Milloin lähdette taas rullaluistelemaan? Ulkomailla on monia rullaluistelu videoita, joissa luistellaan jopa talvella... onko kukaan kokeillut? =)
Hyvää uutta vuotta 2017 kaikki roltsiboltsit!
6
395
Vastaukset
- kevätkeikkuentulevi
Rullaluistimet jalkaan yleensä huhtikuun lopulla. Riippuu tietty siitä onko hiekat poistettu pyöräteiltä. Talvella luistelen hokkareilla.
- petrikki1
Eka lenkki heitetty 6.4. Tämä oli aikaisin kauden avaus meikäläisellä ikinä. Kiitokset hiekan poistosta vastaaville.
- maxslides
Missäspäin hiekat on noin aikaisin poistettu? Meillä täällä Mikkelissä oli talvikelit vielä toukokuun alussakin.
- petrikki1
maxslides kirjoitti:
Missäspäin hiekat on noin aikaisin poistettu? Meillä täällä Mikkelissä oli talvikelit vielä toukokuun alussakin.
Vakiolenkki kiertää Tuusulanjärveä. Tosin ekojen lenkkien jälkeen keleissä tuli täälläkin takapakkia.
- Hilex68
Minäkin ostaa näppäsin rullaluistimet kun ajattelin sen vaihteluksi pyöräilylle.Vähän huteraahan se nyt alkuun on kun rullikset viimeks ollu jalassa joskus -90 luvun lopulla. Mut kyllä se siitä lähtee.
- reeniävaan
Varmasti lähtee, kysy vaikka Sale Niinistöltä (harrastaa ikämiehenä rullaluistelua). Mulla ekat lenkit oli 0,5 km mittaisia, kun tukilihakset oli heti hapoilla, vaikka muuten tulikin kuntoiltua monipuolisesti. Parin vk päästä lenkit oli jo 2-3 km ja parissa kk n. 10 km. Nyt on reeniä vuosi takana ja just heitin kevyesti 14 km lenkin. Nyt pystyy jo nauttimaan, kun ei tarvitse jännittää jaksaako enään kotia. Näin se menee varmaan sullakin, ellei jopa nopeammin. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957