Olen jo pitkään ajatellut avautua tästä asiasta. Luokittelisin itseni erityisherkäksi mieheksi, jos tiedätte kys. ominaisuuden. Koen siis monet asiat hyvin vahvasti, esim. musiikki, taide, luonto ym kauniit asiat joitka näen, koen tai tunnen muutoin aistien avulla. Nyt tuli vain halu kiittää teitä ihanat naiset, jotka viihdytte ihanissa tiukoissa piukoissa housuissa. Oli kyse sitten farkuista, trikoista tai muista housuista. Kuvitellaan tilanne, että liikun ulkona, vaikkapa ruokaostoksilla, ja näen että edessäni esim kassajonossa on nainen, joka on pukeutunut vartaloa imarteleviin piukkoihin farkkuihin (tai muihin housuihin tai trikoisiin), nousee itselläni pala kurkkuun ja joudun nieleskelemään ettei kyynel tule silmäkulmaani. Tässä kohtaa moni lukija purskahtaa nauruun ja ajattelee että ei taas näitä pervoja. Mutta mielestäni siinä ei ole mitään perverssiä että nauttii näkemästään ja kokee siitä valtavaa mielihyvää. Kaunis tiukka farkkupeppu on kauneimpia taideteoksia mitä kuvitella saatan. Itse mielessäni lausun kiitoksen tuolle naiselle joka siihen eteeni on purjehtinut. Jopa mieleni on tehnyt ääneen kehua täysin tuntematonta kauniiksi, mutta kynnys sellaiseen on korkealla, eikä pelkoa että tulee koskaan tapahtumaan :) Sen verran ujo olen. Minulla ei todellakaan tule tarve koskea tai kouria tai mitään sellaista. Vain ja ainoastaan nauttia näkemästäni. Tuli tarve kirjoittaa tästä, koska juuri eilen oli tällainen tilanne kaupassa käydessäni. Tosin ei kassajonossa, vaan kaupassa muutoin nähtynä. Aivan ihana nuori naisihminen, jolla päällänsä kyllä niin kauniisti istuvat farkut kuin olla saattaa. Farkut istuivat hänen päällään kuin hansikas ja voi pojat oli kyllä ihana näky. Taas joutui nieleskelemään palaa kurkusta ja estämään kyyneleen valumista poskelle silkasta kauneudesta. Olisi kiva jos joku nainen kommentoisi mitä tämä teissä herättää? Iloa, surua vai pahennusta? Mitä itse ajattelette siitä että voitte tehdä jonkun miehen päivän käsittämättömän onnelliseksi vain pukeutumalla tyköistuviin housuihin ja antessanne toisten vain nauttia näkemästään :-) Nyt kommenttia naiset :) Jos joskus näet minun hymyni on se minun tapani kiittää näkemästäni.
Luetuimmat keskustelut
- 671084
- 981054
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i22902Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔62852Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124825- 134817
- 57745
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke26720Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen18694- 45666
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol47632- 19617
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48600Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128594Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142592- 47590
- 35580
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6573Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11549