Raamatun kanteen varoitusteksti

Epäterveet_Uskomukset

Raamantun kanteen pitäisi laittaa samantyyliset varoitustekstit kuin mitä tupakkiaskeissa on:

"Tämä kirja aiheuttaa riippuvuutta ja hallusinaatioita"
"Tämän lukeminen vääristää todellisuuskuvaa"
"Tähän kirjaan uskomalla vaarannat oman ja läheistesi mielenterveyden"
"Sodat johtuvat tähän kirjaan uskovista"
...

Kanteen pakollisena kuvamateriaalina uskovaisten silpomia eriuskoisia ja uskisten raiskaamia pikkulapsia, maassa räkä poskella makaavia kaatumaseuralaisia jne.

18

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tili.pi.pappi

      Eihän ne maata kiertävät teepannut Jaana-Lytö-Luterilaisen mielestä harhaa ole, muut eivät vaan usko näkevänsä niitä ,kuin hän.

    • LuvattuMaa

      Ehkä paremminkin jotain samantapaista kuin aseenkantolupa niin lupa olla jumaluskovainen. Viranomainen myöntää luvan uskovaisuuteen jos on esittää paperit että mielenterveys ja elämänhallinta on kunnossa. Ja lupa myönnetään vain täysi-ikäisille ihmisille.

      • AtteApuri

        Eihän noita ehtoja uloteta koskemaan ateismin harjoittamista?


      • AtteApuri kirjoitti:

        Eihän noita ehtoja uloteta koskemaan ateismin harjoittamista?

        Mitä tarkoitat ateismin harjoituksella? Ateismia ei harjoiteta yhtään enempää kuin esimerkiksi "golfin pelaamattomuutta"


      • LuvattuMaa
        AtteApuri kirjoitti:

        Eihän noita ehtoja uloteta koskemaan ateismin harjoittamista?

        Eihän aseettomatkaan mitään aseenkantolupaa tarvitse


    • jutteleva.pusikko

      Kanteen ehdottomasti teksti:
      Raamattu - kamelikuskien kootut pakinat
      (Tämä kirja saattaa tappaa nauruun)

    • ihantosi

      Mikä sinulla on aiheuttanut niksahduksen ja vääristänyt todellisuuskuvan?

      • ihantosi

        Wanha vaiko Uusi Testamentti sekakäytettynä - hihhuli voisit vastata Luterilainen, kunhan lopetat pallies nuuskimisen


    • Ny.Pörähti

      Juu, ehdottomasti. Kirkkojen oviin pitää laittaa teksti, että saattaa altistaa Jumalaan uskomiselle!

      • Taisi mennä syy- ja seuraus väärinpäin :)
        Se että käy kirkossa harvemmin vaikuttaa muuten kuin jo valmiiksi uskovan mieleen.


      • Taikauskonnoton

        Ei se kyllä mua mitenkään ole altistanut.
        Käyn usein vanhoissa kirkoissa (uudet rumilukset ei kiinnosta) ihan vain katselemassa ja kuuntelemassa sitä soundia.

        Lisäksi olen usein tehnyt töitä kirkoissa.

        Tietysti olen tutustunut myös monen muun uskonnon temppeleihin.

        Edelleen olen kuitenkin täysin taikauskonnoton.


      • Taikauskonnoton
        Taikauskonnoton kirjoitti:

        Ei se kyllä mua mitenkään ole altistanut.
        Käyn usein vanhoissa kirkoissa (uudet rumilukset ei kiinnosta) ihan vain katselemassa ja kuuntelemassa sitä soundia.

        Lisäksi olen usein tehnyt töitä kirkoissa.

        Tietysti olen tutustunut myös monen muun uskonnon temppeleihin.

        Edelleen olen kuitenkin täysin taikauskonnoton.

        Ja tietysti olen lukenut Raamatunkin. Voin sanoa, että viimeistään sen luettuani, olin varma ettei kristinuskossa ole järjen hiventäkään.


    • Raamatun kanteen tulisi laittaa tekstit:

      "Tämä kirja vapauttaa kaikista huumeista ja riippuvuuksista"
      "Tämä kirja on totuus"
      "Tämä kirja parantaa fyysisesti ja henkisesti sairaat"
      "Tämä kirja tuo todellisen rauhan"
      "Tämä kirja johdattaa sinut Jumalan yhteyteen, syntien anteeksisaamiseen ja iankaikkiseen elämään"
      "Tämä kirja on ainoa arvovaltainen totuuden ja moraalin määrittäjä"
      "Tämä kirja antaa sinulle ilon, vapauden ja sisällön elämääsi"

      • LuvattuMaa

        Aloittaja oli ainakin sinun osalta oikeassa.


      • Mark.kukkuu.kukkuu

        Miksi jeesuspellet valehtelevat aina vaan?


      • Taikauskonnoton

        Ainakaan tuollaista soopaa ei saisi laittaa mainokseen, sillä mainoksissa ei saa valehdella.


    • Taikauskonnoton

      Lisäksi näkyvä K18 merkintä.

      • hgfrdertyui0på

        Vaivaan penistä, hoohoohhh siiittimeni on pallivahahah


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe