Mikä on teidän mielestä Rovaniemen huonoin hautaustoimisto ?
ROVANIEMEN HUONOIN HAUTAUSTOIMISTO
14
3840
Vastaukset
- SitruuNalle
Rovaniemen HUONOIN JA EPÄPÄTEVIN ON KALLA.
- Kottariope
Todella epäreilua aloittajalta ilman perusteluja hyökätä tuota liikettä kohtaan. Nimettömänä on helppo puskista huudella. Ja kun tuo jo toinen aloitus ei niin sanotusti ottanut tuulta, piti vielä omaan aloitukseen laittaa kaksi kommenttia lisäksi. Häpeäisit huuteluinesi, et sillä mitään voita. Keskusteluja lukeva vain ajattelee, että ompa tollo taas asialla. Häpeä!
- pertti_mutikainen
Mitä sinäki suollat #vihapuhetta, häpeä ite ku nimettömänä huutelet! Anna ihmisten antaa palautetta, eikös se ole perustuslain mukaan sallittua, ääliö!
Näin se huono kello kauas kuuluu ja metsä vastaa ku sinne huutaa. Ei mulla muuta. - Kottariope
Eihän se ole palautetta jos ei pysty perustelemaan. Eihän herjattu firma pysty korjaamaan oletettua virhettään jos ei oikeasti sanota mikä meni väärin asiakkaan mielestä. Vähintäänkin kohtuullista on kertoa reklamaation syy ...muutenhan ei voi pahoitella / hyvittää tai kertoa toisen osapuolen näkemystä asiasta.
Kukahan tässä on ääliö?
- Liikkeenharjoittaja
Mie arvostan rehellistä hautausyrittäjää, joka osaa ottaa surevat huomioon, eikä rahasta herkillä asioilla. Tästähän on ollut kyse monilla palstoilla viime vuosina, että hautaustoimistot rahastaa hautauspalveluillaan surevia ja herkimmässä mielentilassa olevia omaisia. Kun menee tilaamaan palveluita, niin tässä kohtaa tarvitaan sellaista yrittäjää, joka osaa ottaa surevat omaiset huomioon oikein.
Paras Hautaustoimisto Rovaniemellä on: LUOMA-AHO. - eräsvain
Paras hautaustoimisto ( kaksien hautajaisten järjestäjän näkemyksellä) on ehdottomasti Luoma- aho. Kohteliasta, omaisen huomioonottavaa, ymmärtäväistä sekä myös edullista.
- Pierettäjiä
Sehän on se "Ruumis ja Nakki"...... firma.
- SyvälleJAtiukkaan
Kun Luoma-aho hautaa , niin polvet eivät jää pinnalle
, kuten toisilla .
- keskimmäinen
Äidille arkkua hankkiessani soitin neljään hautaustoimistoon Rovaniemellä v. 2013.
Kolmesta vastattiin.
Edullisin oli Kalla.
Vaatearkku, kuljetukset, ja sieltä hautajaispäivänä kappeliin ja kukat arkun päälle
Keskitimme kukkakauppaan myös sukulaisten kukat. Tulivat arkun mukana siunauskappeliin.
Sain ystävällisen ja rauhallisen keskustelutilaisuuden suunnitellessamme kukkalaitteita ja kuljetusta.
Maksoin laskun yhteydessä myös entiseen ( isäni) hautakiveen laitettavan nimen.
Oli edullinen, kun ei tarvinnut kiveä liikuttaa. Kävivät kesän alussa laittamassa nimen.
Olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun. - Peräkylän_Erkki
Mie se vain tykkään Luoma-Ahon palveluista. Ystävällisin, luotettavin, joustavin hautaustoimisto Rovaniemellä. Kolmet hautajaiset ovat järjestäneet minulle ja koskaan ei ole tarvinnut katua. Ja antavat maksuaikaa kun sitä pyytää. Hautaustoimisto jolla on sydän mukana.
Se edullisinkaan hautauslasku ei ole aina paras mahdollinen.- Kyllätoimii
Tuo oli mukava kuulla !
Lyhyesti sanottuna yhtään ruumista ei ole rannalle jäänyt . - Pitkänalanyrittäjä
Kyllätoimii kirjoitti:
Tuo oli mukava kuulla !
Lyhyesti sanottuna yhtään ruumista ei ole rannalle jäänyt .Nimimerkille KYLLÄTOIMII... olisi mukava tietää kuka olet joka kirjoitit tuon kommentin.. koska minä tai poikani ei noin ikinä kommentois täällä... voisitko jättää noi kommentit meidän puolesta koska moni saa käsityksen että me ollaan kirjoitettu tuo kirjoitus.. vai oliko sinulla tarkoitus musta maalata meidät tuolla ala arvoisella lauseella..
- 123654
Paras palvelu oli pari vuotta sitten Kallassa, todella lempeä kohtelu omaisia kohtaan. Jokelassa nuorehko mies oli aivan väärällä alalla.
Kallasta olen saanut hyvää palvelua. Käyttänyt heidän palveluita nyt kaksi kertaa ja kummallakin kerralla palvelu on ollut hyvää. Toivotan omistajalle jaksamista ja Jumalan siunausta tässä vaativassa ammatissa. Minä ja perheeni luotamme sinun palveluun ja ammattitaitoosi tulevaisuudessakin, kun tarvitsemme hautaustoimiston palvelua. Terveisin, Soile perheineen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702