Toivon,että äitini kuolisi mahdollisimman nopeasti

ITSEKÄSPASKIAINEN

Rakastan toki äitiäni,isäni kuoli vähän alle vuosi sitten.
Äidilläni on muistisairaus. Hän on fyysisesti ja henkisesti hyvässä kunnossa sairaus ei ole kovi paha.
Mutta jos hän kuolisi NYT voitaisiin hänen asumansa talo myydä.(sisaruksia minulla ei ole)Mm serkkuni isän puolelta on kerran jo kysellyt tuosta talosta;mitä aiomme sille, tehdä kun äidistäni aika jättää.
Pystyisimme ehkä eroamaan mieheni kanssa.
Tuo yllä mainittu kuulostaa,kamalalta,tiedän mutta kun on sukset pahasti ristissä,kaikesta tulee riitaa. Mieheni pääsisi vähän helpommalla kun ei tarvitse tilittää äitini edunvalvojana maistraatille äitini menoja.
Tiedän,että kuulostan itsekäältä p****ka ja se on pelkästään omaa syytäni. Tätini ei oikein koskaan osannut itsenäistyä ja en minäkään.Ei ole työtä/ammattia-kotona lasten kanssa.

9

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ITSEKÄSPASKIAINEN

      Lisäys. Ensin oli puhe hautakiven hankkimisesta isälleni leimikon teon jälkeen. Tänään kun niitä hautakiviä katselin,niin mies alkoi urputtaa,kun katson liikaa hautakiviä.(ja muutenkin liikaa koneella). Ensin oli hoputtanut jos kivifirmoilla on "Tammiale"
      Tottakai toivon että äitini eläisi mahdollisimman pitkään,mutta hyvässä lykyssä hän elää kauemmin kuin kukaan meistä.(mies,minä&lapset.).
      Talossa on onneksi suojeluvelvoite päällä,ettei ostaja voi sitä purkaa.
      Eikä meidän liittoa mikään raha pelasta. Mies voisi kiutenkin hankkia apua uniongelmiinsa,ym.
      Ja en syytä äitiäni avio-ongelmistamme. Yksi vaihtoehto on tietenkin,että mieheni luopuu toimimasta äitini edunvalvojana(helpottaa miehen stressiä) ja otetaan kunnallinen edunvalvoja joka "määrää" äitini muuttamaan vanhusten taloon. Kissa piikille-kamat kantoon-ja menoks.Loput kamat myyntiin.

    • asdqdqdqdqwwcw

      oletpas sairas mielinen.. kuka noin toivoo

      • ITSEKÄSPASKIAINEN

        No,haloo! En tietenkään toivo,että äitini kuolisi oikeasti.Totta kai toivon että hän eläisi ja mahdollisimman pitkään. Ja kissansa myös.
        5-vuotta on sellainen aikaraja että voidaan katsoa asoita uudelleen.
        Kissa elää ehkä sen 5vuotta.Kissa pitää äitiäni vireessä ja tuo virtaa hänelle. Kissa on myös indikaattori äitini voinni seuraamisessa.
        Jos olisin sairasmielinen,kissa olisi jo laitettu piikille.Mutta kun en ole,vaikka siltä saattaa tuntua,äitini tahto asua talossaan ratkaisee.
        Sinulle varmaan kaikki ketkä ei sovi sinun ahtaaseen pirtaan ovat sairaita. Eli olet varmaankin hyvin kapealainen ihminen.
        Olen itsekäspaska,myönnän.


      • ITSEKÄSPASKIAINEN

        Ja mitä sinä muka mistään mitään tiedät,pidä sinä ne sorkas pois näppäimmistöltä.


      • Aaasssddd
        ITSEKÄSPASKIAINEN kirjoitti:

        No,haloo! En tietenkään toivo,että äitini kuolisi oikeasti.Totta kai toivon että hän eläisi ja mahdollisimman pitkään. Ja kissansa myös.
        5-vuotta on sellainen aikaraja että voidaan katsoa asoita uudelleen.
        Kissa elää ehkä sen 5vuotta.Kissa pitää äitiäni vireessä ja tuo virtaa hänelle. Kissa on myös indikaattori äitini voinni seuraamisessa.
        Jos olisin sairasmielinen,kissa olisi jo laitettu piikille.Mutta kun en ole,vaikka siltä saattaa tuntua,äitini tahto asua talossaan ratkaisee.
        Sinulle varmaan kaikki ketkä ei sovi sinun ahtaaseen pirtaan ovat sairaita. Eli olet varmaankin hyvin kapealainen ihminen.
        Olen itsekäspaska,myönnän.

        Ootko hakenu apua?


      • ITSEKÄSPASKIAINEN

        MIhin? Meidän aviongelmiin?(nehän eivät ole äitini syytä,eivätkä johdu hänestä,niitä olisi joka tapauksessa,vaikka,hän olisi kuollut jo ajat sitten.) Äidillenikö?Hänelle tuodaan ruoka 3/vko:sa.
        Tuntuu pahalta ajatella näin,kun joku on menettänyt äitinsä nuorena.
        Meidän avio-ongelmat johtuu vaan siitä kun 2 toisilleen sopimatonta ihmistä menee lian nopeasti yhteen ja perustaa liian nopeasti perheen. Kun toinen(minä) on jokin perässä vedettävä vehje ilman omaa moottoria.


      • ITSEKÄSPASKIAINEN
        ITSEKÄSPASKIAINEN kirjoitti:

        No,haloo! En tietenkään toivo,että äitini kuolisi oikeasti.Totta kai toivon että hän eläisi ja mahdollisimman pitkään. Ja kissansa myös.
        5-vuotta on sellainen aikaraja että voidaan katsoa asoita uudelleen.
        Kissa elää ehkä sen 5vuotta.Kissa pitää äitiäni vireessä ja tuo virtaa hänelle. Kissa on myös indikaattori äitini voinni seuraamisessa.
        Jos olisin sairasmielinen,kissa olisi jo laitettu piikille.Mutta kun en ole,vaikka siltä saattaa tuntua,äitini tahto asua talossaan ratkaisee.
        Sinulle varmaan kaikki ketkä ei sovi sinun ahtaaseen pirtaan ovat sairaita. Eli olet varmaankin hyvin kapealainen ihminen.
        Olen itsekäspaska,myönnän.

        5vuotta on huvennut 2 vuoteen. Kyllä meidän pitää 2019 katsoa äitini asumista uudelleen.


    • yksinasuminen

      Eihän muistisairas voi kovin kauan asua ok-talossa. En uskaltaisi luottaa pärjäämiseen jos olisi minun äiti. Äitisi voi joutua piankin laitoshoitoon ainakin palvelutaloon. Muistisairaan käytöstä ei voi kukaan ennakoida ja yleensä on hyviä ja huonoja päiviä ja hetkiä. Voi jäädä hella päälle, vesihana valumaan ym ym..

    • höhläähommaa

      Mikset ole itse äitisi holhooja? Voithan sinä erota miehestäsi, vaikka miehesi olisikin äitisi holhooja/edunvalvoja! Ei ne asiat ole mitenkään kytköksissä.

      Miten enosi kyselyt liittyy mihinkään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe