Hokkus pokkus

hokkuspokkusss

Ateisti sanoo; mitään ei oo missään, oho ihminen vaan putkahti jostain.
Ateisti uskoo varmaan hokkus pokkus taikuuteen.

13

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.se.kans.hulluutta

      Mooses se vaan putkautti Jumalan jostakin kuin hokkus pokkus. Sen jälkeen ovat maailman kaikki tollot olleet ällistyksestä kuin puulla päähän lyötyjä.

      • nhgfghjop

        Miksi sekoilet?


    • Avaajalle:
      Se mihin tieteellinen (ateismi ei ota kantaa muuta kuin uskon puutteeseen jumalaan/jumaliin) maailmankuva perustuu on "Emme tiedä mitä oli ennen ajan itsensä alkua mutta tutkitaan kunnes tiedämme."

      Siinä missä teistinen kreationistinen maailmankuva on "Jumala putkahti jostain olemaan. Ja sitten jossain vaiheessa putkautti loput maailmasta taikuudella"

      • nnhhnhjjhnhnn

        Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
        Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!!


      • nnhhnhjjhnhnn kirjoitti:

        Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
        Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!!

        Valitettavasti kaikki olemassa oleva tieto osoittaa ettei raamatun selitys ole pätevä, ainakaan kirjaimellisesti ymmärrettynä :)


      • nnhhnhjjhnhnn
        nnhhnhjjhnhnn kirjoitti:

        Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
        Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!!

        Alussa kerrottiin RAAMATUN PANOPAIKKA 1971, pääsevät Evankelistatkin nuuskimaan pallejaan kortis..ainiin ovat siellä jo!!!!!!!!!!!!!


    • abrakadabra_

      Hokkus pokkus on väärä loitsu. Oikea on Abrakadabra. (Luon sanallani)

      • HoruksenVartioivaSilmä

        Siinä ilmeisesti mennään Egyptiläiseen gnostilaisuuteen.


    • hokkuspokkusss

      Hokkuspokkus neityspaksux tuli ja sitten Jeesus puli puli meille tuli Jumala pisti toisen vaimon tiineeksi, sen anoppi haki kaulimen ja Jumalan elämä kävi kiireeksi. Anoppi perässä juosten, Jumala sen keksi - 10 käskyä näille päille, evankelis lutka täille, ettei joutus anopin ikeeseen, iänkaikkiseen helvettiin

      • Hocorpus

        Ihminen vaan putkahti jostain kylkiluunpätkästä...tämäkö vaikuttaa todennäköisemmältä?


      • hokkuspokkusss

        Kyllä vaikuttaa, kuin Raamatun kyljen ja luut ja tyhmää puhuvat suut.


      • nbvcxzdfghjlö
        hokkuspokkusss kirjoitti:

        Kyllä vaikuttaa, kuin Raamatun kyljen ja luut ja tyhmää puhuvat suut.

        Olkaa hiljaa jälkeenjääneet ateistit


      • nbvcxzdfghjlö

        Jos teitä on olemassa toisinkun jälkeenjäänei täi teistejä ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esim se Jaana-Lytö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe