Rakastan toki äitiäni,isäni kuoli vähän alle vuosi sitten.
Äidilläni on muistisairaus. Hän on fyysisesti ja henkisesti hyvässä kunnossa sairaus ei ole kovi paha.
Mutta jos hän kuolisi NYT voitaisiin hänen asumansa talo myydä.(sisaruksia minulla ei ole)Mm serkkuni isän puolelta on kerran jo kysellyt tuosta talosta;mitä aiomme sille, tehdä kun äidistäni aika jättää.
Pystyisimme ehkä eroamaan mieheni kanssa.
Tuo yllä mainittu kuulostaa,kamalalta,tiedän mutta kun on sukset pahasti ristissä,kaikesta tulee riitaa. Mieheni pääsisi vähän helpommalla kun ei tarvitse tilittää äitini edunvalvojana maistraatille äitini menoja.
Tiedän,että kuulostan itsekäältä p****ka ja se on pelkästään omaa syytäni. Tätini ei oikein koskaan osannut itsenäistyä ja en minäkään.Ei ole työtä/ammattia-kotona lasten kanssa.
Toivon,että äitini kuolisi mahdollisimman nopeasti
9
264
Vastaukset
- ITSEKÄSPASKIAINEN
Lisäys. Ensin oli puhe hautakiven hankkimisesta isälleni leimikon teon jälkeen. Tänään kun niitä hautakiviä katselin,niin mies alkoi urputtaa,kun katson liikaa hautakiviä.(ja muutenkin liikaa koneella). Ensin oli hoputtanut jos kivifirmoilla on "Tammiale"
Tottakai toivon että äitini eläisi mahdollisimman pitkään,mutta hyvässä lykyssä hän elää kauemmin kuin kukaan meistä.(mies,minä&lapset.).
Talossa on onneksi suojeluvelvoite päällä,ettei ostaja voi sitä purkaa.
Eikä meidän liittoa mikään raha pelasta. Mies voisi kiutenkin hankkia apua uniongelmiinsa,ym.
Ja en syytä äitiäni avio-ongelmistamme. Yksi vaihtoehto on tietenkin,että mieheni luopuu toimimasta äitini edunvalvojana(helpottaa miehen stressiä) ja otetaan kunnallinen edunvalvoja joka "määrää" äitini muuttamaan vanhusten taloon. Kissa piikille-kamat kantoon-ja menoks.Loput kamat myyntiin. - asdqdqdqdqwwcw
oletpas sairas mielinen.. kuka noin toivoo
- ITSEKÄSPASKIAINEN
No,haloo! En tietenkään toivo,että äitini kuolisi oikeasti.Totta kai toivon että hän eläisi ja mahdollisimman pitkään. Ja kissansa myös.
5-vuotta on sellainen aikaraja että voidaan katsoa asoita uudelleen.
Kissa elää ehkä sen 5vuotta.Kissa pitää äitiäni vireessä ja tuo virtaa hänelle. Kissa on myös indikaattori äitini voinni seuraamisessa.
Jos olisin sairasmielinen,kissa olisi jo laitettu piikille.Mutta kun en ole,vaikka siltä saattaa tuntua,äitini tahto asua talossaan ratkaisee.
Sinulle varmaan kaikki ketkä ei sovi sinun ahtaaseen pirtaan ovat sairaita. Eli olet varmaankin hyvin kapealainen ihminen.
Olen itsekäspaska,myönnän. - ITSEKÄSPASKIAINEN
Ja mitä sinä muka mistään mitään tiedät,pidä sinä ne sorkas pois näppäimmistöltä.
- Aaasssddd
ITSEKÄSPASKIAINEN kirjoitti:
No,haloo! En tietenkään toivo,että äitini kuolisi oikeasti.Totta kai toivon että hän eläisi ja mahdollisimman pitkään. Ja kissansa myös.
Kissa elää ehkä sen 5vuotta.Kissa pitää äitiäni vireessä ja tuo virtaa hänelle. Kissa on myös indikaattori äitini voinni seuraamisessa.
Jos olisin sairasmielinen,kissa olisi jo laitettu piikille.Mutta kun en ole,vaikka siltä saattaa tuntua,äitini tahto asua talossaan ratkaisee.
Sinulle varmaan kaikki ketkä ei sovi sinun ahtaaseen pirtaan ovat sairaita. Eli olet varmaankin hyvin kapealainen ihminen.
Olen itsekäspaska,myönnän.Ootko hakenu apua?
- ITSEKÄSPASKIAINEN
MIhin? Meidän aviongelmiin?(nehän eivät ole äitini syytä,eivätkä johdu hänestä,niitä olisi joka tapauksessa,vaikka,hän olisi kuollut jo ajat sitten.) Äidillenikö?Hänelle tuodaan ruoka 3/vko:sa.
Tuntuu pahalta ajatella näin,kun joku on menettänyt äitinsä nuorena.
Meidän avio-ongelmat johtuu vaan siitä kun 2 toisilleen sopimatonta ihmistä menee lian nopeasti yhteen ja perustaa liian nopeasti perheen. Kun toinen(minä) on jokin perässä vedettävä vehje ilman omaa moottoria. - ITSEKÄSPASKIAINEN
ITSEKÄSPASKIAINEN kirjoitti:
Olen itsekäspaska,myönnän.5vuotta on huvennut 2 vuoteen. Kyllä meidän pitää 2019 katsoa äitini asumista uudelleen.
- yksinasuminen
Eihän muistisairas voi kovin kauan asua ok-talossa. En uskaltaisi luottaa pärjäämiseen jos olisi minun äiti. Äitisi voi joutua piankin laitoshoitoon ainakin palvelutaloon. Muistisairaan käytöstä ei voi kukaan ennakoida ja yleensä on hyviä ja huonoja päiviä ja hetkiä. Voi jäädä hella päälle, vesihana valumaan ym ym..
- höhläähommaa
Mikset ole itse äitisi holhooja? Voithan sinä erota miehestäsi, vaikka miehesi olisikin äitisi holhooja/edunvalvoja! Ei ne asiat ole mitenkään kytköksissä.
Miten enosi kyselyt liittyy mihinkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227