Haetaan Pohjois-Pohjanmaalle perustettavaan rockabilly ja rock´n roll bändiin kitaristia! Sinun tulisi olla ennen kaikkea innostunut ja tyylitietoinen rockabilly ja yleensä fifties -musiikista kiinnostunut kitaristi. Pistä tänne vastausta ja kyselyjä, niin sovitaan muista asioista sitten yksityiskohtaisemmin. Voit olla esim. Oulusta, Kokkolasta, Raahesta, Ylivieskasta tai Nivalasta ym. Ikä voisi olla mieluimmin alk. hieman alle kolmenkymmenen-100v.
Etsitään rockabilly bändiin kitaristia
rockabillyhilly
5
235
Vastaukset
- mihgxdaa
Pohjois-Pohjanmaalaiset on kaikki homoja.
- brandys
Kuulehan "älynväläys", hae vittuilun kohteet jostain muualta, älä täältä!
- gaybilly
Hah hah, taisi osua.
- pohjanmaanrokkikukko
Mielelläni voisin tullakin, mutta kun perkele en osaa soittaa kitaraa sitte yhtään.
asun itse siellä suunnilla missä sinäkin ja kuuntelen rockabillya, pienestä pitäe
kuunnellu. - rockabillyhilly
Ei se haittaa, ei mekään osata, heviä mekin oikeesti digataan, kledjut on vaan niin makeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798