Naiset ihanissa tiukoissa farkuissa ym housuissa

EH-persoona

Olen jo pitkään ajatellut avautua tästä asiasta. Luokittelisin itseni erityisherkäksi mieheksi, jos tiedätte kys. ominaisuuden. Koen siis monet asiat hyvin vahvasti, esim. musiikki, taide, luonto ym kauniit asiat joitka näen, koen tai tunnen muutoin aistien avulla. Nyt tuli vain halu kiittää teitä ihanat naiset, jotka viihdytte ihanissa tiukoissa piukoissa housuissa. Oli kyse sitten farkuista, trikoista tai muista housuista. Kuvitellaan tilanne, että liikun ulkona, vaikkapa ruokaostoksilla, ja näen että edessäni esim kassajonossa on nainen, joka on pukeutunut vartaloa imarteleviin piukkoihin farkkuihin (tai muihin housuihin tai trikoisiin), nousee itselläni pala kurkkuun ja joudun nieleskelemään ettei kyynel tule silmäkulmaani. Tässä kohtaa moni lukija purskahtaa nauruun ja ajattelee että ei taas näitä pervoja. Mutta mielestäni siinä ei ole mitään perverssiä että nauttii näkemästään ja kokee siitä valtavaa mielihyvää. Kaunis tiukka farkkupeppu on kauneimpia taideteoksia mitä kuvitella saatan. Itse mielessäni lausun kiitoksen tuolle naiselle joka siihen eteeni on purjehtinut. Jopa mieleni on tehnyt ääneen kehua täysin tuntematonta kauniiksi, mutta kynnys sellaiseen on korkealla, eikä pelkoa että tulee koskaan tapahtumaan :) Sen verran ujo olen. Minulla ei todellakaan tule tarve koskea tai kouria tai mitään sellaista. Vain ja ainoastaan nauttia näkemästäni. Tuli tarve kirjoittaa tästä, koska juuri eilen oli tällainen tilanne kaupassa käydessäni. Tosin ei kassajonossa, vaan kaupassa muutoin nähtynä. Aivan ihana nuori naisihminen, jolla päällänsä kyllä niin kauniisti istuvat farkut kuin olla saattaa. Farkut istuivat hänen päällään kuin hansikas ja voi pojat oli kyllä ihana näky. Taas joutui nieleskelemään palaa kurkusta ja estämään kyyneleen valumista poskelle silkasta kauneudesta. Olisi kiva jos joku nainen kommentoisi mitä tämä teissä herättää? Iloa, surua vai pahennusta? Mitä itse ajattelette siitä että voitte tehdä jonkun miehen päivän käsittämättömän onnelliseksi vain pukeutumalla tyköistuviin housuihin ja antessanne toisten vain nauttia näkemästään :-) Nyt kommenttia naiset :) Jos joskus näet minun hymyni on se minun tapani kiittää näkemästäni.

0

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
        Oulainen
        3
        3966
      2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
        Ikävä
        87
        2032
      3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
        Ikävä
        50
        846
      4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
        Ikävä
        47
        764
      5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
        Ikävä
        184
        728
      6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
        Sysmä
        34
        728
      7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
        Ikävä
        35
        712
      8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
        Lieksa
        119
        705
      9. 35
        664
      10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
        Maailman menoa
        127
        648
      Aihe