Ateisti sanoo; mitään ei oo missään, oho ihminen vaan putkahti jostain.
Ateisti uskoo varmaan hokkus pokkus taikuuteen.
Hokkus pokkus
13
243
Vastaukset
- on.se.kans.hulluutta
Mooses se vaan putkautti Jumalan jostakin kuin hokkus pokkus. Sen jälkeen ovat maailman kaikki tollot olleet ällistyksestä kuin puulla päähän lyötyjä.
- nhgfghjop
Miksi sekoilet?
Avaajalle:
Se mihin tieteellinen (ateismi ei ota kantaa muuta kuin uskon puutteeseen jumalaan/jumaliin) maailmankuva perustuu on "Emme tiedä mitä oli ennen ajan itsensä alkua mutta tutkitaan kunnes tiedämme."
Siinä missä teistinen kreationistinen maailmankuva on "Jumala putkahti jostain olemaan. Ja sitten jossain vaiheessa putkautti loput maailmasta taikuudella"- nnhhnhjjhnhnn
Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!! nnhhnhjjhnhnn kirjoitti:
Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!!Valitettavasti kaikki olemassa oleva tieto osoittaa ettei raamatun selitys ole pätevä, ainakaan kirjaimellisesti ymmärrettynä :)
- nnhhnhjjhnhnn
nnhhnhjjhnhnn kirjoitti:
Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!!Alussa kerrottiin RAAMATUN PANOPAIKKA 1971, pääsevät Evankelistatkin nuuskimaan pallejaan kortis..ainiin ovat siellä jo!!!!!!!!!!!!!
- abrakadabra_
Hokkus pokkus on väärä loitsu. Oikea on Abrakadabra. (Luon sanallani)
- HoruksenVartioivaSilmä
Siinä ilmeisesti mennään Egyptiläiseen gnostilaisuuteen.
- hokkuspokkusss
Hokkuspokkus neityspaksux tuli ja sitten Jeesus puli puli meille tuli Jumala pisti toisen vaimon tiineeksi, sen anoppi haki kaulimen ja Jumalan elämä kävi kiireeksi. Anoppi perässä juosten, Jumala sen keksi - 10 käskyä näille päille, evankelis lutka täille, ettei joutus anopin ikeeseen, iänkaikkiseen helvettiin
- Hocorpus
Ihminen vaan putkahti jostain kylkiluunpätkästä...tämäkö vaikuttaa todennäköisemmältä?
- hokkuspokkusss
Kyllä vaikuttaa, kuin Raamatun kyljen ja luut ja tyhmää puhuvat suut.
- nbvcxzdfghjlö
hokkuspokkusss kirjoitti:
Kyllä vaikuttaa, kuin Raamatun kyljen ja luut ja tyhmää puhuvat suut.
Olkaa hiljaa jälkeenjääneet ateistit
- nbvcxzdfghjlö
Jos teitä on olemassa toisinkun jälkeenjäänei täi teistejä ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esim se Jaana-Lytö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483