuolla väitti, ettäkö muka itsemurhaaja ei ajattelisi selkeästi. Kyllä ajattelee ja itsemurha on pitkän selkeän ajatteluprosessin tuloksena tehtävä järkipäätös. HC-AT-miehillä tuo ajatusprosessi on hyvin yksinkertainen, ruma naama=HC-ATM=ikuinen yksinäisyys ja puute sekä syrjinnän kokeminen ja ainut käypä hoito tällöin on itsemurha.
Tuolla toisessa ketjussa naisetkin sanoivat, etteivät koskaan kelpuuta rumaa miestä vaikka ovat itsekin rumia.
Itsemurhaaja ajattelee aina selkeästi ja järkeväst
30
337
Vastaukset
- kiitos.ei
Lopeta jo tuo saman paskan jauhaminen, kukaan jaksa tuota samaa jankutusta!
- Naisasialooser1
Todistit juuri minun olevan oikeassa, sinulla ei ole antaa itsemurhalle yhtä hyvää vaihtoehtoa.
- Naisasialooser1
P.S. Niille jotka tulevat selittämään masennusesta niin masennus on seurausta siitä tosiasiasta, ettei ruma HC-ATM tule koskaan saamaan seksiä saati suhdetta yhdeltäkään naiselta ja siihen ei toimi psykiatrin jaaritukset eikä pöpipillerit vaikka niitä käyttäisi vuosikausia,vaan edelleen ainut käypä hoitomuoto on itsemurha ja vastaaninttäjät ovat sen itsekin myöntäneet epäsuorasti koska ei ole vielä ensimmäistäkään kilpailevaa hyvää vaihtoehtoa esitetty.
- 3plus17
Johan PalstanRuminMies 1-2 viikkoa sitten luetteli useita yksinäisyyden hyviä puolia ja sinä olit hänen kanssaan samaa mieltä
- Naisasialooser1
PRM on loistava esimerkki juurikin siitä, että ruma naama ja vain ruma naama aiheuttaa miehelle loppuiän naisettomuuden/seksittömyyden ja yksinäisyyden.
- JunaMeniJo_____
Ainakin Helsingin seudulla on joka viikko joku junan alla. Vaikea uskoa että vahinkoja sattuis noin paljon. Taitavat kyllä juosta jossain mielialalääkkeissä sinne alle. Joten älkää syökö noita lääkäreiden mömmöjä.
- Riiiiiiiiii
Älä levitä väärää tietoa yhtä tyhmille ihmisille kuin itse olet, se on vaarallista. Mielialalääkkeet ovat pelastaneet useita ihmisiä itsareilta. Niitä ominpäin lopettelevat taas päätyvät epätoivoisiin tekoihin. Ottaa päähän tällaiset ihmiset, jotka halveksivat tiedettä, joka pelastaa joka päivä ihmishenkiä. Muuta savusaunaan, ja muista että jos vaikka tiputat päreen jalallesi ja saat kolmannen asteen palovamman et varmasti ota nykyaikaista kipulääkettä. Pure sen sijaan pajunkuorta.
- PilleriPäät
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Älä levitä väärää tietoa yhtä tyhmille ihmisille kuin itse olet, se on vaarallista. Mielialalääkkeet ovat pelastaneet useita ihmisiä itsareilta. Niitä ominpäin lopettelevat taas päätyvät epätoivoisiin tekoihin. Ottaa päähän tällaiset ihmiset, jotka halveksivat tiedettä, joka pelastaa joka päivä ihmishenkiä. Muuta savusaunaan, ja muista että jos vaikka tiputat päreen jalallesi ja saat kolmannen asteen palovamman et varmasti ota nykyaikaista kipulääkettä. Pure sen sijaan pajunkuorta.
Eräs tuttuni teki itsemurhan mielialalääkkeissä. Sekaisin kun seinäkello. Oli terveempi ilman niitä. Lisäksi moni on kertonut julkisesti että monet lääkkeet ajaa väkivaltaan itseä sekä muita kohtaan esim imatran murhaajakin. Älä levitä väärää tietoa lääkkeistä. Noiden paskojen myyminen moraalisesti väärin ja kammottavaa. Ihmisen pitää kestää se mikä eteen tulee.
- KaikkiEiOleHyväksi
Riiiiiiiiii kirjoitti:
En halveksi tiedettä. Halveksin vain mielialalääkkeitä. Älähän yleistä. Lääke ja hoito kerrallaan. Täsmennän vain.
- EriLopputulos
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Tietenkin otan esim Aspiriinia silloin kun olen kipeä. Mutta mielialalääkkeitä ei saisi myydä. Kaikki tiede ei ole hyväksi.
- KuolkaaPalstanaiset
PK seudulla ne junan alle jääneet on muuten usein naisia. Palstanaisia parhaimmassa tapauksessa.
- Naisasialooser1
Vanhoja naisia, joiden MA on pohjamudissa ja eivät kestä sitä, että ikäisensä YT-miehet, jotka panivat heitä joskus kivikaudella eivät enää heitä päin sylkäisekkään ja panevat nuoria kauniita PK seudun naisia
- 7plus13
Naisasialooser1 kirjoitti:
Vanhoja naisia, joiden MA on pohjamudissa ja eivät kestä sitä, että ikäisensä YT-miehet, jotka panivat heitä joskus kivikaudella eivät enää heitä päin sylkäisekkään ja panevat nuoria kauniita PK seudun naisia
Löytyisikö linkkiä/tilastoa väitteesi tueksi?
- Naisasialooser1
http://findikaattori.fi/fi/10
3/4 itsemurhan suorittaneista on miehiä, itse en tunne ainuttakaan naista, joka olisi itsemurhan tehnyt, mutta miehiä tiedän toista kymmentä, joista monet nuoria.
Itsemurha on nuorten miesten yleisin kuolinsyy johtuen heidän alhaisesta markkina-arvostaan, nuoret naiset harvemmin itsemurhia tekevät, itse en tiedä yhtäkään.
Vanhat naiset eivät toki pysty myöntämään, että itsemurha-alttiutensa johtuu pohjamutiin painuneesta MA:sta, joten sellaista tilastoa et mistään löydä, mutta siitähän se selvästi kertoo, että itsemurhan tekevä nainen on yleensä sen ikäinen, että seksuaaliarvo on menetetty.
Ja toisekseen miehillä on munaa suorittaa raakoja, kekseliäitä ja uniikkeja hienoja itsemurhia. Naiset eivät uskalla ja nekin ketkä uskaltavat käyttävät pillereitä ja viinaa mikä on nössöä ja epämiehekästä.
- X-Pilot
Naisasialooseri tunnetko ollenkaan syyllisyyttä vai oletko vain hyvilläsi siitä, että jotkut rumat hardcore AT-miehet todennäköisesti nopeuttavat itsemurhiaan koska olet tehnyt siitä jotenkin enemmän hyväksyttävää ja "salonkikelpoista" (paremman sanan puutteessa käytän tätä)?
Olen seurannut tätä keskustelua nyt parisen vuotta ja arvioisin että sinä aikana 2-3 hcÄTMIÄ on tehnyt nopeutetussa aikataulussa itsemurhan koska olet kannustanut heitä noin yleisellä tasolla, tämän lisäksi pari muuta on ilmeisesti tekemässä itsemurhan ensi vuonna tiettyinä päivinä johon olet myös myötävaikuttanut ainakin jossain määrin.
Huomaa, että en yritä moralisoida asiaa millään lailla, enemmänkin minua kiinnostaa mitkä omat fiiliksesi (syyllistävä/hyvilläsi) ovat jos ja kun näyttää siltä että olet toiminut jonkinlaisena "katalysaattorina" näissä itsemurhissa? En millään lailla väitä että olet syyllinen näihin itsemurhiin mutta vaikuttaisi siltä, että olet jonkin verran nopeuttanut niitä
Just my 2 cents..- Käry_kävi
Miksi kysyt asiaa itseltäsi? Kirjoitustyyli paljastaa, että yrität itse herättää keskustelua iänikuisesta aiheestasi. Muut nimittäin eivät enää jaksa innostua jutuistasi, joista tulee mieleen lähinnä jokin 12-vuotias esittämässä kovaa ja tunteetonta psykopaattia.
- Naisasialooser1
Olet vainoharhainen tai kateellinen saamastani huomiosta
- Naisasialooser1
Hyvilläni olen, kiitos kysymästä.
Tavoitteenani on juurikin muuttaa yleisiä ja varsinkin parempiosaisten levittämiä täysin vääriä asenteita itsemurhaa kohtaan ja näin tehdä siitä HC-AT-miehelle helpompi ja oikean tuntuinen sekä kunniallinen ratkaisu.
Itsemurhaa aikovat HC-AT-miehethän on parempiosaisten toimesta aina yritetty häpäistä takaisin elävien kirjoissa pysyviksi esittämällä iänikuinen itsemurhan pelkuruusargumentti ja väittää sitä raukkamaiseksi ratkaisuksi ja luovuttamiseksi. Sen olen kumonnut täydellisesti jo monta kertaa enkä tässä enää aio sitä alkaa kumoamaan.
Jokainen itsemurhan suorittanut HC-ATM lisää ihmisten onnellisuusastetta kun yksi onneton on taas poissa pelistä, tosin parempiosaisten onni niistä toki kärsii kun se porukka pienenee, jota he voivat polkea suohon ja jota kohtaan tuntea ylemmyyttä ja se onkin se syy miksi HC-AT-miesten itsemurhia niin kovasti vastustetaan.
Samasta syystä myös Pohjois-Koreassa itsemurhat ovat laittomia, koska se vähentää kyykytettävien määrää P-korean johdon silmissä eli alamaiset vähenevät.
Ja jos syyllisiä HC-AT-miesten itsemurhiin etsitään niin syyllisiä ovat naiset, naiset ovat kuitenkin täysin empatiakyvyttömiä rumia miehiä kohtaan, joten en usko että he syyllisyyden takia haluavat näiden itsemurhat estää vaan juurikin em. syistä.
Naiset ajavat HC-AT-miehet itsemurhan partaalle ja minä valistan heitä kertomalla, että itsemurha on paitsi ainut käypä hoito niin myös ihailtava ja kunniakas tosimiehen ratkaisu. - 16plus15
ootko NAL ajatellu et nää vastustajat jotka vielä haukkuu sun väkivaltajuttuja ovat itse asiassa luokkaa 1000 pahempia, sä sentään noissa jutuissa missä naisia pitää tappaa suot nopean kuoleman mut nää haukkujat ovat keskiajan kiduttajia kun edellyttävät että hcätmi kituu vuosikymmeniä ennen kuolemaa eikä saa edes tappaa itseään vaikka kituu 24/7, eli sä ole väkivaltajutuista huolimatta 1000x inhimillisempi ku nää vastustajat, ne ei vaan tajua sitä
ei oikee kirjoitus luonnistu ny ku tulin just baarista ja tuli vähän otettua, en taaskaan saanu pillua, pakkeja tullu jotain 150-170 ny 7v aikana, mimmit ei halu olla missää tekemisis näin ruman hcätmin kaa mä vedän itteni kans jojoksi 1-2v päästä aivan varmasti
No ei ole kovinkaan selkeää ajattelua. Naama rypistyy kaikilla, pitämällä kropan kunnossa pääsee iän karttuessa helposti ulkonäöltään vähintään keskitasolle ikäisissään miehissä. Pärstäkertoimella on merkitystä lähinnä nuorena, jolloin osa ihmisistä on vielä hyvännäköisiä. Vanhana kaikki ovat "rumia" ainakin jos mittatikuksi otetaan mainoskasvot yms.
Väitän sinulle vastaa ja tiedän kokemuksesta.
Itsemurha ajatukset johtuu tiedon puutteesta päästä pois ahdingosta ja koetaan ainoana oikeana katoaminen kokonaan koska ei koe pääsevänsä mitään muuta kautta pois siitä kierteestä.
Kaikki johtuu vain noidankehästä,joka kehittyy täysin mahdottomaksi verkoksi päästä pois ahdingosta ja lopulta sen yli päässeensä on paljon vanhempi kun tajuaa että maailma muuttuu ja pystyt muuttamaan sitä.valtakunta kirjoitti:
Itsemurha ajatukset johtuu tiedon puutteesta päästä pois ahdingosta ja koetaan ainoana oikeana katoaminen kokonaan koska ei koe pääsevänsä mitään muuta kautta pois siitä kierteestä.
Kaikki johtuu vain noidankehästä,joka kehittyy täysin mahdottomaksi verkoksi päästä pois ahdingosta ja lopulta sen yli päässeensä on paljon vanhempi kun tajuaa että maailma muuttuu ja pystyt muuttamaan sitä.Asioita tarkastetaan liian läheltä ja yksityiskohtaisesti ja nähdään virheet paljon paremmin kun alkaa setvii missä tuli bugi.
Miksi se elämä ratkoisi kukaan muun kuin itse kun tajuaa että pystyy ihmeisiin kun haluaa ja siihen ei riitä kun antaa mennä elämä siten että saa ajatuksista happea ja toteuttaa asioita mitä ei uskaltaisi tai edes ajattelisi.
Voisi matkustaa tai kokeilla benji-hyppyä kun on peloton tai seinäkiipeilyä. Vähän eroon vanhasta ilmapiiristä auttaa piristää pääsee uuteen.- ystävällehyvääyötä
Tuo voi olla hyvä keino masentuneelle. Itse en ole masentunut, mutta ymmärrän miten paljon se voi elämää vaikeuttaa.
ystävällehyvääyötä kirjoitti:
Tuo voi olla hyvä keino masentuneelle. Itse en ole masentunut, mutta ymmärrän miten paljon se voi elämää vaikeuttaa.
Hyvää yötä sinullekin.
- ajattelin.vaan
Itsemurha johtuu yksinäisyydestä- Suomessa tehdään eniten itsemurhia juuri yksinäisyyden takia.
- Itsensähyväksyminen
Itselläni oli itsetuho ajatuksia nuorena, 20-30v ajat olivat pahimpia. Kaikki solvaukset otti niin itseensä ja ne jäivät kaivelemaan. Maailma on julma yli herkälle ihmiselle tiedän ja enkä ikinä arvostele kenenkään ulkonäköä. Katson ihmisen sisimpään en kuoreen. Kaikilla on jokin vamma, toisilla se näkyy ulospäin ja toisilla ei. Toisilla on hirveä vihan vamma erinäköisiä ja kokoisia ihmisiä kohtaan ja niitä käy sääliksi sillä viha rumentaa, sairastuttaa ja vanhentaa ihmisen ennenaikaisesti.
Ei minulle ollut mikään ongelma yksinäisyys vaan tyhmät ihmiset joillekka olin aina liian lihava kun mikään kukkakeppi en ole ollut ikinä eikä minusta sellaista tule ellei jokin sairaus riuduta. Tiedän kuinka vaikeeta voi olla sellaisilla jotka eivät normaali raameihin mahdu.
Ei olisi kannattanut itsemurha sillä iän myötä on oppinut hyväksymään itsensä ja kun oppii itseään rakastamaan ei mikään satuta enään. Pitkä ja kivulias tie mutta elämän ei kuulukkaan olla helppoa. Harvoin enään joku koittaa, viitsii kepillä sohia jäätä arvostelemalla ulkonäköäni, ihan turhaan koska sitä vastaan on kasvatettu niin kova kuori ettei läpi mene mikään, olen lähinnä huvittunut vain.
Täytyy myöntää, että minulta löytyy empatia ihmisille joilla on poikkeustilanne päässä ja ajatukset solmussa siinnä määrin, että eivät keksi muuta ratkaisua kuin lopettaa päivänsä, mutta ei sitä voi muitakaan syyttä jos itse ei jaksa.
Ilmeisesti ihmisen pitää omata joku tietty piirre tai ominaisuus, jos jaksaa ottaa turpiin vuodesta toiseen, kun joku ei kestä päivääkään. Itse suosin sitä hidasta itsemurhaa, mikä aiheutuu omista elintavoista....joku sanoi joskus “Kannan kuolemaa takataskussani. Joskus kaivan sen esiin ja juttelen sille: Hei beibe, miten sinulla menee? Milloin tulet hakemaan minua I Love You? Olen silloin valmis.”- NedFlanders
Tykkään huumorintajustasi:)
- Ei_selväpäisen_toimia
Tämä yx palstan itsemurhaaja on tehnyt viimeksi itsemurhan insuliinilla. Oli kuulemma painanut sopan jakeluun. Nyt se kirjottelee täällä edelleen höpinöitään. Taidat olla huomionkipeä ja pahoin sekaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402726Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201969- 621934
- 881701