Miksi olet Just Nyt Hyvällä Tuulella?.. ;P

11

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unityty

Oon pessyt hampaat puhtaIksi hengitys on raikas
      Puhdas suu..uni tulee pian nopeasti!!

• että.silleen

Mua huvitti ainoastaan se, ett tänään viimeeksi juttelin palstan.rumimman.miehen kanssa susista ja luonnonsuojelusta.
      Kun nämä kesyimmät otukset hakevat jo ruokansa pihasta... siis lemmikki koiria ja kissoja, tarkoitin!
      Joku trolli on sitten lainannut mun nikkeänikin... huomasin. =)

"Että silleen 11.1. 12:47
      34 koiraa hukan suuhun Itä-Suomessa. Ovatko etelän koirat sen arvokkaampia. Meitä opastettu ja irvailtu, että ettekö osaa pitää koirianne sisällä. Kotieläimet kesällä ovat ulkona, mutta etelän ihmiset vaativat muuta. Toteuttakaa nyt siellä niitä ohjeita."

http://is.mediadelivery.io/img/468/f9abeb2ca7ea44dfac08abdc6d168b3e.jpg

Huonompi homma on ett:
      Pienet alaluokkalaiset olisivat myös mielestäni vaaravyöhykkeessä nälkäisen suden kohdatessaan koulumatkallaan. Kaiken lisäksi lapsi joka on leikkinyt koiran kanssa ei osaa edes pelätä sutta... Nähdessään suden saattaa jopa itse mennä sen tykö!
      Eikö näitä susia todellakaan saada asutusten keskeltä pois... vaikka ajojahdilla kauas korpeen voisi pelotella vaikka paukkupatruunoilla vielä lisää.
      Poliisilla ja armeijalla noita patruunoita olisi...voisivat yhteistyössä suorittaa häädön, jos kerta niitä ei ampua saa!

JK. -Niin ja räiskäleillä mentiin!

• Noh, jos ne Sudet pyörivät "IhmistenNurkissa", niin jos ne häätää yhdestä paikasta, niin luultavasti ongelma vain siirtyy toiseen paikkaan.. Jos/kun kerran pyörivät alueella, jossa on enemmän tai vähemmän Asutusta.. ;P

Jottain Juu tarttis tehrä.. ;P

Oisit sä saanut kalaakin syödä.. Kyllä mulla vähintään aina korviketta löytyy pahimpaan himoon.. =)´

Mitäs se trolli oli taas tehnyt?.. ;P

• että.silleen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Noh, jos ne Sudet pyörivät "IhmistenNurkissa", niin jos ne häätää yhdestä paikasta, niin luultavasti ongelma vain siirtyy toiseen paikkaan.. Jos/kun kerran pyörivät alueella, jossa on enemmän tai vähemmän Asutusta.. ;P

Jottain Juu tarttis tehrä.. ;P

Oisit sä saanut kalaakin syödä.. Kyllä mulla vähintään aina korviketta löytyy pahimpaan himoon.. =)´

Mitäs se trolli oli taas tehnyt?.. ;P

"Että silleen 11.1. 12:47"... oli käyttänyt mun nikkeäni komentoidessaan I-S:n palstalla noista susista! Mua se ainoastaan hymyilytti ja varsinkin se pikkasen irooninen loppu..... "toteuttakaa nyt niitä hyviä neuvojanne"

Tuon ensimmäisen viestin keskellä se kommentti on lainausmerkeissä, katso siitä!

Hyvää yötä, ja kiitos viestittelyistä kaikille osallistujille! Nukkukaa hyvin!

• että.silleen kirjoitti:

"Että silleen 11.1. 12:47"... oli käyttänyt mun nikkeäni komentoidessaan I-S:n palstalla noista susista! Mua se ainoastaan hymyilytti ja varsinkin se pikkasen irooninen loppu..... "toteuttakaa nyt niitä hyviä neuvojanne"

Tuon ensimmäisen viestin keskellä se kommentti on lainausmerkeissä, katso siitä!

Hyvää yötä, ja kiitos viestittelyistä kaikille osallistujille! Nukkukaa hyvin!

Juuh.. Helppo se on muita ohjeistaa, jos ei, joku juttu itseä kosketa tai ei ole hajuakaan todellisuudesta jne.. ;D

Hyvää yötä ja UniaSyviä&Hyviä.. =)

• 665577

Päivän paras hetki, menen nukkumaan.

• että.silleen

Nyt oikeesti naurattaa! Mä en muista koska viimeeksi oisin tavannut yhtä puheliaan ja hyväntuulisen naisihmisen kuin hetki sitten!
      Meille hoivalle muutti sairaalasta kotiutettu ja tyttärensä tänne tuoma uusi asukas.
      Ei tämä rouva oikein yksin asuva enää ole, hän ei kävele 4-5 askelta enempää... jalat eivät kanna. Tekemisen ja seuranpuute kyllä masentaisi hänet ykin kotonaan, ja apua hän tarvitsisi kotiinsa todella paljon... jota ei taatusti kaupungilta tarpeeksi saisi.

Kävin tekemässä tulohaastattelun jonka pohjalta on hyvä arvioida hänen tarvitsemansa hoito ja huomiointi muutenkin.
      Allergiat kuten ruoka-allergiat; onko niitä ja samantien `mieliruuat ja suuret inhokit´.
      Ainakin oman pyörätuolin hankin hänelle käyttöönsä, välinevuokraamosta.
      Hänen haastattelunsa sain selvitettyä puolet pidemmässä ajassa mitä normaalisti!

Ja asia joka mua suorastaan naurattaa; hän ihmetteli mun sinkkuuttani... ja lupasi hankkia mulle "kunnon miehen"!
      Ja samalla kun minä tein tulohaastattelua, hän kyseli mun mieltymyksiäni miesten suhteen! Koita siinä sitten tehdä töitäsi häiriintymättä... se oli kuin oisin pyöremyrskyn riepottelemaks joutunut.
      Hänen kysymyksiinsä yritin vältellen vastata jotain ympäripyöreetä, kun en todellakaan halunut olla töykeä, enkä kertoa hänelle itsestäni mitään intiimiä tietoa.

Mutt puhepuolen ulosanti oli mammalla sitä luokkaa etten ole ennen vastaavaan törmännyt!
      Minusta tuntui hetkittäin että... olin vastaan tuleva ja nopeasti ohitettu, jäin jalkoihin aika ajoin. Enkä minä ole niitä maan hiljaisimpia ihmisiä.

Selitys ilmeisesti on ett on ollut torikauppiaana vuosikausia eräässä kaupungissa.
      Muuttanut eläkkeelle jäätyään vasta tälle puolen Suomea, lähemmäs tyttärensä perhettä. Vanhat tuttavat ja suurin osa suvusta liian kaukana ex tempore kyläilyyn.

Ilon pilleri varmaan tässä yhteisössä, valoisan luonteensa vuoksi. Tuskin on kovin hiljaista istuskelua TV-nurkkauksessakaan enää, kun saadaan hänelle pyörätuoli.
      Hetken kuluttua alkavaan tuolijumppaan mun on saatava hänet heti mukaan.
      Hänen jalkojensa kuntoutus alkaa nyt kaikkein pehmeämmällä tavalla, ryhmässä!

• että.silleen

Mulla oli aika kiirus päivä paikoitellen; työt tuppas menemään päällekkäin, aina sain kuitenkin apua Kakkoselta... eikä mulle tullut paniikki tunnelmaa.
        Vaikka tiukoilla olin tuon "puhekoneen" kanssa! :))
        Illalla hain lakanat kuivaushuoneesta... kysyin samalla; miten uudella mammalla on ilta mennyt?
        Hän on kuulemma pelannut jo tämän illan marjapussia huoneessaan kolmen muun asukkaan kanssa. Eli on löytänyt itselleen jo seuraa näistä ihmisistä.

Ilta mullakin on mennyt aika tiiviisti lukemisen parissa ja sitt Emon kylvetyksessä sekä kehon että hiusten huoltamisessa, siinä samalla huoltaen itseänikin.

Luin tuolta muutaman aloituksen, koskien sua... trolli(e)n jutuiksi ne arvion.
        Sulta ei mielestäni irtoa tuon kaltaisia keveitä... "huulia"... edes aloitukseksi;
        siis puheen aiheeksikaan.

Pikkutunneilla taas mennään...
        Tulin sanomaan ... Hyvää yötä ja kauniita unia, sulle sekä palstalaisille!

• että.silleen kirjoitti:

Mulla oli aika kiirus päivä paikoitellen; työt tuppas menemään päällekkäin, aina sain kuitenkin apua Kakkoselta... eikä mulle tullut paniikki tunnelmaa.
        Vaikka tiukoilla olin tuon "puhekoneen" kanssa! :))
        Illalla hain lakanat kuivaushuoneesta... kysyin samalla; miten uudella mammalla on ilta mennyt?
        Hän on kuulemma pelannut jo tämän illan marjapussia huoneessaan kolmen muun asukkaan kanssa. Eli on löytänyt itselleen jo seuraa näistä ihmisistä.

Ilta mullakin on mennyt aika tiiviisti lukemisen parissa ja sitt Emon kylvetyksessä sekä kehon että hiusten huoltamisessa, siinä samalla huoltaen itseänikin.

Luin tuolta muutaman aloituksen, koskien sua... trolli(e)n jutuiksi ne arvion.
        Sulta ei mielestäni irtoa tuon kaltaisia keveitä... "huulia"... edes aloitukseksi;
        siis puheen aiheeksikaan.

Pikkutunneilla taas mennään...
        Tulin sanomaan ... Hyvää yötä ja kauniita unia, sulle sekä palstalaisille!

Jaah.. Noh, olet saanut sinne periaatteessa yhden ApuKäden.. Siis sellaisen, joka auttaa muiden hoidettavien virkistyksestä, keksii ohjelmaa ja aktiviteettejä muillekin.. ;P

"Luin tuolta muutaman aloituksen, koskien sua... trolli(e)n jutuiksi ne arvion.
        siis puheen aiheeksikaan."

Mitäs tää oli?.. Kerro vaan.. Tahtoo tietää.. Kyllä mä jotain olen jekkuillut ja kujeillut, mut jos ei ollut näillä kahdella Rekisteröidyllä nikillä tehty, niin sitten en ole ollut minä.. Tätä nikkiä ei taida pystyä väärentämään täysin SamanNäköiseksi ja MGTOW:n nyt ehkä voi, jos kirjoittaa sen "O" kirjaimen Nollana "0", eli MGT0W.. ;P

Tarkoititko tuota KihlaSormus juttua vai mitä?.. ;P

Hyvää yötä ja Kauniita unia Sulle.. =)

• trollin.pois.potkima

No, nyt näyttäisi sun avaukseltasi... nikken puolesta ainakin, mut seuraava ei oikein munsta sun lausekkeiksi sovi;
      " Kihlajais Päivää en ole vielä päättänyt, kunhan nyt harkitsen asiaa.. Ja voihan sitä aina Kihlat Purkaa, jos kyllästyy tai löytyy parempi kihlattava.. ;D"

a)eikö siitä päivästä yleensä pari päätä yhdessä?
      b) sormukset valitaan myös yleensä parina kahdestaan (eikä mikään palsta raati!)
      d)"Kihlat Purkaa, jos kyllästyy tai löytyy parempi kihlattava." Tuskin olet hakenut lumihiutalettas ja vieläpä valinnut... tolla asenteella?

Tai sitten mä en yksinkertaisesti tunne sua... vitsinä kyllä menis läpi, jos sulla olis säestäjä vieressä... ja kyse olis taas äijien huumorista!

Jos aloitus on sun, niin... Parhaat Onnitteluni, tulkaa onnellisiksi!
      Toivottavasti morsiamesi ei tule näkemään tätä ilmoitustasi.
      Saattaisi kilahtaa,tuon kaltaiset yllätykset eivät ole kivoja, jos niitä ei ole odottanut!

Yks vähemmän mukava yllätys koettuna... voin vakuuttaa että se on niin kiusallinen tilanne...kaikille osapuolille! Kesti melkein vuoden hiljaiseloa, kunnes asia juteltiin nyt pois päiväjärjestyksestä hiljakkoin. Juttu väleissä ollaan, ei kuitenkaan enää tapailla.

että.silleen = rekattu pois mun käytöstäni, joten jonkun toiveesta minä poistun nyt häiritsemästä palstalaisia... siirryn tarkemmin opiskelujeni pariin.

Kiitos kaikille seurasta... myös Trollille joka potkaisi munt ulos!
      Enää en vaihda nikkeä,trollin takia!

että.silleen
      .

• Se oli "kompa"/"miina".. Mut ketään ei astunut siihen tai innostunut siitä.. ;D

Ideahan lähti siitä, kun joku linkkasi tänne jonkun uutisen, että jossain päin maailmaa jotkut naiset (ehkä miehetkin?) menevät Itsensä kanssa "kihloihin".. Siis joku "uusi" juttu luultavasti.. Se näytti enemmän tai vähemmän "WGTOW/MGTOW" touhulta minun Silmissäni.. ;P

Eli Aloituksessa oli monta ulottuvuutta.. Yksi oli se, että voishan sitä ihan oikeastikin ostaa itselle itseltä "kihlan".. Yksi oli se, että hyvin monet suhtautuvat varsinkin nykypäivänä Just Noin esim, Kihloihin/Suhteeseen jne. Sukupuolesta riippumatta ja se on Monen mielestä Ihan Normaalia.. Ja sitten Yksi oli se Vitsailu ja Kujeilu Ulottuvuus.. ;P

Juuh.. Jos Susta siltä tuntuu, että on tauon paikka palstalta tai kokonaan lopetus, niin sitten Sun on niin toimittava, mutta älä anna ainakaan jonkun Trollaajan ja KiusanTekijän tehdä sitä päätöstä Sun Puolesta.. Eli tee päätös ihan itse.. ;P

Trollit/KiusanTekijät rekkaavat varmasti rekkaamattomia nikkejä.. Esim. Tipuseltakin on hänen sanojensa mukaan rekattu nyt jatkuvasti hänen käyttämiään nikkejä.. Ikis on tainnut sanoa samaa ja moni muu.. Se on harmi, mutta koska se on niin helpoksi tehty, eikä sitä estetä/pystytä estämään, niin sama meno varmaan jatkuu.. Ainakin jossain muodossa.. Kun yksi persestelijä häipyy, niin jossain vaiheessa tulee taas varmaan joku PälliNaama tilalle.. ;P

Uskoisin, että usea harmittelee päätöstäsi, jos siihen päätökseen päädyt.. Mutta hyviä opiskelu hetkiä ja onnellisia ja iloisia asioita Polullesi.. Minne se sitten sinut ikinä kuljettaakin.. =)

Moikataan kun kohdataan, jos/kun kohdataan.. ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1227
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe