Onko juniorien kausimaksuissa minkäänlaista kuluttajansuojaa? Maksoin erään eteläsuomalaisen palloilujoukkueen juniorien kausimaksun kaudelle 2017 lokakuussa 2016, koska poikani harrasti lajia seurassa. Hän joutui lopettamaan henkilökohtaisista syistä lajin joulukuussa 2016. Olin maksanut normaalisti seuran kausimaksun vuodelle 2016, jolloin kausimaksut tulivat maksuun tammikuussa. Tämän vuoden kausimaksut tulivat yllättäen maksuun jo viime lokakuussa ja "erehdyin" maksamaan. Ilmoitimme lopettamisesta seuralle joulukuussa 2016 ja pyysimme seuralta jo maksettua 2017 kausimaksua takaisin. Vastaus oli tyly: euroakaan ei palauteta ja käytäntö on muuttunut sellaiseksi, että tammikuussa 2016 maksettu kausimaksu onkin kuulemma ollut voimassa vain syyskuun loppuun saakka. Tästä ei ole tiedoitettu huoltajia ja minä ainakin olen uskonut kausimaksun kattaneen koko kalenterivuoden. Seuran huoltajille jakamassa paperiversiossa ja netistä löytyvästä huoltajaoppaassa kerrotaan kausimaksun alkavan tammikuun alussa ja päättyvän joulukuun lopussa. Onko kokemuksia vastaavasta ja kenen puoleen asiassa voisi kääntyä saadakseen apua? Kyse on kuitenkin sasoista euroista, eikä olisi varaa maksaa olemattomasta.
Kuluttajansuoja kausimaksuissa?
niinkylmääettäpolttaa
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977